Oldal: 12
Topic-nyitó
Topic neve: Szövetség - épület gyorsítás
Endyr

599 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
21. hozzászólás - 2020.03.17. 10:07:24 (Válasz Baalcain #20 hozzászólására.)
Hat igen, a keplet katasztrofalisan el van rontva.

Kreditet termelni - mint mar itt te is kiszamoltad - 4x olyan konnyu, mint kutpontot, ergo a kicsik akik adomanypontot szeretnenek fixen kreditet fognak termelni. Ami azt eredmenyezi, hogy sok kredit lesz es az szivas, mert ha betelik a bank nem tudunk adakozni. Mar igy is a varoshaza utan az elso epuletunk mindig a bank.

En szemely szerint 20% kredittermelot eladtam es helyere epitettem kutpontot, de meg igy is nagyon durva az arany a kredit javara.

3 dolgot tudok javasolni:
- amit eddig is mondtunk, a gyorsitas kepleten valtoztatni, dupla vagy negyszeresere emelni a hatekonysagat (negyszeresen lenne egalban a kredittel)
- a kutataspont adomany szamitasat negyszeresere valtoztatni, azaz 250 kutpont erne 1 adomanypontot
- tele bankhoz is lehessen adomanyozni, igy nem rohad rank a kredit

Akar mind3 dolgot meg lehetne valositani, megoldana a jelenlegi problemakat.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Szövetség - épület gyorsítás
22. hozzászólás - 2020.03.17. 10:37:40 (Válasz Baalcain #20 hozzászólására.)
Csakhogy ez nem a majd gondolkozunk rajta kategória.

ez egy hónapok óta jelezett gond amivel nem törődtek- és tömeges törléseknél lesz az utolsó csepp.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
23. hozzászólás - 2020.03.17. 18:32:48
Erről beszéltünk már többször, ennek a való életben is van megfelelője, túltermelési válság. Túl sok kreditet termeltek, többet, mint amire szükségetek van, többet, mint amire a szövetségeteknek szüksége van. Hiába mondod, hogy a kreditért több adománypontot kapsz arányaiban - ha a kreditre nincs szüksége a szövetségednek. Ebből már korábban is probléma volt, akkor engedtem végül a nyomásnak, hogy "hasznos maradjon a sok kredit" raktam be még még dolgokat a szövi boltba, amire el lehet költeni az adománypontot. De valójában amikor az a probléma ,hogy kevés a zen, kevés az energia (ok ezen nincs akkora sirás, mert váltogatjátok még a 10:1 arányon is), kevés a kutatáspont, a kreditet meg nem tudod mire költeni, akkor nem a programban, vagy a képletekben van a hiba, hanem abban, hogy a játék döntési lehetőséget ad, hogy hogyan konfiguráld a termelésed, és itt lehet rossz döntést is hozni.

Elismerem, hogy a termelési portfoliót nem olyan egyszerű drasztikusan megváltoztatni, lehet, hogy erre kéne inkább majd valami megoldást keresni, mert hiába derült most ki, hogy túl sok kreditet termeltek már, attól még nyilván frusztráló, hogyha tele a bank, és nem tudtok adakozni. A bank kapacitás megnövelése csak kérészéletű megoldás lenne, hiszen amikor a megnőtt kapacitást eléritek, a probléma ugyanúgy fennáll. Esetleg egy "kutatáspont vásárlása gomb" amit csak akkor lehet megnyomni ha tele a bank, és akkor a bankban levő kreditekből 1 milliót valami nem túl tápos aránnyal (pl. 20:1) átvált kutatáspontra, és akkor továbbra is lehet adományozni.

A problémátokra egyébként részleges megoldást jelent majd a 42. szint elérése, és az ott található egyik szakértelem.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Szövetség - épület gyorsítás
24. hozzászólás - 2020.03.17. 22:11:08
A való életben a piac alakítja ki az arányokat és a tanulságok szerint abba is időről időre be kell avatkozni.
Itt te kitaláltál egy arányt és árat. nem pedig a farmer termelt sok kukoricát.

Nem fixen hoznak százan "rossz döntést". Hidd el sokkal valószínűbb, h egy ember hozott. -hozzátéve h a játékban van erőforrás ciklikusság és egyes esetekben tényleg láthatsz olyan elemeket amit mi nem. és mi meg rájöhetünk olyan gondokra amire te nem. Tehát egy átállás könnyítés jó dolog lenne, mindenképp. Viszont nem oldaná meg azt a gondot h 24 szint -akkor lenne elég épület helyem-múlva kb 2-3 év??? tudnék annyi mindent vásárolni a boltban mint most.

És rosszfelé tapogatozól. mert nem az a gond, h játékelem került be a szöviboltba, hanem az első másodpercektől fentálló erőforrástermelési aránytalanságok.-ami azután bukott csak ennyire ki miután több százezer forintnyi argumot elburnultunk.- ez egy örök megoldás lenne... vhogy ez túl termelési válság máris nem létezne, csak tolni kellene befelé forintot.
Egyébként ha argumból gyorsításnak lenne egy értelmes max értéke, lehet akkor érdemes lenne abból gyorsítani. de nem egy épületért ezreket kérve.

És igen kevés a zen, kevés a kut pont mert gagyi épületekben lehet őket termelni amiket hiába szorozgatunk fel akkor is kevés. kevés az energia a chip gyártáshoz de igen pótolható legalább.
Nem követik az épületek termelési növekedése az erőforrás igyényeket. A kiindulási értékek alacsonyak voltak, mert nem kellett belőlük még sok és meg is maradtak aránytartóan alacsonyak csak az igény hatványozódott

A 42. szintet elérése.... a szöviháborús relikvik... ezek nem játékban tartó konkrétumok.

Abban igazad van, h a bankméret növelése időleges hatású lenne csak, nem valódi megoldás.
A kutpont vásárlása amit felvetettél viszont valódi megoldás lehet. mindamelett később ki kellene elemezni a termelési lehetőségeket és igényeket az erőforrások terén, mert mint elhangzott 3ból gond van.

és ami biztos, h foglalkozni kell a gonddal, nem újabb hónapra eljegelni.


Ui: azért azon is érdemes lenne elgondolkodni, h az építési idők növekedése hogyan aránylik a kut pont, credit termelés növekedéséhez. mert fel sem vetődne a probléma ha nem hetekig épülne egy épület. lehet egyetlen dolgon kellene változtatni és voalá!
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Szövetség - épület gyorsítás
25. hozzászólás - 2020.03.18. 10:34:57
Tudom, rád kéne hagyni a számolást Miklós, de mégis levezetném ahogy én látom a helyzetet 39. szinten, 45-ös céggel.

1 könyvtár 220 kutatáspontot termel, 1 e. gyár 450 kreditet, tehát 33%-67% az arány a termelésben.

A szövetségi boltból napi szinten szeretném megvenni az alábbiakat: hűség záloga, dukát, hőspont, hűségpont, gyorsító, TP-könyv, metabolizátor. Ezek 39. szinten napi 1117 adománypontomba kerülnek.
Ha a termelés arányában nézem, akkor napi szinten be kell raknom a szövibe:
367.000 kutatáspontot + 750.000 kreditet.

6. szintű szöviépület építése: 12 nap és 155M kredit.

20 fős szövivel számolva:

A 12 nap alatt a 20 ember berak a bankba:
88M kutatáspontot és 180M kreditet

Az épület viszont csak 155M-t visz el, tehát halmozódik a bankban a kredit.

(Természetesen ezek csak közelítő értékek, a szöviboltból szeretném megvenni a gyűjtemény tárgyakat, nem tudok 367K kutatáspontot berakni naponta, többen vagyunk a szöviben, vannak tőlem alacsonyabb és magasabb szintű játékosok is a szöviben stb.)
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
26. hozzászólás - 2020.03.18. 15:52:15 (Válasz puszedli #25 hozzászólására.)
Az erőforrások termelési aránya tudatosan 8:4:2:1, viszont a felhasználási igényük is a legtöbb helyen hasonló arányt türköz. Ez az eredeti tervezőtársamnak volt még az ötlete, utólag én is már felesleges bonyolításnak tartottam, egyszerűbb lett volna, ha minden erőforrás értéke azonos, sokkal könnyebb lett volna a számításokat elvégezni. De önmagában ez nem hiba, ezekkel a súlyokkal lettek az erőforrások tervezve.

A probléma, ahogy te is rávilágítottál, nem ebből az "aránytalanságból" ered, hanem abból, hogy vannak a szövetségi boltban naponta megvásárolható tárgyak, úgy érzitek, ha nem tudjátok minden nap az összeset megvenni, akkor lemaradtok, tehát naponta annyi adománypontot elő kell állítani, hogy mindre fussa.

Mondhatnám, hogy ez Endyr hibája volt, ő panaszkodott arra, hogy nincs mire költeni az adománypontot, rakjunk be új dolgokat, és ez egy nagyon fontos dolog. De más is mondta, hogy ő még energiát se termel, mindent kredites adománypontból állít elő, mást nem is érdemes termelni... De valójában ez nem a ti hibátok, hanem az enyém, hogy próbálok minden tekintetben megfelelni a kéréseiteknek, kívánságaitoknak, a "több tápot" elvárásnak, akkor is, ha a matek helyes, és a tápnövelés csak az egyensúly elrontásához vezet.

Természetesen ezt már nem fogom visszacsinálni, nem fogok a boltból tárgyakat kivenni, marad így. De attól még a képletekben nincsen hiba, a játék jelenlegi keretei közt is számos megoldás létezik. Nem kell mindent minden nap megvenni a boltban, át lehet állni más erőforrások termelésére, lehet akár a városházát / bankot magasabb szintre húzni, mint a többi épületet stb stb. Persze én is próbálok azért segíteni, as fent említett "lefolyódugó" megoldás lehet pl.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
27. hozzászólás - 2020.03.18. 16:23:34
Van közben egy jobb ötletem a "lefolyódugóra": nem kutatáspontot adna - azon úgyis csak menne a sírás, hogy milyen kevés stb - hanem adományként átkerülne egy random kisebb szövetséghez, akik persze látnák, hogy XY szövetségtől kapták. A ti szövitek meg kapna érte charity pontot, aminek felhasználásáról (vagy fel nem használásáról) később még beszélhetünk. VU-ban is van ilyen, hogy a tápos szövik a többletükkel a kisebbeket támogatják, és elég jól bevált a dolog.
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Szövetség - épület gyorsítás
28. hozzászólás - 2020.03.18. 16:39:28 (Válasz Miklós #27 hozzászólására.)
Hetek óta ez a legjobb ötleted. Ez most tényleg tetszik!
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
29. hozzászólás - 2020.03.18. 17:07:47 (Válasz Miklós #27 hozzászólására.)
Ezzel csak az a bajom, hogy ujabb olyan dolog ami nincs leprogramozva es ki tudja mikor lesz. A haborus relikeket is fel eve varjuk...
Jelenleg jobban orulok egy instant felmegoldasnak, mint egy valamikor tavoli jovoben megvalosulo jonak.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Szövetség - épület gyorsítás
30. hozzászólás - 2020.03.18. 19:01:32
Alapvetően jó lehet az ötlet, és ha gyors még meg is éljük.

puszedli totál felesleg bármilyen levezetést írni. vagy tetszik neki vagy nem a bejelentett hiba.
Miklós hittel fordul a játékához. mintha a papot győzködnéd az evolúcióról.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
31. hozzászólás - 2020.03.18. 20:29:53
Bar csak megjegyeznem, hogy kicsit elterelodott a tema, egyaltalan nem a kutataspont es a szovi bolt a lenyeg, pedig lassan azt erzem, hogy tobb szo esik itt rola, mint az eredeti problemarol.

A gond meg mindig az, hogy qrvasok kutatasponttal is csak hangyafasznyit lehet gyorsitani az epuleteken, viszont az epitesi ido egyre novekszik. Es a gyorsitas keplete a rossz alapvetoen, nem a termeles.
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Szövetség - épület gyorsítás
32. hozzászólás - 2020.03.20. 11:59:13
Miklós: légy oly kedves és valamit lépj gyorsan ezügyben. Legalább azt, hogy betelt bank esetén is lehessen adományozni.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Szövetség - épület gyorsítás
33. hozzászólás - 2020.03.26. 11:08:07 (Válasz Seroth #32 hozzászólására.)
Jó lenne, hha nem megint hónapra elveszne ez a probléma. Jelenleg minden szövetséget érintő fejlesztés és kialakítás abba az irányba üzi a népet h sok kicsi szövibe létezzenek.- reziszint, építési idő, bank, szövi háború,szövi háború nyeremény a térkapus lotosztás, kut ponttermelés-adományozási ráta

A kvazár azt választotta, h kirúgta a tagja kb harmadát, a játékörnyezethez is idomulva.

MIklós, egy percig se legyen kétséged, azért jöttek ide minden játékodból játszó és egykor játszó emberek, h együtt legyenek, egy közösségben. Bár sok érdekes dolog van a játékban, de alapvetően a társaság tart minket itt nem az, h mennyivel jobb, problémamentesebb, érdekesebb, kiforottabb vagy olcsóbb a játék az egyebekhez képest.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Szövetség - épület gyorsítás
34. hozzászólás - 2020.03.26. 13:35:13 (Válasz Baalcain #33 hozzászólására.)
Dolgozunk rajta, hamarosan meglesz, még egy pici türelmet!
Pontszám: 5.00
Oldal: 12