Oldal: 1
Topic-nyitó
Topic neve: Alkalmazott fejlődés revamp
Miklós

509 hozzászólás
Alkalmazott fejlődés revamp
1. hozzászólás - 2020.12.02. 17:22:15
Az alkalmazottak szintje nagyon elment a felszerelések szintjéhez képest, emiatt a magas szintű karakterek számára a játékos kalandok megcsinálhatatlanná váltak, nem tudnak új felszerelést venni stb. Ezt a problémát orvosolnunk kell, a következő lépéseket javaslom:

1. Ha egy alkalmazott szintje magasabb, mint a vendégház, akkor megnő a szintlépéshez szükséges TP. Minden különbség 10%-kal növeli ezt. Tehát a 10-zel magasabb szintű alkalmazott szintlépése +100% TP.

2. Vannak esetek, amikor a legmagasabb szintű alkalmazotthoz skálázuk (vagy a csoport átlagához). Ilyenek pl. a játékos kalandok szintjei, az elfajzott erőssége, az esemény kalandok. Ezekben az esetekben, ha a vendégház szintje alacsonyabb, akkor a fenti érték és a vendégház szintjének átlagát vesszük. Példa:
80. szintű alkalmazottak, és 60. szintű vendégház, ekkor 70. szinthez skálázunk. (Csak a vendégházat nem lehet venni, mert akkor előnybe kerül az, aki nagyon elment az alkalmazottakkal).

3. Ha a kalandban résztvevő alkalmazottak közül legalább 1 szintje nagyobb, mint a vendégházé, akkor a kalandokért nem TP-t adunk, hanem tapasztalatkönyvet, amit a játékos tetszés szerint oszthat el az alkalmazottainak. Amennyiben elég sok tapasztalatkönyvet kapna, helyette adhatunk megfelelő mennyiségű tapasztalatkódexet, hogy ne kelljen millió darab tárggyal számolni.
Kapott tapasztalati pont számítása: Ha a kaland szintje nagyobb, mint a vendégház szintje, a vendégház szintjét tekintjük a tapasztalati pont számítás alapjának. Tehát a fenti példánál maradva, 60. szintű kalandnak megfelelő TP jár.

4. A játékba berakunk egy új relikviát, amely 60. szinttől megvásárolható. Költsége 200 argum, neve Idegen fegyvertechnológia. Minden szintje után a vendégházad 1 szinttel magasabb lehet, mint a kúriád szintje, de így sem mehet a vendégház szintje 80 fölé. Fejlesztési költség 5 sikerpont, maximális szint: 10.
(A 80-as limit csak mostanra vonatkozik, ezt 1 hónapon belül kitoljuk)

5. Szintplafon.
5.1. Ha egy szintplafonon nincs még minimum 7 játékos, akkor a szintplafon visszaszámlálás nem indul el, és az arénában sem jár karemium, egyszerűen csak az ilyen szintű alkalmazottaknak nem lehet tapasztalatkönyvet ill. kódexet adni.
5.2. Ha valaki a szintplafonnál jár, és nem kaphatott TP-t, dexlinget kapott helyette. Ezt szüntessük meg, kapja a tapasztalakönyvet, mint fent.

Magyarázatok:
A lassított szintlépés miatt nem húzódik szét annyira a mezőny, viszont hátrány sem éri a magas szintűeket, mivel TP könyvet kapnak, amit ha akarnak, odaadhatnak az alacsonyabb szintű alkalmazottjaiknak.
A kalandok leskálázása, és a vendégház szintjének megnövelése biztosítja, hogy a kalandok megcsinálhatók lesznek, a játék nehézségi szintje és a felszerelések szintje közelít egymáshoz.
A kapott TP limitálása a vendégháztól függően biztosítja, hogy aki jobban elhúzott a korábbi rendszerben, az ne jusson exponenciálisan növekvő, behozhatatlan előnyhöz.
Pontszám: 5.00
Ugabuga

39 hozzászólás
Ugabuga title=
Re: Alkalmazott fejlődés revamp
2. hozzászólás - 2020.12.02. 21:17:16
Szia,

nekem csak annyi gondom van ezzel a megoldással, hogy megint nem plussz dolog kerül be, vagy előrelépés, hanem mesterségesen lekorlátozzuk a haladást. Így is elég lehangoló, hogy több mint egy hét alatt megvan nagynehezen egy szint, megveszem a vendégházat és nincs semmi benne ami jó lenne, marad a lvl 50 es cucc. És ez van 20 szint óta. Inkább valami olyan irányba kellene elmenni amiért van is értelme fejlődni, gyűjteni, plussz dolog kerül bele, nem olyan ami megint bebetonozza a haladást.
A TP könyvnek sok értelmét nem látom, tekintettel hogy a 3 fő alkalmazotton kívül a többi alkalmazottnak nincs értelme, ha lenne értelme őket is fejleszteni valamiért akkor talán..

Uga
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Alkalmazott fejlődés revamp
3. hozzászólás - 2020.12.03. 12:43:26 (Válasz Ugabuga #2 hozzászólására.)
Köszi a visszajelzést!
Elismerem, hogy az 50-es tárgyak nem jól lettek belőve, akkor túl nagy ugrást jelentettek, és utána meg nagyon sokáig nincs értelme lecserélni őket. A 80-as tárgyak ehhez képest már azért másképp lettek csinálva, legalábbis remélem Mivel az élmezőny már 70. szintnél jár, ha megveszed ezt a relikviát és kimaxolod, akkor 80-as szintű vendégházad lesz, az azért egy elég komoly előrelépés és haladás is egyszersmind ennek a változásnak köszönhetően.
Természetesen nem a fejlődést akarjuk korlátozni, a cél az, hogy az alkalmazottak és a felszerelésük célja közelebb kerüljön egymáshoz, mert sok ember számára a játékos kalandok megoldhatatlanná váltak.
A 3 fő alkalmazottan kívüliekről, azért ha a szintjüket húzod, a szakértelmük kis magasabb lehet, ennek azért van értelme. Meg háborúban azért 3 csapatnyi embered van, ill. az olimpián is, igaz, az ritkább esemény.
De fogunk kitalálni még olyan kihívást, ahol a többi alkalmazottnak is van jelentősége.
Pontszám: 5.00
Ugabuga

39 hozzászólás
Ugabuga title=
Re: Alkalmazott fejlődés revamp
4. hozzászólás - 2020.12.03. 20:24:30
Szia,

Ok kijon a patch, elso nap lvl 80 a vendeghazam, ismet nincs mit csinalni honapokig, ennel mar a mostani is jobb, legalabb fejlodik az alkalmazott es kap pontokat amit eloszthatok.

A 3 fo karin kivul a tobbinek tovabbra sincs sok ertelme: olimpiaban a masodik sort soha nem lehetett hasznalni, mert mire a fo emberek elvereztek addigra barmilyen masodik sor eselytelen volt.
Skillekbe a fo alkalmazottakat is fejlesztem, ha azok falba utkoznek es helyettuk a masodik sort fejlesztem ugyanaz mintha az elso sort elengednenk korlatok nelkul. Haboru mar reg nem kihivas, gyakorlatilag egyet tamadok utana ra se nezek kb fel eve, mivel van kb 2 aktiv szovetseg.
Pontszám: 5.00
Psych

8 hozzászólás
Psych title=
Re: Alkalmazott fejlődés revamp
5. hozzászólás - 2020.12.04. 13:11:28
Csak egy ötlet: ha a játékos kalandok erősségével van a probléma, akkor nem lehetne azokat "gyengíteni" - hozzáigazítani az alkalmazottakhoz? Ahelyett, hogy az alkalmazottakhoz nyúlnátok, a játék további lassításával?
Pontszám: 5.00
Curtis

4 hozzászólás
Curtis title=
Re: Alkalmazott fejlődés revamp
6. hozzászólás - 2020.12.09. 12:10:57
Értem én, hogy ez szépen gyorsan meg lett oldva, de van a szintkorlátozás ugye éppen tegnap érte el a V5ön Ited a 80at. Ezzel a kis "fejlesztéssel" sikerül elérni, hogy addig lehet halmozni a könyveket még mások utol nem érnek, majd a szintkorlát végén szépen betápoljuk az alkalmazottunknak és megmarad a különbség. Ismét egy olyan átgondolatlan döntés született, ami nagyban rontja a játékélményt. Körülbelül vakond szindróma. Ha valaki egy napot is kihagy már dobogóra alkalmatlan.... Azt persze támogatom, hogy lassítsunk, ezt a célt el is érte a terv, viszont a kiegyenlítés a lemaradtak és az élmezőny között sokat romlott. Azért ügyesen meg lett oldva hogy a fizetősök egy argum fröccsel szépen megoldhatják ezt. Kedves.
Pontszám: 5.00
Rebecca Lopez

2 hozzászólás
Rebecca Lopez title=
Re: Alkalmazott fejlődés revamp
7. hozzászólás - 2020.12.09. 14:48:54
Ez a "balanszozás" azért nem tetszik mert más 69-es karakter eljutott 100-as karakterszintig büntetlenül. Én az 57-es karakterrel 60-as alkalmazottal már jobban kell szívnom ha a 100-as szintet el akarom érni.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Alkalmazott fejlődés revamp
8. hozzászólás - 2020.12.09. 15:28:26
Nehéz tökéletes megoldást találni, de a ti érdekeiteket próbáltuk szem előtt tartani.

Psych: a kalandok eddig is az alkalmazottakhoz voltak igazítva. Azt, hogy konkrétan milyen felszerelésük van, abba milyen chipet raktál, milyen képességeik vannak stb stb elég nehéz figyelembe venni, meg nem lenne etikus sem, ha pontosan a harci erődnek megfelelő ellenfeleket kapsz mindig, semmi értelme a karakertereket fejleszteni.
Épp ezért a kalandok az alkalmazottak SZINTJÉT nézik. De ez azt eredményezte, ahogy kezdesz szintben elmenni a felszerelésektől, egyre nehezebbek lesznek a kalandok, idővel lehetetlenek. Ezért próbáltuk az alkalmazottakat és a tárgyakat közelebb hozni.

Rebecca: Felmerült az is, hogy lecsökketjük az elhúzott alkalmazottak szintjét, de ezt elvetettük, nem lett volna korrekt valakit azért büntetni, mert optimálisan játszott. Valóban a szintlépés lassult, és ezért ugyanoda valamivel lassabban fogsz eljutni, viszont aki eljutott odáig, azt meg megfogja a szintplafon, egyáltalán nem tud továbbmenni, míg te egyre közeledsz hozzá.

Curtis: amit írsz, jogos, ezen mi is sokat törpöltünk, mi lenne a legjobb. Ha a szintplafon végével rátolod a könyveket az emberekre, az nyilván nem teljesen jó. Ezzel kapcsolatban szívesen látunk megoldási javaslatokat.

Uga: ha a 2. sort fel tudod húzni az 1. közelébe, attól kezdve az olimpián máris lesz értelmük. Szeretnék majd jövőre olyan legendás kihivásokat csinálni, amihez 6, vagy 9 igazán kemény alkalmazott kell, hogy legyen kihívás annak is, aki elérte az átmenti maximumot.
Pontszám: 5.00
Wart

4 hozzászólás
Wart title=
Re: Alkalmazott fejlődés revamp
9. hozzászólás - 2020.12.09. 16:34:02 (Válasz Curtis #6 hozzászólására.)
Amíg nincs 7 játékos a szintplafonon, addig nem fejlődnek 80,99 felé az alkalmazottak. Azaz lesz nálunk csillió könyv amivel nem tudunk mit kezdeni.
De a szinthez szükséges TP képlete miatt akkor se fog "elszaladni" a szint velünk, mivel folyamatosan nő a szorzó. (Pont visszafelé, mint a cég építés szorzója.)
Itt sokkal érdekesebb kérdés az, hogy egy szinten, azonos cuccokban fognak ülni a karakterek, mi értelme lesz a PvP-nek, ha mindenki egymás klónja?
Mit kapunk azért, hogy rengeteg erőforrást áldoztunk arra, hogy a kalandtapasztalat szakértelmünk magas legyen, hogy hamarabb érjük el a szintplafont (napi szinten 3 argum lecsó?)?

Nehéz kérdések ezek és sajnos én se tudom mit kellett volna ezzel a szituval kezdeni
Pontszám: 5.00
Ugabuga

39 hozzászólás
Ugabuga title=
Re: Alkalmazott fejlődés revamp
10. hozzászólás - 2020.12.09. 17:31:26 (Válasz Miklós #8 hozzászólására.)
"Uga: ha a 2. sort fel tudod húzni az 1. közelébe, attól kezdve az olimpián máris lesz értelmük. Szeretnék majd jövőre olyan legendás kihivásokat csinálni, amihez 6, vagy 9 igazán kemény alkalmazott kell, hogy legyen kihívás annak is, aki elérte az átmenti maximumot.


Valóságban azért ez nem így működött, mert amikor az első csapatommal elértem a problémás kört az akkora fal volt, hogy tökmind1 hogy hány sorral támadnám, gyakorlatilag 1 körös csata volt, mind1 hogy 3 vagy 6 karival csapódok a falnak:)
Pontszám: 5.00
Curtis

4 hozzászólás
Curtis title=
Re: Alkalmazott fejlődés revamp
11. hozzászólás - 2020.12.09. 18:41:49 (Válasz Miklós #8 hozzászólására.)
A könyvek félrerakása és szintplafon utáni azonnali felhasználása ellen két dolog jut eszembe. A könyv is erőforrás, mint a kredit, ennek is van maximuma ami nálad lehet. A többit el kell használni, vagy nem kapsz többet.
Ha egy felhasználó félretesz akkor se tudna egyszerre 2-3 szintet lépni. Egy kaland jelenleg 7-8 kódex V5ön a kódex plafon lehetne 50 kalandból megszerezhető mennyiségű kódex. Könyv az csak 10tp abból lehet fix 1000db, fontos lenne hogy lehessen váltani könyveket kódexet mert addig nem enged könyvet használni a rendszer amég nincs elhasználva minden kódex.

A másik lehetőség a szintplafon után egy napi adható könyv/kódex maximalizálás. Szerintem az első a jobb és igazságosabb valamint megoldja a lemaradó alkalmazottak felhúzásának problémáját is részben.
Pontszám: 5.00
Psych

8 hozzászólás
Psych title=
Re: Alkalmazott fejlődés revamp
12. hozzászólás - 2020.12.09. 19:48:27 (Válasz Miklós #8 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.12.09. 15:28:26
Nehéz tökéletes megoldást találni, de a ti érdekeiteket próbáltuk szem előtt tartani.

Psych: a kalandok eddig is az alkalmazottakhoz voltak igazítva. Azt, hogy konkrétan milyen felszerelésük van, abba milyen chipet raktál, milyen képességeik vannak stb stb elég nehéz figyelembe venni, meg nem lenne etikus sem, ha pontosan a harci erődnek megfelelő ellenfeleket kapsz mindig, semmi értelme a karakertereket fejleszteni.
Épp ezért a kalandok az alkalmazottak SZINTJÉT nézik. De ez azt eredményezte, ahogy kezdesz szintben elmenni a felszerelésektől, egyre nehezebbek lesznek a kalandok, idővel lehetetlenek. Ezért próbáltuk az alkalmazottakat és a tárgyakat közelebb hozni.



Nem kell annyi mindent nézni, elég a z alkalmazott és a vendégház szintjét alapul venni.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Alkalmazott fejlődés revamp
13. hozzászólás - 2020.12.10. 10:36:37
Wart: nem attól lesznek a karakterek különböző erősségűek, hogy 1-2 ember szintben elszállhat a csillagos égig... elég sok egyéb taktikázási lehetőség is van a tulajdonságok elosztsában, felszerelésben, chippelésben stb.

Psych: pontosan ezt nézzük most, az alkalmazott és vendégház szintjének átlagát. (De ehhez meg kellett növelni a vendégház szintjét, hogy a kalandok teljesithetők legyenek)

Curtis: ez szerintem jó ötlet, köszönöm, megvalósítható! Mivel most már a játékos kalandok az aktuális csapat szintjét veszik alapul, még azt sem lehet mondani, hogy akkor nincs értelme kalandozni, mert a kalandokat csak a top csapattal lehet megcsinálni. Sőt volt olyan is, hogy legyen vmi extra jutalom, ha nem a legerősebb 3 emberrel mész, még ebben is látok realitást.

Uga: teljesen igazad van, a draudlon eredetileg egy aréna extrém kihivás akart lenni, az olimpián (meg a kalandokban is) kicsit túl beteg, a köv. olimpiára ezen hangolni kell.
Pontszám: 5.00
Curtis

4 hozzászólás
Curtis title=
Re: Alkalmazott fejlődés revamp
14. hozzászólás - 2020.12.11. 16:41:21 (Válasz Wart #9 hozzászólására.)
A szintplafont elero szepen tudja fejleszteni a tobbi emberet. A konyvek felhalmozasa csak egyenlotlensegeket okoz es nem zarkozna fel a mezony az elbojhoz.
Pontszám: 5.00
Oldal: 1