Oldal: 1234567
Topic-nyitó
Topic neve: Szövetségi háború optimalizálása
Ana

74 hozzászólás
Ana title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
21. hozzászólás - 2020.02.08. 22:38:53 (Válasz Seroth #20 hozzászólására.)
A mi érdekünkben? Kicsit tényleg kezdtek elszállni. Mi azért hozzájutunk rajtattok kívül mindenkitől a gyógycsomaghoz. Ott a kisebb szövikről volt szó, akiknek esélye sincs. Pl a negyedik legerősebb szövi már három ellenfél ellen nem jut hozzá, használni viszont használná minden háborúban.
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
22. hozzászólás - 2020.02.08. 22:55:36 (Válasz Seroth #20 hozzászólására.)
Az lehet de most konkrétan csak offoltok kéretlenül és teljesen fölöslegesen.

ui: A tény amiről beszélsz meg egyszerűen nem igaz, már látszik ki melyik szövibe van kicsit nézz körül, ha összeállnának az erősebb karik egy harmadik szövibe simán lehetnének akár elsők is.
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
23. hozzászólás - 2020.02.08. 23:06:15 (Válasz Otoaak #22 hozzászólására.)
Lehet, hogy nem igaz, de az utolsó mondatodban szerintem a "ha" szócskán van a hangsúly. Részemről téma lezárva. Chaten úgy gondolom, hogy kibeszéltük a dolgot. Félreértés volt, nem szándékos beszólogatás. Remélem részetekről is.

Miklós: A chaten arra jutottunk, hogy ki kellene venni a random embereket a háborúból. A túl gyenge ellenfél ingyen pont a másiknak, a túl erős meg nem vesz részt háborúban, mert nem fogja senki "felszúrni" magát rá. Javítsatok ki, ha rosszul gondolom.

Uniq
Pontszám: 5.00
Ana

74 hozzászólás
Ana title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
24. hozzászólás - 2020.02.08. 23:13:56 (Válasz Seroth #23 hozzászólására.)
Én ezt annyiban módosítanám, hogy csak akkor pótoljon random alkalmazottakkal, ha az ellenfél nem tudja leadni a gyógycsomag megszerzéséhez szükséges két támadást az alacsony létszám miatt. Viszont egy szövetségi átlagot akkor is hozhatnának a generált emberek.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
25. hozzászólás - 2020.02.09. 00:21:35
Nem hinném, h változott: a harctéri gyógyító megszerzéséhez reziszám függő győzelem kellett, a 4 szintűnél pl már 3.
Azaz nagyon könnyen adódhat olyan helyzet, hogy szükség van a + karikra, különben nem tudnak eleget támadni a szövitagok.

Kivenni őket semmiképp nem szabad, mert nemcsak a kétszer fél tucatnyi kari létezik,akiknek mindig van elegendő győzelemre esélye, a többiek is szeretnének harctériket szerezni az első két szöviben is.-nyilván ez ha sok az aktiv szövitag aki harolna akkor probléma...

A random generálás átalakításának én is látnám értelmét nem csak ebben a helyzetben, hanem az npc szövik esetében is.

Hozzátéve, h a túl gyenge npc mindöszesen 6 pont előnyt jelent 3 támadásért cserébe, a túl erős viszont 20 pontot hoz a konyhára- de nyilván érthető mi a top szövik gondja: nagyon kevés olyan generálható + kari létezik ami hasznos lenne az egymásal szembeni csatában.
Pontszám: 5.00
Ferrum Virginis

30 hozzászólás
Ferrum Virginis title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
26. hozzászólás - 2020.02.09. 04:29:42
Hoztam pár témát és javaslatot. Érdekelne a véleményetek ezekről, akár kritikák is.

1. téma: Zárás előre hozatal
Sokan szövetségemben mondták, hogy nem megfelelő ez a kilenc órás "nincs többé feltámadás". Nap közben csak elvannak az emberek, gyógyítás zárásakor indul be a nagy adok-kapok, ezért nem befolyásolná jelentősen a játékmenetet.
Egy nyolc órás gyógyítás-zárás, kilenc órás végleges zárással sokkal emberbarátabb lehetne. Ez nem egy olyan dolog, amit 2-3 ember eldönthet, ezért, ha Staff vevő rá, akkor lehetne tartani egy szavazást, amiben a játékosok szavazhatnak, hogy melyik a kényelmesebb számukra.

2. téma: NPC
A szövi háborús pótló NPC-kkel csak a baj van a korábbi irományok alapján. 2 javaslatom is lenne vagy-vagy alapon:
a. A kisebbik szövetség egyik tagját klónozza, ezért nem lesz oda nem illően erős vagy gyenge az NPC. (Esetleg a neve "NPC"-re végződik, hogy meg lehessen különböztetni.)
b. Annyi véletlenszerű plusz támadást sorsol ki a kisebb szövetségnek, amennyivel kevesebben vannak. (Esetleg annak kétszerese. Számomra nem tűnik soknak, ha egy embernek a minimuma négy ütés.)

3. téma: felállás
Ha egyáltalán fog módosulni a jelenlegi rendszer és bekerülne a véletlenszerű felállás, arra az eshetőségre lenne javaslat. Véletlenszerű dolgokkal csak a baj van és ismét a fizetősöket részesítené előnyben. (Ezt kuszán ki is fejtettem ezen topik tizennyolcadik hozzászólásában.) Ha mindenképp ezzel kellene operálni, akkor inkább a feltámadások típusa között lehessen különbséget tenni és ahhoz kötni az időkorlátot. Pl: Gyógycsomagos és argumos feltámadás csak hét óráig, ingyenes pedig kilenc óráig.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
27. hozzászólás - 2020.02.09. 19:29:58
1.
Éppen nem előrébb kellene akkor hozni a zárást. Mert ezernyi teendő létezik amit el KELL este végezni, főleg a családosoknak. Késő esti időpontban viszont mindenki aki AKAR ráérhet.

2.
b, Tehát javaslatod szerint érdemessé válik kitenni a kicsi v nem eléggé prémes, harcra ráálló játékosokat. és akkor a full tápok a javaslat szerint még + támadást is kapnának a nagyobb heterogénebb szövi ellen.

a, érdekes ötlet, igy első ránézésre jónak tűnik. de tuti sokszor nem tetszene a hatása- és lehet előállhatna olyan helyzet amit a bnél is kifogásoltam
de ez a legjobb ötleted.

3.ez is érdekesen hangzik... de azért még mindig az az alapkoncepciód, h az emberek a munkaidőben és a kora esti- késő délutáni időkben fix időpontokban képesek játszani.-nem hinném h a többségnek ilyen a munkája v élete.-de tény, ha a gyógyítások bontása akár jó is lehet.
illetve nem értem, h a gyógycsomag szerinted miért fizetős kategória... az eredményességi.


Továbbá érdemes átgondolni az is, h jelenleg mi is az a játékban ami változatos és ne adj isten tervezést igényel. a vasárnap éjfél előtti percek és egy keményebb szöviháború.
igen óvatosan kell hozzányúlni a szöviháború átalakításának.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
28. hozzászólás - 2020.02.10. 12:04:46
Egyébként nem tudom h működik v működik-e rendesen az npcvel való feltöltés.
Amikor két 20-30 közötti nevezésű csapat harcol betesz a kevesebbhez jaátékost Most meg 25en kaptunk egy 7 fős szövit.

Egész biztos, h itt komoly érdemi átalakításokra van szükég
Pontszám: 5.00
Aranyásó

7 hozzászólás
Aranyásó title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
29. hozzászólás - 2020.02.10. 20:23:57 (Válasz Baalcain #28 hozzászólására.)
Az a 7 fő is csak 4 igazi játékos volt egyébként.*
Nagyon kicsi szövi vagyunk, minket nem lenne szabad a prém ellen besorsolnia sem leginkább...
Egyébként nem úgy volt a háborúreformkor kitalálva, hogy a kis szövik a harcértéktől vagy tudom is én mitől függően de úgy kapnak valódi- vagy csupa NPC ellenfelet akár, hogy legyen értelme a háborújuknak?


*én összeállítottam a csapatomat, és rányomtam a mentésre, amit viszont konkrétan semmi nem igazol vissza, így aztán nem tudtam róla, hogy végül nem is jelentkeztem a háborúba... Ezzel nem tudom mit lehetne kezdeni, hogy van ott egy gomb, ami rányomás előtt is ugyanolyan színű és kinézetű, mint rányomás után, azaz fogalmad sincs hogy bevette-e a rendszer hogy menteni akarod az adott felállást.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Szövetségi háború optimalizálása
30. hozzászólás - 2020.02.14. 13:46:21
Ez az NPC feltoltes nem nagyon mukodik. Negyedszer kapjuk ellenfelnek a 7 tagu Vidra koztarsasagot, mi pedig 24-en vagyunk. Egyszeruen lehetetlen a tamadast is leadni, h kapjunk elsosegely csomagot. Nem pont ennel kellene mukodnie az NPC feltoltesnek?
Bezzeg a kvazar ellen berakja!
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
31. hozzászólás - 2020.02.14. 14:16:20 (Válasz Endyr #30 hozzászólására.)
A Vidra köztársaság ellen is klónoz, attól hogy 7 tagjuk van, nem nevezett onnan az összes játékos (és max annyi klónt hozhat létre, amennyi a nevezettke száma)
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Szövetségi háború optimalizálása
32. hozzászólás - 2020.02.14. 14:20:42 (Válasz Baraty #31 hozzászólására.)
Es ezt az utobbi kriteriumot nem lehet kivenni?
Majdnem tokmindegy, hogy 24en 4et vagy 7et utunk...Sokkal jobb lenne ha feltolteni 20 fole.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
33. hozzászólás - 2020.02.14. 14:21:52 (Válasz Baraty #31 hozzászólására.)
ez teljesen rossz megoldás. A 2 huszonvalamennyi fős szövinek nem hiányzik az npc de be be kerül, ide meg sokkal több kellene de nincs.
A 24 és a 27 kvázi uannyi, mig a 7 messze nem 24
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
34. hozzászólás - 2020.02.14. 15:03:51 (Válasz Endyr #32 hozzászólására.)
Ez a vidráknak mitől lenne jó? Játékosokról beszélünk nem botokról ők nem azért játszanak, hogy nektek legyen kit farmolni. A háború konkrétan nem jó így, nincs értékelhető játékélmény se, teljesen más rendszer kellene. A jelenlegi rendszerhez nincs elég szövetség a játékban, a legjobb megoldás az lenne ha időlegesen csak npc harcok lennének amiben a kicsik is tudnak kicsit gyűjtögetni amíg nem sikerül valami használható modellt kitalálni.
Pontszám: 5.00
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
35. hozzászólás - 2020.02.14. 18:10:52
Én nem játszom szövi háborút, nem látom át 100%-ban a dolgokat.

De mi lenne, ha a játékban található "hires" NPC-knek lenne NJK-kból álló hadserege.
Most van pár maffiózó a városban, azok elég hatalmasak a történet szerint, hogy akár 30+ emberük is legyen.

Mivel nincs elég játékos és igy nincs elég nagy szövetség, lehetne 5-6 NJK csoportosulás, amiket bárki "farmolhatna".
Egy 7 tagú szövetség mondjuk csak 7 ellenfelet kapna, mert kisebb bandát támad meg.
Mig egy 30 tagú szövetség ellen az NJK 30 fős sereget állt ki.

Az njk harcosokat biztosan lehet úgy "randomizálni", hogy mindekinek legyen kihvás. Vagy akár robotok is lehetnek az ellenfelek, stb.
Esetleg berakni a játékba, hogy az ilyen NJK szövetségek ellen kevesebb a jutalom, mint a "rendes" játékosok szövetségei ellen.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Szövetségi háború optimalizálása
36. hozzászólás - 2020.02.14. 19:32:10 (Válasz Otoaak #34 hozzászólására.)
Ez igaz, igazabol nem szabadna osszesorsolnia minket a Vidrakkal. De ha feltoltik NPCkkel meg mindig jobb, mint a mostani, legalabb az egyik oldalnak.

Csak NPC harcnak semmi ertelme, pont oda sullyedne, mint a jatek tobbi resze: auto click 10x es kesz aznapra. Legalabb a mi haborunkban van vmi erdekesseg.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
37. hozzászólás - 2020.02.15. 10:57:04
Azért kicsit mókás, h Miklós is látta, h gondok vannak, felvetette a topikot dec közepén.
És 2 hónapja nem szólt hozzá.

Márpedig magától nem oldódik meg a sok hónapos probléma


ui: respekt a kis vidráknak, akik nem adják fel, próbálnak játszani
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
38. hozzászólás - 2020.02.15. 13:57:56
Miklós!

Az elmúlt héten melyik nap hány szövetség jelentkezett háborúra?

Uniq
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Szövetségi háború optimalizálása
39. hozzászólás - 2020.02.17. 11:14:34
A szövetségi háborúval kapcsolatban 2 téma van:

1.) 9 órás zárás, mindenki akkor üt, időhöz kötöttség stb stb. Értem, hogy ez miért alakult ki így, és erre volt is egy megoldási javaslatom: minden játékosnak meghatározunk előre egy véletlenszerű időpontot 7(6?) és 9 között. Ő max. eddig gyógyíthat. Ezt az időpontot csak ő látja. Természetesen előtte bármikor felállhat, de ez az utolsó pillanat. Miért lenne ez jó?

- Nem mindenki ugyanakkor állna fel, nem lenne lag, nem a reflexeken múlna a dolog.
- Több lenne a taktikázás, látod, mikor fogsz felállni, akár ezt megbeszélheted a szövi tagokkal is, mikor érdemes belépni.
A rendszer persze kicsit igazságtalan lenne, mivel akinek korábbi határideje van, az hátrányban van, de hosszabb távon ez ki fog egyenlítődni.

Ugye eddig az volt, hogy felállt 9kor az A-gyenge, A-erős, a B-gyenge, B-nagyon erős, és akkor lehet, hogy az A-erős le tudta verni a B-gyengét, lehet, hogy a B-gyenge verte meg előbb az A-gyengét, de az is előfordult, hogy B-nagyon erős csapta le A-erőst előbb.

Itt jegyzem meg, hogy a fejlesztés során volt egy olyan verziónk is, hogy minden csapat 2 példányban létezett, védő, és támadó formájában. Ha a védő formát leütötték, attól még a támadóval harcolhatott tovább. Sajnos, a gyakorlatban ebből több probléma is volt, egyrészt folyamatos volt a kavarodás, hogy most ez támadó v védő csapat, miért van 2 állapota ugyanannak, másrészt kicsit agyatlan hentelés volt az egész.

Lehet az is, hogy a random határidő helyett a gyógyítást egyre drágábbá kéne tenni, ahogy múlik az idő, idővel elkezdene erőforrásba kerülni, pl. óránként nőne szinttől függő zennel.

2.) kis szövi vs nagy szövi. Ennek a problémának a kezelésére is több megoldás van.

2.1. Birka javaslata, szigorú létszám maximum a szövetségeknek (pl. 10). Nehezen tudom elképzelni, hogy aki meghaladja ezt a limitet, az mit szólna hozzá, ha lenerfelnénk (kvázi ki kéne rakni a szövetségből a felesleget). Még ha ez megoldható is lenne, aki már felépítette annyira a szövit, az előnybe kerülne. A nagyobbik probléma, hogy ha nagyon szűk a taglétszám, ott nincs helye senkinek, aki picit is inaktivabb, vagy kevesebbet tesz a szövetségért, repülnének az emberek akár 1 hétvégi kirándulás miatt is, és ez a játékosok elvesztéséhez vezetne. Ettől függetlenül, valszeg lejjebb kéne venni az eredeti maximumot jócskán (ez már vu-ban sem igazán volt kihasználva), de figyelembe véve a jelenleg már létező létszámokat.

2.2. A 2.1. ellentéte, a kis szövik összeolvasztása. Jelenleg több, mint 100 szövetség van a V4-en. Nyilván a játék is motivált mindenkit, hogy mihamarabb lépjen be vhová, keletkezett egy rakás 10 fős szövi, és utána ha már ott építgetett valaki, nehezen mozdul, még akkor is, ha közben több tag inaktív lett. Ezért rendszer szinten kellene segítenünk az összeolvasztást. Pl. ha rányomsz az összeolvadás gombra, akkor a gép keres neked olyan szöviket, akik ezt szintén kiválasztották, ha kölcsönösen kijelölitek egymást, a 2 szövetség összzeolvad. Megmarad a nagyobbik hatalmú szövetség neve, átkerülnek oda a többiek, és az épületeik építési értékének adott hányada (pl. 50%) átkerül az új szövetség bankjába.

2.3. Magát a háborút is lehet balanszolgatni úgy, hogy a kis szövetség előnyt kapjon: pl. több támadást, és vagy több gyógyítást kapnak. Itt azért nagyon vigyázni kell, nehogy az legyen a vége, hogy egy nagyon erős kari így végigveri a soktagú szövetséget.

Az 1.) dolgot gyorsan meg tudjuk oldani (akár random gyógyítás határidő, akár egyre dráguló költség).

A 2.3 egyszerűbb, ez is hamar meglehet, de szerintem a 2.2-nek is helye lenne, vagy ha jobb szeretnétek, akár a 2.1 is megoldható.
Írjátok le, hogy mit szeretnétek!
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Szövetségi háború optimalizálása
40. hozzászólás - 2020.02.17. 11:34:55 (Válasz Miklós #39 hozzászólására.)
1) sztem nem rossz otlet, de mindenkepp szeretnem estere tenni a gyogyitast, ahogy anno is javasoltam, legyen 8:30 es 9:30 kozott random idopont. Altalaban nyugisabbak az estek, mint a delutanok.

2.1) Sztem ez rossz irany, egy uj vilagon elfogadhato lenne, de nalunk plul ki legyen az a 15 ember akit kirakjunk instant? Meg aztan ertelmet veszteni a rezidencia is. Birka azt is mondta, h legyen 10+rezidencia szint a tagletszam (igy legalabb ertelme lenne a rezidencianak) de erosen ketlem, h 150-300 millio kreditert vki is felhuzna egy szintet egyetlen ember miatt. Sajnos a dolognak mas a problemaja, nincs eleg jatekos akik valogatni akarnak, hogy hova lepjenek. Ezenkivul ha mar beleptel valahova nem is latod, h milyen mas lehetosegeid vannak, ha keresgelni akarsz ki kell lepned es bizni, h van mashol hely.

2.2) Erdekes otlet, minket nem erint, viszont igy eleg konnyen lehet max letszam fole menni. Sok kis szoviben nincsenek kirugva az inaktiv tagok es foglaljak a helyet. Masik kerdes, h ez egyaltalan megold-e valamit, de ki lehet probalni.

2.3) Sajat tapasztalatbol azt tudom mondani, h ez nem oldana meg semmit.
Pontszám: 5.00
Oldal: 1234567