Oldal: 12345
Topic-nyitó
Topic neve: Pusztulat
craslorg

65 hozzászólás
craslorg title=
Re: Pusztulat
81. hozzászólás - 2020.08.25. 06:26:57 (Válasz Miklós #79 hozzászólására.)
Ígérem, egyszer nekiállok,de az hosszú lesz. Nem a hibákról van szó feltétlenül - bár azok is -, hanem olyanokról, amit régóta jeleztek, jeleznek játékosok, hogy nem jó a koncepció, csak a játékosok minimális részének ad pozitív élményt, a nagy részének nem. Csak ez nem a Pusztulat témája, a Panaszokba valamikor beírom.
Pontszám: 5.00
Gloria

6 hozzászólás
Gloria title=
Re: Pusztulat
82. hozzászólás - 2020.08.25. 11:37:38 (Válasz Miklós #77 hozzászólására.)
Miklós!

Nem érted a problémámat. A 45. szintű robotommal gyengítés nélkül is leverem a 10. szintű mező NPC őrét, azaz nem gyenge a robotom, megy a harc, és nincs arra szükség, hogy a harcot lebutítsátok a kattint-győz irányra.

Az a baj, hogy az argumbánya körül van az összes értékes mező. Gyakorlatilag az egész pusztulat arról szól, hogy a legerősebb szövi begyalogol középre, elfoglalja az argumbányát és a körülötte levő mezőket és kedd délelőttre kialakul, a végleges leosztás. PONT... ENDE... KONYEC...

Megpróbálom szemléltetni, hátha megérted, hogy miért és mit kellene változtatni, hogy legyen alternatíva a pusztulati egysíkúság helyett.

Gondolom ismered a winfos aknakereső játékát. Az aknák szét vannak szórva a játékmezőn, és minden mezőnek annyi az értéke, ahány aknával szomszédos. A játék lényege, hogy úgy deríts fel minden mezőt, hogy közben nem lépsz aknára.
TI létrehoztátok ennek egy nyakatekert verzióját, ahol az aknák koncentráltan vannak a játéktér közepén (8-as, 9-es, 10-es mezők, renegát bázis, argumbánya), és az a cél, hogy minél több aknára lépj rá.

Ha ennyit módosítanátok a szabályokon:
-- az értékesebb mezők (mező érték >= 7) legyenek szétszórva a pályán
-- aki az argumbányát birtokolja ne birtokolhassa a renegát bázisokat (kitör a lázadás a gazdagok ellen stb)
-- az argumbánya és a renegát szövetségek legyenek szomszédosak alacsony (1-4 pont) értékű mezőkkel, és aki birtokolni akarja annak a körülötte levő mezők 50%-át is kelljen tartania.

Ezekkel, kicsit érdekesebbé válna ez a játék, mindjárt felértékelődne az, hogy ki hány mezőt foglalhat el, hány mozgáspontja van, mekkora és milyen aktív a szövetségének tagsága a pusztulatban, meg ilyenek...

És még egy dolog, ha valakitől másik játékos elvesz egy mezőt, akkor az kapjon egy mozgáspontot, hogy tudjon visszatámadni, vagy másik mezőt elfoglalni az elveszett helyett.

Lehet itt jönni a miniszövetséggel meg a nagyobb szövetséghez való csatlakozással, de ezzel gyakorlatilag megölöd a játékot. Betereled az embereket 2-3 nagy szövetségbe, ahol gyakorlatilag nincs mozgástere a játékosnak, az alacsonyabb szintűek szopóágon lesznek, mert a sokadik szintű térkapust meg sem tudják karcolni, a pusztulatban sem terem nekik babér, mert a szövetség többi tagja elviszi a magasabb pontszámú mezőket, meg amúgy is uncsi lesz az egész, mert kedd délutánra kialakulnak a frontok és kész az állóháború, szerdán akár le is lehetne zárni a meccset, mert érdemi változás már nem fog történni.

Ennyi, ez a gond, és nem az, hogy az ember nem tudja lenyomni az NPC-ket.
Pontszám: 5.00
Oldal: 12345