Oldal: 12345
Topic-nyitó
Topic neve: Térkapus szörnyek
Miklós

509 hozzászólás
Térkapus szörnyek
1. hozzászólás - 2020.01.09. 16:09:00
A térkapus szörnyek kincseivel kapcsolatban:

A kincseknek 3 kategóriája van, gyakori, ritka, és \"epikus\". Ahogy egyre magasabb szintű térkapus szörnyet győztök le, nőhet a kincsek száma, és a ritkább kincs valószínűsége.
De maguk a kincsek ugyazokból a kincstáblákból kerülnek ki minden szinten, tehát ha a 4. szintű térkapus szörny egyike kincse gyakori, az lehet ugyanaz, mint amit az 1. szintű dobott. A különbség annyi, hogy az 1. szintű szörnynek csak 1 kincse van, és az mindig gyakori, a 2. szintű már dobhat ritka kincset is, a 3. szintűnek már 2 kincse van, és a 4. szintűnek lehet epikus kincse is.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Térkapus szörnyek
2. hozzászólás - 2020.01.09. 16:22:50 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Ertem a logikat, de sztem ez igy nem jo. Ezzel a logikaval a 20as szintu terkepus szorny is majd dob 3 v. 4 kincset, amit az elso szintu szorny dobna (plul 10 vitamin vagy 3 relikviaszilank), ami mar most is nevetseges, nemhogy majd akkor. Es a harc nehezsege meg exponencialisan nehezedik. Ez igy osszessegeben iszonyu negativ erzest kelt a jatekosokban (es ez a lenyeg). Mi plul visszatertunk a 3as szornyhoz, mert tizedolyan eros es lenyegeben ugyanazt dobja (a 4es 8 kincsbol nem dobott semmi ujat).

A megoldas: minden kincshez hozza kell rendelni egy szorzot, amit fel kell szorozni a a terkapus szorny szintjevel.
Plul 30% a gyakori kincsekre. Ez 10 vitamin eseteben azt jelenti, hogy az 1. terkepus 10 db fog dobni (100%), az 5. terkapus pedig 22-t (100%+4*30%). Jelenleg sem erzem erosnek a 22 vitaminos lootot (sot), de ez plul egy kiindulasi alapnak jo. Lehetne 50% is, vagy lehet ennel szofisztikaltabb kepletet irni ami nem csak siman linearis.
Ugyanez mehet a ritka kincsekre is csak kisebb szorzoval es az epukisra is, ha lesz plul legendas.

Jelenleg nem eri meg magas szintu terkapus szornyet utni, mert a kincse 90%-a megtalalhato az alacsony szintuekben is.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Térkapus szörnyek
3. hozzászólás - 2020.01.09. 16:30:11
Ez akkor a konkrét százalékok ismerete nélkül is ugyebár azt jelenti, h legnagyobb eséllyel ugyanolyan gyökér tárgyakat dobhat a 4. szintű mint amik már az első szintűnél sem voltak túl hasznosak, csak durván 20szor akkora szenvedés a legyőzése. ill 2 tipust kapunk.

Cserébe a szövi tagok egy része alig tud érdemben résztvenni a harcban, elhúzódo küdelem ami után igy órákkal csúszhaT a következő térkapus jószág előhívása...
hát....

Nekem az Öv volt a kedvenc játékom. Abban pedig minden fő bossnak saját loot táplája volt. Volt tápabb és kevésbé táp de pl az epikusnál fixen tudtuk mi fog esni.
A 2 tárgyból az egyiknek vmi jó és különleges dolognak kellene lennie, a sok tucat dolog mellett. nekem pl a sikerpontot és semmi mást nem adó izé is jobbak közé sorolandó, hiszen az összes többi amit láttam nyeremény az olyan ami napi szinten becsorog
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Térkapus szörnyek
4. hozzászólás - 2020.01.09. 17:14:16
5 gyorsító, 50 dexling, 3 relikviaszilánk stb. ezek ugyanúgy hasznos tárgyak egy "táposabb" karakternek is. A 3. szintű szörny pedig már eleve két kincset dob, tehát ha nem lenne ritka kincse, akkor is dupla annyit adna, mint a korábbi. A 4. szintűnek már lehet "epikus" kincse, ami relikviát jelent, amit máshogy a játékban nem lehet megszerezni. Igen, meg kell ölni X alkalommal a térkapust, hogy kidobjon 1 relikviát, de közben is dobálja azért a gyakori és ritka kincseket. Az más tészta, hogy nyilván drasztikusan nehezebb kinyírni. Ennek oka, hogy a szövetség építési potenciálja jelentősen függ a tagok számától, tehát hiába nem tartanak a karakterek erősségben ott, ahol ez megfelelő kihívás lenne nekik, nagy taglétszámnál és kredittermelésnél már szembe jöhet akár ez a szörny is. Ezt nektek kell eldönteni, megéri-e a nehezebb, hosszabb csatát az esély a relikviára, vagy maradtok a könnyebb ellenfélnél. De maga a rendszer szerintünk rendben van. Persze hosszabb távon ez bővülhet, egyrészt újabb kincsekkel, másrészt lehetnek majd olyan szövetségi relikek is, amik tuningolják a kapott loot mennyiségét.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Térkapus szörnyek
5. hozzászólás - 2020.01.09. 17:32:08 (Válasz Miklós #4 hozzászólására.)
50 dexling plul sokkal tobbet jelnet egy 10. szintu karinak mint egy 30.-nak, de igy van ez a vitaminnal is. Az 5 gyorsito is tobbet jelent alacsony szinten, mert magasabb szinten sokkal tobb ido egy epuletet felepiteni, azaz osszessegeben kevesebbet er. Talan a szilank az egyetlen ami stagnal, mert abbol fix 100 kell minden szinten, de a 3 ott is keves.l

Szoval kellene az a szorzo.
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Térkapus szörnyek
6. hozzászólás - 2020.01.09. 17:59:58 (Válasz Miklós #4 hozzászólására.)
Hiába dobja a gyakorit meg a ritkát ha egyszer semmit nem érnek. A napi jutalmak többet adnak amiért csak be kellett lépni, a 4. szintű dög nekünk még egyszer se dobott epik cuccot ami tippre azt jelenti, hogy bőven 10% alatt van az esély...30-an vagyunk Miklós számolj már utána kicsit, hogy ez mit jelent ( 30 embernél 10 %-al is több mint egy év mire mindenkinek jut valami értelmes). Arra nem lehet szövetséget, építeni hogy csak 1-2 embernek éri meg a többi meg csak csorgatja a nyálát. A térkapun és a bolton kívül kb. semmi nincs ami egy nagy szövi előnye lenne de így ki van herélve az is. Nem működik a szavazás, a térkaput a többség nem bírja, a háború csak színesítés haszna semmi nincsen, nincs rendes üzenőfal, kínszenvedés menedzselni még a top szöviket mert hetente kb. 2-en hagyják abba a játékot és két hét mire jön egy új ember, konkrétan vegetálunk a topon, a kisebb szövetségekben meg még ennél is sokkal rosszabb a helyzet. Nem ismerek senkit aki meg lenne elégedve a játékkal még alap szinten se de ha szerinted ez rendben van (és nyilván a játékosszám is téged igazol mert csak úgy dőlnek az emberek), mi meg minden ok nélkül panaszkodunk és követeljük az ingyen tápot akkor csak hajrá.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Térkapus szörnyek
7. hozzászólás - 2020.01.09. 18:42:44
Endyr, igen, ahogy halad előre a játék, több kell bizonyos erőforrásokból (pl. dexling, vitamin) mások megőrzik az értéküket (pl. relikviaszilánk), de amikor oda jutunk, hogy már tényleg nem ér semmit 50 dexling, addigra biztos, hogy lesz már ezt növelő relik.

A térkapus ölése nem kerül erőforrásba, nincs korlátozás rá, és főleg egy nagy szövetségnek elég, ha mindenki párszor ráüt. Tehát nem igényel számottevő erőfeszítést. Egy 14 fős szövetségnél átlagosan hetente 1x kapsz kincset, egy 30 fősnél viszont már 2 hetente. Szóval itt lényegében azt kell jól belőni, hogy mi az a határ, ahol még megéri foglalkozni ezzel a játékosoknak. De játéktervezési szempontból mindig jobb, ha egy picit vérszegényebb a loot a kelleténél, és utólag lehet feljebb tornászni, korrigálni tárgyak, képességek segítségével, mintha már az elején úszik benne mindenki, és a top szövi elszáll vele a mezőnytől, vagy nincs már értelme az egésznek.

Szóval itt tényleg annyit tudok csak mondani, ebben a témában kell egy kis türelem, ha meglesznek a szövetségi relikviák, akkor ott a ti szövetségeteknek, akik rendszeresen háborúztatok, már eleve lesz előnye, és akkor vehetitek rögtön azt a tárgyat, ami a térkapus lootot erősíti.

Otooak, ha 1 éves távban gondolkodsz, addigra már bőven erősebb szörnyet fogtok ölni, ami sokkal nagyobb eséllyel dobálja az epik kincset, és többet, szerintem hamarabb lesz abból gond, hogy már mindenkinek megvan az összes relikvia, és rakjunk be újabbat

A nagy szövetségnek az az előnye, hogy gyorsabban építkezik, az épületek több bónuszt adnak, és az épületek specialitása is jobb. A háborúban is előnyt jelent a nagyobb létszám. A térkapuban viszont nem! Minél többen vagytok, annál többen kell a kincsen osztozkodni. Nem volt cél, hogy az legyen az optimális stratégia, hogy minden játékos egyetlen nagy szövetségbe tömörödjön, mint mindenhol, itt is egy döntési helyzetet akartunk teremteni.

Üzenőfal van egyébként a játékban (katt városháza, jobb alsó sarokban megváltoztat gomb), generikus szavazást tudsz a fórumban csinálni (katt városháza, jobb felső sarokban fórum gomb), az, hogy szerinted a háborúnak nincs haszna, szubjektív dolog, ha így van, miért csináljátok? "Nem ismerek senkit aki..." Abban egyetértek, hogy bár 27 éve csinálunk játékot, még olyan játékossal nem találkoztam, aki mindennel meg lett volna elégedve... Hmm, na jó, valószínűleg voltak sokan, csak ők játszottak, a fórumon / chaten mindig az ír, akinek valami nem tetszik. Ez teljesen normális, csak ez oda vezet, hogy egymást gerjesztitek, és a végén elhiszitek, hogy a pohár félig üres. Erre van gyógyír egyébként, ha valami tetszik, írjátok le azt is, dicsérjétek meg! Jót tesz a csapatmorálnak, és nekünk is jól esik.

A háborúval kapcsolatban egyébként szerintem legkésőbb hétfőn bekerül a patch, amikor a vereség/győzelem aránytól függően csökken a nevezési díj, illetve a kisebb harcoló felet kiegészítjük NPC-ke, remélhetőleg ez növelni fogja mindenkiben a háborúzási kedvet!
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Térkapus szörnyek
8. hozzászólás - 2020.01.09. 19:02:11
Komolyan ugyanarról a játékról beszélünk?
" A térkapus ölése nem kerül erőforrásba, nincs korlátozás rá, és főleg egy nagy szövetségnek elég, ha mindenki párszor ráüt. Tehát nem igényel számottevő erőfeszítést."
2 percenként tudok nekimenni, ha épp nem bugol be a számláló. Mielőtt megvettem volna az argumos fegyvereket, 30-40 csata kellett ahhoz, hogy beleüssem a maxot. Ez barátok között is 1.5 óra. Ez valóban nem nagy erőfeszítés. Mindezek után 30-an kapunk 2*10 vitamint. Szóval ez így rendben van. Nincs több kérdésem.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Térkapus szörnyek
9. hozzászólás - 2020.01.09. 20:21:26 (Válasz Miklós #7 hozzászólására.)
A dexling es a vitamin mar elvesztette az erteket, mind2 1 napi tevekenyseggel kb megszerezheto ilyen-olyan jutalombol. Az nem tul nagy tap. Es hat sajnos van egy olyan erzesem, h 1%-onkent fogja novelni a relikvia a mennyiseget (nagyjabol ilyen merteku novekedesek vannak), ugyhogy majd 20 sikerpont elkoltese utan +2 vitamint lootolhatok kethetente. Mar alig varom

Egyebkent az ilyen tipusu jatekokban az egyik legnagyobb eroforras az ido. A terkapuhoz pedig ez kell. Ha 5x kell rautnod az kesz 8 perc alatt, ha 30x, akkor 1 oraig kell ott ulnod. ORIASI kulonbseg! Sztem nem a nolifer kockak vannak itt tobbsegben, hanem a dolgozo/csalados emberek, akiknek az ido igenis kardinalis eroforras. Es nem lehet 1 kalap ala a nagy szovetseget, amire en rautok 5x azt a kisebb szovitarsamnak 50x kell.
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Térkapus szörnyek
10. hozzászólás - 2020.01.09. 21:25:30 (Válasz Miklós #7 hozzászólására.)
Miklós a példáid teljesen irreálisak. A játék ahogyan te elképzeled nem létezik, a valóság teljesen más jó lenne felébredni végre mert így csak elbeszélünk egymás mellett. Nagy szövetségben mindenki párszor ráüt és kész te komolyan azt hiszed, hogy ez a realitás?? Nincsenek ideális szövetségek nem úgy működnek ahogy szeretnéd hanem amilyennek mi szeretnénk ahogy a játékosok sem ideálisak nem azt követjük ami szerinted optimális hanem úgy játszunk ahogy mi szeretnénk és te mindenkiben aki nem úgy játszik ellenséget látsz pedig mi csak játszani szeretnénk, nem azért építjük a szövetségi épületeket a kennelt vagy bármi mást mert fun hanem mert hasznot remélünk belőle és ez már a nagyon sokadik olyan eleme a játéknak ami szerinted fun nekünk viszont nem az és erre mindig az a válasz, hogy túl mohók vagyunk. Lehet, hogy vannak olyanok akik a sztori miatt játszanak és eltamagocsiznak de bizton állíthatom, hogy a többség a verseny miatt van itt ha tetszik neked ha nem, persze ez a te döntésed, hogy mit szeretnél ezzel a játékkal ha tamagocsit akarsz akkor az most derüljön ki és már itt se vagyok.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Térkapus szörnyek
11. hozzászólás - 2020.01.09. 22:14:52 (Válasz Otoaak #10 hozzászólására.)
Hm... ezt mintha a kolléga egy személyes üziváltásomból idézte volna szó szerint, tuti less : )))


A lényeg ami nagyon lényeg. A játék akkor fog létezni, ha nekünk tetszik és nem a fejlesztőknek. aki szól az töróődik a játékkal nem ellenség, hanem játékos akar lenni.

Mivel az előttem szólók alaposan kielemezték a Miklós hsz-t és én csak ismételni tudnék egy kimaradt részre hívnám fel a figyelmet:

-nem létezik szövirelikvia 2 hónapnyi háborúzás után sem. irreleváns h milyen táp lesz egy napon és vhogy úgy sejtem amikor megjelenik akkor lesz otthon csuklás bőven...
- nem létezik valódi szöviháború, tehát tök lényegtelen h a játékosaink fele benéz-e vagy sem a játékosszám nem feltétlen előny- ezen mondjuk vmennyit segíthet a beígért háború patch, de bármiféle értelmet a háborúnak az érdemi jutalom és a szövicélok adhatnak. illetve a kihívás
mert most valójában tényleg csak megyünk hátha lesz értelme az összegyűjtött győzelmeknek.

Illetve akinek válaszoltál Miklós azok nem háborúznak. Lehetnek jó ideje az első szövi de nem látják értelmét. mi vagyunk mazochisták a Prémium, akik minden nap megyünk bízva, h nem a red heringért és rokonaiért küzdünk.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Térkapus szörnyek
12. hozzászólás - 2020.01.10. 10:16:41
Otoaak, szó nincs arról, hogy a játékosokat „ellenségnek” tekintenénk, épp ellenkezőleg. Amióta játékokat csinálunk, semmilyen más szempont nincs, csak a játékosok érdeke, ez pofonegyszerű dolog, az elégedett játékos játszik, és esetenként fizet, az elégedetlen nem. Épp ezért van a folyamatos párbeszéd, amely során megpróbáljuk megállapítani, milyen irányba kell továbbmenni. De természetesen van néhány ésszerű szabály, amit nem szabad megszegni egyetlen játékban sem, ez közül a legfontosabb a játékegyensúly fenntartása. Pl. amikor feljön a „több jutalmat, több kincset szeretnénk” valamiért téma. Ez mindig nagyon érzékeny, és szinte kivétel nélkül iszonyú szubjektív az adott játékosok részéről, ilyenkor nagyon alaposan körbe kell járni, valóban annyira csekély-e a jutalom az adott eseményért, hogy nem éri meg csinálni, nem borul-e a balansz, ha változtatunk.

Amire ilyen esetekben nektek is oda kell figyelni, hogy a minden egyes tervező vs játékosok vitában előjövő joker érveket (szar a játék, nem figyeltek ránk, hülyék vagytok, ha nem lesz így, abbahagyom stb) ezeket teljesen el kell felejteni és hanyagolni, ezek még soha egyetlen vitát sem vittek előre, sőt ellenkezőleg. Meggyőzni érvekkel, számításokkal lehet, Manó-féle beszólásokkal nem.

Endyrrel egyetértek abban, hogy az idő nagyon fontos erőforrás. A térkapunál úgy döntöttünk, hogy nem lesznek „térkapu pontok” meg másféle korlátozás. Egészen egyszerűen, a térkapus ellenfél fog annyira erősödni, hogy ne érje meg ütni akkor, ha a karakterek még túl gyengék hozzá. Hozzáteszem, hogy az eredeti tervek szerint a 3. szinttől már a térkapusnak elvileg regenerálódnia is kéne, hogy a leölése igazi összefogást igényeljen, és tényleg csak akkor lehessen ölni, ha a karakterek már elég erősek, de ezt egyelőre félretettük.

Erre nyilván azt fogjátok mondani, hogy aki felépítette a 4-es térkaput, az tudja is könnyedén leütni a 4-es szörnyet, de ez nem ennyire egyszerű. Egy jó online játékban általában 4 faktortól függ, mennyire tudsz sikeres lenni benne. Mennyire vagy jó elme, mennyi időt töltesz a játékkal, mennyi pénzt költesz rá, és mennyire jók a szociális készségeid. Azon, hogy ezek közül melyiknek mekkora súlyt szabad adni, véget nem érő vitákat lehetne folytatni, és nem is ebbe a topikba való; röviden legyen annyi elég, hogy egyiknek sem szabad dominánsnak lenni: ha mindenben a legokosabbak vannak elöl, akkor mindenki másnak elmegy a kedve a játéktól; ha túl sok időt kell beleölni a sikerhez, szintén; a pay-to-winről ne is beszéljünk. És itt eljutottunk a 4. ponthoz. Ha az első 3 faktortól teljesen függetlenül, hatalmas előnyt szerezhetsz pusztán azáltal, hogy melyik szövetségbe lépsz be, abból hosszabb távon ugyanúgy óriási bajok lesznek, mint az első 3-ba levő egyensúlytalanságból.

Abszolút megértem, hogy amikor nagyon jó játékosok összeállnak és csinálnak egy szuper, olajozottan működő szövetséget, akkor elvárják, hogy ezért a játék bőségesen jutalmazza is őket. És ahogy írtam, ennek meg is vannak az előnyei: magasabb épületbónuszok, háborús előny, és épület specializások (pl. jobb bolt, múzeum stb jutalmak) formájában. De az is egyértelmű számomra, hogy nekem és nektek más az elképzelésetek arról, mi lenne az illő jutalom, előny azért, hogy egy erős szövetségben vagytok. Nekem a játék hosszú távú egészsége érdekében a játékegyensúlyt kell szem előtt tartanom. Lehet, hogy te úgy érzed, bizonyos dolgokban akár a +50% előny (erőforrásban, regenerációban akármiben) sem lenne irreális az erős és a gyenge szövetség között. Csakhogy a szerzett erőforrások visszaforgathatók, kvázi kamatos kamatként funkcionálnak. Ezért valójában ami csak 5-10%-kos előnynek tűnik, az is 2-3x előnnyé válhat hosszú távon a játék bizonyos aspektusaiban!

A szövetségi relikviák között lesz olyan, ami csökkenti a térkapus szörny ütési idejét, lesz olyan, ami csökkenti a térkapus védekezését, olyan, ami növeli a ritka kincs esélyét, és olyan is, ami növeli a gyakori kincs mennyiségét. Igen, néhány százalékos dolgok ezek, de összeszorzódnak. Képzeld el, hogy A szövetség 48 óránként kiüt 50 dexlinget (vagy annak megfelelő értéket). B szövetség 32 óránként kiüt 3 x 70 dexlinget, de ők a dexling helyett kaphatnak sikerpontot, relikviát stb. Ha B szövetségnek 3x annyi tagja van, még akkor is sokkal jobban járt. És ez csak egyetlen dolog, nem beszéltünk arról, hogy B szövetség minden erőforrásból többet kap, az épületekből potyog neki az ingye szuperturbó, tapasztalatkönyv meg ki tudja mi, az A szövetségnek meg nem.

Szóval az, hogy mekkora előnye van a nagy szövetségnek, szerintem rendben van, magán az alapkincsen viszont lehet vitázni. 50 dexing nem rossz, ha egy néhány fős szöviben pár naponta elviszem, de 210 dexling 30 ember közt elosztva nyilván már nem motiváló. Viszont 3 kincsből már jóval nagyobb eséllyel lesz vmi ritka cucc, amire érdemes licitálni, ami tényleg táp lesz, és ha csak 1-2 hetente kapsz ilyet, akkor is örülsz neki - a dexling meg kb. valaki vitte mellé fájdalomdijként, több a semminél.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Térkapus szörnyek
13. hozzászólás - 2020.01.10. 10:55:49 (Válasz Miklós #12 hozzászólására.)
Na ez egy jo osszefoglalo arrol, hogy te hogy latod a dolgokat es en plul erre vartam! Az elso hsz-ed, hogy "dolgok igy vannak, a gyakori kincs pedig pont jo helyen van" az kb ugyanaz a kategoria felenk, mint amikor mi leszarozzuk a jatekod. Ez legalabb egy indokolt es ertheto velemeny.

Mindazonaltal az ervelesed legerzekenyebb pontja, hogy ami szerinted a megoldas az szimplan nincs meg benne a jatekban es nem is tudjuk, h mikor lesz. Ugye mi most jatszunk a jelenben, szamunkra amit te elregeltel egyaltalan nem volt ismert, igy ennek tudata nelkul hergeltuk fel magunkat a rendszer balansztalansagan. Es amig ezek be nem kerulnek varhatoan tovabbra is igy lesz.

Egyebkent a szovetsegi relikviak mibol lesznek fejleszthetoek? A kupakbol? Vagy abbol csak vesszuk oket es mindenki egyenileg fejleszti sikerpontbol? De akkor meg hogy mukodik a nagyobb esellyel ritka kincs? Nem teljesen vilagos meg igy sem. Ja es mikor? A legfontosabb kerdes a mikor. Ezekbe a fejlesztesekbe mindenhol kalkulald bele, h fontos fejlesztest azelott adj ki, mielott a tomeg eleri a 35-os szintet, mert ha nem lesznek kesz addigra, a nagyja lelep a HKK/VU/TF nyeremenyekkel es elfelejti ezt a felkesz jatekot (mert sajnos ez a rideg valosag, sorry).

Amugy ha erosebb szovetsegekre van tervezve a jutalom akkor az osztokeli a gyengebb szovik osszeolvadasat, ami segiti a haborut is es ot magukat is (gyorsabb epitkezes). Szerintem jobb egy maroknyi eros szovi, mint 50 aprocska 3-5 fovel.

Mindenesetre amikor eljon ide a top "sirni" es egysegesen ugyanazt mondja mindenki, akkor azert el lehet gondolkozni azon, h nincs-e veletlen igazuk a dologban. Es amikor mar odaig fajul a dolog, h nem azert nem utunk egy monsztert, mert eros es nem birjuk, hanem mert olyan szarokat dob, h nem eri meg kuszkodni vele, akkor mar sztem gond van.

Ami ki tudok hamozni abbol amit irsz, jo rendszer lesz ez a szovi relikviakkal, de en azert erosen atgondolnam a hasznalhatatlan kincsek erositeset/lecsereleset a magasabb szintu bossoknal. Csinalj plul tobb gyakori loottablat: Gyakori1 (1-3 boss) Gyakori2 (4-6 boss) stb. Ezek alapjan sokkal jobban be lehet loni, h az adott szintre mi a gyenge loot (ami meg er vmit) es minimalis extra munkat igenyel reszetekrol. Ha szeretned irok en peldakat is rajuk.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Térkapus szörnyek
14. hozzászólás - 2020.01.10. 11:38:15 (Válasz Miklós #12 hozzászólására.)
Ebben a hszben sok mindennel egyet tudok érteni.
pl h a szubjektum erős tényező. -csak tegyük hozzé, h mindkét oldalon.

Az tetszik azért, h te is elismered a végén, a mostani nyeremény pusztán a "valamivel a semminél több kategória" mindösszesen. Ebből már ki lehet indulni


Van egy kardinális tévedésed. Azt képzeled, h ami most a top szöviknek nehéz és kihívás az csak az ő bajuk, mert erősek és messze jutottak.
Mert ha a nagyon erős szövetségek találkoznak MOST egy problémával, az könnyen lehet h hónapok, de inkább évek múlva is probléma lesz-lehetne a kis pár fős szövetségeknél ha nem oldod meg.- tipikus ilyen a regenes monc. Nem csak minket állított volna meg hamarabb, a 3-5 fős szövi évek múlva is képtelen lenne átlépni rajta, helyes volt a kivétele.
és az előlmenő szövik ölik bele a felesleges energiát túl hamar a red heringes boltba, a nehezen leüthető és értelmetlen jutalmat adó következő térkapu szintbe.-ők jönnek rá h az agrárium tök felesleges épület v h a múzeum brutál drága.

Igazából az arányokkal van ismét gond. A játék nagyon sok eleme tükrözi a sokat emlegetett szubjektumot-a fejlesztőkét. Rengeteg olyan része van, ami egyszerűen nem éri meg. a ráköltött erőforrást vagy a belefektetett időt. , és nagyon nehéz az én tehenem borja elven való gondolkodáson áttörni.

A térkapus szörnynek jobb lootot kell adnia, mint amit a kari kiüt napi mászkálás közben. ami nekünk értelmetlen most, fél év- év múlva sokkal értelmetlenebb lesz mindenkinek. mivel a jutalMAK nem különlegesEK, hanem a napi gyüjtögetéssel értékét vesztő devalválódó tárgyak

A szövetséges relikviák... de jó h sokféle.... 2 hónapnyi folyamatos győzelem (v az 5 szintű város ) kevés egy vásárlásához akkor ez mennyire lesz releváns megoldás a lootra, vagy bármi másra a tömegek számára???? -pozitivan gondolkodva felteszem a tömegek létezését.
legyünk tisztában a ténnyel ahol a 2 top szövi tart annak az erősségnek az elérése már a 3.nak is hónapos munka.

Persze legjobb úton haladunk, h a 2 top szövire azért is figyelned kelljen, mert ebben a van a játékosok jelentős része. Van úgy 200-250 aktiv játékos, ennek pedig a harmada-negyede a 2 top szöviben.... az idő múlásával úgy tűnik mi leszünk a többség.- ismét pozitivan gondolkodva a növekvő rezidencia szintek miatt....
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Térkapus szörnyek
15. hozzászólás - 2020.01.10. 12:50:55
Endyr: 2 forgatókönyv van jelenleg. Az egyik, hogy a tárgyakat kutatáspontoból fejlesztitek, és háborús tókenből veszed meg (ekkor adnak egy alapbónuszt), és utána háborús tókenből is fejleszted tovább. A másik, hogy a jelenleg még tervezés és rajzolás alatt álló, területfoglalós robot eseményből jövő jutalomból lehet őket majd az alapszint fölé fejleszteni, ez attól függ, azzal hogy készülünk el.

Egyébként más játékainkban sem volt az indulás pillanatában ilyen szintű összetett szövetségi fejlődési rendszer, ott is csak a későbbiek folyamán kerültek be ezek, nem lehet mindent egyszerre. A VUban az elején tudtál építeni pár épületet, ami adott vmekkora bónuszt, és kalap kapát. Maga az első háború is jóval később került be, a mostani háborús rendszerről, alkimista laborról, epikusról, miegyébről nem beszélve. De valószínűleg ezt meg fogjuk tudni valósítani márciusig, a dokumentáció már megvan.

A szövetségek összeolvadásáról, erre terveink szerint még játék szinten is adunk majd lehetőséget, ahol a beolvadó szövi is átvisz dolgokat, ill. a kommunikációt, keresést is megkönnyítjük majd ehhez. Amit írsz a félkész játékról, itt szerencsére akkor annyi előnyünk van, hogy ezt a logikát követve akkor minden korábbi játék amit valaha valaki kiadott, az csak negyedkész volt, aztán vhogy mégis játszanak vele... És bizony ez a rideg valóság

Használhatatlan kincs nincs tudomásom szerint, ezek mind hasznos erőforrások. Lehet azzal érvelni, hogy ezeket amúgy is lehet a játékban, más cselekvésekkel találni, esetleg kevesebb "kattintás" vagy "másodpercnyi játék" árán, csakhogy! Ha én játszom egy játékkal, ahol van két esemény, az elsőben fél óra játékkal kapok 1000 erőforrást, a másodikban pedig háromnegyed óra játékkal 700 erőforrást, akkor mind a kettőt meg fogom csinálni, mert a végén 1700 erőforrásom lesz, ha viszont csak az elsőt csinálom meg, akkor 1000. Persze ha aznap csak 1 órám van, akkor nyilván a második lesz az, amit hanyagolok. De ilyen nincs, hogy "nem éri meg" mert a máshol is lehet szerezni, ez nonszensz...

Baal, a később ideérő szövetségeknél ez a speciális eset (szerintem) jóval kisebb problémát okoz, 10 embernek 40. szintű alkalmazottakkal sokkal egyszerűbb lesz leölni a 4-es térkapu ellenfelet pl, mint 30 embernek 27. szintűekkel.

Az, amit írsz, hogy a térkapus szörny minden egyes öléssel egyedi és különleges kincseket dobáljon, abszolút lehetetlen és megvalósíthatatlan, nemcsak azért, mert ehhez több száz teljesen egyedi relikvia kellene pluszban, de azért is, mert attól kezdve teljesen értelmetlen lenne olyan szövetségbe tartozni, amelyik nem a top 3 egyike. Sok éven át öltünk mmorpg-kben bossokat, több órás csaták, iszonyú szervezés, rengeteg fail árán, és ott is az esetek többségében a kincs szemét volt, nem kellett senkinek. Itt a térkapus szörny egy pár kattintás, amig nincs regeneráció, nagy szervezést se igényel, és mégis van ESÉLY a különleges kincsre, ennél többet hiába remélsz. A dexing, relikviaszilánk még csak nem is "red herring", hanem hasznos dolog, ha nem is übertáp.

Ilyenkor mindig eszembe jut az az elhíresült mondás a szerepjátékos korszakból, amikor a DM felsorolja a 10 féle varázstárgyat, amit a szörny dobott, mire a játékosok felháborodottan "Micsoda? Már megint nincs Sword of Instant Monster Slaying?" Két hónapja megy a játék, ne akarjunk már rögtön az elején Mudflációt, meg
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Térkapus szörnyek
16. hozzászólás - 2020.01.10. 13:25:45 (Válasz Miklós #15 hozzászólására.)
MMO-ban azert lett kuka a tobb oras raid eredmenye, mert mar mindenkinek volt jobb az elozo bossokbol. Ott sem az 1. szintu monster kincseit dobta es par szazalekkel ritkat. Senki nem panaszkodna, ha a boss dobna 2 reliket de mar mindenkinek meglenne es menne a kukaba.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Térkapus szörnyek
17. hozzászólás - 2020.01.10. 17:47:32
Mindig tetszenek az évtizeddel előtti dolgokból vett példák. Érdekes nosztalgiázni rajta és összehasonlítani a mai igényekkel, elvárásokkal és a mai VALÓSÁGGAL.


Azt meg egyszerűen nem hiszem el, h majd a 40. szintű no argumos 10 fő képes lenne annyit tenni a térkapus monc ellen mint a 30 karink köztük a fullbahúzott 30+ szintes Uga, Endyr, Mano, Peter S,UNiq stb.

Egyébként megint ott vagyunk, h lehet h látszik mi lenne jó megoldás, csak nincs rá kapacitás úgy mint ember, szoft és hardware. marad a toldozagatás és a jelenlegi védése.
csak azt nem értem, hha minden tökéletes a hozzánk hasonló sok luzer ezt miért nem látja be...
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Térkapus szörnyek
18. hozzászólás - 2020.01.11. 15:09:38
Szerintem a kincstáblákat tegyük be a szövi boltba vegyük ki a licitet és az argumdukátból mindenki azt vesz amit akar. Az első nap maradhatna minden úgy ahogy eddig a második naptól minden 5. támadás 1 dukát de maximum annyi dukát szerezhető/fő amennyi a térkapus ellenfél szintje és csak akkor kapod meg ha a térkapus ellenfél meghal.

A gyakori cuccok kerülhetnének 5-10 a ritkák 100-150 és az epik 200-300 dukátba, minden térkapu szinttel 1 új relik kerülhetne be a boltba és ha nincs relik fegyverszintx10 dukátért lehetne prémes fegyvereket venni.

Nyilván az árakat be kell lőni az epik tábla csak 4. szinttől indul ez is maradhatna vagyis a jelenlegi helyzetben a gyakori tábla a ritka tábla +1 db relik lenne a boltban és a prémium fegyverek a városháza szintjének megfelelően (ez most asszem 4db).

Így szerintem többen térkapuznának van értelme második nap is ütni és a magasabb szintnek akkor is ha nehezebben megy le és ha jól vannak belőve az árak kb. azzal a gyakorisággal jutnánk cuccokhoz ahogy Miklos eredetileg is elképzelte vagyis a balance se sérül.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Térkapus szörnyek
19. hozzászólás - 2020.01.11. 15:44:23 (Válasz Otoaak #18 hozzászólására.)
huh, ez egy nagyon érdekes ötlet. Nehéz lehet belőni az árakat, de igen igy mindenki jobban átlátná mit is akar és esélye lenne megszerezni
Pontszám: 5.00
Hannibal

3 hozzászólás
Hannibal title=
Re: Térkapus szörnyek
20. hozzászólás - 2020.01.11. 21:35:15 (Válasz Otoaak #18 hozzászólására.)
Maximálisan támogatom az ötletet, hogy tegyük a szövi boltba a térkapus loot-ot: mindig is szúrta a szemem, hogy leütjük közös erővel a térkapus dögöt, aztán egymásra kell licitálnunk, azaz egymás ELLEN kell "játszani" a szövetségen belül.
Maradjon meg a versengés a szövin kívüli dolgokra, a szövin belül ne kelljen már azon agyalni hogy hogyan halásszam el a másik orra elől az adott kincset, ami nem is ér semmit, de sikerpontot érő cél az viszont van rá, stb...
Pontszám: 5.00
Oldal: 12345