Page: 1234567
Topic creator
Topic name: Szövetségi háború optimalizálása
Baalcain

399 Post
Baalcain title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
41. Post - 2020.02.17. 12:00:53
1. a játék egyetlen taktikai elemét ledegradálná szerencsejátékká.
Bár a kötöttség gond, mégis nem a 21 00ás időpont és az a körüli taktikázás a baj. az érdekes és tervezést szervezést igénylő dolog lehet.
Azzal semmivel sem lenne több taktikázási ellem, h látom 17 órakkor állok fel amikor fixen nem vagyok otthon tehát hamarabb kell gyógyítanom amikor meg nincs célpont, de én azzá válok.
Mert ne felejtsük el, az egyszerre gyógyít mindenki azzal is jár, h van célpont. Míg a korábban gyógyításra kényszerítés csak a nagy erős játékosoknak kedvez, akik igy leverhetik az ellenfelet.
Viszont el tudnék képzelni gyógyítást adó reliket, ami csak mondjuk 16 30ig használható gyógyítást adna. a nagyok összeugornának így napközben, felhasználva a támadásaik egy részét a szokásosnál hamarabb.

A legfőbb gond a lag.-az h szeretnék vmit csinálni de csak bámulom a képernyőt. Márpedig ha ezt nem sikerül megoldani kb 40 ember esetén ha együtt játszanak...

2.1 teljességgel abszurd. Minden úgy lenne ahogy Miklós írja, játékosok kerülnének ki a nagy szövikből és egész biztosan játék abbahagyással is járna

2.2. Jó ötlet. értelemszerűen csiszolni kellene, pl direkt épület szinteket kellene összevonni, nem bankot túlcsorgatni és adományozást hetekre megszüntetni. de ez egy nagyon jó irány.-de önmagában nem hozna háborús kedvet, csak többen építenének.

2.3 Nem lehet az a játék alapvető célja, h az erőst- pontosabban itt a nagyobb számút- visszahúzzuk, hanem h játéklehetőséget teremtsünk. mindenkinek. Ez csak egy rakat igazságtalanságot és gondot hozna,balanszolhatatlanul.
Egy meglehetősen egyszerűen kivitelezhető fejlesztés, h a nagyobbik szövi max reziszámáig feltölteni a szövetségeket
-npcvel
- vagy klónnal.

Továbbá ösztönözni kellene a háborút.- nyilvánvalóan adnák maguk az ereklyék. Ha már pár győzelem után vmi kis izé kiszedhető az motiváló (folyamatos, ösztönző fejlődési út, nem az 5 éves terv alapján majd ilyen relikem lesz felállás)
És ha vannak már csatarányokat kialakítani képes háború mennyiség, akkor lehetőleg a sokat nyertet a sokat nyerttel összesorsolni.
Score: 5.00
Yworl

12 Post
Yworl title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
42. Post - 2020.02.17. 12:06:49 (Válasz Miklós #39 hozzászólására.)
1. Ha a túlélő karakterekér a pontszám drasztikusan lecsökkenne nem lenne ekkora torlódás mert mindegy lenne ki mikor üt, jelenleg ugye ez adja a pontszám gerincét és ez a fő oka annak, hogy mindenki 9-re időzít. Ezt ki lehetne egészíteni azzal, hogy a sokkal gyengébb karakter legyőzéséért kevesebb az erősebbért több pont járjon.
Egyszerűen bemutatva:
Minden csata 10 pont túlélőnként 2 pont. A csatáért járó pont súlyozva a két karakter szintjének %-os különbségével:

2000 pont vs 200 = 1 pontot kap az erősebb ha nyer, ha veszít a gyengébb kap 19-et.
2000 pont vs 2400 = 12 pont ha nyer és 8 pont az ellenségnek ha veszít.
2000 pont vs 1000 = 5 pont ha nyer és 15 pont az ellenfélnek ha veszít.

Az argumért vehető támadásokat meg ki kellene venni ill. a költséget más erőforrásra kellene cserélni.

A szövetségek létszámának korlátozásával nem értek egyet elég lenne a nevezések számát csökkenteni, kellene minimum és maximum is. Mondjuk 5-10 fő a limit a nagyobb szövetségeknek így 3 csapata lenne a megszerezhető kupák száma viszont maradna 3. Egy csapatos szövik ha nyernek 3 kupa és 1 kupa ha veszítenek. Két csapatos szövi 2 csatát nyer 3 kupa ha egyet akkor 2 kupa és ha mindkettő bukta akkor 1-et. 3 csapatos szövi 3 győzelem 3, 2 győzelem 2 és 1 győzelem 1 kupa ha mind a 3 bukta akkor nincs kupa.
Score: 5.00
Baalcain

399 Post
Baalcain title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
43. Post - 2020.02.17. 12:10:34
Egyébként anno írtam 5 féle háború metodikát még novemberben.

-pl egy érdekes megoldás lehet, hha több kis szövi harcol a nagyobbal. -gondolom ez sok programozási idő.
-klónnal feltöltéskor nem random, hanem egy az egyben egy megfelelő számú szövi bepakolása erőssel gyengével mindennel együtt.

A létszámkorlátos minden ötlet meg a kis erős szövik irányába hat, amik közösség építést bomlasztó hatású
Score: 5.00
Miklós

457 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
44. Post - 2020.02.17. 13:01:30
Az összeolvadásnál a direktben szövi épület szint növelés szerintem nem jó, a következő miatt:
A, B és C szövetség felépít 3 nap alatt 1 épületet.
Ezután A és B összeolvadnak, és az épületük nő még 1 szintet -> előnybe kerültek C-hez képest. Az építkezésnél nemcsak a költség egy korlát, hanem az építési idő is.

Egyébként anno írtam 5 féle háború metodikát még novemberben.

igen, ezek alapján csináltuk meg a klónokkal való kiegészítést. nekem tetszett az, hogy egyszerűen 2 kis szövi harcol a nagy ellen, ill. A szövit beklónozzuk B szövibe és fordítva, de az első technikailag megvalósíthatatlan volt sajnos, a másodiknál pedig ugyanúgy drasztikus létszámkülönbségek maradhatnak, ezért maradtunk a mostani, ennek picit rugalmasabb verziójánál.

A legfőbb gond a lag.-az h szeretnék vmit csinálni de csak bámulom a képernyőt.

Ezt sajnos csak és kizárólag úgy lehet megoldani, ha nem kell mindnekinek egyszerre ütnie. A szövi háborúnál nagyon sok adat kerül átküldésre, ezen már optimalizáltunk, de jobban nem lehet sajnos. Tőlem lehet az is, hogy 8:30 és 9:30 közt van ez a felállási idő, de sajnos más megoldást nem látok, ha tudtok mondani jobbat, persze lehet az is.

Yworl, ha a "felállásért" minimális pont jár csak, akkor a nagyob létszámú szövetség előnye még jobban bebetonozódik. A pontozást elvben lehetne finomítani attól függően, hogy mennyire erős ellenfelet versz le. De félek, hogy ez csak arra lenne jó, hogy előforduljanak matchupok, ahol a játékosok a rendszert igazságtalannak éreznék. A lényegesen erősebbet úgysem tudod leverni, pontszámtól függően, a lényegesen gyengébbeknél meg már most is az a jó stratégia, hogy az erős a valamivel gyengébbeket üti le, a gyengéket pedig meghagyja a szövi gyengébb tagjainak. Az egy jó ötlet, amit írsz, hogy a nagy szövetség akár több csapatot nevezzen. Nem egyszerű implementálni, de ez megoldaná a problémát, gondolkozom rajta. Köszönöm a javaslatot
Score: 5.00
Miklós

457 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
45. Post - 2020.02.17. 13:15:19
Ha megcsináljuk Yworl javaslatát (max. 10 fős háborús csapatok), akkor azzal jó eséllyel az 1-es probléma is megoldódik: a gyógyítási időt véletlenszerűre rakjuk ugyan, de egy adott háborúban mindenkinek ugyanakkor van. És akkor marad a taktikázás, viszont a több párhuzamosan futó háború nem laggolja meg egymást.

A kérdés az, hogy a csapatokat a gép véletlenszerűen állítsa össze a szövetség nevezőiből, vagy szövetségen belül ki lehessen jelölni, ki melyik csapatba legyen. A véletlenszerű gyorsabban implementálható, és akkor talán a viták is elkerülhetőek ("miért a gyengébb csapatba kerültem" "miért 2 tizes csapatot csináltatok, és igy én a 21. kimaradtam, miért nem 3 7-es csapatot" stb), de nyilván ha a szövetség osztja be, több a taktikázási, szervezési lehetőség. Én azt mondanám, első körben lehetne egy véletlenszerű rendszer, és utána ha nem jó űgy, meg lehetne fejelni a csapatbeállító felülettel.

A másik téma a szövetségi szintű jutalmat hogy osszuk ki ilyenkor, az nem lenne igazságos, ha a nagy szövi igy háborúnként akár 6 tókent szerezhetne, mert a relikviák nekik sem fognak többe kerülni, mint egy kis szövinek.
Score: 5.00
Endyr

599 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
46. Post - 2020.02.17. 13:19:24 (Válasz Yworl #42 hozzászólására.)
Quote: Yworl - 2020.02.17. 12:06:49
1. Ha a túlélő karakterekér a pontszám drasztikusan lecsökkenne nem lenne ekkora torlódás mert mindegy lenne ki mikor üt, jelenleg ugye ez adja a pontszám gerincét és ez a fő oka annak, hogy mindenki 9-re időzít. Ezt ki lehetne egészíteni azzal, hogy a sokkal gyengébb karakter legyőzéséért kevesebb az erősebbért több pont járjon.
Egyszerűen bemutatva:
Minden csata 10 pont túlélőnként 2 pont. A csatáért járó pont súlyozva a két karakter szintjének %-os különbségével:

2000 pont vs 200 = 1 pontot kap az erősebb ha nyer, ha veszít a gyengébb kap 19-et.
2000 pont vs 2400 = 12 pont ha nyer és 8 pont az ellenségnek ha veszít.
2000 pont vs 1000 = 5 pont ha nyer és 15 pont az ellenfélnek ha veszít.

Az argumért vehető támadásokat meg ki kellene venni ill. a költséget más erőforrásra kellene cserélni.

A szövetségek létszámának korlátozásával nem értek egyet elég lenne a nevezések számát csökkenteni, kellene minimum és maximum is. Mondjuk 5-10 fő a limit a nagyobb szövetségeknek így 3 csapata lenne a megszerezhető kupák száma viszont maradna 3. Egy csapatos szövik ha nyernek 3 kupa és 1 kupa ha veszítenek. Két csapatos szövi 2 csatát nyer 3 kupa ha egyet akkor 2 kupa és ha mindkettő bukta akkor 1-et. 3 csapatos szövi 3 győzelem 3, 2 győzelem 2 és 1 győzelem 1 kupa ha mind a 3 bukta akkor nincs kupa.


Szerintem nem es nem.
Az 1.vel az a gond, egy 2000 vs 2000 ellen megeri ugy harcolnom, hogy leutom 2 emberet meg a harmadikat kis HP-ra, elmenekulok aztan jon az 500-as es leoli es bekaszalja a 4x-es pontot. Sztem ez nem jo ut (bar persze legalabb szervezest igenyelne).

A 2.-al meg az a gond, h egy 10 fos top csapatot nem fogna meg senki es jobban megerne 1 csapattal nevezni a 3 kupa miatt, mint 3al. A masik meg, hogy ha tobb csapat nevez egy szovibol eleg illuziorombolo lenne, ha egymast kapnak ellenfelnek. Mekkora taktikazas menne a szovi chaten
Score: 5.00
Miklós

457 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
47. Post - 2020.02.17. 13:31:47 (Válasz Endyr #46 hozzászólására.)
Természetesen egy szövi csapatai sosem harcolnának egymással! Ha extrém eset van és senki más nem nevez, csak a ti 3 csapatotok, akkor mind3 kapna NPC szövit.
Score: 5.00
Ferrum Virginis

30 Post
Ferrum Virginis title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
48. Post - 2020.02.17. 16:26:10
Randomizálást továbbra sem díjazom. Elindul a csata, leütnek, véletlenszerűen felállok, amikor nem vagyok gép közelben és ismét leütnek (lehet, hogy ezért még támadni sem tudok). Nem túl értelmes.
Mit szóltok egy olyan lehetőséghez, hogy az alkalmazottak azonnal felállnak, amikor a játékos belép (vagy elindul egy időzítő 5 perces korláttal)? Biztosan fenn lesz a játékos, amikor felállnak az alkalmazottak és tud támadni, továbbá nem egyszerre állna fel mindenki.

Szövetségekről annyit, hogy aki akart, az már belépett az egyik nagyobb szövetségbe. Vajon a többiek hajlandóak lennének olvadni?
Score: 5.00
Baalcain

399 Post
Baalcain title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
49. Post - 2020.02.17. 17:05:20 (Válasz Miklós #44 hozzászólására.)
Yworl ötleteit alapvetően téves útnak látom, felvetését determelinálja h kicsi, argumot alig költő fél aktiív szöviben van és nem a nagyobbá válás felé terelik a javalatai a játékot, hanem az erősebbeket szeretné neki megfelelő méretre szabni.
5-10 fő nevezőben gondolkodik, hiszen náluk 7en lépnek be néha és általában 4en neveznek.

A szöviháború pontosan az,amit a játékosok közösen csinálnak, egy közösségként. nem szétbontani kell közösségeket hanem kialakítani.

Az összes eddigi ötlet közül a 20 30-21 30as gyógyítás talán a legjobb, nem koncentrálódik annyira a játék de nem is szóródik szét szerencsejátékká.
Viszont ez csak a lagon segít, az eltérő méreteken nem.

A szövi klónozás esetében nem kell feltétlen a nevezőkben gondolkodni. egyik szöviben 20al több játékos van akkor keresni beklónozandó szövit-akár szöviket- akik +20 főt adnak

Egyébént meg... nem biztos, h érdemes bármiben is arra koncentrálni, hogyan lesz jobb egy kis szövinek. legyenek nagyon jó öszeolvadási lehetőségek törjék ők is magukat a toborzással. és ne lepődjünk meg, h 4 ember 3 bootal nem ér fel 24 aktiv játékossal egy háborúban

ui: Tornay kolléga kéőbb indult szövije pl jól meghízott 20 fős, 4es épületekkel. és minden nap többször is olvagatom néha esszényi toborzó szövegét.
Score: 5.00
Baalcain

399 Post
Baalcain title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
50. Post - 2020.02.17. 17:10:18
Természetesen összeolvadó épületek esetén sem a teljes egészet vinné a szövi az építési időnek-mint ahogy erőforrás eetén is 50% volt javasolva.
Ugyanakkor ha A és B szövi épít 1-1 hetet és összeolvad, akkor nem tartom meglepőnek ha az összteljesítményük több lesz mint 1 hét építés.
Score: 5.00
Endyr

599 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
51. Post - 2020.02.17. 17:44:51 (Válasz Miklós #47 hozzászólására.)
Es plul ha 2 szovetseg nevez 2-2 csapatot es A1 elkeni B1et, valamint B2 elkeni A2-t, akkor ki nyer? Ki mennyi kupat kap? Es mi lesz a 11 fos szovikkel? Lesz egy utolso mohikan csapatuk? Kicsit kaotikusnak erzem a dolgot.
Score: 5.00
Yworl

12 Post
Yworl title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
52. Post - 2020.02.17. 20:53:26 (Válasz Miklós #44 hozzászólására.)
A javaslatom teljes csomag vagyis a nagy szövi előnye nem betonozódik be ha súlyozva vannak a győzelemért járó pontok. A pontozást persze precízen kell belőni én a példát csak azért írtam, hogy bemutassam mi lenne az elképzelés.

Endyr a taktika amit írsz oda vissza működik. De szerintem ki lehet amúgy venni a menekülést háborúban és akkor nincs ezzel gond. És 10 fős csapatoknál azért rizikó is van abban ha kis karikat direkt csak ezért raksz be.

Szerintem egyértelmű a nyeremény elosztás amit írtam a1 vs b1 és a2 vs b2 eredménye ha 1-1 azt mutatja minimum 2 csapata van a szöviknek vagyis 2-2 kupát kapnak az 1 győzelemért, ha egyik vagy mindkettő 3 csapatot visz akkor meg a 3. csata kimenetele ezt még módosíthatja. A pontozás szempontjából teljesen mindegy, hogy melyik csapat melyik szöviben van a számítás nem változik.

Az, hogy egy szövinek hány csapata lehet a létszámtól kellene függjön elsősorban de ha az megvan akkor a szövik kellene eldöntsék csapatot csinálnak és ki melyikbe harcol nem kell egy 10-est meg egy 1-est csinálni. Ha ez nem megy és random pakolja az embereket a program akkor meg az a logikus ha egyforma létszámú csapatokat csinál az utolsó embert meg berakja az elsőbe, sőt még azt is néznie kellene, hogy a két csapat kb. egyforma erős legyen.

Ez a rendszer csak úgy életképes szerintem ha nem számít ki mikor üt a 10 fős csapat szerintem főleg random összeállítással nagyon ritka lenne és inkább a pont 10 fős kis csapatok tudnának ilyet csinálni a nagyoknál sokkal valószínűbb, a 7-8 fő ezért ha csökkentjük a felállásér járó pontot az pont nem a nagyoknak kedvez.
Score: 5.00
Otoaak

82 Post
Otoaak title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
53. Post - 2020.02.17. 21:10:00 (Válasz Baalcain #49 hozzászólására.)
Én értem, hogy nehéz ezt megérteni de a háború nem csak a két nagyról szól nem azért kell átalakítani mert a két nagy szövinek így nem jó.

Engem mint fizető játékost meg konkrétan sért az ahogyan hozzáálltok az egészhez, leszarom mennyit tettetek bele a játék nem a tiétek pont annyi joga van beleugatni a vidrákból bárkinek ebbe mint nektek. Nagyon szar duma ez, hogy a kicsik azért kicsik mert nem tettek eleget azért, hogy nagyobbak legyenek. Teljesen nonszensz egymásba kényszeríteni a kisebb szövetségeket csak azért, hogy nektek érdekesebb legyen a játék.
Score: 5.00
Tifareth

20 Post
Tifareth title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
54. Post - 2020.02.18. 00:40:32 (Válasz Otoaak #53 hozzászólására.)
https://argumcity.hu/images/banners/banner300x600_03.png
https://argumcity.hu/images/banners/banner320x100_02.png
https://argumcity.hu/images/banners/banner72890.png

Ezt az ajánlói bannercsokrot passzív-agresszíven itthagyom a fizetős-nemfizetős témához kapcsolódóan, s tudom hogy van 5 másik, ami nem hirdeti hogy "játssz ingyen", de ezek pont igen. Nem én kreáltam őket, mindenki megtekintheti az ajánlói program részeként a játékban is.
A helyzet az, hogy egy "túlnyomórészt nemfizetős" játékosként azért valahol azt remélem, hogy az én játékélményem és közösségi "tényezőm" is számít, nem csak a csapattársaimnak, hanem a fejlesztőknek is.
És talán még az ellenfeleimnek is, mert legalább nem egy NPC vagyok... :-)

Ami a háborút illeti:
Lehet hogy egyszerűen csak annyit kéne tenni, hogy ha egy szövi jelentkezik háborúba, akkor a háború indulása előtt X idővel (fél óra? 10 perc?) mentse a renszer a szövitagok aktuális fegyverzetét, ahogy akkor teszi amikor manuálisan ők maguk jelentkeznek, csak épp MINDEN szövitag automatikusan legyen bejelentkeztetve harcolni, hogy ne legyen elfelejtett, kihagyott jelentkezés. Ha nem tud a háború napján részt venni egy játékos vagy nem is AKAR vele foglalkozni hogy aktívan részt vegyen benne, a csapata akkor is erősítené a harcértéket, létszámot. Neki személyesen kára nem származik belőle, sőt részesül az esetleges jutalomból. Igazságtalan előny? ezt már eldöntheti a szövi, hogy akarnak-e ilyen tagot. Igy idővel ténylegesen kiszórnák a háborút fontosnak érző szövetségek azokat a tagokat, akik nem akarják az elkötelezettséget, aktivitást vállalni, és felvennének olyanokat helyettük, akik tényleg részt vesznek a harcban. A kiszórt tagok pedig keresnének olyan szövit, amelyiknek nem olyan fontos a háborúban való aktivitás, vagy elég az is, hogy a Jóskapista csapata csak egy boxzsák.

Nem is igazán értem, hogy a háborúba jelentkezés miért manuális jelentkezés függvénye, és úgy egyáltalán, miért eldönthető kérdés a háborús részvétel: ha egy országot/városállamot megtámad egy másik, akkor hadbíróság várja azt a harcképes katonát akinek "nincs kedve" jelentkezni, vagy "elfelejt" a harctérre menni, esetleg hogy még abszurdabb legyen: nem veszi észre, hogy háború van :-) (nekem nem mindig jelenik meg a gombafelhős gomb, vagy csak a kék marker megy körbe a semmi körül...)
Szóval, ha a szövi vezetője háborúba viszi az embereit, akkor vigyen MINDEN katonát, és le kell programozni hogy a rendszer sorolja csoportokba őket ahogy mi is tennénk: erős első csapat és a maradék kisebb alkalmazottak csapata(i). Ez utóbbi ellen kétlem hogy lenne bárkinek ellenvetése, mivel nincs igazán értelme vegyes csapatokkal nevezni.

Az automatikus háborús jelenléttel pedig nem lehet érdemben visszaélni, ha mondjuk ez a fejlesztői rémálom tárgya: ha egy kis szövi létrehoz 20 plusz "rabszolgát" akiket beléptet és a passzív háborús erejére számít, azokkal a karakterekkel egy jó darabig elég sokat kell foglalkozni, mire épkézláb csapatokat tudnak kiállítani. Ha nem játszanak ezekkel a plusz karakterekkel, akkor az adományukra se nagyon számíthatnak, stb stb., szövetség szinten az építkezésben sem jeleskednek, csak foglalja a sok kreált bot az "élő" tagoktól a helyet.

Egy valós példát is hadd mondjak az automatikus háborús részvétel melletti érvként: nekem volt olyan kihagyott háborúm két egymás utáni napon is hogy kijelentkeztettem az csapataimat este a háborúból, mert a kalandozásból pont szintet léptek, és vehettem nekik új, erősebb holmikat, chippelni akartam, és még erősebb harcértékkel visszaszállni a csatába jelentkezők közé, csak éppen minderre nem került már sor aznap egyéb okok miatt, így kimaradtam a harcból. Két egymást követő napon is. Ehhez amúgy elég egy áramkimaradás, amikor nem várod már meg hogy visszajöjjön az áram, esetleg sima számítógépes- vagy netelérési probléma, neadjisten komolyabb dolgok, mint haláleset, baleset, bármi.
A szövi egésze számított rám, én pedig szarul éreztem magam annak ellenére hogy nem holmi feledékenység miatt maradtam ki a csatákból (és nem mellesleg elestem az adott háború jutalmától is).
Score: 5.00
Miklós

457 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
55. Post - 2020.02.18. 13:00:17
Alapvetően olyan rendszert kell kitalálni, ami minden játékosnak megfelel. Ugyan tudunk csinálni olyat, hogy megkönnyítjük a szövetségek összeolvadását, de valószínű, hogy lesznek sokan, akik egész egyszerűen nem akarják ezt, az adott baráti körrel, családdal stb akarnak egy szöviben lenni, mással nem. A nagy bezzeg a WoW szokott lenni, ott azért van bőven játékos, és ott is lementek a 40-ről 20-ra, aztán 10-re raidekben.

Az, hogy a 20 fős csapatot 2 10 fősként kell delegálni, ezt én nem érzem a közösség szétszabdalásának, a chat ugyanúgy meglesz, lehet akár mondani egymásnak, hogy állunk stb. És ennek a rendszernek meglenne az az előnye, hogy a nagy létszámú szövetség továbbra is élvezhetné a nagyobb építési erőből adódó épület előnyöket. Ha olyan rendszer van, ahol a nagyobb létszám behozhatatlan előnyt biztosít, akkor a kis szövik be sem fognak nevezni (ld. a mostani rendszert).

Bármilyen 10 fölötti létszámú csapatot fel lehet bontani kisebb csapatokra, pl. a 11-est egy 5-ösre és egy 6-osra. Persze itt azért ha kapnak 2 db 10 fős szövetséget ellenfélnek, abból hátrányuk lehet, ezért valószínűleg ilyen esetben is meg kéne tartani a klónokkal való feltöltést (akár lehetne a szövetség másik csapatából választani őket).

Díjazásnál mind2 csapat megkapná a kutatáspontot (tehát itt eleve kapna előnyt a nagyobb szövi). A tókeneknél továbbra is 1 vagy 2 tókent kaphatna egy szövetség. Ha egy szövetségnek több csapata van, és a nyerési aránya legalább 50% (pl. egy csapata nyer, egy veszít), akkor megkapja a 2 tókent, egyébként csak 1-et.

Tifareth, a témától eltérő, automatizmushoz kapcsolódó felvetései:
A nevezést semmiképp sem tenném automatikussá, mivel kreditbe kerül. max esetleg olyasmiről lehet szó, hogy a szövetség VÁLASZTHATJA, hogy a háború után automatikusan benevez, ha van elég kreditje, és így maximális időd van a csapatok módosítására.
Csapatok automatikus frissítése: amelyik csapat egyszer már benevezett, az úgy is marad, szerintünk ez bőven elég. Legrosszabb esetben nem a legfrissebb cuccok lesznek az embereiden. Én "kinevezést" sosem csinálnék, ugyan van ilyen opció, de szerintem ne használd Az, hogy a háború kezdetén mindenképp mindenki benevez az aktuális felszereléséből, ez több szempontból se jó, épp abban a pillanatban cserélem le a cuccaimat amikor ez a rutin lefut, akkor fegyver nélkül rak be a gép pl Ne akarjunk mindent automatizálni azért, már igy is túl sok a kényelmi funkció, automatizmus, gyorsítás, mert állandóan azt olvassa pár játékos a fejünkre, hogy túl gyorsan le lehet tudni mindent.
Score: 5.00
Manó

44 Post
Manó title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
56. Post - 2020.02.18. 15:27:42 (Válasz Miklós #55 hozzászólására.)
10 fős szövikre nem reagálok, mert tiltás lenne.
" Az, hogy a háború kezdetén mindenképp mindenki benevez az aktuális felszereléséből, ez több szempontból se jó, épp abban a pillanatban cserélem le a cuccaimat amikor ez a rutin lefut, akkor fegyver nélkül rak be a gép pl"
Lehet újat mondok, de nem lehet alkalmazottól elvenni a fegyvert. Valóban szörnyű lenne, ha a "nem nevezek sehogy" helyett neadjisten "térkapusra öltöztem" verzió szerepelne a háborúban. Gyorsítani, automatizálni jelenleg is sok mindent lehet, nem értem ez miért lenne akkora probléma.
Score: 5.00
Endyr

599 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
57. Post - 2020.02.18. 15:37:44 (Válasz Manó #56 hozzászólására.)
Sztem sem kell automatikusan nevezni, ha at vagyok oltozve siman megszivom, hogy felulirja a nevezesem. Nem mindegy milyen vedelemre oltozol nevezeskor.

Egyebkent meg ha torlod a nevezesed (ami tok felesleges, eleg frissiteni), akkor igenis figyelj ra, hogy nevezz ujra. En eddig a jatek soran 1x toroltem a nevezest, mert vmi bug volt es nem akarta elmenteni a valtozast, de utana rogton ujra neveztem.
Score: 5.00
Miklós

457 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
58. Post - 2020.02.18. 15:49:19 (Válasz Manó #56 hozzászólására.)
Valóban szörnyű lenne, ha a "nem nevezek sehogy" helyett neadjisten "térkapusra öltöztem" verzió szerepelne a háborúban


Ott tévedsz, hogy nincs ilyen, hogy "nem nevezek sehogy". Ha egyszer neveztél, mindig be leszel nevezve, hacsak nem nevezel ki direkt. Tehát a választás úgy néz ki, hogy "a csuklómon még a 26. szintű tárgy van a 30. szintű helyett" vagy "térkapusra öltöztem." Egyébként lehet újat mondok, de a tápos fegyvert le lehet venni a karakteredtől, megmondom mi a trükk, kicseréled egy 100 kredites puskára, v akármilyen gyengébb fegyverre. Utána eladod, veszel másikat, ha eközben jön a nevezés az kellemetlen. És ez persze igaz lehet bármilyen slotra, átöltözésre stb. De ez az egész nem lényeges, erről lehetne még 100 órát vitázni, melyek azok a funkciók még a játékban, amelyeket akár a játék is játszhatna helyetted, de felesleges.
Score: 5.00
Ana

74 Post
Ana title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
59. Post - 2020.02.18. 18:01:57 (Válasz Miklós #55 hozzászólására.)
Quote: Miklós - 2020.02.18. 13:00:17
Bármilyen 10 fölötti létszámú csapatot fel lehet bontani kisebb csapatokra, pl. a 11-est egy 5-ösre és egy 6-osra. Persze itt azért ha kapnak 2 db 10 fős szövetséget ellenfélnek, abból hátrányuk lehet, ezért valószínűleg ilyen esetben is meg kéne tartani a klónokkal való feltöltést (akár lehetne a szövetség másik csapatából választani őket).


Az 5 játékos, 5 klón felállású csapat hogyan érhet el győzelmet a 10 játékosból álló ellenfél ellen? A leadható támadások száma adott. És a klónok nem támadnak.
Score: 5.00
Tifareth

20 Post
Tifareth title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
60. Post - 2020.02.18. 21:21:30
Akkor egy kérdésem van: hogyan lehet frissíteni a benevezett alkalmazottak cuccát? Én eddig úgy tudtam, hogy ha be van nevezve az alkalmazott a háborúra mondjuk novembertől, akkor a novemberi cuccaival lesz bent, és ennyi, valahogy nem tűnt fel hogy van olyan valahol, hogy frissítés :-/ Ezért mindig amikor a felszerelésükben változás történt, vagy fejlesztettem a bányában a chipeket és legyártottam a jobb verziójukat, mindig töröltem a nevezésem, feljavítottam a holmijukat és visszaneveztem őket a csatába. Kivéve ugye amikor közbejött más.

Miklós: a szövetség automatikus háborúba nevezését sehol nem javasoltam, ezt nem tudom miért írtad.
Én a szövitagok csatába nevezését "erőltetném" egy automatikus funkcióval, és nekik nem kerül kreditbe vagy bármibe, hogy benevezzenek.
De láttam hogy ezt a játékostársak sem favorizálnák, így nem írom le ismét, miért lenne jó/jobb (mint az, hogy a háború a szövitagok részéről egy szabadon választható program).
Ráadásul most hogy tudom, van frissítés valahol a rendszerben az alkalmazottak felszerelésére, Endyr erre vagy arra öltözését is lehet "javítani" egy frissítéssel manuálisan. Vagy hát lehetne, ha lenne automatikus sorozás mikor a szövi vezetője háborúba jelentkezik.
Score: 5.00
Page: 1234567