Oldal: 1234567891011
Topic-nyitó
Topic neve: Patch információk
KZoli

92 hozzászólás
KZoli title=
Re: Patch információk
61. hozzászólás - 2020.03.20. 15:25:07
- aukción a piros gomb követi a változást.
- aukciós események nem frissültek, csak patch-eléskór, ez most már "azonnal" frissülni fog
- kalandban a kvíz válasz scrollozása sokakat zavart, ezért kikapcsoltam
- barát kertjénél a barát neve scrollozott, ez sokakat zavart, itt is kikapcsoltam
- múzeum/egyetem/sportpálya esetében rossz sorrendben volt a feltétel, ha nem volt erőforrás, és már pörgettél az nap, akkor is azt írta, hogy nincs erőforrás. Ez sokakat megtévesztett (nem emlékeztek, hogy aznap lenyomták-e), ezért megcseréltem a feltétel sorrendjét.
- kedvencépítőnél ha kiléptél a visszaszámlálás alatt, behalt a kedvencépítő. Ezt javítottam!
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Patch információk
62. hozzászólás - 2020.03.22. 20:57:42
- Holoszimulátor event végével kapcsolatos programok felmásolása
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Patch információk
63. hozzászólás - 2020.03.23. 22:46:01
Bekerült a szövetségi háború reform:
Ha egy szövetségnek 10-nél több aktív tagja van, akkor a háborúba több csapattal nevezhet. Egy csapatnak maximum 10 tagja lehet, a csapatok beállításánál megadhatod, melyik a preferált csapatod (ha 11-nél kevesebben vagytok, akkor is lehet csapatot választani, de akkor a gép úgyis egybe fog rakni benneteket).
- Egy szövetség két saját csapata nem harcolhat egymással.
- Amelyik harcoló félben kevesebb tag van, kap annyi segítőt más nevezők csapataiból, hogy ugyanannyian legyenek, mint az ellenfél. Ezek a segítők nem támadnak. (Később lehet, hogy ezt még bővítjük azzal, hogy akik kevesebben vannak, esetleg extra támadást kapnak, visszajelzéseitek alapján).
- A háborúkban egységesen 9 óráig lehetett gyógyítani. Ez azonban jelentős lagot okozott. Ezért az új rendszerben ez az időpont minden háborúnál eltérő lesz, 8 és 9 óra között.
- Ha egy szövetségnek több csapata van, akkor a háborús trófeákat a következőképpen kapják: ha a háborúik legalább 50%-kát megnyerik, 2 trófea, ha kevesebbet, 1 trófea.
- A háborúra összesen 1x kell csak egy szövetségnek benevezni. Attól kezdve, hogy benevezett, nem kell többször újra, mindig automatikusan nevez, költség nélkül! Ha 3-nál kevesebb aktív tagja van, akkor nem fognak háborúzni azon a napon, de a nevezésük ekkor se törlődik. Aki már valaha háborúzott, annak nem kell újra neveznie, be lesz nevezve.
- A csapatok bármikor módosíthatóak lesznek, amikor nincs éppen háború.
- A rendszer egyelőre kisérleti jellegű! Ha valami nem sikerül elsőre, előre is elnézést kérünk, kompenzálni ezért még nem fogunk tudni, reméljük, hogy legrosszabb esetben is néhány nap után egyenesbe jön minden.
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Patch információk
64. hozzászólás - 2020.03.26. 15:57:09
- ha egy szövetségnek maximumon van a kincstára (és van benne legalább 1 millió kredit), akkor megjelenik egy adomány gomb, ezt megnyomva egy véletlenszerűen választott szövetségnek adományoznak a saját kincstárukból egymillió kreditet (célpont csak olyan szövetség lehet, aminek van legalább 3 aktív tagja, és a kincstáruk töltöttsége maximum 50%)
(ahhoz hogy a gomb megjelenjen, elképzelhető h a karakterválasztóról újra be kell lépni, hogy befrissüljenek az új dolgok)
- 42. szinttől az energiaital megvásárlásához szükséges szintlemaradás 3 szint, 84. szinttől 4 szint, stb
- betegségnél az antibiotikum árát lecsökkentettük 10 argumra
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Patch információk
65. hozzászólás - 2020.04.01. 11:30:43
- 15 új ellenfél a robotaréna kihívásban
- cégnél eltűnő építési sor bugfix
- néhány alsó marker megjelenése előhozta a böngészőben a scrollbart, ezt remélhetőleg minden markernél javítottuk
- új böngészőben az angol nyelvű főoldal linkjét közvetlenül meghívva összekeveredtek a nyelvek
- szövetségi háború javítások:
fekete képernyő javítás (ha épp futott egy háború, de olyan karakter lépett be, akinek még nem volt csapata)
nem mindig klónzott megfelelő számú karaktert
Pontszám: 5.00
KZoli

92 hozzászólás
KZoli title=
Re: Patch információk
66. hozzászólás - 2020.04.01. 11:32:44
- gyűjtemények frissítése bug javítása
- vakondvadászat üres hely felkutatásánál ha sokat hibázott, kis eséllyel generálhatott ugyanoda (rossz volt az egyedi érték).
- jótékonykodás gomb (korábban már fölraktuk)
- műhely boltban a kutatott tárgy erősségének a színe el volt csúszva eggyel, ezt korrigáltam
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Patch információk
67. hozzászólás - 2020.04.07. 11:39:38
- húsvéti minievent előkészítése
Pontszám: 5.00
KZoli

92 hozzászólás
KZoli title=
Re: Patch információk
68. hozzászólás - 2020.04.09. 16:47:32
- a városi arénában a "Rangsor/Múltheti/Napló"-nál a balra nyíl ugyanarra teker, mint a jobb
- térkapunál ne lehessen olyan gyűjtemény tételt licitálni, ami már van
- esc-re nem lép ki olyan helyről, ahol nincs "close" gomb
- websocket hiányában egy ellenörzés végtelen ciklusba futott, ezt javítottam
- kalandban ha egy kaland szöveg a legutoljára segítő barát nevére hivatkozott, akkor csak a változó nevét írta ki (a kalandíró nem szólt, hogy ilyen funkciót kér). Implementáltam.
- esemény kalandok kiemelése a kaland listában
- a bánya fokozás minijátékban mobilos környezetben volt egy kiírási hiba (hány gyémánt van még), ezt javítottam
- Húsvéti esemény, grafikák, programozás
- "Kalandos utazás" minijáték, béta verzió (nehézség szintezéséhez)
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Patch információk
69. hozzászólás - 2020.04.12. 22:40:34
- Az esemény kalandok csatáiban eddig a legmagasabb alkalmazott szintje alapján jöttek a szörnyek, ezt átírtuk a legmagasabb alkalmazott-szint és a karakter szintje közül a kisebbre.
- A robot rang húsvéti küldetés mostantól számolhja azokat a robot csatákat is, ahol az első helyezett csatázik
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Patch információk
70. hozzászólás - 2020.04.13. 22:41:54
Javítottam a kalandban erőforrás-használat hibát (pl két erőforrás próba utáni csata végén, az erőforrások kiírása visszaállt az első próba utáni értékekre /de csak kiírási gond volt, az erőforrásokat helyesen vonta)
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Patch információk
71. hozzászólás - 2020.04.15. 15:03:02
- alkalmazott felzárkóztatás: ha a játékban a legmagasabb szintű alkalmazotthoz képest a kalandban résztvevő alkalmazott legalább 10 szinttel le van maradva, akkor bónusz kap a kalandban szerzett xp-jére (csak a játékos 3 legmagasabb szintű alkalmazottjára vonatkozik)
- a húsvéti event utolsó kalandja ismételhető kalandnak számít
- prémium tagok az autóversenyben +2 lehetőséget kapnak (akik a patch idején már prémiumok, azok holnap kapják ezt meg először)
Pontszám: 5.00
KZoli

92 hozzászólás
KZoli title=
Re: Patch információk
72. hozzászólás - 2020.04.15. 15:03:55
- csata bug kliens oldal fagyásának megfogása (béta)
- kliens memória túlcsordulási hiba kezelése (béta)
- socketszerver üzenetküldési kiesés megfogása (béta)
- nyuszi kedvencet nem lehet fúzionálni és fúzionáltatni (esemény miatt korábban föl volt töltve)
- "Kalandos utazás" változtatások/nehezítések
- esemény küldetések a küldetés aloldalra (esemény miatt korábban föl volt töltve)
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Patch információk
73. hozzászólás - 2020.04.16. 18:49:55
- Kalandos utazás minijáték (7. minijáték szinttől)
- Ha valaki frissen belépett a szövetségbe, akkor nem tudta ütni az térkapus szörnyet, csak a belépési díjat kifizetni. Ezt javítottuk, de a legelső térkapusra ütni és a kincsre licitálni ezután sem lehet, egy speciális felirat jelenik meg ez esetben az új belépőnek
- Javítottunk egy hibát, ami akkor jelentkezett, ha a térkapus szörny ütés után a térkapu oldalán f5-öt nyomott a játékos, és ilyenkor a szerver továbbra is küldte feleslegesen a többi tag térkapus ütéséről az adatot. Ez extrém esetben egyéb helyeken is lagot okozhatott, pl autóverseny, minijátékok
- Szövitag kirúgásánál ha háborúra esett a kirúgás, akkor a tag beragadt, nem lehetett rá több szavazást kiírni (ahol van ilyen beragadt tag, ügyfélszolgálaton jelezze)
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Patch információk
74. hozzászólás - 2020.04.22. 16:32:27
- Az alkatrészgyűjtő cél csak akkor kattant be, ha az utolsó alkatrészt versennyel szerezted, boltban megvéve nem
- Autóverseny jutalom szépséghiba javítások (3 jutalom esetén kilógtak a jutalmak a boxból, a nagyobb kreditjutalom (pl 200 K) több sorba került)
- A barátlistán az aktivitás nem mindig mutatott pontos értéket, most már aktivitásnak veszi a program azt is, ha valaki a chat-en írkál, vagy kalandozik
- A szidalmazás harci szakértelem 2.-3. szintjén a sebzéscsökkentő hatás csak egy körig tartott, javítottuk kettőre
- A mobil appot használó játékosok számára bevezettünk egy új argumszerző tevékenységet, más játékokhoz hasonló módon, reklámvideók megnézésével lehet argumot szerezni. A lehetőség az argum menüponton belül az "Ingyen argum" fülön elérhető, minden nap 5 reklám megnézésére van lehetőség, ahol az első négyért játékbeli tárgyak/erőforrások járnak, az 5.-ért pedig 2 argum. Ezen kívül minden reklám megnézéséért "ingyen argum XP" jár, amiből 100-at összegyűjtve egy extra argumcsomagra lehet beváltani. (A lehetőség csak a legfrissebb mobilos applikációval elérhető, ezért aki nem tölti le azt előbb, annak a "videó megnézése" gomb érvénytelen oldalra fog mutatni!)
Pontszám: 5.00
KZoli

92 hozzászólás
KZoli title=
Re: Patch információk
75. hozzászólás - 2020.04.22. 16:38:28
A home-office miatt nem feltétlenül azonos időperiódusban dolgozunk Barattyal, ezért nehezebb össze egyeztetni a patch időpontját. Valószínűleg föltűnt, hogy ritkábbak lettek a patch-ek, ezért elnézést kérünk. Öröm az ürömben, hogy sok javítást viszont (szükségessége miatt) egyből föl-"nindzsázunk" a szerverre, ezzel rögtön javítva a hibát.

- új alkalmazott fegyver grafikák
- új robot grafikák
- ha valaki törli magát, hibásan jelent meg a toplistában. Javítottam
- a gyűjteményeket átvariáltam, hogy mobilon igazítani lehessen a felbontáshoz a grafikát
- kalandból ki lehetett ugrani úgy, hogy a chat-en kémkedtem valakit. A hibát javítottam
- cégnél nem lehetett gyorsítani, ha a hátralévő építési idő több volt, mint az épület építési ideje (építés szakértelem csökkentette). Javítottam.
- szövetségi háború oldal struktúrát átalakítottam, hogy a csili-vili kezdő képrernyő legyen az alap, innen lehet elérni az információkat
- kedvenc építő versenyen kikapcsoltam az alkatrések hover-ét, lehet ez okozta, hogy kétszer kellett kattintani valamire (bele lógott a hover)
- barát utolsó aktivitásának idejét rosszul írtam ki, egy másolási hiba történt, elnézést érte.
- (korábban) bekerült egy új minijáték,a "Kalandos utazás", jó szórakozást hozzá, vigyázzatok az UFO-kkal, nagyon fifikásnak tudnak lenni. Magas szinten pislogni nem ér!
- Pusztulat modul tovább haladt, egyelőre fejlesztői frissítés került föl. A héten szeretnénk már tesztelni!
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Patch információk
76. hozzászólás - 2020.05.07. 15:04:16
- kibővített log a kedvenc-építőben való részvételért
- a kedvenc építő játék csak akkor fog ugyanolyan IP című játékosokat összesorsolni, ha mindketten a top10-en kívül vannak
- kert: mag eladás szerveroldali rész
- apróbb optimalizálások
- alkalmazott szakértelem növelésekor nem frissült a kiírása a neki megfelelő szakértelemnek a karakter oldalon (csak kiírási hiba volt, f5 után meg is javult)
- szövetségi adományozás már 95%-kos kincstárnál is lehetséges, és az adományozás már nem generál szövetségi eseményt (a chat-en azért megjelenik)
- a mobilos autóversenynél a sebességmérőt kicsit feljebb raktuk, hogy ne lógjanak rá az irányítógombokra
Pontszám: 5.00
KZoli

92 hozzászólás
KZoli title=
Re: Patch információk
77. hozzászólás - 2020.05.07. 15:05:19
- néhány férfi nadrág színe nem volt azonos különböző testalkatoknál. Ezeket megcseréltem a helyes sorrendre
- a 9. hűség szín elvileg egy pirosas árnyalat volt. Ezt páran összekeverték a 7. szint narancssárga színével, ezért utóbbin világosítottam, előbbin sötétítettem, hogy egyértelmű legyen a különbség
- csata megpusztulása alatt már egy ideje van logolás. Pár hibát, amit sikerült így elkapni, javítottam.
- gyorsított csatánál gyakran fönnmaradtak az ideiglenes animációk (lövés, robbanás). Ezeket új kör elején leszedem
- minijáték befejezése után nem frissült egy csomó adat. Itt a teljes adatkezelési rutint újraírtam, mert amikor terveztem közel sem volt ennyi minijáték, és nem volt túl könnyen bővthető.
- céloknál több dolog is scrollozható lett (a mobilos felbontások optimalizálása miatt)
- kertben el lehet adni a magokat (kivéve az argumosakat)
- kertben szétválasztottam a kutatni és termelni való magokat. Előbbit szint szerint növekvő, utóbbit csökkenő sorrendbe rendeztem, így vásárolni a legmagasabb, kutatni a legalacsonyabbat lehet. Továbbá lehetőség van így olyan mag megvételére, amit kutatni is lehet (természetesen az eggyel alacsonyabb szintűt).
- Város boltba bekerült a harctéri gyógyító is az erőforrások közé.
- Városi boltban a meglévő tárgyak listáját (jobb alul) scrollozhatóvá tettem a mobilos felbontás miatt.
- háború statisztikánál ha több csapat is volt, egymásra rakta az összes csapatot, ezért nem lehetett scrollozni. Javítottam.
- A háború során nem mindig jött át, hogy kit lehet gyógyítani és kit nem, ezért Barattyal új rendszert dolgoztunk ki. Most már csapaton belül bárkit lehet, akinek a harcérték összege kisebb, mint a miénk, és egy csapata legalább 5%-al le van sebződve. (a rendszer még tesztelés alatt van).
- kedvencépítőnél ha egy pillanatra megszakadt az internet, teljesen szétfagyott a verseny. Javítottam, és különböző ellenőrzéseket/időzítőket raktam be, hogy ilyenkor amint lehet újra csatloakozzon a játékhoz.
- a kalandos utazás minijáték mobilos kezelőpaneljét felhasználóbarátabbá tettük.
- mobilon reklám nézése közben kikapcsoljuk a játék alapzenéjét, van akit zavart
- Pusztulat modul fejlesztése tovább haladt.
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Patch információk
78. hozzászólás - 2020.05.14. 15:06:23
- szövetségi relikviál szerveroldali programozása
- ha úgy teljesítettél egy ismételhető kalandot, hogy azzal be teljesült egy story kaland előfeltétele, akkor csak a következő kaland teljesítése után v frissétéskor jelent meg az új story kaland
- alkalmazott szintplafon elérésekor rossz időt írt ki a hátralévő naphoz
- V5-ön megemeltük kicsit az epikus HP-ját hogy tovább bírja
- 95-ös boldogság felett a sportpályánnál a szerencse jutalom helyett, az egyetemnél pedig a kredit jutalom helyett ízesítőt dobott a program, ezt korrigáltuk
Pontszám: 5.00
KZoli

92 hozzászólás
KZoli title=
Re: Patch információk
79. hozzászólás - 2020.05.14. 16:23:35
- szövetségi trófeák (tesztelés)
- tablet optimalizáció előkészítése
- menü végtelen ciklus kiküszöbölése
- animáció fagyás esetén újraindul
- kertben/kennelben 0 növény eladásának javítása
- vendégházban a tárgy fejlesztésénél rövidített értékek, hogy minden kiférjen
- szövetségi háborúban a szövetség nevét megpróbálja a program kisebb betűvel írni, ha nem fér ki
- kennelben több hűség zálogát is lehet adni egyszerre
- kedvenc építőnél kiszedtem az alertet, az a fejlesztőknek szólt
- bekerült pár új nehéz pálya a boulderdash-ba
- bányában újfajta pozicionálás (mobilos optimalizálás miatt)
- Pusztulat fejlesztések (térkapu, rakéta)
Pontszám: 5.00
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Patch információk
80. hozzászólás - 2020.05.19. 16:45:49
- Raritium kalandnál ha teljesítetted a kalandot, akkor csak akkor adta be újra, ha frissítettél v teljesítettél egy ismételhetőt
- a szövetségből törölt v kilépett tagoknál előfordulhatott, hogy ottmaradtak a háborús csapatok között (ha valaki esetleg ilyet látna a saját szövetségénél, az írja meg üsz-re)
- Demagnetizátor alkalmazott felszerelést most már lehet tovább fejleszteni ércből
- Kedvenc építőben ha pillanatra elveszett a kapcsolat akkor, amikor már összepárosította a résztvevőket, és a visszaszámlálás ment, nem kapcsolódott újra rendesen
- extra logolás a csatákról, bugkereséshez
Pontszám: 5.00
Oldal: 1234567891011