Oldal: 1
Szerző
Topic neve: Szövetség - épület gyorsítás
Seroth

35 hozzászólás
Seroth title=
Szövetség - épület gyorsítás
1. hozzászólás - 2020.01.25. 14:37:39
Miklós!

Ha elfogyott a szövetségenek az argumkészlete, kutatáspontból kénytelen gyorsítani az építkezést. Kicsit (nagyon) át kellene gondolnod a gyorsításhoz szükséges kutatáspont-mennyiséget. Rögtönzött számításom szerint a top10 kutatáspont-termelő játékos kb. egy napi (22 óra) termelése gyorsít az épületen egy órát (legalábbis a mi szövetségünkben (nem tudom, hogy mitől függ), ami most 2,1 millió kutatáspont). Egy 6-os szintű épület építési ideje 288 óra. Az eddig két és fél hónap alatt összesen beadott és háborúkból szerzett 27 millió kutpont tehát 13 órát gyorsít. Nevetséges.

Ja és kérlek ne magyarázd meg azzal, hogy MAJD lesznek szövi relikek, amik csökkentik az építési időt, mert ez ebből a szempontból nem releváns. Még azt is megkockáztatnám, hogy egy tízszeres szorzóval is elenyésző mértékű lenne a gyorsítás, tehát nem lenne értelme ráállnunk.

Az is megfontolandó továbbá, hogy kutatáspontból több adománypontot lehetne kapni, mert a termelő épületek esetén is kb 2-2,5-ös szorzó van a kredittermelők javára.

Ha ezt a két dolgot megrefolmálnátok, lenne értelme ráállni a kutatáspont-termelésre, és így talán nem lenne annyira egysíkú a cég-fejlesztési irány.

Üdv:
Uniq
Pontszám: 5.00
Endyr

412 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
2. hozzászólás - 2020.01.25. 21:58:08 (Válasz Seroth #1 hozzászólására.)
teljesen egyetertek, en is megneztem most, 100.000 kutataspont kicsivel kevesebb, mint 3 percet gyorsit a 288 oras epitesi idon.
Pontszám: 5.00
Miklós

217 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
3. hozzászólás - 2020.01.27. 14:55:31
Persze, megnézem, lehet hogy okosítani kell a képleten, én is azt láttam, hogy sok kutatáspont csak minimumot gyorsított.
Pontszám: 5.00
Baalcain

266 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Szövetség - épület gyorsítás
4. hozzászólás - 2020.01.29. 09:52:45 (Válasz Miklós #3 hozzászólására.)
Igen?
Pontszám: 5.00
Endyr

412 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
5. hozzászólás - 2020.01.29. 11:42:16
Ha mar itt tartunk, esetleg at lehetne gondolni a magas szintu epuletek epitesi idejet is, a 6. szintu epuletek ideje 12 nap, a 7.-e gondolom 36 nap lesz. Ezeket sztem mindenkepp lejjebb kellene vinni, brutalis belegondolni, hogy a 7. szintu epuletsort kozel 1 evig tart majd felepiteni.

5. szintig mindig duplazodott az epitesi ido, 5-rol 6-ra viszont triplazodott. Ez sztem nagyon sok, nyugodtan vissza lehetne allni a dupla idore (es igy 12 nap helyett 8 lenne a 6-os es 16 a 7-esepulet ami meg mindig eleg sok).
Pontszám: 5.00
Miklós

217 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
6. hozzászólás - 2020.01.29. 11:50:24 (Válasz Miklós #3 hozzászólására.)
Utánanéztem, hogy mi a képlet, és le is teszteltem bétán, úgy tűnt, hogy stimmel a dolog.

Gyorsítani legfeljebb az építési idő felét lehet. Ennek a költsége teljes építés napok száma * 100 argum, vagy pedig az építési költség kétszerese kutatáspontban. Először mindig az argumot költi, ha az nem elég az 50%-kos gyorsításra, akkor a kutatáspontot. Ha nem áll rendelkezésre elég erőforrás, akkor a rendelkezésre álló mennyiség időarányosan csökkent.

Tény, hogy a cégekben mindenki a kredittermelésre ment rá, az adománypont miatt. A kutatásponthoz képest nem kétszer, hanem sokszorta több kreditet termel mindenki. Az is igaz, hogy súlyozásnál a cégben a kredit:kutatáspont eleve 2:1 arány, a szövetségi gyorsításnál ennek pont fordítottja, 1:2. Ez azonban nem véletlen! A szövetségi épületek fejlesztési sebességét előzetesen kiszámoltuk, szerintünk ez a fejlődés kívánt üteme. A gyorsítás egy opcionális dolog, ha rendkívüli erőfeszítés nélkül a szövetségek minden épület fejlesztési idejét felezni tudnák, akkor a legerősebb szövetség fejlődési üteme a tervezetthez (és a legtöbb más szövetséghez képest) kétszerese lenne, ez nem kívánatos korábban már sokszor ismételt okok miatt. Épp ezért a gyorsítás kutatáspont költségét nem szívesen csökkentenénk.

Viszont! Átnéztem a háborúért kapott kutatáspont képletét is, és az viszont tényleg lehetne több, ezt a következő patchel jelentősen megnöveljük, kb. 3x-ára fog nőni, ez így már számottevőbb százalékát fogja fedezni a gyorsítás költségnek, és egyszersmind növeli a háború értelmét is.

És bár Seroth azt mondja, erre ne legyen relikvia, de szerintem nyugodtan lehet olyan, ami növeli a kutatáspontért kapott adománypontot (és akkor érdemes lehet a cégben a kredittermelést átsúlyozni kutatásra a szövetségért), ill. olyan is, ami csökkenti a gyorsítás költségét. Ezekre amúgy is hosszabb távon lesz szükség, mert a szövetségi háborúért kapott kutatáspont még így sem fog olyan mértékben nőni, mint ahogy a gyorsítási költség.
Pontszám: 5.00
Miklós

217 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
7. hozzászólás - 2020.01.29. 11:52:17 (Válasz Endyr #5 hozzászólására.)
A triplázódást nem értem, 5. szinten 8 nap, 6. szinten 12, az csak másfélszeres. Spoilerezek, 7. szint 16 nap egyébként, nem 36.
Pontszám: 5.00
Endyr

412 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
8. hozzászólás - 2020.01.29. 12:53:04 (Válasz Miklós #7 hozzászólására.)
Bocs, beneztem, kihagytam 1 szintet. a 16 nap mar elfogadhatobb, de meg mindig iszonyu sok lesz kivarni...

------

Ez igy viszont a kutataspontot kb semmisse teszi, ez azt jelenti, h 1 kredit 4 kutataspontnak felel meg. Ha konkretizaljuk, akkor a top1 kutatas termelo 1 teljes napi termelese (ha premes) 290k, ebbol picivel tobb, mint 8 percet tud gyorsitani egy epuleten. Ez az epitesi ido 0.05%-a. Ha a szovetseg osszes aktiv tagja (kb 20) ugyanennyit termelne akkor tudnank naponta 1%-ot gyorsitani, azaz 50 napnyi termelessel ernenk el maximalis gyorsitast. Es hat ugye itt mindenhol felfele kerekitettem, sehol nincs szovi ahol mindenki a top20 kutatasban van es senki nem rakja be az osszes kutatasat a szovibe.

Ez igy teljesseggel abszurd, igy meg raalni sincs ertelme a kutatasra, annyira minimalis lesz a haszna. Ha a teljes szovi megduplazna a kutatas termeleset akkor is csak 1-2 orat nyernenk 12 naponta.

Egyebkent meg az adomanypont szamit sztem a legkevesebbet. En igaz ragyurtam es elol vagyok de elertem oda, hogy minden egyedi targyat adomanypontbol felvasaroltam a boltbol. Sztem 2-3 het mulva mindenki el fog ide erni (legalabbis a top szovik nagy resze). Innentol az adomanypontnak nem lesz erteke, jelenleg napi 740et tudok elkolteni (es vegtelen energiat vehetnek) maximum, es boven tobb, mint 1000 jon be. Mivel az epuletek ilyen mertekben belassulnak a szovi bolt sem fog ezen valtoztatni, mert honapokig nem lesz ujdonsag benne. A 6-os bolt meg megepul belathato idon belul, a 7es meg majd csak osszel.


ui: ha noveled a haborubol nyerheto kutatas nyeremenyt, akkor visszamenoleg megkapjuk az eddig 65 haborunkert is? Mert ugye ugy lenne fair a tobbi jatekossal szemben (ezt mindig hangoztatod)
Pontszám: 5.00
LanMaffia

24 hozzászólás
LanMaffia title=
Re: Szövetség - épület gyorsítás
9. hozzászólás - 2020.01.29. 13:18:24 (Válasz Endyr #8 hozzászólására.)
Abszolút veled vagyok a témában, de nekem azért még fontos az adománypont, nem termelek még annyit
Pontszám: 5.00
Endyr

412 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
10. hozzászólás - 2020.01.29. 13:36:52 (Válasz LanMaffia #9 hozzászólására.)
Igen, ezt leginkabb ugy ertettem, h onmagaban attol, h az adomanypont erteket felvisszik a problema nem oldodik meg.
Pontszám: 5.00
Seroth

35 hozzászólás
Seroth title=
Re: Szövetség - épület gyorsítás
11. hozzászólás - 2020.01.29. 21:00:57 (Válasz Miklós #6 hozzászólására.)
Miklós!

Idéznéd nekem a hozzászólásom azon részét, ahol azt mondtam, hogy ne legyen relikvia?
És ha már a relikeknél tartunk, kb mikorra várhatóak ezek a relikviák? Jelentősen javítana a játék ezen részének élvezeti faktorán.
Azt gondolom, hogy kellőképpen alátámasztottuk, hogy hibás a képlet, erre te azt válaszolod, hogy márpedig ez akkor is így marad. Javaslom próbáld meggyőzni alkalmazottaidat, hogy a bruttó 76 filléres órabér-emelés teljesen reális, és nehogy már rögtön akarjon mindent!
Pontszám: 5.00
Miklós

217 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
12. hozzászólás - 2020.01.30. 14:33:40 (Válasz Seroth #11 hozzászólására.)
Keresem a levezetést arról, hogy hol hibás a képlet

Mindenképpen különbséget kell tennünk aközött, amikor egy játékban valamilyen képlet valóban hibás, és amikor a játékosok több tápot / több kincset / gyorsabb fejlődést szeretnének.

Természetesen az utóbbi esetben is lehet kezdeményezni párbeszédet, de fel kell készülni rá, hogy a fejlesztők ilyenkor azt mondják, mi nem így látjuk ezt. A rendes fejlesztők még el is magyarázzák, miért, az igazán nagyon rendes fejlesztők pedig beígérnek változást (ahogy itt én is tettem), aminek eredményeképp nő a táp / kincs / fejlődés
Pontszám: 5.00
Endyr

412 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
13. hozzászólás - 2020.01.30. 15:34:31 (Válasz Miklós #12 hozzászólására.)
Tehat akkor elolvastad es atgondoltad a leirtakat es szerinted igy jo?

Azaz normalis dolog 100k kutatas pontert 3 percet gyorsitani a 12 napbol.

Es komolyan ugy gondolod, hogy a haboru jutalma jelenleg 0.08% idot gyorsit 12 napos epuleten (13.8 perc) es ha ezt megtriplazod (40 percre) akkor minden jobb lesz es orulhetunk a MEG TOBB TAPNAK? (=12 naponta 27 percnek)

Ha igen, akkor sajnos nem egy bolygon elunk
Pontszám: 5.00
Miklós

217 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
14. hozzászólás - 2020.01.30. 15:54:20 (Válasz Endyr #13 hozzászólására.)
Én tudom, hogy ti azt szeretnétek, ha mindig tudnátok az építkezéseket maximálisan gyorsítani, de mi ezt nem szeretnénk, ha ez könnyen megoldható lenne. Mindegyik épületet egy picit, vagy néha egy épületet maximálisan, erre van a rendszer összerakva.

Az összes korábbi játékunknál állandó problémát jelentett az, hogy a top szövi túlságosan el tud húzni a mezőnytől, fényévekre. Az elhúzásra itt is lehetőség van, csak nem olyan mértékben, az építési idő is korlátoz, nemcsak az építési költség. A kutatáspont termelés, mint a többi erőforrás is, exponenciálisan nő a játékban, eljön majd az idő, amikor nem 100k, hanem 1M, vagy akár 10M kutatáspontot is tud adományozni egy ember egy napon.

Mindig jobb, ha valaki kevésbé táp, a kelleténél kevesebbet regenerálsz, termelsz stb, azt utólag mindig könnyebb megigazítani, mint a túlzott fejlődést visszanyesni.
Pontszám: 5.00
Endyr

412 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
15. hozzászólás - 2020.01.30. 19:03:08 (Válasz Miklós #14 hozzászólására.)
En ott latok a gondolatmenetedben hibat, hogy ha minden igy marad, a kredit mindig 4x tobbet fog erni, mint a kutatas (1:2 ceg, 2:1 gyorsitas). Igy hiaba no meg a kutatas termeles es rak be valaki 10M kutataspontot, akkor mar kb. 2000M kreditbe fognak kerulni az epuletek, tehat az arany megmarad es a 10 millajaval is csak perceket gyorsit...

Legalabb a 2:1 gyorsitast le kene venni 1:1-re, de meg ugy is ertelmetlennek latszik a kutatas fejlesztese a cegnel, annyira keveset ad.
Pontszám: 5.00
Endyr

412 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
16. hozzászólás - 2020.01.30. 23:04:43
Na megnyertuk a haborunkat...hat tenyleg jol megkuldted a jutalmat
Mar-mar azt mondom, h ez mar erezheto jutalom es meg is eri haboruzni... sajnos ebbol az kovetkezik, h meg kevesbe eri meg a cegnel kutatasra raallni, hisz a haborus jutalom miatt meg kevesebbet szamit a betett kutataspont.
Pontszám: 5.00
Seroth

35 hozzászólás
Seroth title=
Re: Szövetség - épület gyorsítás
17. hozzászólás - 2020.01.30. 23:34:07
Mennyi lett a jutalom? Megkérdezném in-game is, csak már egy órája nincs chat...
Pontszám: 5.00
Endyr

412 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
18. hozzászólás - 2020.01.31. 16:57:16 (Válasz Seroth #17 hozzászólására.)
1.2 millio a 250k helyett
Pontszám: 5.00
Seroth

35 hozzászólás
Seroth title=
Re: Szövetség - épület gyorsítás
19. hozzászólás - 2020.02.01. 10:40:34 (Válasz Endyr #18 hozzászólására.)
Vagyis 35 perc...
Pontszám: 5.00
Oldal: 1