Topic-nyitó
Topic neve: Panaszok, vélemények
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Panaszok, vélemények
81. hozzászólás - 2020.02.05. 14:28:28
Most ütöttük le a 15. 4-es térkaput, a 30 lootból eddig 1 volt értékelhető (villámhorgony). Biztos, hogy ez az arány egyezik a tervezői szándékkal? Szerintem ez túl van azon a határon, amit be lehet tudni a játékosok általános nyavalygásának.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
82. hozzászólás - 2020.02.05. 14:32:33 (Válasz ndavid #81 hozzászólására.)
Mi nem szamoltuk hanyon vagyunk tul, de kb ott tartunk mint ti. Itt SEMMI ertelmes nem esett, a legjobb talan az 5 gyorsito volt.
Meg anno a 2. szintu dobott relikviat, de sztem ott beletenyereltunk az 1%ba
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
83. hozzászólás - 2020.02.05. 16:50:24
"Miért a győztes háborúk után jár csak gyógycsomag?"
Miért kap a győztes több jutalmat, mint a vesztes? ...??? Kapjanak ugyanannyit, vagy mi lenne a jó szerinted? Régen a játékokban a győztes elvett valamit a vesztestől, aztán csak a vesztes nem kapott semmit, végül a vesztes is kap jutalmat, csak kevesebbet... Szerintem ez jó irány, a játéknak a sikerélményről kell szólnia, de ha nincs differencia a győztes és vesztes jutalma közt, akkor oda a motiváció.
Nyilván vannak a játékban nagyon erős és nagyon gyenge szövik, ha ezek összekerülnek, akkor ott semmit sem lehet tenni, hogy ne veszíts. De azért elég sok szövetség van, sok közepes erősségű, ahol kiegyensúlyozottabb a háború, mindenki fog tudni győzni is időnként, és fog kapni csomagokat, és utána ezeket be kell osztani, hogy mikor használod. Ha minden háborúra automatikusan lenne, akkor nem lenne értelme az egésznek.

A térkapura van külön topikunk, ezzel kapcsolatban légyszi oda írjatok!
Pontszám: 5.00
Ana

74 hozzászólás
Ana title=
Re: Panaszok, vélemények
84. hozzászólás - 2020.02.05. 17:04:07 (Válasz Miklós #83 hozzászólására.)
Kapjon a győztes mindenből többet. Ezt senki sem mondja, hogy ne így legyen. De a gyógycsomaggal be is betonozod a nyerteseket. Szerintem ezt egyéni teljesítménytől kellene függővé tenni. Mert egy kis szöviben is lehet aktív pár tag, akik háborúznak, de ezzel elveszel tőlük egy "feltámadást", ami azért nem +- x kutatáspont, vagy egyéb, hanem kizárólag csak háborúban felhasználható dolog.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
85. hozzászólás - 2020.02.05. 17:31:04 (Válasz Ana #84 hozzászólására.)
Ez így is van, a győztes többet kap másból, de itt ilyen lehetőség nincs, 1 db van, vagy kapsz, vagy nem, ezt nem lehet tovább aprózni A sokkal erősebb szövetség ellen úgysincs jelentősége a gyógycsomagnak, mint ahogy a sokkal gyengébb ellen sem. Ha viszont feltesszük, hogy időnként harcoltok hasonló erősségű szövik ellen is, ahol ez számit, ott tudtok nyerni, és szerezni. Erős szövi ellen nem kell ez, használod a free gyógyitást, leadod a 3-5 ütésedet (célpont lesz bőven), és megtetted, amit megtehettél.
Pontszám: 5.00
Ana

74 hozzászólás
Ana title=
Re: Panaszok, vélemények
86. hozzászólás - 2020.02.05. 18:49:48 (Válasz Miklós #85 hozzászólására.)


Most komolyan arra biztatsz, hogy lötyögjem el a háborút? Nem igazán magamról beszélek, én nyolcakat szoktam támadni, és a Prém az egyetlen szövi, amelyik veri a miénket. Egyelőre.

Érzek némi (jócska) lekezelést a stílusodban, ami egy cseppet sem jön be. Azt meg nem fogadom el magyarázatnak, hogy azért nem jár, mert minek az a gyengébb szöviknek.

Minden esetre, legalább válaszoltál.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
87. hozzászólás - 2020.02.05. 22:56:14
En most az ellenfeltol beszelek, aki ellen veszitenek, de sztem is jogos lenne a gyogycsomag a vesztesnek. Kapjanak kevesebb kutatast, hos- es adomanypontot, de igy pont a lavina effektus jon be, hogy az eros erosebb lesz a gyenge meg nem tud felzarkozni. A gyogycsomag egy fontos strategiai dolog a haboruban, nem a megszerzett tap szerintem.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Panaszok, vélemények
88. hozzászólás - 2020.02.06. 00:24:07
Én a magam részéről látom értelmét annak, h győzelemmel lehessen olyan dolgot is szerezni, amit egyébként nem főleg mivel elhasználódó.

Csak a szöviháború hibái miatt senki sem háborúzott folyamatosan, csak 1 szövi. azaz a többi ha most belépne a háborúba könnyen elveszítheti a nehezen megszerzett gyógyítóját.
Normál esetben szerintem jó lehetett volna ahogy most van, csak mi még mindig nem teljesen átgondolt és kidolgozott szöviháborút játszunk, és mi volt itt pár hónappal ezelőtt... igy pedig egyensúlytalanságok keletkeztek.

Hozzátéve, h gőzöm sincs mennyim is van harctériből, mert még mindig nem tudom hol is számolja. márpedig néha használom, néha az elején nem kaptam mert nem volt elég célpont -ugy ahogy gyakran most sem-és ha vki néha ki is kap akkor főleg nem fogja tudni mekkora készlete van.

Szóval véleményem szerint egy köv világon működhet az alap elképzelés itt viszont érdemes lenne átalakítani vhogy
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Panaszok, vélemények
89. hozzászólás - 2020.02.07. 07:30:09
Az antibiotikum árát enyhén szólva soknak érzem. 30 argum vagy a napi kredittermelés 1,25-szöröse eléggé borsos ár, ráadásul egy olyan célért, ami direkt a statjaid lerontását kéri. Tudom, időbeosztással is vissza lehet gyógyulni, de az egy fél élet. A 10 gyógyulást még lenyeltem, de ez az 50-es cél kicsit kihozott a sodromból.
Nem lehetne mondjuk a napi kredittermelés 0,75-szeresére levinni?
Pontszám: 5.00
Ferrum Virginis

30 hozzászólás
Ferrum Virginis title=
Re: Panaszok, vélemények
90. hozzászólás - 2020.02.07. 07:46:02
Megszereztem a Tawoka Pink-et, kihúztam minden tulajdonságát. Miért van az, hogy csak egy dologban jobb egy harmincas kocsi, mint egy huszonhármas? Az addig oké, hogy argumos, de van köztük hét szint eltérés, amiért jogosnak érezem, hogy valamivel többet tudjon.
Pontszám: 5.00
LanMaffia

54 hozzászólás
LanMaffia title=
Re: Panaszok, vélemények
91. hozzászólás - 2020.02.07. 10:09:00 (Válasz ndavid #89 hozzászólására.)
Majd nem lehetne esetleg olyan célokat kitűzni, ami nem tönkreteszi a játékélményt, hanem kihívás elé állítja az embert? Ez egy olyan cél, aminek abszolút nulla értelme.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
92. hozzászólás - 2020.02.07. 17:26:01
Elismerem, vannak célok, amelyek a tervezettnél könnyebbek lettek, és olyanok is, amik nehezebbek. A játék indulásakor 388 db (!!) célunk volt, azért ez elég massziv mennyiség, nehéz belőni hogy pont mindegyik élvezeti faktora az optimális legyen. A könnyű célokat nyilván nem fogjuk nehezíteni, a túl nehezeket lehet, hogy a jövőben könnyíteni fogjuk. Ha egy cél túl beteg (itt a szó szoros értelmében is), hagyd a fenébe, ne foglalkozz vele, ami nem szórakozás, azt ne csináld. Jelenleg tervezem már a következő etapot, és itt figyelembe veszem az eddigi visszajelzéseket is, remélhetőleg nem lesz ennyire gonosz közte.

Ferrum: ha jobban megnézed, a Tawoka Pink MINDEN tulajdonságának nagyobb a maximuma, mint a GTX-nek, nemcsak egynek (és több sikerpontot is ad).
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Panaszok, vélemények
93. hozzászólás - 2020.02.07. 18:25:26 (Válasz Miklós #92 hozzászólására.)
Nem azzal van a baj, hogy nehéz, vagy hogy sokáig tart, van még jó pár másik cél, ami eltart egy darabig. Az a baj, hogy túlzottan drága az antibiotikum. Az, hogy több mint a napi termelés, teljesen megakasztja a játékot, míg ha mondjuk csak a 3/4-ét venné el, az nagyjából kigazdálkodható lenne. Mire 50-szer megbetegszem, az kb 60-70 nap, ha addig elviszi az összes kreditem, sőt még többet, az nem túl fenntartható.
Az meg milyen tanács, hogy hagyjam a fenébe a célt? Szertném az összeset teljesíteni, szerintem van ezzel így más is de ez egyszerűen túlzás. Nem fontoljátok meg a gyógyulás olcsóbbítását?
Pontszám: 5.00
sasa

22 hozzászólás
sasa title=
Re: Panaszok, vélemények
94. hozzászólás - 2020.02.08. 11:35:30
Érdeklődnék a játék fejlesztőitől,hogy nem érzik-e úgy hogy az egyetemen az a fix 10 tp jutalomként az alkalmazottaknak egy szimpla vicckategória így a játék előrehaladtával?
Az miért nem karakterszintfüggő?
Mert ami egy első szintű alkalmazottnak még jutalom volt az egy30+ os alkalmazottnak csak szimpla kiszúrás,egy nesze semmi fogd meg jól!
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
95. hozzászólás - 2020.02.13. 23:55:26
Az ostrom cimu ismetelheto kaland brutal erosre sikeredett, full argumos cuccokkal elore rakeszulve eppenhogy osszejott harmadszorra. Ezt egy atlag karakter az eletben le nem nyomja.
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Panaszok, vélemények
96. hozzászólás - 2020.02.14. 08:11:12 (Válasz ndavid #93 hozzászólására.)
Nos?
Pontszám: 5.00
sasa

22 hozzászólás
sasa title=
Re: Panaszok, vélemények
97. hozzászólás - 2020.02.17. 09:04:26
Nem mintha érdekelné a készítőket bármi ahogy nézem úgysem válaszolnak semmire ahogy nézem az ezelőtti hozzászólásokat,de minden elismerésem az autóversenyes játékhoz mert ilyen rosszul megírt ekkora szar játékkal még életemben nem játszottam,ahol szándékosan az a cél,hogy szívassák az embereket.
Mégis miért kell úgy megírni a programot,hogy szándékos torlaszokat hozzon létre ahol az egyetlen szabad útra is szándékosan bevág eléd oldalról egy autó aminek fixen nekimész így a sebességkülönbség miatt?Komolyan ez volt a cél?és ez a pályán jópárszor megismétlődik.
20 évvel ezelőtt volt ennyire rossz grafikával és irányíthatósággal autóversenyes játék de azokban sem voltak ekkora gyökerek az ellenfelek és mivel ezt fixen csinálják a beach road pályán gondolom ezt szándékosan is írtátok meg így mert ezzel akartatok nehezíteni.De ez nem nehezítés ez szimpla gyökérség ,és ezt nem tudom szebben mondani.persze mi játékosok nem értünk semmihez ezt már megtanultuk.Most komolyan úgy érzitek,hogy a játékosszámból és az abbahagyók számából kiindulva ez így jó,minden rendben van?Hihetetlen hogy látom naponta hány társam bassza fel az agyát olyan dolgok miatt amit tökfelesleges egy játékba ami a kikapcsolódásról szólna,de ha szóvátesz valamit az ember akkor vagy választ sem kap vagy megmagyarázzák neki miért is téved,hisz minden a készítőket igazolja,mindenki ezzel a játékkal akar játszani mert annyira jó és rendben van.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Panaszok, vélemények
98. hozzászólás - 2020.02.17. 11:29:05
ndavid: a dolgok gyakorlatban sokszor nem úgy működnek, ahogy elképzeljük. Az eredeti koncepció a betegségről az volt, hogy új jöhetsz vissza belőle, ha bepakolod a gyógyulos napi teendőket, amik az egészséget visszahozzák, és akkor 2-3 nap alatt meggyógyulsz, mint a való életben. De nyilvánvaló volt, hogy lesz igény egy shortcutra, hogyha vki nem akar napokat várni, meg amúgy is jó, ha több út közül dönthetsz, ezért kerültek be az antibiotikumok.
Aztán később csináltunk erre is célt, de a helyzet az, hogy a betegség igazándiból egy szívás, nem akarok sokszor egymás után beteg lenni, még célért sem. Szóval így utólag már ezt a célt kiszedném, de ezt nyilván nem lehet, szóval max annyi alternatívát tudok elképzelni, hogy csökkentjük az antibiotikum kreditköltségét.

Endyr: ostrom: rendben, könnyítettem rajta.

sasa: tippre a problémád az, hogy ezen a pályán is padlógázzal akarsz végigmenni, mint a korábbiakon. itt ez a taktika már nem működik, a kanyarok élesebbek, több autó van, néha lassítani kell. Meg lehet úgy is csinálni a pályát időre, ha nem mész végig max sebességgel. Ha játszottál más autóverseny játékokkal, azokban is a nehezebb pályákon a gázról néha le kell venni a lábad.
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Panaszok, vélemények
99. hozzászólás - 2020.02.17. 13:33:06 (Válasz Miklós #98 hozzászólására.)
Igen, én izt ezt javasoltam, hogy legyen olcsóbb az antibiotikum. Érzésre ez nem egy durva programozói feladat, úgyhogy légyszi próbáljátok meg a héten sorra keríteni. Köszi.
Pontszám: 5.00
MadMax

1 hozzászólás
MadMax title=
Re: Panaszok, vélemények
100. hozzászólás - 2020.02.18. 20:53:12
Az alkalmazottam mélyalvás szakértelmét lecserélhetem egy kisebb szintű mélyalvásra és még fizessek is érte? Ez valami vicc?Arról volt szó hogy másik szakira lehet cserélni.
Pontszám: 5.00