Page: 1234567
Topic creator
Topic name: Szövetségi háború optimalizálása
Seroth

69 Post
Seroth title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
101. Post - 2020.02.24. 16:40:36 (Válasz Miklós #99 hozzászólására.)
Huhh... Elbeszélünk egymás mellett, immár kb harmadszor... Ennek így semmi értelme.
Score: 5.00
Ana

74 Post
Ana title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
102. Post - 2020.02.25. 00:55:16 (Válasz Miklós #99 hozzászólására.)
Viszont ha megmarad a mi választásunknak, hogy 10+5, vagy 7+8, esetleg 9+6, akkor ezzel lehet taktikázni a gyengébb szövinek is, próbálgatni, hátha valamelyik felállásban ő lehetne a nyerő. Annál megengedőbb rendszer nincs, mint ha a játékos dönti el, melyik ligában akar indulni. Ha ma így nem ment, próbáljuk holnap másképp. És a gép csak akkor generálna NPC-t, ha nem talál a tűrésen (1-2 csapattag) belül ellenfelet.
Ezzel megmaradna mobilnak a rendszer, bármelyik nap bármilyen elosztásban indulhatnának a csapatok.
Score: 5.00
puszedli

110 Post
puszedli title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
103. Post - 2020.03.28. 13:39:33
1. A mai háborúban 8-an vagyunk 6 fő ellen, vagy nem lett feltöltve a másik szövi, vagy nem elég klónnal.

2. Tegnap és tegnapelőtt ugyanazzal a szövivel háborúztunk, nem törlődtek az események, tegnap is láttuk a tegnap előtti háború eseményeit.

3. A saját csapatom is megjelenhetne alul a szövi csapatai között.

4. Jó lenne napközben is látni, hogy a szövi többi csapata hogy áll, hogy közösen lehessen taktikázni. Ne azzal legyen tele a szövichat, hogy a másik csapat ki ellen van, és hogy áll.

5. Amikor megnézem a háború eredményeket, akkor elsőre egy másik csapat eredményét mutatja, és nem lehet a statisztikát görgetni. Ha átlépek a 2/3-as csapatra, majd vissza, akkor már oké.

6. A csapatok az eredménynél 1-2-3 néven futnak, nevezéskor A-B-C, illetve az embereimet is A-B-C csapatokba tudom tenni. Egyértelműbb lenne, ha a nevezesnél a lenyílóban is 1-2-3 csapatok közül lehetne választani.

7. Az eredménynél jó lenne látni mennyi kupát kaptunk, és mennyi van összesen.
Score: 5.00
Ana

74 Post
Ana title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
104. Post - 2020.03.28. 13:47:41
7 résztvevőnél a legalsó harcértékei nem látszanak, és oldalt a csúszka sem. Rá kell kattintani, hogy lássuk a harcértéket.
Score: 5.00
Ana

74 Post
Ana title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
105. Post - 2020.03.29. 15:32:57
V5, randomszerűen pakolgatja a tagokat, függetlenül attól, hogy ki melyik csapatba jelentkezett. Ezzel így nem nagyon lehet taktikázni.
Score: 5.00
Otoaak

82 Post
Otoaak title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
106. Post - 2020.03.29. 20:07:07
Jó lenne ha harctérit már 1 győzelem után is lehetne kapni, sok olyan ellenfél van ahol a többségnek nem jut 2 ellenfél.
Score: 5.00
Baalcain

399 Post
Baalcain title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
107. Post - 2020.03.29. 20:12:40
A kapott npc- utáni + támadások amiről sok szó esett mikor lesznel aktuálisak? mert azontúl, h semmitérő töltelékek nagyon nagy hátrány az ellenfél többlet támadása.

A klónozás pedig egy nagy lutri igy sikerül szerencsejátékot csinálni egy háborúból. Javasolnám, h a klón az ellenfél csapatából származzon. Ha már nem támad legalább ne legyen kirívóan gyengébb - erősebb mint a harci környezet- és azért ne sajátból, mert akkor 3 erős kari mindenit agyonver
Score: 5.00
Ana

74 Post
Ana title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
108. Post - 2020.03.29. 21:22:53 (Válasz Baalcain #107 hozzászólására.)
Nincs plusz támadás senkinek, csak aki vesz. Benne van a patchleírásban.
Score: 5.00
Otoaak

82 Post
Otoaak title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
109. Post - 2020.03.29. 22:43:21
Ja és valahol jó lenne ha látszódna az eddigi statisztika kupa szám stb.
Score: 5.00
Baalcain

399 Post
Baalcain title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
110. Post - 2020.03.29. 23:16:12 (Válasz Ana #108 hozzászólására.)
Miklós már vagy fél tucatszor mondta, h az npcékel való feltöltött csapat aránytalan gyengesége miatt + támadást adna a kisebb csapatnak.

benne van a fórumban : P
Score: 5.00
Miklós

457 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
111. Post - 2020.03.30. 00:18:44
Ez igazándiból egy javaslat volt csak, és abban egyeztünk meg, hogy megnézzük, hogyan működik az új rendszer, és szükség esetén bővítjük ezzel. Én egyébként abszolút nyitott vagyok rá, csak ugye az sem lenne jó, ha pl. egy 3 fős, fejenként 2000-es erejű csapat összekerül egy 10 fős, fejenként 1000-es erejű szövivel, akkor még kapnának egy csomó +támadást is, szóval ezt okosan kell kitallni, ha ilyen csinálunk.

A többi felvetést átbeszéljük Barattyal.

V5, randomszerűen pakolgatja a tagokat, függetlenül attól, hogy ki melyik csapatba jelentkezett. Ezzel így nem nagyon lehet taktikázni.

Erről részletesebb hibareport kéne, hogy mi is történt, más nem jelezte, hogy hibás lenne a csapatbeállítás. Legjobb lenne egy screenshot arról, hogy milyen lett a csapatbellítás és hol mond ez ellent az eredeti beállításoknak (de ha leirod, az is jó).
Score: 5.00
Endyr

599 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
112. Post - 2020.03.30. 08:54:20 (Válasz Miklós #111 hozzászólására.)
Quote: Miklós - 2020.03.30. 00:18:44
Ez igazándiból egy javaslat volt csak, és abban egyeztünk meg, hogy megnézzük, hogyan működik az új rendszer, és szükség esetén bővítjük ezzel. Én egyébként abszolút nyitott vagyok rá, csak ugye az sem lenne jó, ha pl. egy 3 fős, fejenként 2000-es erejű csapat összekerül egy 10 fős, fejenként 1000-es erejű szövivel, akkor még kapnának egy csomó +támadást is, szóval ezt okosan kell kitallni, ha ilyen csinálunk.


Ez sztem tokmindegy. Annak a 10 emberbol allo 1000-es ereju szovinek total lenyegtelen, hogy egy 3, 5 vagy 10 emberes csapat veri oket agyon, ugyis mindenki agyonveri oket, ahol van 3 eros.
Score: 5.00
Birka

18 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
113. Post - 2020.03.30. 10:59:38 (Válasz Endyr #112 hozzászólására.)
Nem nagyon értek a háborúhoz, de a 3 db 2000-es ember hogy ver le 30 csapatot?
Score: 5.00
Endyr

599 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
114. Post - 2020.03.30. 12:55:16 (Válasz Birka #113 hozzászólására.)
az egy dolog, hogy nem ertesz hozza, de nem is olvasol vissza

epp arrol van szo, h plusz tamadast kene adni a kapott NPC-k utan, mert ugye azok nem tamadnak neked. a 3 ember az extrem pelda
Score: 5.00
VCs

17 Post
VCs title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
115. Post - 2020.03.30. 15:18:18 (Válasz Birka #113 hozzászólására.)
Quote: Birka - 2020.03.30. 10:59:38
Nem nagyon értek a háborúhoz, de a 3 db 2000-es ember hogy ver le 30 csapatot?

Tényleg nem értesz hozzá
Score: 5.00
ndavid

79 Post
ndavid title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
116. Post - 2020.03.30. 15:38:06 (Válasz Birka #113 hozzászólására.)
Hogy ne csak bántó válaszok érkezzenek:
Egy ember maximum 11-et tud támadni egy háborúban (5 alap + 3 relikvia + 3 argum), így matematikailag 3-man is le lehet verni 30 csapatot. Ha van gyógyulós harci képességed, akkor ez 2000-es harcerejű emeberekkel is kivitelezhető.
Score: 5.00
ndavid

79 Post
ndavid title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
117. Post - 2020.03.30. 15:55:12
A Csata és Háború célok csak akkor nőnek, ha támadsz legalább 1-t (javítsatok ki, ha tévedek), pedig attól, hogy nem támadok, még részt veszek a háborúban.
Harctéri gyógyítócsomagot csak akkor kapsz, ha támadsz legalább 2-t.

Vagyunk 10-en, az ellenfélnél is 10-en, mindenki 1 csapattal. Most vagy üt mindenki 1-et, és senki nem kap gyógycsomagot, de mindenkinek halad a cél, vagy 5-en ütnek 2-t, és 5 embernek sem a cél nem halad, sem csomag nem jár. Nem kéne ezt megváltoztatni?
Score: 5.00
Endyr

599 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
118. Post - 2020.04.01. 21:17:14
Ezen az NPC generalason kellene kicsit csiszolni. Amikor 20+ ember volt egy haboruban az egyik oldalon akkor azert kevesebbet szamitott es mar ott is serelmeztuk a dolgot, de amikor csak 10 a max letszam akkor sokkal inkabb szamit, hogy milyen eros a generalt NPC. Most amikor 3000+os csapatok vannak a gep siman begeneral 2-300 harci ereju NPC-ket (es akkor oruljunk, ha nem 1 csapatuk van, az a halal) aminek total semmi ertelme nincs.

Kellene egy minimum (es akar egy maximum hatar is), ami kozott kellene az NPC harci erejenek lenni. Ezt kiszamolhatna a resztvevo csapatok atlagabol, plul osszeadja az osszes jatekos harci erejet mindket oldalon, ezt leatlagolja es az eredmenyhez kepest +/- 20% (esetleg 30%) hataron beluli harci ereju ellenfelet keres es azt generalja be.

Ja es a beigert + tamadasok is kellenenek, amirol mar sokszor volt szo.
Score: 5.00
puszedli

110 Post
puszedli title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
119. Post - 2020.04.12. 11:19:04
Kicsit lehetne finomítani a csapatsorsoláson, tegnap a szövink két csapata is NPC ellenfelet kapott. Két random szövi, akik egymás ellen harcoltak, kaphatták volna a szövink 1-1 csapatát és akkor nem kellett volna NPC.
Score: 5.00
Ana

74 Post
Ana title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
120. Post - 2020.04.24. 20:12:24
Nem játékosszámot kellene figyeljen az összesorsolásnál-klónozásnál a rendszer, hanem csapatszámot.

Extrém példa:
10 fő 3 csapatos játékos kontra 10 fő 1 csapatos játékos.
10 vs 30 támadási lehetőség.
A 3 csapatos társulat annyi támadást nem tud bevinni (2/játékos), hogy ha nyernek, mindenki megkapja a gyógycsomagot. Attól függ a nyereményük, hogy felállnak-e és hányan, hányszor állnak fel az ellenfél tagjai közül.
Score: 5.00
Page: 1234567