Baalcain

399 hozzászólás

Re: Szövetségi háború optimalizálása
41. hozzászólás - 2020.02.17. 12:00:53
41. hozzászólás - 2020.02.17. 12:00:53
1. a játék egyetlen taktikai elemét ledegradálná szerencsejátékká.
Bár a kötöttség gond, mégis nem a 21 00ás időpont és az a körüli taktikázás a baj. az érdekes és tervezést szervezést igénylő dolog lehet.
Azzal semmivel sem lenne több taktikázási ellem, h látom 17 órakkor állok fel amikor fixen nem vagyok otthon tehát hamarabb kell gyógyítanom amikor meg nincs célpont, de én azzá válok.
Mert ne felejtsük el, az egyszerre gyógyít mindenki azzal is jár, h van célpont. Míg a korábban gyógyításra kényszerítés csak a nagy erős játékosoknak kedvez, akik igy leverhetik az ellenfelet.
Viszont el tudnék képzelni gyógyítást adó reliket, ami csak mondjuk 16 30ig használható gyógyítást adna. a nagyok összeugornának így napközben, felhasználva a támadásaik egy részét a szokásosnál hamarabb.
A legfőbb gond a lag.-az h szeretnék vmit csinálni de csak bámulom a képernyőt. Márpedig ha ezt nem sikerül megoldani kb 40 ember esetén ha együtt játszanak...
2.1 teljességgel abszurd. Minden úgy lenne ahogy Miklós írja, játékosok kerülnének ki a nagy szövikből és egész biztosan játék abbahagyással is járna
2.2. Jó ötlet. értelemszerűen csiszolni kellene, pl direkt épület szinteket kellene összevonni, nem bankot túlcsorgatni és adományozást hetekre megszüntetni. de ez egy nagyon jó irány.-de önmagában nem hozna háborús kedvet, csak többen építenének.
2.3 Nem lehet az a játék alapvető célja, h az erőst- pontosabban itt a nagyobb számút- visszahúzzuk, hanem h játéklehetőséget teremtsünk. mindenkinek. Ez csak egy rakat igazságtalanságot és gondot hozna,balanszolhatatlanul.
Egy meglehetősen egyszerűen kivitelezhető fejlesztés, h a nagyobbik szövi max reziszámáig feltölteni a szövetségeket
-npcvel
- vagy klónnal.
Továbbá ösztönözni kellene a háborút.- nyilvánvalóan adnák maguk az ereklyék. Ha már pár győzelem után vmi kis izé kiszedhető az motiváló (folyamatos, ösztönző fejlődési út, nem az 5 éves terv alapján majd ilyen relikem lesz felállás)
És ha vannak már csatarányokat kialakítani képes háború mennyiség, akkor lehetőleg a sokat nyertet a sokat nyerttel összesorsolni.
Bár a kötöttség gond, mégis nem a 21 00ás időpont és az a körüli taktikázás a baj. az érdekes és tervezést szervezést igénylő dolog lehet.
Azzal semmivel sem lenne több taktikázási ellem, h látom 17 órakkor állok fel amikor fixen nem vagyok otthon tehát hamarabb kell gyógyítanom amikor meg nincs célpont, de én azzá válok.
Mert ne felejtsük el, az egyszerre gyógyít mindenki azzal is jár, h van célpont. Míg a korábban gyógyításra kényszerítés csak a nagy erős játékosoknak kedvez, akik igy leverhetik az ellenfelet.
Viszont el tudnék képzelni gyógyítást adó reliket, ami csak mondjuk 16 30ig használható gyógyítást adna. a nagyok összeugornának így napközben, felhasználva a támadásaik egy részét a szokásosnál hamarabb.
A legfőbb gond a lag.-az h szeretnék vmit csinálni de csak bámulom a képernyőt. Márpedig ha ezt nem sikerül megoldani kb 40 ember esetén ha együtt játszanak...
2.1 teljességgel abszurd. Minden úgy lenne ahogy Miklós írja, játékosok kerülnének ki a nagy szövikből és egész biztosan játék abbahagyással is járna
2.2. Jó ötlet. értelemszerűen csiszolni kellene, pl direkt épület szinteket kellene összevonni, nem bankot túlcsorgatni és adományozást hetekre megszüntetni. de ez egy nagyon jó irány.-de önmagában nem hozna háborús kedvet, csak többen építenének.
2.3 Nem lehet az a játék alapvető célja, h az erőst- pontosabban itt a nagyobb számút- visszahúzzuk, hanem h játéklehetőséget teremtsünk. mindenkinek. Ez csak egy rakat igazságtalanságot és gondot hozna,balanszolhatatlanul.
Egy meglehetősen egyszerűen kivitelezhető fejlesztés, h a nagyobbik szövi max reziszámáig feltölteni a szövetségeket
-npcvel
- vagy klónnal.
Továbbá ösztönözni kellene a háborút.- nyilvánvalóan adnák maguk az ereklyék. Ha már pár győzelem után vmi kis izé kiszedhető az motiváló (folyamatos, ösztönző fejlődési út, nem az 5 éves terv alapján majd ilyen relikem lesz felállás)
És ha vannak már csatarányokat kialakítani képes háború mennyiség, akkor lehetőleg a sokat nyertet a sokat nyerttel összesorsolni.
Pontszám: 5.00