: Hibajelentés
Endyr

599
Re: Hibajelentés
161. - 2020.01.17. 12:49:59 (Válasz Symur #159 hozzászólására.)
: Symur - 2020.01.17. 12:39:19
A szövetségnek adományozáskor ha jól láttam az argum is darabban van számolva,
azaz 1 argum adományozása 1 adománypontot ér.

Ez oké, de az ingyen termelődő kredit adományozás is 1 pontot ér, darabban számolva.

Az argumot meg vagy pénzért veszem, vagy igen keserves kuporgatással jutok hozzá.
Lehetne, hogy pl. 1 argum mondjuk 30 pontnyi adományozással érne fel? De az 1 pontértéket nagyon kevésnek gondolom.


1 argum 1 adomanypont es 1000 kredit is 1 adomanypont. Azaz az argum ezerszer tobb pontot ad, mint a kredit. De ha a legtobb adomanyt akarod kihozni az argumbol, akkor erdemes 8 argumert kreditet venni a karakterboltban, abbol joval tobb jon majd (a 24 oras termelesed per 1000, varhatoan tobb, mint
: 5.00
Miklós

444
Re: Hibajelentés
162. - 2020.01.17. 16:44:36
Symur: tervben van, hogy a kalandokat vissza lehessen majd nézni valahogy. Azonos típusú egyéb robot cuccok nem adódnak össze tudomásom szerint, tehát nem érdemes 2 ugyanolyan végtagra vonatkozó térítőt berakni, mint ahogy 2 TP-t adó tárgyat sem.
: 5.00
LanMaffia

53
LanMaffia title=
Re: Hibajelentés
163. - 2020.01.17. 17:31:49 (Válasz Symur #160 hozzászólására.)
Ezt támogatom. Én sajnos csak nemrég kezdtem el olvasni a kalandot szövegeit :|
: 5.00
Endyr

599
Re: Hibajelentés
164. - 2020.01.17. 21:03:08
A kennel boltjaban szinte minden kaja huseg bonusza hiabsan van kiirva.
A lila kajak sem 25ot adnak, a narancs szinu sem 125ot, de az 1-esek is mast adnak darabonkent.

Epp kiprobaltam a szalonnat (24. szintu, 520 zen, 4 izesito) ami ugyanugy 1 huseget ad bolt szerint, mint a keksz (3. szintu, 6 zen, 1 izesito). A szalonna 4 huseget adott, a keksz 1-et.
Ha valaki hisz a boltnak, akkor soha nem fog szalonnat venni ha huseget akar novelni, mert a kiirt adatok alapjan nem eri meg. Viszont ha tudna, h 4x annyit ad, mint amit kiirnak lehet meggondolna mit vesz.

Aktualizalni kellene a petes kajakat, h valos ertekeket mutassanak.
: 5.00
Symur

35
Symur title=
Re: Hibajelentés
165. - 2020.01.18. 05:04:23 (Válasz Endyr #161 hozzászólására.)
Igen, az adománypontot benéztem.
Valóban a kredit és kutatáspont ezresenként van.

Csak azt figyeltem, hogy 1 argum 1 pont...
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Hibajelentés
166. - 2020.01.18. 10:51:16
MIvel Dikó kollégával nem jutok düllőre írom ide

A történeti kaland megkapásához imételni kell kalandokat. De mint eredetileg a céloknál itt is elfeljtették figyelni, h ki prémes.

A prém nélküli karakternek 5 kalandpontba kerül, h megkaphassa a történeti kalandot, majd tovább léphesen és kalandpontjait értékesebb kalandok felhaználáára költse el.

ezzel szemben a prémes karakternek 15 kalandpontba kerül ugyanez.
: 5.00
Miklós

444
Re: Hibajelentés
167. - 2020.01.18. 12:57:51
Endyr, igen, ez egy régi hiba, egyszerűen nem jutottak el a fejlesztők oda még, hogy javitsák. Most már felveszem a dolog prioritását maximumra.

Baal: ez azért működik így jelenleg, mert azt túlzónak éreztük, hogy a sztoriban való továbblépéshez egy kalandot valakinek 15x kelljen megcsinálnia, azt meg túl kevésnek, hogy 2x. Ráadásul mivel ezek kötelező dolgok, nem opcionálisak, nem éreztük volna igazságosnak, hogy pl. egy tárgypróbás kalandnál (van, ami 7 kommóniumot kér) kötelezően ennyivel többet kelljen elkölteni egy nem prémiumosnak.
De egy nap kapsz 10-12 kalandpontot, egy szintlépés több napba kerül, tehát ha a történetben ugyanott tartasz, mint a szintedben, akkor ennek nincs akkora jelentősége.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Hibajelentés
168. - 2020.01.18. 13:17:14 (Válasz Miklós #167 hozzászólására.)
: Miklós - 2020.01.18. 12:57:51
Endyr, igen, ez egy régi hiba, egyszerűen nem jutottak el a fejlesztők oda még, hogy javitsák. Most már felveszem a dolog prioritását maximumra.

Baal: ez azért működik így jelenleg, mert azt túlzónak éreztük, hogy a sztoriban való továbblépéshez egy kalandot valakinek 15x kelljen megcsinálnia, azt meg túl kevésnek, hogy 2x. Ráadásul mivel ezek kötelező dolgok, nem opcionálisak, nem éreztük volna igazságosnak, hogy pl. egy tárgypróbás kalandnál (van, ami 7 kommóniumot kér) kötelezően ennyivel többet kelljen elkölteni egy nem prémiumosnak.
De egy nap kapsz 10-12 kalandpontot, egy szintlépés több napba kerül, tehát ha a történetben ugyanott tartasz, mint a szintedben, akkor ennek nincs akkora jelentősége.


Ennek semmi köze az igazságossághoz. Ahhoz van köze, h nem programoztátok le, h 1 pont felhasználást választhasson kalandozáskor a prémimus bármennyire is volt ilyen igény.

Most pedig meggyőződésem nem is jutott eszetekbe ez, csak magyarázod a meglévő dolgokat, lehetőleg úgy, h ne jelentsen újabb programozási munkát. Ugyanúgy nem gondoltatok erre, mint a célküldetések esetében, de akkor a közfelháborodás meggyőzött.

Az meg, h nincs jelentősége, h 1 nappal előbb kapod meg a következő imételhető kalandokat.... ez pedig a hét vicce. Bár tegnapi nap is poénban erős volt-nem szóltál hozzá- a chaten ment este 6-7 között egy alapos Miklós karikatúra gyártás, tucatnyi résztvevővel ha olvastad biztos tanulságosnak érezted.


ui: ha igazságos akarsz kommonium terén lenni a akkor a prémeseknek a retek 1 argumért ne 12t adjon amikor argum nélküli csak 3at. Tudod ez az amiből naponta 3*2*9 eltérés születhet. nem pedig kalandonként 2*7
: 5.00
Miklós

444
Re: Hibajelentés
169. - 2020.01.18. 14:36:15 (Válasz Baalcain #168 hozzászólására.)
Épp erről beszélek! Ha argumért tudsz +kommóniumot szerezni, akkor ez a differencia ne nőjön tovább még a kalandoknál is...

Egyébként mi értelme lenne annak, hogy a prémiumos is tudjon ilyen esetekben 1 kalandpontért menni az ismételhető kalandba? Azért nem programoztuk le, mert szerintünk nincs értelme... győzz meg az ellenkezőjéről (ha van rá lehetőség, csipkelődések és inzultálások nélkül )
: 5.00
Otoaak

82
Otoaak title=
Re: Hibajelentés
170. - 2020.01.18. 20:06:04 (Válasz Miklós #169 hozzászólására.)
Nagyon sokszor lenne erre igény főként a célok teljesítésénél. Pl. van egy csomó olyan vendégházas cél ahol valamilyen képességet kell használni 50-szer. Ezeket kaland közben a legegyszerűbb megcsinálni de így ha prémes valaki 3x annyi ideig tart. Én még számos más esetet is tudnék mondani pl. sokszor kalandokban tesztelem a különböző beállításokat de most ugye eleve 3 kalandpontot kockáztat az ember amit azért eléggé át kell gondolni.

De a lényeg az, hogy összességében igény biztosan van rá különben nem merült volna fel, én csak a te hozzáállásodat nem értem. Az nyilvánvaló, hogy mondhatsz nemet erre a kérésre akár indoklás nélkül is erre elég egy igen vagy nem, de a jelenlegi hozzáállásból ahogyan reagáltál csak az jön le, hogy te ezt mindenki másnál jobban tudod és nem kell és pont többször hivatkoztál arra, hogy meghallgatjátok a kéréseket és próbáltok együttműködni a játékosokkal na hát ez most erre az esetre biztosan nem igaz.
: 5.00
Symur

35
Symur title=
Re: Hibajelentés
171. - 2020.01.18. 20:30:10
Más téma:

Az idegen támadás minijátéknál ha nincs lőszerem, de továbbra is nyomom a lövés gombot, akkor valami lőszer ikon próbál repkedni a képernyőn.
Gondolom ez bug, ugye?
: 5.00
Miklós

444
Re: Hibajelentés
172. - 2020.01.19. 16:04:23 (Válasz Otoaak #170 hozzászólására.)
Ez bétán is előjött, hogy lehessen 1x megcsinálni az ismételhető kalandot, azért, mert a céloknak csak 1-nek számolta. Épp ezért még akkor megcsináltuk, hogy a céloknál is 3-at számítson.

Természetesen elvben meg lehet oldani, hogy ha akarod, tudd 1 pontért is csinálni, ezzel a szokásos 3 probléma van csak, egyrészt, komplikálja az UI-t (és a játék már most is épp elég összetett), nem biztos, hogy mindenkinek egyből lejönne, ezt most mire jó, hogy kell használni stb, másrészt, fejlesztési idő (és ezt telefonra külön meg kell csinálni), egyelőre ez nagyon, nagyon szűk keresztmetszet, priorizálnunk kell a rengeteg teendő között. Harmadrészt, és ez talán a legfontosabb, az, hogy ha váltogatni kell a beállítást, egyből egy hibalehetőség is, hogy 3 helyett 1 pontért megyek be a kalandba, és ez kvázi azt jelenti, hogy 3x erőfrrást és hőspontot költök, hosszú távon ez nagyon sok bosszúságot okozna a játékosoknak amikor elrontják.

Amiket mondasz, hogy bizonyos célokat így gyorsabban lehet megcsinálni: a célok így is meglesznek előbb-utóbb, emiatt én biztosan nem költenék tripla erőforrást és hőspontot! Azt értem, hogy kalandban tesztelsz esetleg harci képességeket, de a kaland harcok elég könnyűek, elég nehéz ezekben felsülni még extrém beállításokkal is. Ha meg olyan igazi optimalizátor vagy, hogy ilyeneket csinálsz, akkor szerintem 1 kalandpontot sem akarsz kockáztatni

Symur: köszi a jelzést, látom én is, javitani fogjuk!

Ha már hibajelentés: a játékban azért van jópár kisebb-nagyobb bug, amit sajnos még nem volt időnk javítani. Ezek egyike a DoT sebzések hibája, már 1 hónapja felírtam Baratynak a javítandók közé, de még nem volt ideje foglalkozni vele. Viszont sorban most már lassan ez fog következni, úgyhogy bár hibaként nem jelezte senki, előre szólok, hogy ezt korrigálni fogjuk majd, nehogy vki nerfként élje meg. Konkrétan arról van szó egyébként, hogy vannak támadások, amik a támadás után egy 1 vagy több körig tartó sebző "DoT"-ot is elhelyeznek a célponton. Ezek úgy vannak megadva, hogy pl. a fegyver sebez 200%-kot, és utána 2 körig mondjuk 35%-kot. A bug annyi, hogy a 35%-kot az eredeti támadás szorzójával felszorzott értékből számolja, nem az alaptámadásból. Tehát kvázi nem 35%, hanem 70%.
Példa:
van egy 200-as támadásod. Az ellenfélnek 50-es védettsége. Ekkor a sebzés 200%-kos skillnél:
2 x (200 - 50) = 300 (+- 15% szórás, kritikus, blokkolás, körből jövő sebzésnövekedés )
A hibás dot ilyenkor 300 (x módosítók) x 0.35 = 90..120 volt (+krit/blokk)
a javítás után
(200 - 50) x 0.35 = 52 lesz, nem módosítja random, blokkolás stb.
: 5.00
Otoaak

82
Otoaak title=
Re: Hibajelentés
173. - 2020.01.19. 19:26:08 (Válasz Miklós #172 hozzászólására.)
1. A játékban nem így működik a sebzés.

2. Az, hogy rosszul működnek a dotok azért nem jelezte senki mert pont úgy működik ahogyan a fegyver leírásban szerepel.

3. Értem, hogy nem nerf de az a minimum szerintem, hogy lehetőséget adtok váltani lévén ez csak az e sebzőket érinti és 110 argum a váltás.

4. A gator semmivel nem lesz jobb fegyver ettől a változtatástól.
: 5.00
Endyr

599
Re: Hibajelentés
174. - 2020.01.20. 00:29:55
A holtversenyek meg mindig nagyon rosszul vannak implementalva, random helyekre sorsolja az embereket azonos pontszammal. Na most ez az arenaban azert eleg lenyeges, mivel az elso 3 hely 10-20x annyi jutalmat kap, mint a 4+.
En most holtversenyben vegeztem a 3-4-5. helyen, termeszetesen en huztam a rovidebbet es kaptam a gyenge nyeremenyt.

Kertem USZ-en javitast, Istvan vagy beirja vagy nem, de ezen mindenkepp valtoztatni kellene egy versengos jatekban...
: 5.00
Miklós

444
Re: Hibajelentés
175. - 2020.01.20. 11:20:35 (Válasz Endyr #174 hozzászólására.)
Endyr, a probléma az, hogy jelenleg nincs másodlagos pontszám a rangsornál, mivel a használt rendszer akkor tud gyorsan rendezni és ezt újraszámolni, ha csak egy index van. A pontszámot sem nagyon lehet ennél jobban árnyalni. Amit meg tudunk csinálni, hogy a végső rangsorolásnál felszorozzuk a pontszámokat mondjuk 1 millióval, és hozzáadjuk a harci erőt. Igy ugyan csak egyféle index lesz, de valójában lesz másodlagos pontszám is, a robot ill. csapat harci ereje. Természetesen, ha van jobb ötlet, szívesen látjuk.

Otoaak: Köszönöm az észrevételt, mindjárt korrigálom az elírást (lemaradt a zárójel). Nem a gatort akarjuk "korrigálni", egyszerűen csak ez egy régi bug, amit javítanunk kell. Vannak egyébként fegyver képességek, amik nem az igaziak, ezért rájuk férhet korrigálás, pont ilyen a gatornak az a képessége, hogy utána még növeli a kapott sebzést (ezt nyugodtan lehet csökkenteni), vagy az a képesség, ami eséllyel kábítja a használóját (itt meg pl. meg lehet csinálni, hogy ezt a kábítás védelem csökkentse).
: 5.00
Endyr

599
Re: Hibajelentés
176. - 2020.01.20. 11:26:51 (Válasz Miklós #175 hozzászólására.)
A harcertek belevonasa a kepletbe teljesen ertelmetlen, ugyanis a hajraban percenkent oltozunk at es valtozik a harcertek.
Amit 2 perces megoldasnak javaslok es felolem maradhat hosszutavon is (es ezt alkalmazzak a valo eletben is) : Ha holtverseny van akkor minden resztvevo kapja meg a legmagasabb helyezesnek megfelelo jutalmat. Azaz ha a 3-4-5. hely holtvesenyben vegzett, akkor mindenki kapja meg a 3.-nak jaro jutalmat.
: 5.00
Miklós

444
Re: Hibajelentés
177. - 2020.01.20. 11:39:49 (Válasz Endyr #176 hozzászólására.)
Sajnos ez nem megvalósítható. Ez nemcsak minden klétező számítógépes játékban működik így, hanem még a pókerversenyeken, kártyajátékokban és sok más ilyen jellegű versenyen is. Nincs olyan, hogy a döntetlen kedvéért megemelik a díjalapot, inkább valamilyen másodlagos (néha harmadlagos) pontszám alapján megállapítanak egy sorrendet, ha azonosság van az elsődleges pontokban. Ha nem így lenne, akkor a játékosok összebeszélhetnének, és a végén 20 embernek mind ugyanannyi pontja lenne az első helyen, és mindenki az 1. díjat kapná. Nem mondom, hogy a harci erő a tökéletes másodlagos pont, de jobbat nem tudok.
: 5.00
Endyr

599
Re: Hibajelentés
178. - 2020.01.20. 11:54:11 (Válasz Miklós #177 hozzászólására.)
Hat plul olimpian igy mukodik, megsem beszelnek ossze

Nagyon mast en sem tudok javasolni, sajnos az arena mukodesi modja miatt (nyertes kap pontot, vesztes veszit) nagyjabol azonos pontszamon vannak a hasonloan eros emberek, igy eleg gyakori a holtverseny. En plul zsinorban 3. heten vegzek holtversenyben a dobogon. Most is az 1. 136, a 2. 134, 3-4-5. pedig 132 ponttal vegzett.
: 5.00
Miklós

444
Re: Hibajelentés
179. - 2020.01.20. 12:22:27 (Válasz Endyr #178 hozzászólására.)
Az olimpia azért nem ilyen jellegű verseny

Lehetne olyat is egyébként, hogy a győztes meccsekért kapsz egy másodlagos pontszámot is, ami annál több, minél erősebb ellenfelet győzöl le (pl. a legyőzött csapat harci ereje). És ezt használjuk tiebreakerként, de ez azért több programozást igényel. De korrektebb lenne, mint a végén simán harci erő alapján rangsorolni. Megkérdem majd Baratyot erről.
: 5.00
Otoaak

82
Otoaak title=
Re: Hibajelentés
180. - 2020.01.20. 12:32:02 (Válasz Miklós #175 hozzászólására.)
Mivel nagyjából csak a 2-es pontra reagáltál kicsit árnyalom, hogy mire is utaltam a többivel:

a, Nem tudod, hogy működik a sebzés a harcban
b, Simán össze vissza hazudozol
c, Teljesen bugos a sebzés nem csak a dot hanem minden.

Az a és b lehetőséget nyilván kizárhatjuk:

Nekem 300-as e támadásom van. Random játékosnak meg 150-es e védelem.

2x300-150=450 a valós számok ennek a közelébe se járnak.

Csináltam egy tesztet arénában 281-es e-támadás 111 e védelem ellen kritikus sebzés 304 lett. A te képleteddel 451 kellene legyen krit nélkül!
272-es támadással 111-re 237 sebzés a te képleteddel ez 431 kellene legyen.

Szóval ezeket a bugokat nézzétek át akkor és javítsátok ha már úgy is hozzányúltok a rendszerhez.

UI: Az nyilvánvaló volt, hogy a gatort nem akarjátok korrigálni mert szerinted jó fegyver de a jelenlegi rendszerben nem az, persze a te képleteddel az lenne, de sajnos a játék jelenleg nem így számol.
: 5.00