Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Manó

23 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
281. hozzászólás - 2020.03.13. 19:04:31 (Válasz puszedli #278 hozzászólására.)
Idézet: puszedli - 2020.03.13. 16:02:12
Aukció All-in: Ha több aranydukátom van, mint az aktuális licit, de a licitlépcső miatt nem enged licitálni, akkor tudjak all-int nyomni. Pl. 1100 dukátom van, a licit 1039-en áll. Jelenleg a legkisebb licitlehetőség az 1148. Ehelyett tudjak 1100-at licitálni.


Hát, igen. Ez nagyon jó lenne, mert így nem fordulna elő, hogy a licitet nem olyan nyeri, akinek több dukátja van, mint a nyertesnek.
Köszönöm Puszi, hogy beírtad ide a javaslatot!
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Fejlesztési ötletek
282. hozzászólás - 2020.03.14. 19:02:24 (Válasz puszedli #277 hozzászólására.)
Idézet: puszedli - 2020.03.12. 12:01:49
A 39. szintű szakértelmeknek lehetne a kalandokon kívül is valami szerepük.
Kicsit loptam Ana Hyes chatre írt ötletéből is, bocsi.

Akaraterő: Kalandfrissítés költségének csökkentése.
Ügyesség: Robot és városi aréna frissítés költségének csökkentése.
Hackelés: Kémkedés költségének csökkentése.


Vagy esetleg:

Akareterő: kalandokban növeli az alkalmazott képességek alap szintjét 5 szintenként +1-el
Ügyeségg: kalandokban növeli a kedvenc képességek alap szintjét 5 szintenként +1-el
Hackelsés: kalandokban növeli a robot képességek alap szintjét 5 szintenként +1-el
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
283. hozzászólás - 2020.03.16. 14:12:34
Ezt az aukciós dolgot felvettem feladatként Zolinak, meg is beszéltem vele, megoldható, és logikus is, ha több pénzed van, mint az aktuális licit, a 2. gombbal mindig tudj licitálni.

A 39-es szakértelmekhez egyelőre nem ígérem meg, hogy bármilyen további funkcionalitást fogunk rendelni. A VU-ban is voltak ilyen szakik, amik csak a próbákhoz kellettek. Ez egy döntési helyzet, hogy fejleszted-e őket, vagy van úgyis rengeteg hőspontod, és nincs rájuk szükséged. Hosszabb távon persze bármi elképzelhető, de mostanában ez nem fog változni.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
284. hozzászólás - 2020.03.21. 08:59:14
Meg lehetne azt oldani, hogy ne csak sebzesalapu legyen a terkapus napi kvota, hanem tamadasszam alapu is? Azaz akkor kapd meg a dukatot ha elerted az X sebzest vagy nekimentel 10x. Amikor egy gyengebb jatekos belep egy nagy szovibe nagyon sokat sziv rajta, h meg sem tudja karcolni a magas szintu terkapus szornyet, es 30+ nekifutas kell neki, hogy megkapja a dukatot. Az meg ugy nehezen elvarhato, hogy 1 oran keresztul pufolje.
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
285. hozzászólás - 2020.03.21. 09:09:25 (Válasz Endyr #284 hozzászólására.)
Támogatom az ötletet, fél napom rámegy, mire megtámadom ~20x, hogy meglegyen a kvóta. Addig ugye nincsenek a szökőkútban az embereim és csak még jobban lemaradnak azokhoz képest, akik 2-3 támadással letudják a kvótát.
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Fejlesztési ötletek
286. hozzászólás - 2020.03.21. 18:18:35
Ha már elvileg taktikai harc van akkor nem lehetne megoldani, hogy a zöld és kék feyverek ne legyenek szinte tök egyformák K vonalon ? A 40-es a raptor rakétavető tök ugyan azokat a képességeket adja mint a gustav 2 had kérjünk már egy kis változatosságot, az E fegyverek se egyformák.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
287. hozzászólás - 2020.03.22. 22:13:50
Szeretnek kerni a boltokba egy olyan kapcsolot, hogy "Ki nem kutatott targyak mutatasa". En ugye nem kutattam ki azokat a targyakat amiket nem akartam megvenni (sztem ezzel mas is igy van) es rengeteg ki nem kutatott felhalmozodott igy. Ezert ha most venni akarok akkor kb 5 masodpercig csak gorgetek az egerrel, nagyon maceras.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
288. hozzászólás - 2020.03.23. 15:18:31
Max 10 ütés - ezt meg tudjuk csinálni, mondjuk aki szívesen ütne többet a több adománypontért, az lehet szomorú lesz ettől.

K-fegyverek diverzifikálása magasabb szinten - folyamatban!

Ki nem kutatott tárgyak szűrése - ebben lehetne is ráció, bár nem tudom, mi az egyszerűbb, egy picit scrollozni, vagy állandóan ki-be kapcsolgatni a flagot - de amikor bekerülnek az új célok, legyen X db kikutatott tárgyat, akkor úgyis értelmét veszti az egész, mert mindent ki fogsz kutatni.
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
289. hozzászólás - 2020.03.23. 15:29:13 (Válasz Miklós #288 hozzászólására.)
A max 10 ütés szerintem elfogadható, de ha ez megvan, nyugodtan meg lehet adni a teljes dukát ÉS adománypont mennyiséget. A térkapunál a lényeg a rászánt idő, a limit lejárta után úgyis a nagyok fogják lezúzni 10 perc alatt. Ha egy gyengébb karakter rászánja a 10 ütést, akkor nem fogok szemrehányást tenni, hogy miért kapott ugyanannyi adomyánpontot is, amikor én sokkal többet ütöttem bele.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
290. hozzászólás - 2020.03.23. 23:59:32
Uj haborus rendszerhez: nagyon jo lenne latni a nevezeskor, hogy ki melyik csapatba nevezte magat, jelentosen megkonnyitene a szervezest. A tarsaknal csak 1 betut kene a keretbe rakni, az is boven eleg.

Ja es ha megoldhato azt is szeretnenk, hogy lehessen latni, a tobbi harcolo csapatot is, hogy hogy allnak (legalabb a vezetoknek). Jelenleg az van, h 10 percenkent beirjuk a chatre, hogy ki hogy all, az azert eleg multszazadi
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
291. hozzászólás - 2020.03.24. 15:27:02 (Válasz ndavid #289 hozzászólására.)
Akkor mi értelme a karakterfejlesztésnek? Lvl 1-es 1 fős csapat puskával, 10x rákattintok a támadás gombra, pont ugyanazt kapom mint aki full argumos cuccban 40-es cuccokkal megy esetleg még az aukción megvette a térkapus sebzést növelő chipet is...

A boss ölés evolúció a játékokban eddig igy nézett ki:

1.) Boss sok HP-vel és sebzéssel. Akinek nincs megfelelő sebzése / védelme, csak kolonc a többieknek, akiknek adott idő alatt a bosst le kell nyomni, különben nincs kincs. (WoW)
2.) A Bosst továbbra is le kell nyomni adott idő alatt, de a kis karik is ütögethetik, így ők is kapnak rewardot, ugyan kevesebbet.
3.) Meg lehet idézni alacsonyabb szintű, gyengébb bosst is, hogy a kis kariknak több sikerélménye legyen, persze közben ütögetjük a nagy bosst is néha. (Végzetúr)
4.) Nincs időkorlát, mindenki akkor üti, amikor gép elé jut. A maxos jutalmat a kis kari is kiszedheti, csak neki több idő. Persze továbbra is lehet gyengébb bosst idézni a kicsik miatt. (Argum City)

És akkor amit szeretnél:
5.) Bárki bármikor üti, bármilyen erős, csak párszor kell ráütnie, és mindenből megkapja a maxos jutalmat. Esetleg még várni se kelljen közben.
Én már látom a következő evolúciós lépést (remélem erre nem a mi játékunkban lesz igény): feljön egy kék gomb, mindenki megnyomja 3x, és megkapja ugyanazt a jutalmat mindenki.

Ennek mi értelme van??? Én értem hogy az ember vágyik a fejlődésre és a tökéletességre és a jutalom / játékidő hányados optimalizálására, de nem kéne átesni a ló túloldalára (sőt, a túloldala túloldalának a túloldalára pláne nem).

A nagyobb boss keményebb kihívás. Nehezebb legyőzni. Ha a kis kari csak megkarcolni tudja, akkor gyúrja fel a csapatát, fejlessze fel őket, mostanra már elég kevés embernek lehet az kifogás, hogy tegnap kezdtem a játékot, és csak 1. szintű alkalmazottaim vannak... Ha hemzsegnek az ilyen karik a szöviben, időnként idézzétek meg neki az 1. szintű térkapust, és akkor azt csak ők üssék, meg lesz a sikerélményük! Ha meg nem tudtok kiegyezni, a kis kari átmegy a kis szövibe, ahol még a gyengébb térkapust ütik...
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
292. hozzászólás - 2020.03.24. 15:30:17 (Válasz Miklós #291 hozzászólására.)
Na, ez egy jó érvelés volt, meggyőztél.
Pontszám: 5.00
VCs

17 hozzászólás
VCs title=
Re: Fejlesztési ötletek
293. hozzászólás - 2020.03.24. 15:34:57 (Válasz Miklós #291 hozzászólására.)
Ez a korrekt levezetés volt, teljesen ésszerű igazad van.
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Fejlesztési ötletek
294. hozzászólás - 2020.03.24. 16:32:34 (Válasz Miklós #291 hozzászólására.)
Egy köztes megoldás lehetne ha energiából is lehetne gyorsítani nem csak argumból. (A költség lehetne hasonló mint a kalandoknál az úgy is szint függő).
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
295. hozzászólás - 2020.03.24. 16:46:37 (Válasz Otoaak #294 hozzászólására.)
Ezt elvben meg lehetne csinálni, de én azt látom, hogy az energia amúgy is egy elég szűkös erőforrás, és ráadásul aki erre rászorulna, mert kicsi / gyenge a karija, az ha erre lövi el az energiát, esetleg még jobban lemarad...
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Fejlesztési ötletek
296. hozzászólás - 2020.03.25. 15:40:12 (Válasz Miklós #295 hozzászólására.)
Szűkös nem is kicsit de azt meg lehet oldani többféleképpen is csak alkalmazkodni kell.
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
297. hozzászólás - 2020.03.25. 18:45:18
A kedvenc bónusz felső korlátja kajánként maximum szakiszint*1,6. Ebből gyorsan levezethető, hogy maximum 160 hűséget adhat egy étel anélkül, hogy a felső korlátba beleütközne.
Ha jól gondolom, az van emögött, hogy kvázi ingyen ne lehessen túl sok hűséget adni a kedvencnek, hiszen ha mindent beváltok aromára, akkor néhány kajával le lehet tudni az egészet, ami alig kerül zenbe és metabolizátorba.
Minél magasabb szintű a kedvenc, annál nehezebb ezt a 160-as korlátot betartani, mivel a rework óta nem lehet neki sokkal rosszabb kaját adni.
Nem lehetne ehelyett eltörölni a felső korlátot, és a több hűséget adó kaják zen költségét és jóllakottság értékét baromira megemelni? Vagy legyen pluszban metabolizátor költsége.
A kedvenc hűség szakértelmet szerintem senki nem tartja folyamatosan aktívan, csak akkor vált rá, amikor megtömi a jószágot, éppen ezért gyorsan szeretném letudni a hűséges kajákat anélkül, hogy a felső korlátba beleütköznék.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
298. hozzászólás - 2020.03.25. 18:58:38 (Válasz ndavid #297 hozzászólására.)
Igen, a korlát azért kellett hogy ne lehessen a szakértelemmel túl nagy előnyhöz jutni.

Hirtelen nem is tudok erre mit mondani, a dolog matematikájába bele kell ásnom magam, de ésszerű korlátokra mindenhol szükség van. És itt igazándiból csak egy szakértelemről van szó, vannak ennél sokkal haszontalanabb szakértelmek is.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
299. hozzászólás - 2020.03.25. 21:17:39
Haboruban kerhetnenk, hogy konkret idopont is legyen kiirva a gyogyitashoz, plul 20:42?
Aki delutan csak felnez es este jonne harcolni az konnyebben tudna idopontra jonni, most szamolgatni kell, hogy a 6 ora 34 perc hatralevo ido az pontosan mikor is jar le.
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
300. hozzászólás - 2020.03.26. 15:00:13
Mikor kerülnek be új ruhák? Gyakorlatilag játszhatatlan a játék ilyen szűkös választékkal.
Pontszám: 5.00