: 1
: Karnevál event
Baalcain

399
Baalcain title=
Karnevál event
1. - 2019.12.28. 11:54:13
Hát vége az eventnek nálam is.
Az első nap befejezhető lett volna, de többen szóltak, higgyem csak el amit látok kalandszám annyi van csak.- de ennél tovább azért nem húztam.

Jó,h játékmenetbe bekerült vmi újdonság, hiszen egyre kevesebb időt kell és érdemes a játékkal tölteni köszönhetően a mindenütt érezhető lassításnak.A játékban már semmi olyan érdekesség vagy kihívás,cél nem maradt ami komoly argum költés nélküli fejlődés lehetne, igy nagy várakozással néztem a játék elé. (Mondjuk azt nem értettem, h miért most kellett ezt leprogramozni,Karácsonykor holott már a játék kezdés előtt érdemes lett volna minumum az első eventet készre kidolgozni. Játékközben a bugok és programhibák javítása látványos volt már a teszten, bőven teljes emberes feledatok lesznek)

Egy olyan event volt, mely összesen 16 kalandot tartalmazott, melyből 3at 30szor kellett megcsinálni-azaz a kalandsor kétharmada kb ismételgetés volt. Az event a kezdeti szintezés nélküli ellenfelektől eltekintve kihívást nem igen nyújtott, csapatom 3 db argumos felszerelese 3 fegyver, ez elegendő volt arra, h a \" főellenfél\" szerűség 2 lövéstől-anélkül,h ő vagy a 3. alkalmazottam jött volna-dőljön boruljon.
Volt egy gyógyítás nélküli csatasor, ami kimondottan érdekes, jól eltalált eventrész.

Az esemény kedvenc szakértelme a fitnesz, gondolom ez az, amit a játékosok nagyrésze nem fejlesztett és kiválóan alkalmas volt -miután 10szinttel is növeltem- kb 100-150 ho elégetéséhez. Ho-ból egyébként mintegy bő 200 minuszba zártam.


Az event alatt kapható tárgyak között vannak érdekesek,hasznosak és hiánypótlók - az itt szerzett ruha nem aukció, tehát azt a küldit nem teljesíti- alapvetően elfogadhatónak látom.
Napi 13+2 foghagyma szedhető ki argumnélkül és 8 naponta argumból az arányok elég brutálisak-Miklós írta,h argum is kiszedhető eventből,gondolom nem erre az eventre gondolt.

Mindent összevetve, némi szinfolt lett a sematikussá váló játékban , érdekessége és szinthez mért kihívása tükrözi a rászánt hétnyi rohammunkás fejlesztési időt.
: 5.00
Endyr

599
Re: Karnevál event
2. - 2019.12.28. 20:39:19
Eleg sok drama volt a chaten a harcok nehezseget illetoen, en azt javasolnam, h a kov eventben legyen egy normal es egy hardcore mode. A normalban minimal kihivassal kevesebb jutalomert, a hardcoreba tobb kihivassal tobb jutalomert lehet csinalni a kalandokat, foleg a harcokban kell itt kulonbseget tenni, ha a proba 5-el magasabb, az nem kihivas. A lenyeg, h csak az egyiket lehet valasztani, mindenki dontse el, h melyik vonalat akarja vegigvinni es azzal foglalkozik.

Rinyalas lesz akkor is (prem/nem prem), de legalabb a lehetoseg meg lesz adva a valasztasra, nem ugy mint most.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Karnevál event
3. - 2019.12.30. 00:36:52
Én még azt is javasolnám, h a köv event ne akkorra legyen kitűzve amikor szabadságra megy mindenki.l

Mert az evenetben mint a program minden részében természtszerűen lesz probléma, bug vmi játszhatatlan, vmivel összeakadás. És ez a szokványos napi tucatnyi bugot is kibővíti.

És igen kiábrándító minden megírt problémára- napok óta nem is olvassátok őket- azt a választ kapni, h majd Baraty ha visszajön megoldja.
: 5.00
Miklós

447
Re: Karnevál event
4. - 2019.12.30. 18:43:17
Baal, a röpke 16 kalandos komplett sztori megtervezése, megírása, a hátterek, illusztrációk, animációk megrajzolása és a szükséges programozás kb. 2,5-3 heti munkája volt 5 embernek. Sajnos ez így működik, egy sorozat 45 perces epizódját is, amit egy pillanat alatt lepörgetsz, ennél sokkal hosszabb ideig forgatják (ráadásul sokkal több ember). Remélem azért végigolvastad, miről volt szó, és nem csak a tovább gombot nyomkodtad Játékidőt legfeljebb csak repetitiv dolgokkal lehet nyújtani. A fittnessz egyébként nem szivatásból került be, egyszerűen megvolt a sztori, és az adott helyhez az a szakértelem illett a legjobban. De aki élelmes volt, az felhúzta a szakit, és nem sok hőspontot kellett költenie. Kb. csak erre ment hőspont, aki felhúzta 18 körülire a szakit, az hősp szempontjából pluszban zárta az eseményt.

Azzal, hogy nem nyújtott kihívást az esemény, sokan vitatkoznának egyébként, sokaknak annyira nehéz volt, hogy még könnyíteni is kellett. Fogalmazzunk inkább úgy, hogy bizonyos felállású csapatoknak (minden alkalmazott szintje azonos, vannak területre ható fegyvereik, és jól kiválasztott szakértelmeik) teljesíthető volt. Endyr javaslata a különböző nehézségi fokozatokról érdekes, nyilván akkor a nehezebb fokozatért több jutalmat is kell adni, kérdés nem lesz-e ebből hőzöngés.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Karnevál event
5. - 2019.12.30. 19:44:48 (Válasz Miklós #4 hozzászólására.)
: Miklós - 2019.12.30. 18:43:17
Baal, a röpke 16 kalandos komplett sztori megtervezése, megírása, a hátterek, illusztrációk, animációk megrajzolása és a szükséges programozás kb. 2,5-3 heti munkája volt 5 embernek. Sajnos ez így működik, egy sorozat 45 perces epizódját is, amit egy pillanat alatt lepörgetsz, ennél sokkal hosszabb ideig forgatják (ráadásul sokkal több ember). Remélem azért végigolvastad, miről volt szó, és nem csak a tovább gombot nyomkodtad Játékidőt legfeljebb csak repetitiv dolgokkal lehet nyújtani. A fittnessz egyébként nem szivatásból került be, egyszerűen megvolt a sztori, és az adott helyhez az a szakértelem illett a legjobban. De aki élelmes volt, az felhúzta a szakit, és nem sok hőspontot kellett költenie. Kb. csak erre ment hőspont, aki felhúzta 18 körülire a szakit, az hősp szempontjából pluszban zárta az eseményt.

Azzal, hogy nem nyújtott kihívást az esemény, sokan vitatkoznának egyébként, sokaknak annyira nehéz volt, hogy még könnyíteni is kellett. Fogalmazzunk inkább úgy, hogy bizonyos felállású csapatoknak (minden alkalmazott szintje azonos, vannak területre ható fegyvereik, és jól kiválasztott szakértelmeik) teljesíthető volt. Endyr javaslata a különböző nehézségi fokozatokról érdekes, nyilván akkor a nehezebb fokozatért több jutalmat is kell adni, kérdés nem lesz-e ebből hőzöngés.


Egészen döbbenetes MIklós a hszeid olvasni. Fél tucatnyian vagyunk itt épp, akik játszanak argumon ill páran akik nem véletlen nem.... majdnem találtunk olyat amiben igazad van.... de mégsem, az összes megirt hszedben.
: 5.00
Endyr

599
Re: Karnevál event
6. - 2020.01.01. 23:35:37 (Válasz Miklós #4 hozzászólására.)
: Miklós - 2019.12.30. 18:43:17
De aki élelmes volt, az felhúzta a szakit, és nem sok hőspontot kellett költenie. Kb. csak erre ment hőspont, aki felhúzta 18 körülire a szakit, az hősp szempontjából pluszban zárta az eseményt.


Igen, aki ilyen elelmes volt az bukott 1500 szakertelempontot, ugyanis a fittnessz egy tokeletesen ertelmetlen szakertelem. Ha egy icipicit odafigyelsz az egeszsegedre akkor sosem lehetsz beteg.

: Miklós - 2019.12.30. 18:43:17
Endyr javaslata a különböző nehézségi fokozatokról érdekes, nyilván akkor a nehezebb fokozatért több jutalmat is kell adni, kérdés nem lesz-e ebből hőzöngés.


De lesz. Mindenert van hozonges, ehhez 30 ev alatt hozzaszokhattal volna
Viszont sztem meg mindig jobb ha azert hozongenek, hogy a nehezebb ut nehez, mintha azert, hogy az egyetlen ut megcsinalhatatlan.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Karnevál event
7. - 2020.01.07. 16:37:57
Lényegében vége az eventnek összegezném a tapasztalatokat.
Mint előtte írtam, a kalandsor első nap befejezhető volt. A napi küldiket némileg nehezítette, h az utolsó ismételhetőben nem ártott volna egy segélykérés, de megoldottuk.

Ettől eltekintve az esemény második rész az érdekesebb lett mint az eleje. A napi küldetések változatosabbak lettek, tervezést igényeltek és akár hasznot is hajthattak.

Az előző hszben kiemeltem az argum költési lehetéséget, mely ismét kardinális előnyt jelenthetett. Az igazsághoz hozzátartozik, h a 2. félben felbukkantak olyan napi küldik is, melyek termelték az argumot.
MIvel az eventnek nem volt egymással versengő része, igy azt mondanám annyira nem volt releváns egy argum nélküli karinak, h még több tápot kiszednek olyanok akik eleve is rengeteget kapnak. Viszont az event alatt csordogáló argumból a későbbiekben egy gyűjtögető ember adott pillanatban, jól megválasztott szeren -pl robot, autó- simán top helyekért küzdhet.
A 25 argumot lehetett kiszedni új alkalmazottért, bizony zokszó nélkül repült egy fejlesztgetett nálam. valamint kb 7 argumot lehetett kiszedni egyébként.
-hozzátéve, h a fokhagyma boltban olyan dolgokat is be lehetett szerezni hagymáért amit egyébként argumért vagy úgysem
ez igy elég tisztességes mennyiség


Egy dolgot emelnék még ki. a megosztó segítségkérés küldetést. SOkaknak nem tetszett és sokan nem teljesen korrekt eszközöket használva-retorzió nélkül- teljesítették. tény, h a legnehezebb, legkülönösebb része volt az eventnek.
imádtam
Pezsgett az élet, a szöviben a barátok közt. skypon egyeztettünk, indulhat-e a kaland kész vagy? a játék indulása óta-és az első szöviháború óta- nem volt ennyi közösségi tevékenység. (igazából annyi volt a nehézség, h voltak olyan szinten álló karik akik nem tudtak hozzájárulni a többiek előrejutásához, nem volt megfelelő kalandjuk. de nekik is teljesülhetett, hiszen a többiek segítették őket is)
Külön jó volt látni olyan emberek akiket nem ismerünk személyesen készek áldozatot hozni nyersanyagot költeni, nem optimális tpt kapni csak, h segítség társaikat. Akik normálisan csinálták, azoknak egy jó kis közösségépítő dologgá vált.

Amit még némileg korrigálnék az előző hszemben az a ho költség. Mivel az event küldisora befejeződött, de egy jó tpés, erőforrást nem igénylő pörgethető kalandként itt maradt a vámpir gyilkolás. Aminek minden köre lényegében 1 hot termelt, ha vki értelmes szerencsével birt. reálisan akár 70-100 ho is kitermelhetővé vált , bár igy is nagy a ho-szakipont minusz, de ez árnyalja a képet.

Mindent összevetve, igy már az pohár számomra nem kérdés, h teli.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Karnevál event
8. - 2020.01.07. 16:41:52
Kettészedtem az előző hszt, mert beleőszültök

Az elején való el nem talált ellenfél erősségeken sokat gondolkoztam. Ebben a játékban amit mindenki könnyen lát, h az argum nagy különbséget szül. De ezen túlmenőleg vannak akik egyszerűen nem foglalkoznak egyes játékelemekkel vagy nem kellő taktikai-stratégia érzékkel birnak. Igazából az lett a gond, h az eventben a fejlesztők mindenkinek sikerélményt akartak. ezért lebutították az ellenfeleket arra a szintre, h az alkalmazottakal nem is igazán törődő, kizárólag egy sebzésmódra ráálló, harciképességeket meg sem értő játéksok is boldoguljanak. (akik evidencának veszik, h még az összeszedhető ingyen argumból sem költenek alkalmazottra)
ezt a későbbiekben másként kell kezelni. mert az erős kariknak is kell játékélmény, nem pedig monoton darálás.
: 5.00
Miklós

447
Re: Karnevál event
9. - 2020.01.09. 15:32:34
Köszönöm az összefoglalót, örülök hogy a dolog pozitivra kerekedett a végére

Igen, az utolsó kalandba kellett volna a segítségkérés, láttam én is mér így a végén, legközelebb ezt majd okosabban tervezzük.
Az ellenfelek erősségéről, mivel tényleg sokan panaszkodtak, a végén beléptem egy nemprémium játékos karakterével, aki nagyon nem boldogult, kicsit variáltam rajta (semmilyen felszerelésén nem volt fejlesztés, k-tám karakteren e-tám kesztyű volt, kábitásra immunis balrog ellen kábítás chip volt mindenben) és utána simán lement.
Talán a gond itt az volt, hogy az eseményt mindenki kötelezőnek érezte, és ezért frusztrálta őket, hogy nem tudnak a kalanddal haladni. A tanulság számomra az, hogy kell ugyan a kihivás, de opcionális / határidő nélküli eseményben. És persze az Endyr által javasolt hardcore mode is járható lenne, de azt a jelenlegi rendszerünkben elég komplikált lenne implementálni.

Fogunk majd még hasonló eseményeket csinálni, most ezen a héten az elsődleges prioritást a felgyűlt hibajavitások, és egyszerű, de fontos fejlesztések jelentették, ill. van pár magasabb prioritású dolog, amivel haladni szeretnénk, mint pl. az ajánlási rendszer és a robotháború, de emellett van egy tonna jó javaslat, amit tőletek kaptunk, plusz új célok, küldetések, szóval elleszünk
: 5.00
LanMaffia

53
LanMaffia title=
Re: Karnevál event
10. - 2020.01.09. 17:46:54 (Válasz Baalcain #7 hozzászólására.)
Nekem ebből az eseményből az jött le, hogy aki megcsinálta első nap a full eseményt, az onnantól kezdve ingyen (1 karóért) pörgethette az ismételhető kalandokat. Én egyelőre még nem látom, hogy hogy jönnek be az új kalandok vagy bármi, de ez nekem az utolsó 3 nap úgy működött, hogy lekattintottam az összes kalandpontomat a sima tápért ezekre a kalandokra. Aki meg 10 nappal hamarabb megcsinálta, 10-szeres nyers táp.
: 5.00
Manó

44
Manó title=
Re: Karnevál event
11. - 2020.01.09. 20:21:40 (Válasz Miklós #9 hozzászólására.)
Az kimaradt, hogy vettél az adott karakternek egy UZI-t....
: 5.00
: 1