Ha a tapasztalatkönyvvel nem pontot hanem inkább százalékot fejlesztenénk, és a szökőkúttal is a pontok helyett százalékot fejlesztenénk, már annak is kicsit több értelme volna, mint most, hogy pontokat osztunk.
Vagy legyen mindkettő pont alapú mint most, de legyen jókora buff a kicsi alkalmazottakra, több pontot érjen ha rájuk költjük a könyvet meg a szökőkút helyet, mint a nagyokra.
Tapasztalatkönyvet jelenleg egyszerűen nem éri meg venni, nevetséges mértékben fejleszt még a kisebb szintű alkalmazottak esetében is.
Azonos százalékbuffot kaphatna a könyv is és a szökőkút is a kisebb alkalmazottakra, a nagyobbak meg kapnának valami "alap" értéket, hogy ne annyira érje meg rájuk tenni a könyvet, és akkor nincs tápolás meg exploit meg anyámkínja.
Minden más csak felesleges programozási kapacitást köt le és bonyolítást jelent. A játék így is elég összetett, nagyon könnyű elhibázni dolgokat benne, amiket SOHA nem tudsz többé helyrehozni (céges épületek esetében pl) nem hiányzik szerintem senkinek az "érdekes" mechanizmus az alkalmazott fúzióval...
Kapjon értelmet a tapasztalatkönyv és a szökőkút a kisebb szintű alkalmazottak esetében, a nagyok meg menjenek csak kalandozni, ahogy kell.

Igy előbb-utóbb beérhetnék a nagyobb alkalmazottakat és lehetne jobb szakértelemmel bíró egyedekre cserélni a régit. Fúzió nélkül. Variálás nélkül.
A háborúk is sokkal érdekesebbek lennének, ha nem "együtéses" lenne sok embernek a másod- és harmadcsapata.