Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
101. hozzászólás - 2020.01.07. 08:49:34
Garazsnal az argumos autok nevenek betuszine lehetne mas szinu, h mar kutatas elott tudjak az emberek. Aki nem akar erte fizetni az ugorhatna rogton.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
102. hozzászólás - 2020.01.09. 16:14:31
Symur: az interakciókkal kapcsolatos ötletedet elmentettem, ha eljutunk odáig, szerintem ebből akár lehet is valami, köszi!

Endyr: ez alapvetően csak egy minimális kutatáspont spórolás, és előbb-utóbb úgyis lesz cél rá, hogy legyen kikutatva minden autód, felszerelésed stb X. szintig, így legalább meg tudod nézni, milyen tápokat adna, aztán hátha a végén megveszed
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
103. hozzászólás - 2020.01.09. 16:57:07 (Válasz Miklós #102 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.01.09. 16:14:31

Endyr: ez alapvetően csak egy minimális kutatáspont spórolás, és előbb-utóbb úgyis lesz cél rá, hogy legyen kikutatva minden autód, felszerelésed stb X. szintig, így legalább meg tudod nézni, milyen tápokat adna, aztán hátha a végén megveszed


es leprogramozni sem tartana tul sokaig

A tobbi erdemi fejlesztesi otletemet nezted? Mert ez csak egy aprosag volt.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
104. hozzászólás - 2020.01.10. 11:09:28
A peteknel a huseg zaloga ala nem elhanyagolhato lenne egy "Odaadom neki mindet" gomb. A multkor 70 darabot adtam oda az egyiknek, erosen amortizalodot az egerem
Hasonlo a fematvaltashoz, amit mar irtam korabban, oda meg kellene egy csuszka, mert ott is szazakat kell kattintanom.
Pontszám: 5.00
Ferrum Virginis

30 hozzászólás
Ferrum Virginis title=
Re: Fejlesztési ötletek
105. hozzászólás - 2020.01.10. 11:39:28
Szövi bolt
A minap energiát kellett vennem nagyobb tételben a szövi boltban és minden alkalommal le kellett okéznom egyesével, hogy megveszem. Javasolnék egy egérbarát megoldást a korlátlanul megvásárolható termékek, mint ahogy a magoknál van a kertben.

Másik téma: Elfajzott
A játék eleje óta ugyanazokat a neveket látom a top 10-ben és a jelenlegi rendszer alapján így is fog maradni. A később kezdett játékosok nemhogy az első helyet, de a top 10et se fogja elérni. Javaslom, hogy elfajzott támadásnál több elfajzott támadjon, amiket pl 1-10es szintig, 11-20as szintig, stb... lehessen ütni, így esélyt hagyva a kisebbeknek is. Ha nem lenne elegendő ember az új elfajzottra, mert Vincent és Uga szintet léptek és nincs rajtuk más, akkor sorsolhatna véletlenszerűen más játékosokat is segíteni.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
106. hozzászólás - 2020.01.10. 11:42:39 (Válasz Ferrum Virginis #105 hozzászólására.)
En mar anno javasoltam ligakat elfajzottra is, mint az arenaban. Szoval a javaslat megvan, programozo ido nincs
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
107. hozzászólás - 2020.01.10. 12:03:20 (Válasz Endyr #104 hozzászólására.)
Idézet: Endyr - 2020.01.10. 11:09:28
A peteknel a huseg zaloga ala nem elhanyagolhato lenne egy "Odaadom neki mindet" gomb. A multkor 70 darabot adtam oda az egyiknek, erosen amortizalodot az egerem
Hasonlo a fematvaltashoz, amit mar irtam korabban, oda meg kellene egy csuszka, mert ott is szazakat kell kattintanom.


én ezért nem költöm el a több százat. bár én leginkább az inhüvely gyulladástól tartok.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
108. hozzászólás - 2020.01.10. 13:06:25
Az, hogy a hűség zálogból többet is oda lehessen adni a kedvencnek, már nagyon régen fent van a teendők listáján, ez Zoliékon múlik csak, hogy mikor valósul meg. A szövi boltban is lehetne egy input boxot rakni az energiacella mellé, mondjuk te voltál most az első, aki ezt kérte, de ha van rá igény, meg lehet csinálni.

Elfajzottnál ligák, azt hiszem, elég sok mindent beigértem itt már, és ezeket a dolgokat tényleg fel is irtam vagy egy konkrét "programozandó" ticketben Baratyéknak, vagy pedig a jövőbeli fejlesztési ötletek c. doksimba. De ezt konkrétam nem merem beígérni, nincs is elképzelésem, hogy lehetne ilyesmit korrektül megvalósítani, egyszerűbb lenne a felzárkózást lehetővé tenni.
A mostani rendszerben, aki le van maradva, kapja az energiaitalt, plusz Tp-t, tehát szintben utolérheti a topot. Az alkalmazottakat felhúzni viszont valóban közel lehetetlen, mert kalandpontban nem kap annyit. Szóval erre kell inkább vmit kitalálni, pl. aki le van maradva, több kalandpontot kap, a szökőkút több tp-t ad stb.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
109. hozzászólás - 2020.01.10. 13:15:44 (Válasz Miklós #108 hozzászólására.)
Az utolerosdi honapok kerdese, ennyit nem fog varni senki a topba keruleshez, vagy behergeli magat es abbahagyja addig vagy lexarja a topot es jatszik magaba. Szoval ez szvsz nem megoldas.

Igazsagosan kb egy uj pont bevezetesevel lehetne, 10 pont aki nyer, 9 a 2. stb egesze 1 pont a 10. hely. Es lennenek ligak, plul 1-es liga 0-100 pont, 2-es liga 101-300 pont, stb. Sot, ha nem vagy benne a top 10ben akkor minusz pont is mehet. Ki kell talalni egy okos kepletet, de ez alapjan sztem megvalosithato lenne az elfajzott ligarendszere.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
110. hozzászólás - 2020.01.10. 18:12:13 (Válasz Miklós #108 hozzászólására.)
Több olyan része van a játéknak ahol a felzárkózás lehetetlen.

pl az autó verseny. A később kezdők autói soha bármit is tesz nem lesznek olyan erősek mint az elől lévők kigyúrt járgányai. meglehetősen elméleti dolog a szintben való felzárkózás is, megközelíteni lehet, utolérni soha az elől járókat.
Bárki bármit állít ilyen az aukció. később indulóknak csak a nagyon sok abbahagyó esetén lesz egynap esélye.

én vesztettem 2 elfajzottas és egy végrehajthatatlan vakondos napi küldit ez pont elég arra, h 1 nappal később lépjek szintet, várhatóan örök életre igy marad és emiatt még a cég tpben is veszteség ér.


Az igazán utolérhetetlen tény az alkalmazott. még az átlagosakat sem lehet behozni a topot főleg nem. erre talán megoldás lehetne, h a toborzáskor ne csak első szintű jóskák jöjjenek, hanem szintnek megfelelő is adott esetben. Azaz ha sikerül a kari szintet felhúzni idővel beszerezhető lenne szintben ott lévő alkalmazott is.
Pontszám: 5.00
Ana

74 hozzászólás
Ana title=
Re: Fejlesztési ötletek
111. hozzászólás - 2020.01.10. 19:47:24
Esetleg egy szakértelem újraosztási lehetőséget nem terveztek?
Pontszám: 5.00
GordonGekko

19 hozzászólás
GordonGekko title=
Re: Fejlesztési ötletek
112. hozzászólás - 2020.01.10. 21:54:01 (Válasz Ana #111 hozzászólására.)
Idézet: Ana - 2020.01.10. 19:47:24
Esetleg egy szakértelem újraosztási lehetőséget nem terveztek?


Miklós azt mondta chat-en, hogy nem terveznek ilyet.
Pontszám: 5.00
Ferrum Virginis

30 hozzászólás
Ferrum Virginis title=
Re: Fejlesztési ötletek
113. hozzászólás - 2020.01.11. 02:40:48
Ízesítő, vitamin és egyéb társai nagyon limitált mennyiségben beszerezhető. Adománybolt (1), szavazás (10), szépség verseny helyezés, térkapu meg néha a napi. Ha egy játékosnak átlagosan három kedvenccel számolunk, akkor is iszonyat kevés. Javaslom, hogy az adományboltban megvásárolható ízesítő naponta megvehető egy megnövelését vagy korlátlanná tételét.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
114. hozzászólás - 2020.01.11. 13:15:29 (Válasz Ferrum Virginis #113 hozzászólására.)
Nyugi.
Nem sokára rájössz, h napi argum nélkül fenntarthathatlan a kedvenc. Mivel olyan tempóban nőnek az ételek árai, miközben zent alig termelnek az épületek.

Szóval teljesen lényegtelen lesz az izesítő probléma, az egész kedvencesdolgot kidobhatod az ablakon.-vagy beütemezel havi 2-300 argumot rá.
Miklós ezt a fun résznek tervezte, tényleg arra jó h az aprónépnek mutogassam, de alapvető szinten egyensúlytalan és használhatatlanná válik 27-30. szintű kedvencektől-hacsak nem költesz rá.

pl 21.szintű kedvenc napi fenntartása kb 1400 zen. az épületek termelése a szinten 31. 1 kedvenc már most elvisz 2 teljes épület termelését. és döbbenetes tempóban nőnek 18. szinttől az étel árak 27re totál fenntarthatatlan lesz.
Az izesítő meg... simán 3-4szeres mennyiség kell mint az elején, semmi balansz
Pontszám: 5.00
GordonGekko

19 hozzászólás
GordonGekko title=
Re: Fejlesztési ötletek
115. hozzászólás - 2020.01.11. 13:52:59
Androidra nem lehetne push üzeneteket csinálni, pl. elfajzott kedvenc támadás, kedvenc építő verseny.
De akár bármi eseményről ha megoldható, pl. épület elkészült, kutatás elkészült stb.
Pontszám: 5.00
Yworl

12 hozzászólás
Yworl title=
Re: Fejlesztési ötletek
116. hozzászólás - 2020.01.14. 09:50:42
Az egyedi küldetések közé be kellene tenni néhány a relikviákkal kapcsolatos küldetést mert sokan azt se tudják, hogy vannak ilyenek és, hogy kell őket fejleszteni. Valami egyszerű olcsó relikvia is kellene amit meg tudnak venni és néhány sikerpontból fejleszteni is tudják. Mindenképpen olyasmi kellene legyen ami nem jelent hátrányt ha sikerpontot költenek rá vagyis valami hasznos dolgot kellene csináljon. Pl: Manneken Pis a szökőkút +relikviaszint TP-t ad óránként. fejlesztési költség 1 sikerpont/szint és a maximuma 10.

A szökőkútra meg nem ártana egy olyan korlát, hogy csak olyan karaktereket lehessen berakni akinek a szintje alacsonyabb mint a szökőkút szintje és akkor nem kellene ennyire korlátozni a szökőkútban szerezhető tapasztalatpontot. Ez egyrészt nagyban segítené a nem prémesek karakterfejlesztését lényegesen csökkenne a prémesek szintelőnye, másrészt lehetne másod ill. harmad vonalba is normális karaktereket fejleszteni. Persze ezzel együtt jelentősen növelni kellene akár a fenti relik max szintjének növelésével a szökőkút által adott tapasztalatpontot.
Pontszám: 5.00
GordonGekko

19 hozzászólás
GordonGekko title=
Re: Fejlesztési ötletek
117. hozzászólás - 2020.01.14. 13:51:59 (Válasz Yworl #116 hozzászólására.)
Szövetségi háborúban, ezt a nevezősdi megoldást szerintem nagyon sürgősen meg kellene változtatni, mert kb esélyem sincs nevezni az aktuális felszereltségű alkalmazottakkal.
A legjobb megoldás az lenne, hogy nevezéskor a rendszer csak az alkalmazott nevét veszi figyelembe, és amikor elkezdődik a háború, akkor az éppen aktuális felszerelésben szerepelne a csatákban.

Bocsi nem válasz akart lenni az előző hsz-re.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
118. hozzászólás - 2020.01.14. 13:58:10 (Válasz GordonGekko #117 hozzászólására.)
Este 10 es masnap del kozott barmikor nevezhettek, kozte egyetlen kattintas kell, hogy aktualizald a karaktereidet. Ez bele kell ferjen 14 oraba
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
119. hozzászólás - 2020.01.14. 21:56:09
A felzárkózás lehetősége fontos téma szerintem is (már ahol nem lehet ligákat létrehozni).
Az autóversenyben mondjuk pont nem látom, miért ne lehetne felzárkózni. Szintben fel tudsz zárkózni, akkor a garázzsal is, meg tudod venni a legjobb autót, ugyanúgy tudsz versenyt nyerni, mint bárki más. Az aukció pedig egy abszolút nem lineáris dolog! Aki előbb indult, annak több aranydukátja lesz, ez tény, de lesznek dolgok, amik olcsóbban mennek, később pedig lesznek dolgok, ami már sok embernek megvan, ezért nem licitálnak rá. Végső soron a tételek számát is lehet bővíteni, ha tényleg elérhetetlenek a dolgok a többségnek.
Az alkalmazott felzárkózás lehetőségének szükségességével egyetértek, dolgozom megoldáson – de olyan kell, amivel nem lehet visszaélni. Egy aránylag egyszerű megoldás lehet, hogyha valakinek az alkalmazottja X szinttel alacsonyabb a karakter szintjénél, akkor több TP-t kap a szökőkútban, minél alacsonyabb, annál többet. Ez mellesleg arra is hasznos lehet, hogy a sokadik alkalmazottat felzárkóztassuk. De valószínűleg kell egy limit, hogy egyszerre max 1-3 ember, különben ez is jobban fogja tápolni az élmezőnyt, mint a lemaradtakat.

Ferrum: ha egy erőforrás kevés, akkor jövőbeli események jutalmába rakunk belőle, hogy onnan is tudj szerezni. Baal, egyébként zenből is lehet sokat termelni a cégben, nemcsak kreditből.

Push notifications: rajta vagyunk, de ez idő lesz még.

Yworl: relikviás küldetés jó ötlet, köszi!
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
120. hozzászólás - 2020.01.14. 22:16:04 (Válasz Miklós #119 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.01.14. 21:56:09
Baal, egyébként zenből is lehet sokat termelni a cégben, nemcsak kreditből.

Yworl: relikviás küldetés jó ötlet, köszi!


Nem, nem lehet. Mert az épület ilyen arányokba van kitalálva, és az állat kaja pedig észnélkül nő. Mint saját magad leírtad ez nem a táp hanem a fun része a dolgnak. senki aki értelmes játékot akar játszani nem teheti meg, h az épületeinek felével zent termeljen-másra is kell vmennyi-, amikor az állatok a belölt erőforrások töredékét hozzák vissza kari erősítésben.

Aki sokat termel zent, vagy argumból álló kari, vagy pedig rövidesen abbahagyja, mert életképtelen lesz.
Pontszám: 5.00