Topic-nyitó
Topic neve: Panaszok, vélemények
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Panaszok, vélemények
121. hozzászólás - 2020.03.22. 10:35:47
Betegség esetén az antibiotikum megvásárolható 30 argumért vagy a napi kredittermelésért. A 30 argum elég nagy túlárazás, mikor 8 argumért meg tudom venni a napi kredittermelésem.
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Panaszok, vélemények
122. hozzászólás - 2020.04.07. 09:01:31
A szállítmány ismételhető küldetés enyhén szólva el lett mére.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
123. hozzászólás - 2020.04.07. 13:30:43 (Válasz ndavid #122 hozzászólására.)
Az elotte levo ugyanolyan nehez, csak azt nem vetted eszre, mert a kinetikust szivatja
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
124. hozzászólás - 2020.04.17. 00:06:34
Ezeknek a toborzoknak kb semmi ertelme nincsen, max a jatek elso 2 heteben. Ilyen szinten egy 1. szintu alkalmazott meg akkor sem er semmit, ha maxos husegu, sosem eri utol a focsapatot. Kellene hozza valahogy szintet is rendelni, ha max karakter - 15-20 szinttel lehetne felvenni, akkor mar elgondolkodtato lenne.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
125. hozzászólás - 2020.04.19. 19:52:33 (Válasz Endyr #124 hozzászólására.)
Ez érdekes ötlet! Átgondolom még, ennek milyen impactjai lehetnek hosszú távon. (nyilván akkor nem 15-20. szintű embert veszel fel, hanem mondjuk max. alkalmazott szint/2). Első körben ez könnyen trivializálhatja a holoeventet, zavarhatja azokat, akik már eddig is számos embert vettek fel, és húztak fel 1. szintrről. Lehet inkább az alkalmazott felzárkózást kéne kiterjeszteni, úgy, hogy a szökőkútban az alacsonyabb szintű emberek több TP-t kapjanak.

Egyébként én alkalmazott fúziót is szerettem volna, nemcsak kedvenc fúziót, de erre már az indulás előtt nem jutott idő, és azóta ennél sokkal fontosabb dolgok voltak. Mindenképpen kellene valamiféle mechanizmus, ahol a játékosok tudják cserélni alkalmazottjaik harci képességét, mert sokan vannak, akiknek az elsődleges csapatában se gyógyító, se buffoló, se debuffoló karakter nincs, és ez bizonyos pve csatákat jelentősen nehezebbé tesz.

Az alkalmazott fúzió akkor lenne jó, ha nem járna olyan hátránnyal, hogy nem éri meg; és nem adna akkora előrelépést, hogy exploitálható lenne. Pl. tegyük fel, hogy 2 alkalmazott fúziója esetén eldöntheted, melyik harci képessége maradjon meg; a TP-t és a hűséget pedig a magasabb szintűtől örökli. Ez esetben egyszerűen fúzionálgatom a top embereket a betorborzott, megfelelő képességű 1. szintű karakterekkel, kockázat és költség nélkül cserélek úgy, ahogy akarok. Ráadásul semmi értelme nincs 2 magas szintű alkalmazottat fúzionálni.

A másik lehetőség, hogy a hűségszintet a magasabb tartja meg, a szintben viszont átlagoljuk a kettőt, és azt kapja meg az új ember. Ez már jobb, mert itt van értelme a kisebb karit fejleszteni előtte. Ha ezt jól belőjük, egy érdekes, fejlesztgetős, tápolgatós dolog lehet belőle. És meg lehet esetleg dobni vmilyen extra mechanimussal is, pl. maxos hűség fölé úgy lehet alkalmazottat vinni, ha 2 maxos alkalmazottat fúzionálsz.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
126. hozzászólás - 2020.05.01. 21:10:36
Egyre gyakrabban jonnek szembe az extrem magas szerencseprobak, most ott tartunk, hogy 108-110 kozotti probakat dob a kalandban. 2 honap mulva 120 korul fogunk jarni.
Ertelme ezeknek nincsen, csak arra jok, h mestersegesen szivjak le a hospontot az embertol. Be kellene ezeket maximalizalni valahol 105 tajan vagy meg kellene oldani, hogy tudjuk 100 fole is vinni a szerencset.
Pontszám: 5.00
Neilaeht

4 hozzászólás
Neilaeht title=
Re: Panaszok, vélemények
127. hozzászólás - 2020.05.02. 22:49:20 (Válasz Miklós #125 hozzászólására.)
Ha a tapasztalatkönyvvel nem pontot hanem inkább százalékot fejlesztenénk, és a szökőkúttal is a pontok helyett százalékot fejlesztenénk, már annak is kicsit több értelme volna, mint most, hogy pontokat osztunk.
Vagy legyen mindkettő pont alapú mint most, de legyen jókora buff a kicsi alkalmazottakra, több pontot érjen ha rájuk költjük a könyvet meg a szökőkút helyet, mint a nagyokra.

Tapasztalatkönyvet jelenleg egyszerűen nem éri meg venni, nevetséges mértékben fejleszt még a kisebb szintű alkalmazottak esetében is.
Azonos százalékbuffot kaphatna a könyv is és a szökőkút is a kisebb alkalmazottakra, a nagyobbak meg kapnának valami "alap" értéket, hogy ne annyira érje meg rájuk tenni a könyvet, és akkor nincs tápolás meg exploit meg anyámkínja.

Minden más csak felesleges programozási kapacitást köt le és bonyolítást jelent. A játék így is elég összetett, nagyon könnyű elhibázni dolgokat benne, amiket SOHA nem tudsz többé helyrehozni (céges épületek esetében pl) nem hiányzik szerintem senkinek az "érdekes" mechanizmus az alkalmazott fúzióval...
Kapjon értelmet a tapasztalatkönyv és a szökőkút a kisebb szintű alkalmazottak esetében, a nagyok meg menjenek csak kalandozni, ahogy kell.
Igy előbb-utóbb beérhetnék a nagyobb alkalmazottakat és lehetne jobb szakértelemmel bíró egyedekre cserélni a régit. Fúzió nélkül. Variálás nélkül.
A háborúk is sokkal érdekesebbek lennének, ha nem "együtéses" lenne sok embernek a másod- és harmadcsapata.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
128. hozzászólás - 2020.05.03. 10:59:35 (Válasz Neilaeht #127 hozzászólására.)
Jo otlet, h ne a legerosebb embereket tapolja, de legyen ertelme. Javaslom legyen egy olyan megoldas, hogy a 3 legerosebb alkalmazottra ugy mukodik, mint a jelenlegi allapotban (ezt mar a holo event miatt ugyis tudjatok merni), a tobbiek szamara viszont adjon otszoros TP-t (50et). Igy lenne ertelme, fel lehetne zarkoztatni a kisebb alkalmazottakat is.
Pontszám: 5.00
GordonGekko

19 hozzászólás
GordonGekko title=
Re: Panaszok, vélemények
129. hozzászólás - 2020.05.03. 23:02:50
Az arénák pontrendszerével nagyon sürgősen kellene tenni valamit, mert azt rohadtul igazságtalannak érzem, hogy az jut több jutalomhoz aki később csatázik.
Nem vagyok hajlandó vasárnap éjszaka azért játszani, hogy a listán jól szerepeljek, és ez senkitől nem várható el, és nagyon rombolja a játékélményt.
Amíg délelőtt a csaták során akár 1. vagy 2. helyre feljutok, addig estére már 10-15 vagy még többel romlott a helyezésem.
Ez az egész pontozási rendszer így teljesen értelmetlen, mert hiába vagyok jó, szart nem érek vele, mert éjfél előtt 5 perccel kellene csatáznom vasárnap.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
130. hozzászólás - 2020.05.04. 09:22:06 (Válasz GordonGekko #129 hozzászólására.)
Idézet: GordonGekko - 2020.05.03. 23:02:50
Az arénák pontrendszerével nagyon sürgősen kellene tenni valamit, mert azt rohadtul igazságtalannak érzem, hogy az jut több jutalomhoz aki később csatázik.
Nem vagyok hajlandó vasárnap éjszaka azért játszani, hogy a listán jól szerepeljek, és ez senkitől nem várható el, és nagyon rombolja a játékélményt.
Amíg délelőtt a csaták során akár 1. vagy 2. helyre feljutok, addig estére már 10-15 vagy még többel romlott a helyezésem.
Ez az egész pontozási rendszer így teljesen értelmetlen, mert hiába vagyok jó, szart nem érek vele, mert éjfél előtt 5 perccel kellene csatáznom vasárnap.


Ezt a problemat fel eve probaljuk elmagyarazni, eddig keves sikerrel.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
131. hozzászólás - 2020.05.05. 14:23:29
A javaslatokra nyitottak vagyunk!

Mondjuk azért az alkalmazott arénára nem mondanám, hogy bárki az utolsó pillanatban fel tud szaladni az első helyre. Ha mondjuk a játékban a 10. legerősebb vagy, hétközben mindig fogsz tudni találni valakit, akit leverhetsz, és nő a pontszámod, mész szépen előre. De attól még a végső hajrában a 9 nálad erősebb nyilván le fog verni.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
132. hozzászólás - 2020.05.05. 16:22:50 (Válasz Miklós #131 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.05.05. 14:23:29
A javaslatokra nyitottak vagyunk!

Mondjuk azért az alkalmazott arénára nem mondanám, hogy bárki az utolsó pillanatban fel tud szaladni az első helyre. Ha mondjuk a játékban a 10. legerősebb vagy, hétközben mindig fogsz tudni találni valakit, akit leverhetsz, és nő a pontszámod, mész szépen előre. De attól még a végső hajrában a 9 nálad erősebb nyilván le fog verni.


Ez azert nem igy van, mert egyreszt a hatalmas randomfaktor miatt nincs olyan, hogy legerosebb, masreszt azert a gep neha eleg butan csinalja, azaz aki aktivabb az konnyebben nyer.

Egyebkent meg nezd meg a logokat, hogy 23:50kor mi a helyzet vasarnap es ejfelkor mi a helyzet. Latni fogod, hogy a top10 MINDIG akkor tamad. Ez azert valamit elarul.

Majd probalok par okos otletet bedobni megoldasnak.
Pontszám: 5.00
GordonGekko

19 hozzászólás
GordonGekko title=
Re: Panaszok, vélemények
133. hozzászólás - 2020.05.06. 09:49:17 (Válasz Miklós #131 hozzászólására.)
Megpróbálok valamit kitalálni, hogy lehetne javítani a rendszeren.

De pont azért írtam, hogy nagyon nem jó a rendszer, mert úgy érzem az arénában a legerősebbek között vagyok, tehát erősen érint a probléma. Jelenleg 1 játékos van akit nem tudok legyőzni, vagyis lehet letudnám, csak még nem fektettem elég energiát abba, hogy ezzel érdemben próbálkozzak.

Ebben pedig Endyr-nek nagyon igaza van: "Ez azert nem igy van, mert egyreszt a hatalmas randomfaktor miatt nincs olyan, hogy legerosebb, masreszt azert a gep neha eleg butan csinalja, azaz aki aktivabb az konnyebben nyer."
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
134. hozzászólás - 2020.05.06. 14:20:49
Valamennyi randomfaktorra mindig szükség van, természetesen. Ha a 3100-as HE-jű mindig legyőzné a 3000-es, akkor ez sakk lenne. Egy bizonyos erősség hatótávon belül esélyt kell adni mindenkinek, hogy nyerhessen.

Az is igaz, hogy a támadónak előnye van, és az is logikus, hogy optimális az utolsó pillanatra hagyni néhány támadást. Persze kockázat ebben van azért, de ezt minden hasonló játékban így csinálják.

Szóval van egy pár dolog, amin nem tudunk változtatni:
1.) A randomnak lesz szerepe, a 3000-es erejűnek lesz esélye, hogy legyőzze a 3100-ast.
2.) A támadónak van valamekkora előnye, hiszen az MI nem lehet tökéletes.
3.) Kell egy határidő, amikor a harcok véget érnek.

Volt olyan felvetés, hogy mondjuk vasárnap déltől kezdve a győzelmekért egyre kevesebb pont járjon - 0.99-es szorzóval, 0.98-cal stb éjfélig szép lassan csökkenjen le mondjuk 0.5-re. Így aki az utolsó pillanatban támad csak, az hátrányba kerül. Viszont ember legyen a talpán, aki ennek a matekját jól kiszámolja. Eleve azt kéne leszögezni, mit szeretnék? Mindenki délig adja le a támadásait? Vagy óránként 1-et üssön? Én félek, ez csak feleslegesen bonyolítaná a rendszert, és nem érné el a kívánt célt, de persze lehet, hogy segítene egy ilyen rendszer.
Pontszám: 5.00
GordonGekko

19 hozzászólás
GordonGekko title=
Re: Panaszok, vélemények
135. hozzászólás - 2020.05.06. 23:27:41 (Válasz Miklós #134 hozzászólására.)
Szerintem a kiosztott sebzés, gyógyítás, blokkolás adhatna egy pontszámot, amit a győzelmek, vereségek száma módosítana.
És így lenne egy végső pontszám vasárnapra.
pl. a sebzés növelné a pontszámot, a gyógyítás csökkentené, ezáltal lehetne taktikázni, hogy mi a fontosabb a csata állásától függően. A blokkolás meg ugye csökkenti a sebzést, ezért attól függően, hogy támadó vagy védő kör van befolyásolja a pontszámot, viszont növeli a túlélés esélyét. Szóval ezekkel lehetne taktiázni, hogy az ember mire fejleszti az alkalmazottat, hogy chippeli a felszerelést.
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Panaszok, vélemények
136. hozzászólás - 2020.05.15. 00:16:32
Most miért szűnt meg az alkalmazott szintplafon hirtelen? Többen szerettük volna felhalmozni a kalandpontokat a limit megszűnésére.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
137. hozzászólás - 2020.05.15. 08:58:27 (Válasz ndavid #136 hozzászólására.)
Elnézést, a kiirás rossz volt sajnos.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Panaszok, vélemények
138. hozzászólás - 2020.05.15. 20:01:15
Dej ó h anno ki lett alakítva, h a magas boldogságra helyette izesítőket kapunk... most meg a pont az izesítővel egyenértékű kredit és szerencse lesz helyette...

És vhogy azt érzem nem fogja nézni, h a szerencse maxon áll- e vagy sem.

Pedig elvileg Mikós nagy nerf ellenző, márpedig én határozottan nerfnek érzem ha semmit sem kapok majd 30 izesítő hellyett.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
139. hozzászólás - 2020.05.15. 21:20:01 (Válasz Baalcain #138 hozzászólására.)
Mi a gond? nem értem. Tudomásom szerint nem nerfeltünk semmit. Vmelyik szövi épület néha csak 2 jutalmat adott, Baraty ezt javitotta, lehet ott csúszott el vmi?
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Panaszok, vélemények
140. hozzászólás - 2020.05.16. 11:47:24
" 95-ös boldogság felett a sportpályánnál a szerencse jutalom helyett, az egyetemnél pedig a kredit jutalom helyett ízesítőt dobott a program, ezt korrigáltuk"


Anno direket került be, h izesítő legyen a + jutalom, hha a boldogság ilyesmi felesleges lenne. most kreditet és szerencsét kapunk.
Pontszám: 5.00