Topic-nyitó
Topic neve: Hibajelentés
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Hibajelentés
281. hozzászólás - 2020.03.03. 12:14:40 (Válasz Miklós #278 hozzászólására.)
Köszönöm Miklós, hogy válaszoltál. Nem versenyezni akarok abban, hogy melyikünk tud több hibát találni, én csak játszani szeretnék, és mint átlag user végigkattintgattam a felületeket, abból jött ez a lista. Tudnék hosszabb, tartalmasabb hibákat is találni, de én csak egy játékos vagyok, nem a játék tesztelője. A hibák felderítése sem az én dolgom (de igyekszem minden információt megadni, ami segíthet), szerintem ez az ügyfélszolgálat hatáskörébe tartozik. Sok, szerintem tényleges hibát dizájn hibának minősítettél, ám legyen, nyilván nem én fogom megmondani, hogy min javítsatok, majd jelentkezem 2024-ben további észrevételekkel

A 8. pontnak a privát chat ablakhoz lehet köze, talán ha a chaten kattintok a privát beszélgetésre vagy ha már meg van nyitva a privát ablak, de még egyszer rányomok. Nem tudom, de napi egyszer tuti előfordul.

A 20. ponthoz annyit tudok írni, hogy ma pl. a háború ablakot bezártam, és rákattintottam a térképen a térkapura, majd kb. 10mp után ugrott vissza (új esemény nem történt a háborúban). Ezt többször ismételve újból és újból előjött a hiba. Ezt a képet látom: https://pasteboard.co/IXn2RG9.png


Idézet: Tifareth - 2020.03.02. 22:48:01
27: eddig azt hittük (sztem elég sokan) hogy ez szándékos O.o
Január első hetében a világchaten is, meg úgy egymás közt szöviben rendszeresen feljött témaként a hirtelen "öregedés", mivel mindig volt valaki aki rácsodálkozott, hogy már 21 éves, de valahogy mindig logikusnak találtatott hogy az évekhez hozzácsapódott plusz 1 a naptári év váltásakor, de ne kérdezd miért :-D (ez akkor lesz csak fura, amikor az első karakterek elérik a 365 napos korukat, és még idén 22 évesek lesznek)


Ez volt az egyetlen, amire azt írta Miklós, hogy új hiba, ne vedd el tőlem Tif
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Hibajelentés
282. hozzászólás - 2020.03.04. 10:18:19
A mobil appban elromlott a karakterválasztás, ha rányomok, hibát dob. https://pasteboard.co/IXvKmvS.jpg

Update: Nem csak karakterváltásnál, hanem folyton kidob a mobilapp. Akkor is, ha innen a fórumról akarok visszalépni, illetve ha újranyitom az appot, akkor is újra be kell jelentkeznem. Eddig nem kellett, szépen beléptetett a karakterválasztó oldalra.
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Hibajelentés
283. hozzászólás - 2020.03.05. 12:46:35
Sziasztok!
v5-ön neveztem a szöviháborúra az 1 fős szövetségemmel. Beneveztem a csapataimat is. Délben a háború indulása helyett újra a nevezés oldal jött be.
A nevezésem tuti, hogy működött, mert a csapataim klónja megjelent egy másik szövetségnél.
A nevezési díjat visszakaptam, de újból nevezni már csak drágábban tudtam (109K kreditről felment 119K kreditre az ára).
Lécci javítsátok, szeretnék a háborús célokkal haladni. Köszi
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Hibajelentés
284. hozzászólás - 2020.03.05. 19:12:04 (Válasz puszedli #283 hozzászólására.)
A háborúban csak akkor tudsz részt venni, ha van legalább 3 aktív benevezett kari. Ha nincs meg, akkor visszakapod a nevezési dijat, és a nevezési díjat törlődik, ez normális így. A nevezési díj a szövetség hatalmától függ, lehet erősödtél / épületet építettél az előző nevezéshez képest.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Hibajelentés
285. hozzászólás - 2020.03.07. 14:25:40
A 10. szintu alkalmazott huseg koltsege csillagonkent 20 MILLIO husegpont, azaz a teljes szint 100 MILLIO husegpont. Ha azt szeretnetek, hogy ez legyen a max akkor tuntessetek el a gombot, ez igy sztem sokkal rosszabb.

Ha meg hiba, akkor legszives javitsatok valami realis ertekre (ez elozo 3: 600, 1000, 2000 volt).
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Hibajelentés
286. hozzászólás - 2020.03.08. 00:57:12 (Válasz Otoaak #258 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2020.02.28. 01:48:09
Korábban volt arról szó, hogy a kék zöld stb. fegyverek képessége nem egyforma erősség, a gustav 1-2 detonáció képessége viszont megegyezik az RPG detonáció képességével és alapvetően úgy is tűnik az e fegyverek képességeit is figyelembe véve, hogy nem az RPG lett túltolva hanem a gustavok kaptak valamiért alacsonyabb besorolású képességet. Nem lehetne ezt valami hatékonyabbra cserélni ? Alapvetően azért (is) mert az egy célpontra leadott sebzésben a 130%-os különbség már több mint túlzásnak tűnik.

A játéknak több szegmense van és elkelne itt egy kis balance felűlvizsgálat szerintem, a k sebzésnek egyetlen előnye van a pvp itt védelem előny van sebzés nincs. A játék mást területein viszont amiből legalább 4 van szerintem, több területen is sebzés és védelem előnye is van az e-nek ami szerintem túlzás. Elfajzott ellen jelentős sebzés előny (130%!!), térkapuba sebzés és védelem de még a kalandokban és szörny arénában is előnyösebb az e-sebzés. Nyilván nem lehet/lenne szerencsés a k sebzést az e szintjére hozni ezeken a területeken, de szerintem a detonáció képesség cseréjén túl érdemes lenne megfontolni a térkapus ellenfelek védelmének az e szintre csökkentését a k sebző a fegyver képességek miatt eleve kevesebbet sebez szerintem túlzás még a magasabb védelemmel is.

Tekintve, hogy nem lehet egy sima fegyverváltással átállni egyik sebzésről a másikra a térkapu 4-5-ös szinttől irreálisan nehézzé válik és másodrendű polgárt csinál a k sebző játékosból az adott szövetségben, lévén nem tud érdemben hozzájárulni a térkapus ellenfél sebzéséhez.


Sajnos erre nem jött válasz és addig fogom ide másolgatni amíg nem lesz valami érdemi. Azzal a kiegészítéssel, hogy az új e fegvyer már annyival erősebb, mint a k pvp-ben, hogy 220-as e védelemmel 30-40 alapsebzés előnnyel se lehet nyerni a gyengébb fegyver képességek miatt.

Az egész megoldásról ordít, hogy tesztelve nem volt csak be lett rakva erősebben pár dolog az alap sebzések folyamatosan nőnek amit a védelemek nem követnek le, és így az e fegyver képességein a lényegesen magasabb %-os értékek miatt gyorsabban skálázódik a sebzés. Az látszik, hogy pvp-be szeretnétek ha mindkét fegyvernek lenne létjogosultsága (sjanos most nem igazán van) de pve-ben még a próbálkozás sincs arra, hogy a K valamilyen szinten hasznos vagy reális választás tudjon lenni ami eléggé érthetetlen.

Nagyon rossz a kék és zöld felosztás is, K-nál szépen látszik a koncepció a zöld pve a kék pvp felállás, de e-nél még fegyvert se kell váltani a kék mindent visz. Ez is eléggé érthetetlen, hogy tükörben miért nem így van az e-nél is.
Pontszám: 5.00
Ugabuga

39 hozzászólás
Ugabuga title=
Re: Hibajelentés
287. hozzászólás - 2020.03.08. 07:56:57 (Válasz Otoaak #286 hozzászólására.)
Ugyanezt irtam kb le ugyfelszolgalatra, a valasz az hogy matek szinten minden ok, kar hogy a valosag nem ez.
A masik hatalmas problema hogy a pvp harc gyakorlatilag 1 max 2 koros, igy az alkalmazottak skilljeit nem is hasznaljuk. Illetve semmi mas nem szamit jelenleg, csak a random, epp kit sorol elore a lovesben.
Fegyvereknel vagy ugy lett volna ertelmes hogy az egyiknek pvpbe a masiknak pve be van elonye, vagy mindketto kozel ugyanolyan jo.
Ehhez kepest, pve be abszolut elony az e fegyver, pvpbe meg kozel azonosak, de inkabb az e fegyo van jobb helyzetbe.

Igaz az is, hogy az arenak jutalma nem oszt nem szoroz, en total elvesztettem a motivaciot hogy ejfelig itt gubbasszak.

Tegnap atvaltottam e fegyora, de ez a torles elotti utolso ranezes volt, meg megnezem a robotot utana nyugdijazom a jatekot. Kar mert jo lehetett volna.
Pontszám: 5.00
sasa

22 hozzászólás
sasa title=
Re: Hibajelentés
288. hozzászólás - 2020.03.08. 09:12:31 (Válasz Ugabuga #287 hozzászólására.)
Ez jó?Ahol ekkora előnyt kapnak a prémesek?Szerinted mi motiválja így az átlag játékosokat?Szinte mindig mindent te nyersz ahogy leírtad 2 kört nem bír ki ellened egy nem prémes játékos, a háborúban verhetetlenek vagytok de mégsem elég jó,mert akad olyan része a játéknak ahol esetleg van egy kis hátrányod.Oké hogy a fizetősök tartják el a játékot de ha játszottál esetleg a régebbi beho játékokkal ott láthattad hogy pl a végzetúrban max 30% előnyt adott a fizetősöknek MIklós.Mi fizetősök panaszkodtunk is ott eleget miatta mert zavart mikor a random miatt egy gyengébb legyőzött de be kell látnom az itteni helyzetemből ha ez nem így lenne mi motiválná a nem fizetős játékost hogy játsszon a játékkal?A fizetős játékosok mellé kellenek a nem fizetősök is hogy legyen kit legyőzni a nem fizetősöknek de ha a nem fizetősöknek abszolút semmi motivációja nincsen egy idő múlva elfogynak és akkor ellenfelek hiányában szép lassan a fizetősök sem fognak tovább játszani.
Pontszám: 5.00
Ugabuga

39 hozzászólás
Ugabuga title=
Re: Hibajelentés
289. hozzászólás - 2020.03.08. 09:38:06
Én pont azt írtam, hogy nem jó ez hogy 1 max 2 kör PRÉMES VS PRÉMES a harc, amiben semmi más nem dönt, csak hogy ki lő előbb. És mint meg is tettem, nekem nem gond átspecelni teljesen, de pont azért jeleztem Miklósnak, mert elment a balansz.
Messze van ez a játék a P2W játékoktól, nézz meg bármelyik nemzetközi mobil játékot, nem 10e Ft at fogsz költeni, hanem milliókat, csak azért hogy a középmezőnybe legyél.(volt szerencsém ilyennel is játszani másfél évig)
És igen, soha nem is fog egy ligába lenni a prémes a nem prémessel, de ez így van minden játékban, és a prémes nem a nem fizetőssel fog harcolni, hanem a fizetősökkel. Játszottam VU val is, ott sokkal jobban lehetett matekozni, optimalizálni, itt gyakorlatilag mindenki copy paste ugyanazokkal a cuccokal, statokkal rohangál, most már hetekig nem jön új felszerelés, egész héten tamagochi ami után vasárnap egy fél óra igazi játék, nekem ez az igazi gondom.
A jutalmak nem túl vonzóak, egy prémesnek nevetségesen kevés amit kap első helyért, nem prémes meg nem fogja elérni, ez sincs helyén.

De sokat nem kell velem küzdeni, még a robotra ránézek, aztán törlés és szabad a pálya:)
Pontszám: 5.00
sasa

22 hozzászólás
sasa title=
Re: Hibajelentés
290. hozzászólás - 2020.03.08. 09:58:38 (Válasz Ugabuga #289 hozzászólására.)
Jó én nem tudom milyen a ti harcotok azt hittem a nagyobb élet meg a prémes cuccok miatt talán tovább tart izgalmasabb mint mikor minket üttök.Az egy vicckategória nem harc.
Én akkor szerencsére olcsóbb játékokkal játszottam mint te mert azért nem kellett milliókat rákölteni hogy valamennyire sikeres legyél.Ill persze a fizetős és a nem fizetős játékos nem egy liga csak úgy érzem itt sokkal nagyobb az előny a fizetősöknek mint az eddigi játékokban amikkel volt szerencsém játszani.Nyilván nem jó valami ezt mutatja az alacsony játékosszám és a sorozatos törlések.Itt talán a nem fizetősökből is jóval kevesebb van mit az átlag játékokban,ha levonom azt a sok embert aki 2-3 karival játszik hááááát elég sovány szerintem az aktív játékosok száma.
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Hibajelentés
291. hozzászólás - 2020.03.08. 10:51:11 (Válasz Ugabuga #287 hozzászólására.)
Uga: ha valami, akkor a te példád mutatja, hogy ez minden csak nem f2p. Persze, biztos vannak játékok, amikre ennek a többszörösét lehet költeni. Viszont hogy te vagy/voltál minden toplista állandó banjoka, remekül mutatta: többet fizet, mindent nyer. Ismerek nem egy játékost, aki nem keveset ölt bele ebbe a játékba, és nem említhetőek egy polcon veled.
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Hibajelentés
292. hozzászólás - 2020.03.08. 14:37:13 (Válasz Manó #291 hozzászólására.)
Csináljatok ennek külön topicot, a játék balance-nak semmi köze a prém nem prém és drága vagy sem témához ennek itt nincs helye szerintem. Mondjuk a balance is kérdés mennyire tartozik ide de szerintem ha elbillen az hiba azért írtam ide, de ha szétoffoljátok a témát akkor még annyira se jutunk az egésszel mint eddig.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Hibajelentés
293. hozzászólás - 2020.03.08. 15:18:07
Otooak: a balanszról természetesen lehet beszélni, de akkor levezetés kéne, hogy miért gyenge ez vagy az. Igen, a detonáció nem hasznos egy térkapus ellen, de a villámcsapás sem az. A holoszimulátor eseménynek pont az az egyik célja, hogy a második csapatot is felhozhasd, ha lesz 6 alkalmazottad, akkor jobban tudsz variálni, hogy kit hova küldesz. A fegyver képességek sosem lesznek tökéletesen egyformák, mint ahogy a próbákban kalandokban stb. sem lesz azonos a védekezéstípusok aránya, de talán épp ez a jó, nincs szó arról, amit Uga ír, hogy nem kell taktikázni, épp ellenkezőleg, nagyon nem mindegy, mit fejlesztesz, hogy chippeled stb. Abban viszont abszolút igazad adok neked, hogy felesleges minden topikot telesírni a prémes / p2w témával, Manónak egy másik topikban ezt el is magyaráztam, mit jelent a p2w. Én amúgy is egy lemming-stratégiának tartom azt, aki a fórumokon a prémes játékosokat oltogatja azért, hogy szerinte csak azért vannak az élen, ez ugyanúgy zsákutca, mint a játéktervezőket cseszegetni. Semmit nem érsz a pénzköltéssel, ha nem vagy okos, és nem teszed be a játékba a szükséges időt. Aki mind3ban jó, na, az tényleg kemény ellenfél. Viszont ettől még nyilván ugyanúgy zavarja az állandó sírás, mint engem amikor vki a játékot ócsárolja. Aki sokáig szeretne játszani a játékkal, annak mindenképp azt tanácsolom, ne cseszegesse azt, aki fizet is érte, esetleg helyette is, mert ezzel saját magad alatt vágod a fát. De jah, lehet kéne egy topik, paytowin vagy argum vagy hasonló címmel, ott lehet sírni azért, hogy miért jó az bárkinek is, ha van, aki fizet egy játékért, amin egy tucat ember évekig dolgozott, mindenhonnan máshonnan meg irthatnánk az ilyen trollkodásokat.

Ugabuga: korábban az volt a probléma, hogy a csata túl sok kör, most meg túl rövid. Ezt meg is írtam neked, miért van így. A fegyverek és védő tárgyak közt ugyan egyensúly van elvileg, de nem egyszerre kapod meg őket. Amikor 36-37. szinten bejöttek a kék fegyverek, a sebzés aránya nagyon megugrott, viszont a köv. szinteken jönnek majd a védő tárgyak, szerintem ott ez kompenzálva lesz (de majd kiderül). Sem a túl hosszú, sem a túl rövid csata nem jó, de a játékosoknak azért elég sok taktikázása van, hogy elmenjenek sebzés v védekezés irányba, ezért ezt nem tudjuk tökéletesen befolyásolni. Pl. ha nagyon rámész az e-támadásra, akkor valaki fel tud öltözni e-védekezésre, és az ellen lényegesen gyengébb leszel.
Pontszám: 5.00
Ugabuga

39 hozzászólás
Ugabuga title=
Re: Hibajelentés
294. hozzászólás - 2020.03.08. 15:48:48 (Válasz Miklós #293 hozzászólására.)
Ezzel az a gond hogy 36 on bejott a kek fegyo, 37-38-39 en meg semmi( 40 en gondolom jon vegre valami),de mivel kozel 1 het egy szint ez azt jelenti hogy majdnem 4! heten keresztul ertelmetlen kuzdelem van. Amugy a 36-37 es fegyok elott is 1-2 (neha 3 is) kor volt a csata premesek kozott.
Taktikazasnak nem neveznem azt hogy van 12 e vedo chipem meg 12 k vedo chipem es ezt kell valtogatni ( jo neha egy cuccot is at kell cserelni)
Az alatamasztasra javasoltam hogy futass le par csatat a top 3 kari kozott.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Hibajelentés
295. hozzászólás - 2020.03.08. 15:59:16
A sematikus fegyverkezés-harc problémája az elejétől élt, csak a védekezés nagyobb jelentősége és a pörgös játék némileg kompenzálta.-vmint nagyobb jelentősége volt a chipeknek.

A teszten megmondtam, h koncepcionális tévedés a játék agyonlassítása.


Jeleznék egy ehhez kacsolódó hibát, aminek kevesen számolnak utána: ott tartok, hha lebontok egy épületet, akkor a felépítendő megtérülési ideje közel 1000 !!! alapóra. Amikor ezt a gondot felvetettem decemberben még 200 volt. tehát a játék 4. hónapjában ott tartok, h hónapnyi idő mire megtérül egy épület és közben várok a 2-3 hetes szöviépület épülésére, 1 hét múlva lesz új tárgy, hetek múlva új autó vagy újchip. Minden játékban lassul a fejlődés, de cserébe új tartalmi elemek érkeznek és taktikázások lehetnek. itt a lassulás pikk pakk érkezik nem évek alatt.

ez az alapvető minden játékelemben megnyilvánuló gond. egyszerűen elég időt kapunk h mindent megunjuk és minden gépies legyen
Pontszám: 5.00
Majtika

21 hozzászólás
Majtika title=
Re: Hibajelentés
296. hozzászólás - 2020.03.08. 16:40:27 (Válasz Baalcain #295 hozzászólására.)
Ezzel én is totál 1et értek. kb 100 napja nincs semmi új kontent a játékban. És most nem az eventre gondolod, de a garázs amit emlékeim szerint 10 szinten megkaptunk volt az utolsó olyan változása a karakter életében ami kicsit is befolyásol.
Ok van új szint itt, ott, de lényegi változás, új lehetőség nincs. Tény én félek attól is, hogy ha új épület vagy bármi bekerül azzal megölik azt amit pont szeretek, méghozzá az, hogy cc 30 perc alatt letolom éjfélkor a gémet, majd napközben ha úgy jön ki elég pár perc néha, (pl 1 bagó szünetben) amíg belépek és építek, és nem maradok le azért mert nem gép előtt töltöm minden napomat.
Minden lassul, és egyre unalmasabb. A játéknál még a csapat 1 fontos mozgató rugó, de sajnos túl sok a sírás, a probléma, és előbb utóbb elmennek azok akik miatt még van az ember.
Pontszám: 5.00
Laca

15 hozzászólás
Laca title=
Re: Hibajelentés
297. hozzászólás - 2020.03.08. 16:45:30 (Válasz Miklós #293 hozzászólására.)
Miklós: Ugával teljesen egyetértek ebben a dologban. Már pár szinttel ezelőtt is majdnem minden csata 1 körös volt, esetleg 2. Jelenleg ott tartunk, hogy ha az ellenfelem a legújabb e fegyverrel jön akkor nem fogok esélyt sem kapni a lövésre. De ez előtt a fegyver előtt is az volt, hogy az első körben akinek hamarabb jött legalább két embere az nyerte a csatát. A legdurvább ugrást a Gustav-2 -nél éreztem, de a mostani e fegyver nálam is kiverte a biztosítékot. Ott tartok én is, hogy nincs értelme csatázni mert nem számít a fegyverkezésed, nem számít a taktikázásod, a harci képességek, semmi. Csak az, hogy ki lő először.
Maximálisan e védelemre öltözve az új e fegyverrel egy szintén prémes top karinak bármelyik emberem 1 lövésből ölhető. Ez szerintem gáz.
Valamit csináljatok vele mert mindenki ilyen fegyverrel fog rohangálni és ezentúl az dönti a csatát ki kezd.
Pontszám: 5.00
Ana

74 hozzászólás
Ana title=
Re: Hibajelentés
298. hozzászólás - 2020.03.08. 19:14:49
Azért tegyük már azt hozzá, hogy a K és az E statolás is elment teljesen támadás felé. Túrórudi védelmek, ugyanolyan életerő. Az nyer, aki előbb lő. De most nehogy ehhez kelljen már hozzágyengíteni az E fegyót. :o
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Hibajelentés
299. hozzászólás - 2020.03.08. 21:12:56 (Válasz Miklós #293 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.03.08. 15:18:07

Ugabuga: korábban az volt a probléma, hogy a csata túl sok kör, most meg túl rövid. Ezt meg is írtam neked, miért van így. A fegyverek és védő tárgyak közt ugyan egyensúly van elvileg, de nem egyszerre kapod meg őket. Amikor 36-37. szinten bejöttek a kék fegyverek, a sebzés aránya nagyon megugrott, viszont a köv. szinteken jönnek majd a védő tárgyak, szerintem ott ez kompenzálva lesz (de majd kiderül). Sem a túl hosszú, sem a túl rövid csata nem jó, de a játékosoknak azért elég sok taktikázása van, hogy elmenjenek sebzés v védekezés irányba, ezért ezt nem tudjuk tökéletesen befolyásolni. Pl. ha nagyon rámész az e-támadásra, akkor valaki fel tud öltözni e-védekezésre, és az ellen lényegesen gyengébb leszel.


Igen, sajnos az is baj, ha tul sok kor 1 csata meg az is ha tul keves. Be kene loni a ketto koze valahogy, ezt nevezik egyensulynak.
Jelenleg meg csak nem is ko-papir-ollo, hanem total penzfeldobas szintu a pvp arena. Akinek hamarabb jon 2 embere az nyert. Hiaba oltozok full vedelemre, akkor is 1 loves vagyok.
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Hibajelentés
300. hozzászólás - 2020.03.08. 22:57:05 (Válasz Miklós #293 hozzászólására.)
Nem életszerű a taktikázás, az alkalmazottak képességpont cseréje és szakértelem váltások nélkül nem lehet érdemben variálni márpedig 20 + esetenként 10 argumér senki nem fog naponta akár többször is váltani.

Nem ismerjük a pontos képleteket ezért nem tudok levezetést csinálni és mint írtam sokba is kerül szóval csak a tapasztalatra tudunk hagyatkozni. Pusztán a tárgyak cseréjével max védelemre öltözni olyan ellen aki max. támadáson van simán öngyilkosság e fegyverrel a másik oldalról ez nem tudom milyen de szerintem ott is nagyon alacsony lehet a hatásfok. Vagyis a full védelem nem reális taktikai elem a közbenső értékek még úgy sem, 2 db tárgyhellyel lehet ugye játszani a csuklóval és az egyébbel egyik helyre sincsen már több mint 20 szint óta semmilyen védekező alternatíva ezért nem is lehet csodálkozni, hogy nem működik.

Ahhoz, hogy taktikázni lehessen már a fehér tárgyakon is minimum 2 stat kellene legyen és nem csak a néhány életerő és védelem érték emelkedne szintenként hanem változatosan adhatnának blokkot áttörést stb. ami valódi taktikai elem lenne. De most csak egyen cuccok vannak mert a kék tárgyaknak nincs alternatívája a zöldek két kék között épp csak annyira jók, hogy aki nem vette meg a kéket az ne 6 szinten csak 3-ba legyen hátrányba.

Fegyverrel kapcsolatban pedig a villámcsapás simán veri hasznosságban a detonációt de még a megablasztot is elfajzott ellen és térkapuba. Csak a fegyvert nézve ha valaki villámmal kezd a köv lövése 270 helyett 310% lesz vagyis összesen 390% sebzés érhető el fegyverből ezzel szemben a másik oldal meg 210% mindösszesen a max és térkapuba még 40-50-el magasabb védelemt is kell átütni. De pvp-be mindezek ellenére az e fegyver nem szenved különösebb hátrányt a k fegyvereseknek kizárólag amiatt van előnye mert az egyik fehér kesztyűn e védelem van. Persze valamilyen szinten lehetne kompenzálni ezt ha lehetne az alkalmazottak képességét cserélni.

Korábban a holoszimulátor topikban már levezettem, hogy 5-7 szintnél többet nem lehet elérni a megadott kalandpontból és a legtöbb ember másod vonala 20-24-es szint környékén mozog senki nem fog tudni olyan másod csapatot felállítani ami a fő alkalmazottakkal partiba lenne sőt. Eleve bezavar itt is megint a képbe, hogy szakértelem szinten le van választva a k és e sebzés relikviákat még csak csak fel lehet húzni mert csak 2 van de a szakértelmek és kedvenceket nem lehet ilyen könnyen átváltani hiába megyek a b csapattal harcba ha a szakértelmek nem a jó sebzésre vannak fókuszálva akkor még úgy se éri meg váltani ha a b csapat erősebb mint az a. Márpedig szakértelemből több van mint 3 ezért ha váltani akarok az argumba kerül függetlenül attól hány csapatom van.
Pontszám: 5.00