Page: 1234567
Topic creator
Topic name: Szövetségi háború optimalizálása
Ana

74 Post
Ana title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
81. Post - 2020.02.21. 19:55:48 (Válasz Baalcain #80 hozzászólására.)
A 2. rész arra vonatkozik, ha egy nagyobb szöviben mondjuk 15 fő jelentkezik háborúra. Akkor lesznek kettéosztva, (hogy 10+5, vagy 7+8-ra, az még nem világos), és ki lesznek pótolva NPC-vel 10-re. Ha jól értem. A plusz támadás azért kell, mert az npc-k nem fognak támadni és kaphatnak ellenfélül csupa játékosból álló csapatot, ahol nekik értelemszerűen kevesebb támadásuk lesz.
Semmi köze a kis szövikhez. De tényleg szájzárat kaptál már a Vidrán, sztem engedd el.
Score: 5.00
LanMaffia

53 Post
LanMaffia title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
82. Post - 2020.02.21. 20:01:59 (Válasz Miklós #79 hozzászólására.)
Ezt a megoldást totál nem értem Miklós. Bár valakinek biztosan megoldja a problémáját.

Az NPC-kkel való feltöltés létjogosultságát sem értem, ezt levezethetné valaki.

Ezen a ki mit mondott - nem mondott dedón meg jó lenne túllépni vagy elintézni privátban, páran azért járunk fórumra, hogy okot találjunk arra, hogy még maradjunk egy kicsit.
Score: 5.00
Otoaak

82 Post
Otoaak title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
83. Post - 2020.02.21. 20:10:41 (Válasz Baalcain #77 hozzászólására.)
Nincs tökéletes megoldás ez se lesz az, de remélhetőleg élvezetesebbek lesznek így a csaták én nagyon bízom abban, hogy így lesznek olyan ellenfelek akik meg tudnak szorongatni minket, mert ami most van minden csak nem élvezetes.

Lanmaffia: az npc-s rész nekem sem tiszta elég nagy változás lesz a háborúban lehet várni kéne vele. A jelenlegi rendszerben az npc-k szerintem csak és kizárólag, azt a "problémát" oldották meg, hogy a nagy szövik többet tudnak támadni a kicsiknek semmit nem segít sokszor még hátrány is és szerintem ezen az új rendszer sem fog változtatni viszont a kisebb csapatok miatt most kisebb az esély arra, hogy valakinek nem jut célpont.

Az volt a javaslatod amennyire én látom, hogy növelni kell a jutalmat a háborúér de erre már ott van kidolgozás alatt a háborús relikvia rész. Én is türelmetlen vagyok de ezt hiába tolod én se változtatnék most Miklósék helyébe főleg ha már csak pár hét mire bevezetik.
Score: 5.00
Endyr

599 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
84. Post - 2020.02.21. 21:48:47 (Válasz Otoaak #83 hozzászólására.)
NPC-kkel meg majd nagyon kell vigyazni, mert ami random most van az 2 azonos eros ellenfel eseten haborut donthet.

Tfh van 2 csapat, atlagban 1000-2000 kozotti harcertekkel es 8-8 fovel. Alapbol nagyon jol elcsepelnek egymast, viszont mindketto kap 2 NPCt. A csapat megkapja TOP Belat es TOP Jozsit 2500-as harcertekkel, B csapat pedig bena Belat es bena Jozsit 250-es harcertekkel. Vajon melyikuk nyer majd?
Score: 5.00
Ana

74 Post
Ana title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
85. Post - 2020.02.21. 22:01:18 (Válasz Endyr #84 hozzászólására.)
Esetleg olyan lehetne, hogy az npc generátor csak akkor induljon el, ha nem tud azonos fős csoportokat összesorsolni. Akkor viszont vehetne vagy egy szövi, vagy egy csapatátlagot a generáltakra.
Score: 5.00
LanMaffia

53 Post
LanMaffia title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
86. Post - 2020.02.22. 01:20:04
Vagy lehetnének felbérelhető zsoldosok akiket a szövetség vehet erőforrásért a háború előtt. Azt csókolom. (ez a random más karaktert leklónozok és beteszem ez ez ez ez... nemár)
Score: 5.00
Seroth

69 Post
Seroth title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
87. Post - 2020.02.22. 02:36:50
Hali!

Először is szeretném jelezni, hogy nem tartom jó ötletnek a tervezett változtatást. Szerintem a nevezők számát úgy lehetne legegyszerűbben megnövelni, hogy olyan jutalmat kapnának a jelentkezők, amiért egy esetleges vesztes háborút is "elviselnek" a gyengébb szövetségek. Ilyen lehetne a dexling. Ha az alkalmazotti harcban kapható, akkor háborúban is logikus lehetne. Ha ez egy fix, teljesítménytől független jutalom lenne (pl. 30-40 dexling, vagy karakterszintnyi dexling háborúnként), akkor az a veszély sem áll fenn, hogy aki több háborút nyer, az többet kap és elhúz még jobban a nem argumos társaktól.
Az is egy járható út lenne, hogy bizonyos össz-harcierő alatt (és itt a kiemelkedően magas harci erővel rendelkező karaktereket nagyobb, esetleg többszörös súllyal kellene számolni, ugyanis háborús körülmények között pl. a 500, 500, 500, 2500 csapat ellen 4 db 1000 harcértékű csapatnak esélye sincs ) csak hasonló erejű csapattal kerülhetne össze a szövi, esetleg csak NPC csapattal (ez talán egyszerűbb leprogramozni, mint egy matchmaking rendszert).
Otoaak írta, hogy pár hét múlva várhatók a relikviák bevezetése. Akkor miről is beszélünk? Miért nem lehet megvárni?

Azonban ha maradna a Miklós által felvázolt dolog, nem ártana, ha a részleteket letisztáznánk, mielőtt fejest ugrunk ebbe az egészbe. Igaz, voltak ezzel kapcsolatban elejtett félmondatok, de az kevés. Milyen elven alakulnak meg a 10 fős háborús csapatok? Random? Játékos választ, hova nevez? Esetleg a polgármester össza be? Az első baromság lenne, ugyanis az egyetlen taktikai elemet - ami izgalmassá tett néhány háborút - egy hirtelen jött hülye ötlet miatt kivennétek a játékosok kezéből. Talán a polgármesteri beosztás lenne a leglogikusabb 5let.
25 fő esetén 10-10-5, vagy 8-8-9 létszámok lennének? Hogyan változna a jutalom? Többet kapnánk mint előtte, ha több csapat indul és nyer, vagy maradna ugyanannyi? Az rémlik, hogy Miklós ugyanannyit akar, ami nem lenne igazságos a nagyobb szövetségekkel szemben. Személy szerint én szívnék vele, mert a Prémium szövetség csak veszítene a dolgon (tudom, hogy ez csak minket érdekel, de engedtesség meg, hogy nem akarunk a saját ellenségünk lenni).
És mi lenne erre a megoldás? Több is van persze, amiből csak az egyik az, hogy beletörődünk abba, hogy a szövetségbe beleölt nem kevés energia, pénz, idő felesleges volt, jobban jártunk volna, ha nem törjük magunkat a toborzással, az új emberek "betanításával", taktikázással, stb. Minek építettünk rezidenciát, ha a nagyobb taglétszám miatt nagyobb eséllyel veszítünk, így csökkentve a jutalmat a háborúkból... Többszár órányi építkezésről beszélünk, nem kevés argumról, amit vissza lehet számolni magyar forintra is.
Az is megoldás lehet, ha pár (gyengébb, nem argumos) ember visszavonja a háborús nevezését, de így az ő játékélményüket kurtítjuk meg, ami persze nem célunk. Vagy rúgjuk ki a kis harci erejű tagokat? Nyilván nem fogjuk, nem ez a célunk, de aki optimalizálni szeretne, annak ez a leglogikusabb megoldás. A kirúgott emberek nem biztos, hogy törölnek, de nem hiszem, hogy így akartok új szöviket létrehozni...

Uniq
Score: 5.00
Seroth

69 Post
Seroth title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
88. Post - 2020.02.22. 13:10:19
Egyébként 3 hónap alatt hogy nem jutottunk el arra a szintre, hogy az NPC ellenfelek nem 126-os harci erővel rendelkezzenek? Nem gondolnám, hogy nem lehetne plussz 2-3 harci erejű csapatsablont csinálni (600, 1200 és 2000 harci erővel) eltérő setupokkal (E vagy K támadás, védekezés)? A jelenlegi játékosok közül ki kell választani párat, akik tökéletesen megfelelnének erre a célra. Ezt követően az npc-k szövetségét ezekből random fel kellene tölteni. (hogy legyen a kicsiknek is megfelelő, leverhető ellenfél.)
Score: 5.00
Miklós

457 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
89. Post - 2020.02.22. 19:16:08
Baalcain: nem hiszem, hogy ezt egyetlen szövetség akarja. Nézd meg, milyen kevesen neveznek, és nem hiszem, hogy ez azért van, mert úgy gondolják, nem éri meg, hanem azért, mert úgy gondolják, nem tudnak győzni. A 10 fős szövetség nem tud nyerni a 25 fős ellen. A Végzetúrban is olyan rendszer van, ami létszámtól függetlenül azonos esélyt biztosít minden szövetségnek, és tökéletesen működik a dolog. Hiába növeled a vesztes jutalmát, ha az emberek úgy gondolják, az eseményben nincs esélyük, csak boxzsáknak neveznek, az mindenképp demoralizáló.
A random csoport az, amit gyorsan meg tudunk csinálni, de a csoportbeosztás is megoldható kis plusz munkával. Ez esetben maga a szövetség dönti el, ki melyik csoportba kerüljön: pl. a csapat mentésnél lenne egy gomb, ahol választhatsz, melyik csapatba jelentkezel (1-es, 2-es vagy 3-as). És nyilván a szövi chaton / üzenőfalon / fórumon lehet eldönteni, mi legyen a beosztás. Ez egy plusz taktikázási lehetőség is (és ha vki elcseszi, max a gép átdob egy embert a másik csapatba).
A plusz támadás pedig nem azért van, hogy a kis szövik még több segítséget kapjanak, épp ellenkezőleg: hogy a 15 (vagy akár 25) fős szövetség ne kerüljön hátrányba a 10 fős szövetségekkel szemben, amikor szétbontják egy 6 és 7 vagy egy 10 és 5 fős csapatra (ahogy Ana is leirta).
A jutalmazás, egyéni jutalom marad, szövetségi jutalomnál mindegyik csapat hozná a kutatáspontot, a háborús trófeát leirtam, hogy lenne. Tehát nem járna rosszabbul senki a korábbi rendszerhez képest.


Kérdés volt még, hogy mire jók az NPC-k? A háborús pontszám alapvetően a létszámból indul. A csapatoknak az elején taglétszám x 20 pontjuk van. Ha egy 10 fős szövetség indul egy 5 fős ellen, az egy dolog, hogy a 10 fős 2x annyit tud támadni, de 2x annyi pontról is indulnak! Az NPC-kel való feltöltés ezt a hátrányt hivatott megoldani. És nem okafogyott a 10-es maximumnál se, hiszen ha a 15 fős szövit bontjuk 10-esre és 5-ösre akkor az 5-ös csapat ugyanúgy hátrányban lesz egy 10-es ellen. Az algoritmust esetleg annyival lehet kiegészíteni, hogy ne adjon olyan NPC-t, ami 20 vagy több százalékkal erősebb, mint a csapat legerősebb tagja. Magát a teljes NPC szövetséget is lehet klónozni, de akkor előfordulhat, hogy egy gyengébb szövetség senkit nem tud leverni közülük, nem biztos, hogy ez jó. Az arénában sem hiszem, hogy bárkit zavarna, hogy a legelején triviális ellenfelek jönnek.
Score: 5.00
Seroth

69 Post
Seroth title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
90. Post - 2020.02.22. 20:10:27
Miklós: arra szeretnélek kérni, hogy újra olvasd el a korábbi hozzászólásom alábbi részét:

Quote: Seroth - 2020.02.22. 02:36:50

Először is szeretném jelezni, hogy nem tartom jó ötletnek a tervezett változtatást. Szerintem a nevezők számát úgy lehetne legegyszerűbben megnövelni, hogy olyan jutalmat kapnának a jelentkezők, amiért egy esetleges vesztes háborút is "elviselnek" a gyengébb szövetségek. Ilyen lehetne a dexling. Ha az alkalmazotti harcban kapható, akkor háborúban is logikus lehetne. Ha ez egy fix, teljesítménytől független jutalom lenne (pl. 30-40 dexling, vagy karakterszintnyi dexling háborúnként), akkor az a veszély sem áll fenn, hogy aki több háborút nyer, az többet kap és elhúz még jobban a nem argumos társaktól.
Az is egy járható út lenne, hogy bizonyos össz-harcierő alatt (és itt a kiemelkedően magas harci erővel rendelkező karaktereket nagyobb, esetleg többszörös súllyal kellene számolni, ugyanis háborús körülmények között pl. a 500, 500, 500, 2500 csapat ellen 4 db 1000 harcértékű csapatnak esélye sincs ) csak hasonló erejű csapattal kerülhetne össze a szövi, esetleg csak NPC csapattal (ez talán egyszerűbb leprogramozni, mint egy matchmaking rendszert).
Otoaak írta, hogy pár hét múlva várhatók a relikviák bevezetése. Akkor miről is beszélünk? Miért nem lehet megvárni?

Az, hogy kijelented, hogy a jutalmazás marad, ahogy eddig volt, sajnálatos. Az eddigi egyéni jutalom nem motiváló egy kis szövetség játékosnak sem. Kap néhány adománypontot, ami elhanyagolható, kap esetleg egy harctérit, amit nem igazán tud értelmesen felhasználni, ha mindig leverik a jóval erősebbek, ergo felesleges. Kap argumdukátot, amit olyan liciten kénytelen felhasználni, amin csak a szövitársai vannak jelen. Tehát ha kap, akkor mindenki kap, vagyis semmi értelme. És ha jól emlékszem, ennyi az egyéni jutalom. Hidd el, dexlingért benevezne sokmindenki.

A fenti idézet második bekezdése megoldást jelentene az állandó kudarcra is. Ezt a reagálásodban figyelmen kívül hagytad. Gondold meg kérlek.

És a végén csak érdekességként: Egy erős szövetség szemszögéből (Kvazár és Prémium kivételével) nézve a top2 szövi kivételével mindenki ellen 90%-ban hozták a meccseket. MOst a top2 szövi 2 csapata helyett 6 erős csapatot képes kiállítani, akitől jó eséllyek ki fognak kapni. Persze a kis szövetségek is szaporodnak, de nem olyan mértékben, mint a nagyobbak. Ebből az következik, hogy a közepes/erős szövetségek sem járnak feltétlen jobban...

Uniq
Score: 5.00
Baalcain

399 Post
Baalcain title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
91. Post - 2020.02.22. 22:24:37 (Válasz Miklós #89 hozzászólására.)
Soha nem próbálták ki a háborút, ergo nem azért nem játszanak ilyet mert tartanak a vereségtől.

De értem a logikád, aki nem szólt hozzá az azt akarja amit gondolsz ... azaz a játékosok 99%a.
Igenis egy bizonyos társaság és kizárólag azok érvvelnek pro és kontra. Mert a többség nagyivben .... a totál érdektelen jutalom nélkülinek tartott háborút.
Olvastad, a kicsik még azt sem értik, h a kreditért kapott kut pont hasznos, és az egy háborúzó szövi tagja volt. szerinted miért játszana attól, h mostantól sokszor annyian verik el?

Nem érted, h 3 csapatba szedve is töndkre verünk -pár abszurd helyzettől eltekintve- egy normál kicsit? csak akkor nem 1 kvazárt kaphat nevezéskor és 1 Prémet hanem 3-3at.
Nézz már rá a top karik sorrendjébe. A nagy része ott van a kvazárban és a prémben. a többi szétszórva.-de ha kimennek páran rohamszövibe még többet szívhatnak leginkább a kicsik.

És mi lesz a többi nagyobbal? old moon alanor silver? akik 20 fő körüliek de egy erős sereget is igen neccesen tudni kiállítani. Nekik milyen demoralizáló lehet, ha van aki nem nevezhet? vagy ha kétszer verik előket?


Miért egy foltozgatást akarsz programoztatni, miért nem szerinted is motiváló erőt jelentő szöviereklyét?
Score: 5.00
Miklós

457 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
92. Post - 2020.02.22. 22:57:03 (Válasz Baalcain #91 hozzászólására.)
Az nem megoldás hogy mindig azonos erősségű szövivel sorsolunk, ennyi szövetség tényleg nincs. Ez kb. azt jelentené, hogy mindig ugyanazzal háborúzná - ha egyáltalán van olyan szövetség, ami a tiedhez hasonló erejű.
Azt is elhiszem, hogy felszabdalva is nyerők lesztek, de egy 25 fős szövitől sokkal demoralizálóbb kikapni, mint egy ugyanolyan létszámú csapattól. Gondolj bele, összeeresztik a brazil focicsapatot a felcsúttal, mi lesz az eredmény, lehet tudni előre. Mégis, ha az elején a felcsútból 5 embert kiállitanának, biztos, hogy azt mondanák, azért vesztették, mert a szemét biró részrehajó volt, és kiállitotta 5 emberüket. Mig ha ilyen nem történik, az lenne a sztori, hogy kemény és érdekes meccs volt, és legközelebb majd visszavágnak. A jelenlegi rendszer egyszerűen nem fair, lehet fairebbé tenni aránylag egyszerűen (még egyszer thx Yworlnak az ötletért).
Score: 5.00
Seroth

69 Post
Seroth title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
93. Post - 2020.02.22. 23:29:51
Még mindig várok érdemi választ a felvetésemre.
Score: 5.00
Tifareth

20 Post
Tifareth title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
94. Post - 2020.02.22. 23:53:23
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha van világ 4 és most már világ 5 is, miért nem lehet a (valószínűleg létező) világ 1-2-3 valamelyikére klónozni a világ 4-et (amin viszonylag sok karakter játszik a sokféle csapataikkal), és lefuttatni az új háborús ötleteket, mondjuk épp aktuálisan a csoportrabontós verziót, hogy ne az éles világ 4-en derüljön ki, ha valami nem működik, rosszul működik, beakad, kiakad, meghal, akármi...
Itt a fórumon egy alig 20 fős hozzászólói brigád van, akik elég régóta és erőteljesen bírálják a háború működését. Nekik akár adni is lehetne belépési jogot a háborúteszter világra, mivel ők azok, akik tudják mivel mi a bajuk, és az új rendszer mennyiben igazolja vagy cáfolja az elképzeléseiket, stb.

Nem működik jól a világ 4 háborús mechanikája, de nem kéne megint egy olyan változtatást bedobni rá, ami felborít mindent, és sokak szerint nem épp jó értelemben.
Score: 5.00
Baalcain

399 Post
Baalcain title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
95. Post - 2020.02.23. 14:45:40 (Válasz Tifareth #94 hozzászólására.)
Tif, ez egy nagyszerű ötlet.

És valójában mind egyetértünk abban, h nem jó a háború rendszer. A meg-t-oldásnak pedig nem annak kellene lennie, h ezt milyen egyszerű megoldani, hanem h a megoldás jó
pl a 2 szövi harcol 1 ellent Miklós az elejétől jónak tartotta, csak sok a programozási idő... ezért jön vmi toldozgatás.


seroth meg egszerűen ignorálva van, miklós nem látja nem hallja amit ír.
Score: 5.00
Miklós

457 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
96. Post - 2020.02.23. 18:01:33
Nncs ignorálva senki De mindenki ír mindenfélét, remélem azért nem elvárás, hogy tételesen válaszoljak mindenkinek külön minden kérésre, reméltem, hogy a posztom mindenkinek választ adott (Serothnak is). Ha valaki úgy érzi, konkrét kérdést tett fel, amire nem kapott választ, és nagyon szeretne, az meg ismételje meg, mert "még mindig várom a választ" sosem fogom kitalálni, hogy mire.

A tesztelés, külön teszt szerver alapvetően jó ötlet, és hosszútávon szeretnénk is, ha lenne ilyen. Pl egy nagyobb, globális fejlesztésnél hasznos lenne (ha Baratyék meg tudják oldani). Viszont ez elég bonyolult, ugyanis a jelenlegi rendszerben az összes, játékosok által elérhető világ ugyanazt a programkódot használja, egyelőre nem tudunk különböző svn-eket exportálni, és a különböző adattáblák használata még nagyobb macera. Nyilván meg lehet ezt oldani majd, de nem 2 perces meló, és állandóan van ezer fontosabb dolog. De amiről itt beszélünk igazándiból csak egy csavar a meglévő rendszerben, mi ezt lokálban ezért elég alaposan kiteszteljük, tehát attól hogy bugos lesz és hetekig nem működik nem kell félni. Ha azért akarod kipróbálni, hogy milyen a rendszer, szimpatikusabb-e, attól tartok, egy tesztkörnyezetben nem fog kiderülni, nem fogja több száz ember kipróbálni a tesztszerveren.
Score: 5.00
Ana

74 Post
Ana title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
97. Post - 2020.02.23. 18:54:27 (Válasz Miklós #96 hozzászólására.)
Az új rendszerről kérdezném, hogy hogy tervezed? A példabeli 15 fős szövetség 10+5-re lesz felosztva, vagy 7+8-ra? Arra nem lenne-e lehetőség, hogy a 10-nél kevesebb, de megegyező (+-1) létszámú csapatok összesorsolódjanak NPC nélkül?
Score: 5.00
Seroth

69 Post
Seroth title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
98. Post - 2020.02.23. 18:59:26
A 90. hozzászólásom idézett szövegének második bekezdésében leírt mondatom második tagmondatára várnék választ/reakciót. Mert ugyan a mondat első felét elolvastad, elvetetted a kevés szöviszám miatt, de a második rész szerintem megoldás lehet.
(ha segítség, legközelebb pontokba szedem a gondolataimat, és úgy neked is könnyebb "mindenre" reagálni)

De úgy gondolom, hogy felesleges dolgokról vitázunk, ugyanis a 79. hozzászólásodban ezt írtad:
Quote: Miklós - 2020.02.21. 17:22:28
Srácok, akkor ha nincs masszív ellenkezés, jövő hétre beütemezzük ezt, hogy a szövetségnek ha 10-nél több háborús résztvevője van, akkor több csapatban vesz részt (amelyek egymással semmiképp se harcolhatnak).
Ha pedig egy csapatot NPC-kel feltölteni, mert kevesebben vannak, a résztvevők közt szétosztunk NPC létszám * 3 támadást (de egy játékosnak max. +3-at, hogy azért ne az egy fős überkarakter csapat verjen le mindenkit).


Van masszív ellenkezés, ugyanis az azt követő hozzászólások egyike sem gondolja, hogy az jó megoldás lenne, amit meg szeretnél valósítani. Az tény, hogy változtatni kell, de nem minden áron most.

Egyébként szerintem elvárható, hogy válaszolj minden hozzászólás érdemi részére érdemben.
Score: 5.00
Miklós

457 Post
Re: Szövetségi háború optimalizálása
99. Post - 2020.02.24. 13:37:29 (Válasz Ana #97 hozzászólására.)
Ha ti választjátok ki, hogy hogyan legyen a csapatfelosztás, akkor lehet 10+5 és 7+8 is. Az, hogy a gép törekedjen azonos létszámú csapatok összesorsolására, és akkor nem kell NPC-ket odarakni, ez nagyon jó ötlet lenne, de gyakorlatban csak akkor működne, ha sokkal több résztvevő lenne. Pl. ha lenne 10 csapat, amiben 5-en vannak, 10 csapat, amiben 6-an sb. akkor minden nap mással harcolnál. De ha több olyan létszám is van, amiből csak 2-3 olyan létszámú csapat van, akkor mindig ugyanazt az ellenfelet kapnád. Ez egyrészt uncsi lenne, másrészt a gyengébb csapat hamar ráunna, hogy mindig elkalapálják. Alapvetően egy ilyen jellegű pvp eseményben minél több a résztvevő, annál inkább lehet válogatni, hogy kivel sorsoljanak össze, minél kevesebben, annál megengedőbbnek kell lennie a rendszernek.
Score: 5.00
LanMaffia

53 Post
LanMaffia title=
Re: Szövetségi háború optimalizálása
100. Post - 2020.02.24. 14:17:14
Én továbbra is úgy gondolom, hogy a jelenlegi háborús rendszernek nincs értelme, a tervezett patch pedig semmit sem fog megoldani. Őszintén szólva én azt a kérdést tenném fel, hogy ugyan mi motivál bárkit is a háborúra? Miért is csinálná ezt az egészet.
Score: 5.00
Page: 1234567