Oldal: 12
Topic-nyitó
Topic neve: R.I.P
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
R.I.P
1. hozzászólás - 2020.06.20. 20:13:17
Viszlát és kössz a halakat.
Pontszám: 5.00
Ana

74 hozzászólás
Ana title=
Re: R.I.P
2. hozzászólás - 2020.06.20. 21:10:12
Szép volt, jó volt, leginkább a társaság miatt, amiben benne foglaltatik a szövetség mellett minden játékos is. Legyetek jók, ha tudtok... nem, nem tudtok.

Sziasztok!
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: R.I.P
3. hozzászólás - 2020.06.20. 21:12:44
Tudom, régóta nem vok aktív. A karaktereim az utóbbi hetekben párom vitte. Most viszont tényleg elköszönök, köszi minden. Köszi a Prémeseknek és mkinek a remek csatákért, mindenkinek akivel valaha beszéltem. Legyetek jók! Pá: Manó
(Kvazároknak meg természetesen atompacsi!)
Pontszám: 5.00
Laca

15 hozzászólás
Laca title=
Re: R.I.P
4. hozzászólás - 2020.06.20. 21:27:02
Bye-bye gyerekek!
Élveztem ám!

Köszi!
Pontszám: 5.00
Tifareth

20 hozzászólás
Tifareth title=
Re: R.I.P
5. hozzászólás - 2020.06.20. 21:38:47
"Nyányá" - és kösz a heringeket, kiváltképp ha vörösek
Tifareth
Pontszám: 5.00
Hannibal

3 hozzászólás
Hannibal title=
Re: R.I.P
6. hozzászólás - 2020.06.20. 21:40:48
Viszlát, Clarice.
-Hannibal Lecter-
Pontszám: 5.00
Neilaeht

4 hozzászólás
Neilaeht title=
Re: R.I.P
7. hozzászólás - 2020.06.20. 21:41:54
Pá all!
Pontszám: 5.00
thord

3 hozzászólás
thord title=
Re: R.I.P
8. hozzászólás - 2020.06.20. 21:42:30
Szia mindenki!
Pontszám: 5.00
Mazekeen

1 hozzászólás
Mazekeen title=
Re: R.I.P
9. hozzászólás - 2020.06.20. 22:08:17
pá mindenkinek - Maze
Pontszám: 5.00
Chloe

1 hozzászólás
Chloe title=
Re: R.I.P
10. hozzászólás - 2020.06.20. 22:11:07
byebye now.
Pontszám: 5.00
Wr Wong

2 hozzászólás
Wr Wong title=
Re: R.I.P
11. hozzászólás - 2020.06.20. 22:14:57
Megyek, rendelek máshol cípősz cirkét, itt elég volt.
-Mr Wong balra el.
Pontszám: 5.00
Aranyásó

7 hozzászólás
Aranyásó title=
Re: R.I.P
12. hozzászólás - 2020.06.20. 22:25:41
itt se ások több aranyat
Aranyásó
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: R.I.P
13. hozzászólás - 2020.06.21. 01:07:18
bocs nem ide
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: R.I.P
14. hozzászólás - 2020.06.21. 13:29:07
Ha ilyeneket olvasok, mindig szomorú vagyok. Próbáljuk szívünket-lelkünket beleadni, hogy tényleg a lehető legjobb legyen a játék, de nyilván nem tetszhet mindenkinek, és nem várhatjuk el, hogy mindenki az idők végezetéig játsszon vele. Csak az időzítést nem értem, hiszen végre befejeztük a Pusztulat fejlesztését, ami azért egy érdekes, összetett új játékelemet hozott a játékba, és elkezdtünk a következő 160 cél fejlesztését ill. hamarosan bekerülnek a játékosok által létrehozható kalandok is.

Azért viszont hálás lennék, hogyha a supportra röviden leírnátok, mi volt a probléma, hátha ez segít nekünk a jövőben, egyedül Manóval volt alkalmam beszélgetni erről a témáról.

A karaktertörlés funkcióról annyit, hogy ezt eredetileg 2 okból raktuk be, ha valamit elrontasz a elején, akkor tudd újracsinálni a karakteredet, ill. ha valaki át akar menni másik világra, át tudja vinni az argumjait. Csak azért, mert beuntad a játékot, szerintem nem jó a törlést használni, mert ez fizikai DELETE parancsok sora az adatbázison, nem lehet visszacsinálni, max esetleg nagyon munkaigényesen régebbi mentésekből. Szóval ha van csak 1 ezrelék esély, hogy valamikor mégis visszajössz, vagy visszanézel egy új feature miatt, akkor jobb inaktívba rakni. TF-re ÖV-re VU-ra is jönnek néha vissza játékosok, sok év múlva is. Nem beszélve arról, hogyha rakunk majd be új szintjutalmakat, pl. 50. szintre, akkor azt így már nem fogod tudni elkérni.
Pontszám: 5.00
Tifareth

20 hozzászólás
Tifareth title=
Re: R.I.P
15. hozzászólás - 2020.06.21. 14:21:20
Miklós, az 50-edik szintet már rég elérték azok a játékosok akik az elejétől fogva játszanak DE biztos csak elírtad és a 60-as szintre gondoltál a jutalmakkal.
A miért és miért éppen most pedig a fórum aktív topikjaiban található és visszaolvasható... sok megoldatlan, félresöpört probléma, vagy olyan megoldások amik végül még a sokat fizető játékosoknak sem hozták meg a várt fejlesztést, ezek voltak a fő okok, részemről egész biztosan. És az a hozzáállás amivel a nem, vagy nem minden héten fizető játékosokat kezelted.

A meglepődést és az ártatlan kérdéseket külön nem értem, miután privátban jelezték is neked tisztán jószándékból hogy nagyon sokan készülnek törölni...

De be is fogom a szám, hisz nem engem kérdeztél valszeg hanem a fizetős játékosokat.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: R.I.P
16. hozzászólás - 2020.06.21. 20:14:49 (Válasz Tifareth #15 hozzászólására.)
Meg nem lepődtem - amióta játékokat csinálunk, mindig vannak, akik abbahagyják, ez természetes -, csak szomorkodtam. Az is egy gyakori érv, amikor valaki valamilyen fejlesztést, változást szeretne, hogyha ez nem történik meg, akkor abbahagyja, töröl stb. Ezeket azért igyekszem nem annyira komolyan venni, mert elég furán nézne ki, ha ez alapján döntenénk, kinek a kérését teljesítjük. De ahogy írtam, Manón kívül mostanában nem keresett meg privátban senki, hogy súlyos problémája lenne a játékkal.

Az alapvető gond mindig az, hogy egy változást, fejlesztést százszorta egyszerűbb kitalálni, mint megvalósítani. Ráadásul több száz játékosra van 2 fejlesztőnk. Természetesen megteszünk mindent, minél több játékosnak problémája valami, annál előbb van a prioritási listán. És ezzel szeretnék is egy félreértést tisztázni, miszerint "a fizetős játékosok véleménye számít csak". A fórumot visszanézve láthatod, mindenkinek válaszolok, mindenkinek a problémáját igyekszünk megoldani, nincs különbség, ha jogos egy javaslat, megcsináljuk. De mindig lesznek dolgok, amiről valaki úgy érezte, neki az adott dolog fontos lett volna, és mégsem valósult meg. De ha megnézed az 5 oldalra rúgó patchek töpikot, néhány naponta kerültek be frissítések, változások, amelyek mind-mind a ti kéréseiteknek próbáltak eleget tenni.

De nem is ez a lényeg, ezekkel a dolgokkal nyilván mindenki tisztában van, hanem az, hogyha esetleg van, aki konkrétan leírja nekünk a supporton, mit érzett olyan súlyos problémának, aminek a megoldására nem látott reményt, hogy az ilyen lépésre sarkallta, az nagyon sokat segítene nekünk.
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: R.I.P
17. hozzászólás - 2020.06.21. 22:12:48 (Válasz Miklós #16 hozzászólására.)
Válaszolok itt, mert a visszajelzések alapján sokan nem értik miért is töröltem. ( Ezek az én okaim, mások nevében nem tudok nyilatkozni)
1: Úgy lett bevezetve a játék hogy F2P. első héten kiderült, hogy ez baromira nem így van. Ha el akarsz érni valami, akkor bizony fizetned kell. Hogy Miért? Sorolom:
- plusz kalandpont argumért, amivel gyakorlatilag nyers tápot szerzel az embereknek. Az meg, hogy konkrétan nyers erőforrást vehetsz, nem is értem. Ezek után kijelenteni, hogy f2p nyers hazugság, vagy egyszerűen csak kozmetikázol.
- argumos fegyverek, amik nélkül egy idő után a kalandokban se nagyon tudsz haladni. (Egyszerűen túl erősek az ellenfelek.)
- argumos autók nélkül esélyed nincs értelmes helyezésre a tabellán. (nem top1 vagy top 10... top 30 se)
- argumos gyorsítás az épületeken, meg mindenhol, ami nélkül szintén végleg lekerülsz az élbolytól.
- Említetted nekem hogy pl bányafokozásban még lehetek első... Ezt inkább nem is kommentelném.
- Miután be lett ismerve, hogy a 30 sikerpontos relik egy hiba volt, és a későbbi szervereken ez nem lesz, s5-ön ugyanúgy be lett téve, igaz magasabb szintkorláttal.
- Ha Laca anno nem írja be chatre, hogy ő szakértelem pontokat kap befizetés után, egy átlag player sose tudja meg, hogy erre egyáltalán lehetőség van. Ezt se tartottam korrekt eljárásnak.
2: Fizetős, és nem fizetős játékosok külön kezelése.
- Persze mindenkinek válaszoltál, csak nem mindegy, hogy mit és hogyan. Egyetlen egy olyan dolog volt, amire pozitívan feleltél nekem: az autóverseny ligákban történő kezelése. (Amiről azóta se semmi hír. Persze tudom nagyobb horderejű dolgok/bugok elsőbbséget élveznek, ezt elismerem).
- Életem során sok tucat online játékkal játszottam. Böngészős, MMO, Fps, bármi. SEHOL nem láttam olyat, hogy ha egy embert botozáson kaptak, azt mondták neki: "pls többet ilyet ne." Probléma letudva, mindenki boldog. Ha én csináltam volna ezt, szerintem velem lett volna példa statuálva.
3: A játék bizonyos részei konkrétan átgondolatlanok. 50 szint alatt a robot csak egy teher. Ha költesz rá persze nyerhetsz, de anélkül kb esélytelen. Ráadásul egy átlag ember nem tud vasárnap éjfélkor még az első helyért harcolni. Hiába voltam egész héten TOP-on az utolsó 3 percben top 10-be se vagyok. Ehhez hozzávesszük a lagot, és máris kész totál bukta.
A kedvencek elfogytak, mert "minek több?". Sok embernek jelentettek ezek a kis dögök kellemes szórakozást.
A szökőkutas problémára rengetegen javasoltunk megannyi módszert, amiből végül egy sajátos, fizetős megoldás lett, ami aztán az érintettek beszámolói alapján se érezni semmit.
Néha kajak azt éreztem, hogy direkt szivatva vagyunk. Lsd vámpíros event alatt a fittnessz próba, vagy pusztán bizonyos szinten ( nem emlékszem mikor) amikor már arra se volt fáradtság véve, hogy egy mükdő szakértelem fejlesztett változata be, egyszerűen be lett téve 3 szakértelem. ami " hát majd kalandok kérni fogják"
Boltok és a "red herring". Ahogy ezt a dolgot kezelted az nálam leverte a biztosítékot. Annyit mondtál volna: " Bocs srácok, nem számítottunk ilyen ütemű fejlődésre, hirtelen erre futotta, legyetek türelemmel." Senki nem szólt volna egy rossz szót se. Viszont ez az egész egy kicsit másképp lett kezelve. Az meg hogy 7-es boltban ugyanez el van játszva, csak úgyhogy már a látszatra se adtatok, konkrétan olyan mintha szemen köpnéd a játékosokat. 2 hétig épül az épület. Nem hiszem el, hogy annyi idő alatt nem lehetett volna betenni mittomén: 15-20 gyorsítót horribilis áron. Mégis csak jobb mint a " vörös hering"
4: Az első hetekben amikor játszottam még mindenki vidám volt a chaten a bugokat is poénnak fogtuk fel, és nevettünk egymás bénázásain, és a megoldásokon. Az utolsó heteimben mindenki anyázott, morcos volt, és a fórumra se szívesen néztem fel, mert féltem mit találok ott. Igen, elismerem: sose voltam top fizető player. De talán annak idején kis színt tudtam vinni a chatre. Aktív voltam, sok emberkével beszélgettem, és 1-2 embert leszámítva szerintem nem született rólam, olyan hú de rossz vélemény. De amikor már chaten se azt látom, hogy itt érdemes bármit mondani, az már rég rossz. Nekem ez tette be végleg a kaput.
5: Ne csak rosszat írjak: Rendkívül szerethető játék lenne ez, imádtam a társaságot, és tényleg egy darabig volt alkalmam versengeni is. Amikor bejöttek a háborúk, remek csaták mentek a prémmel, az hogy a többi szövi gyengébb volt a mi hibánk: Túlságosan 2 szövibe tömörödött a kemény mag. Sok ötlet nagyon tetszett, és jó volt újra ezeréves ismerősökkel együtt játszani, újakat szerezni. Elhiszem, hogy minden játékos igényeinek nem lehet megfelelni, és tisztelem és becsülöm az egész cég munkáját. (Külön szobrot Baratynak!) Köszi ezt a pár hónapot, tényleg élmény volt. Üdvözlettel: Manó
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: R.I.P
18. hozzászólás - 2020.06.21. 23:42:06 (Válasz Miklós #16 hozzászólására.)
Én azért hagytam abba mert a játék unalmas, leginkább pedig azért unalmas mert hiába jönnek eventek új tárgyak esetleg célok nincs szellemi kihívás és nem szórakoztat. Mindenütt korlátok vannak lényegében a játék miden aspektusa teljesen egysíkú, ahogyan Uga is mondta mindenki ugyan azokat a cuccokat használja, ahol pedig nem a kötelezően követendő séma működik ott a random dönt. Mindemelett az argum brutálisan túl van tolva és ez egyre rosszabb, minden drágul és az argumos cuccok 4-5-10x jobbak mint a nem argumosak, alig van aktív játékos de még ez a kevés is meg van osztva argumos és argummentesekre mert aki nem fizet az konkrétan nem ugyan azt a játékot játsza mint a fizetősek.

Pl: agyrém, hogy k fegyverről e fegyverre átállni akár több 100 argumba is kerülhet holott ez egy tök evidens dolog kellene legyen, az alkalmazottak szakértelmei harci skilljeit a játék eleje óta ígéritek, hogy lehet majd variálni de igazából még terv sincs ennek megoldására volt szó alkalmazott fúziórol stb. hónapok óta nincs megoldás a másod harmad vonal felhúzására. Egyszerűen nem működik játékként a játék, a felfedezés öröme amire szeretsz hivatkozni ott kezdődik, hogy taktikákat stratégiákat dolgozunk ki és így próbáljuk legyűrni a többieket vagy új részei nyílnak meg a játéknak és lesz egyre bonyolultabb de itt olyan falakat húztál fel ami megöli ezt az egészet.

Sokszor felhoztuk, hogy a nagy szövik nem tudnak közösségként működni hogy nem jó. hogy a térkapuban egymásra kell licitálni pedig a nagy szövik lennének azok, akik itt tartják az embereket mert egy jó társaságból nem száll ki az ember és ha hasznos tud lenni még argum nélkül is előpötyörészne de erre itt nincs mód. Persze itt elemi akadály, hogy kevesen játszanak de ezzel én nem tudok mit kezdeni szerezzetek több játékost.

Rengeteg dolgot lehetne még írni, ez a játék még csak most kezdi elhagyni a béta teszt szintet ha az elmúlt időszakot tényleg bétának tekintjük és most adnátok ki a játékot akkor lehet jobban menne lehet várni kellett volna vele...
Pontszám: 5.00
Ana

74 hozzászólás
Ana title=
Re: R.I.P
19. hozzászólás - 2020.06.22. 04:53:38
Itt fentebb szinte mindent elmondtak, amit én is gondolok. Amit hozzátennék:

- Végtelenül monoton a játék. Naponta kötelezőleg (ha nem csinálod, örökre elvész) elvégzendő tevékenységek, és a kötelezőkön túl semmi sincs. Nincs tér a szabad játékra, az egymás közötti interakciókra. Akár csak brahiból harcokra, robottal, alkalmazottal, bármivel. Az utóbbi időben már a hideg rázott, ha eszembe jutott, hogy még ezeket meg KELL csinálnom, hogy ne maradjak le. És ne írd azt még egyszer a játékosoknak, hogy nem kell játszani azzal a játékrésszel, ami nem tetszik, nem jelent hátrányt, mert becsapod őket. A játékrészek összefüggnek, vagy összefolyatjátok őket. Kevés bánya - nincs balrogszarvad - nincs alkalmazott felszerelésed. Nem kedvencépítőzöl - lemaradnak az állataid - kevesebb skillt adnak. Indítottam egy kisebb karit, ott már nincs meg a"nem csinálod, lemaradsz" kényszer, viszont ők meg egyszerűen képtelenek érdemben használni a játék egyes részeit, mert nem férnek hozzá a nagyoktól. Beleértve az eventeket is.

- Egysíkúság. Hülyére van korlátozva az alkalmazottak fejlesztése. Vagy E, vagy K, vegyes csapat fél-harmad teljesítményre képes. Nincs átjárás a kettő között, ugyanazokat a cuccokat még csak chipelni sem lehet másként, a szakértelmek aktiválásáról nem is beszélve. (Egy sorban az E és a K, nonszensz.)

- Célok. Az nem cél, hogy 5-10-100-1000 csináldezt után beraktok egy csináldezt 10000x-t. Az már konkrétan demoralizáló. Többet árt, mint ha nem is lenne. Ugyanúgy, mint az alkalmazottaknál a csilliárd hűségpont. Annál már az is jobb lenne, ha kiírnátok, hogy ügyes vagy, megcsináltad, maxos! És ha majd valaha mégis kinyitjátok ismét, akkor az újra kihívást jelentene, újdonságot, stb. Így viszont lehúz, és elkedvetlenít.

- Fejlesztések. Gyak az új dolgok egy vázként érkeznek, amit aztán a játékosoknak kell foggal körömmel vívott csatákkal félhasználhatóra alkudni veled.

- Titkok. Minden titok. Mit tud egy tárgy, állat, akármi. Mi van előtted, mire kell(ene) készülnöd. Aztán ott állsz letolt gatyával, amikor jön, mert persze nem vagy kész.

És a jó: Remek, hogy bevonod a játékosokat is, ez tényleg példa nélküli az én játéktörténetemben, de vagy hallgass rájuk, vagy menj a saját fejed után végig, mert hogy állandó foggal-körömmel harcban állsz velük, az nem egészséges. És becsüld meg őket. Utólag is, amikor már töröltek. Csak a freekből lehet fizető játékosod, fordított esetben te jársz rosszul. Hidd el, a játékért haragszanak, mert szeretnék szeretni.

Ennyi lettem volna.
Pontszám: 5.00
Laca

15 hozzászólás
Laca title=
Re: R.I.P
20. hozzászólás - 2020.06.22. 08:27:51
Akkor írnék én is pár sort…

Folyamatosan fizetőként nem érzem át a nemfizetők problémáit. A legjobb cuccokkal felszerelve a lehetőségek maximális kihasználásával dinamikus játékmentet lehet elérni, sok a könnyen elvégezhető feladat és cél emiatt. A játék áráról, a betolt pénz mennyiségéről, se az ideális mennyiségéről sem szeretnék értekezni. Mindenki el tudja dönteni mit akar és tud ebbe beletenni, az árak láthatóak, felmérhetőek, szerintem ez nem lehet vitatéma. Aki nem fizet fogadja el, hogy nem fogja tartani a tempót a fizetősökkel. Erről nem is akarok több szót ejteni.

Be kell vallanom, hogy az elején nem akartam játszani az Argum City-vel. Nem akartam még egy játékot ami „rabolja” az időmet, pénzemet. De azért csak regisztráltam, mert kíváncsi voltam. Két napig nem is játszottam az elején, pihent a kari. De aztán nem bírtam tovább, beléptem, elkezdtem játszani és beszippantott a játék. Természetesen elindult befelé a pénzfolyam is. Sajnos nem szeretek félgőzzel játszani; valamit vagy csinálok teljes ráfordítással, vagy inkább hagyom a fenébe.

És itt el is értem az első dologhoz ami zavart. És az egész játék alatt végig ez zavart a legjobban. A két nappal későbbi indulás olyan lemaradást produkált amit amíg játszottam nem tudtam ledolgozni. (és játszhattam volna akár 5 évig is akkor sem tudtam volna) Az elmaradt két napnyi napi küldetésről beszélek. Szintben ezek után csak az élmezőny után tudtam kullogni. Ehhez adódott hozzá, hogy abban a napi 4x3 percben sokszor nem tudtam gépnél lenni (elfajzott) és emiatt rengeteg napi küldetés buktam pluszban (szerintem 30-40 db legalább). Ezek mind a további lemaradásomat hivatották elősegíteni. Jeleztem a fórumon is, chat-en is, hogy ezzel kéne valamit kezdeni, de süket fülekre talált. Annyi elég lett volna, hogy mondjuk 5-10 argumért naponta 1db napi küldetést le lehessen cserélni egy másik küldetésre. Én biztos rendszeresen használtam volna így megszabadulva az elfajzott leveréses küldetéstől. (és akkor arról nem is beszéltem még, hogy mennyi aranydukátot is elbuktam az elfajzottról folyamatos lemaradásom miatt)

Hogy ez miért is olyan nagy probléma? Egyszerű. Akinek fontos a maximális teljesítés, aki ott AKAR lenni a topban folyamatosan és nem elégszik meg a sokadik hellyel, aki betol egy talicska pénzt annak igenis nagy probléma. A játék esélytelenné teszi azt, hogy felzárkózzon bárki is. (és akkor még nem is beszéltem azokról akik mondjuk 1-2 hónap késéssel találtak ide) A játékban eltöltött napok száma megad egy maximális napi küldetés limitet amit túllépni nem tudsz. Ha elengedsz egy-két napi küldit ez a szakadék nagyobbra nő és esélytelen a pótlása. (hagyjuk az energiaitalt, semmit nem old meg, vettem többször is)

Szóval ez a lemaradás okoz egy hátrányt, nem tűnik nagynak, mégis az. A szint rangsorban sosem tudtam a top20ba bekerülni, azaz napokkal (hetekkel) később lett meg mindenből a nagyobb szintű, beszélhetünk most alkalmazott felszerelésekről, új autókról, robot képességekről, bányáról, cégről, szakértelmekről gyakorlatilag minden függő a karakterszinttől. Elég demoralizáló volt pl amikor Uga (bocs a példáulozásért, de ő volt a top1 mindig) a vasárnapi arénás hajtásra már egy 9 szinttel erősebb fegyverrel tudott menni mint pl én. Valószínűleg ez akkor is bosszantott volna ha én egy nappal később kapom meg csak, de az 1-2 hetes ledolgozhatatlan előny elég letaglózó volt.

Mindazonáltal megtanultam vele együtt élni. Örültem volna, hogy ha ezt kezelitek valahogy. A későbbiekre egy tanács hozzá, ha akarjátok átgondoljátok, ha nem nem. A napi küldetések adjanak egy limitet (karakter regisztrációtól eltelt napok száma x9) és a napi küldetéseket ha nem sikerült teljesíteni le lehessen kérni bármikor. Pl, mondjuk 200 napja kezdetem a napi küldetéses limitem 1800. Eddig teljesítettem 1720 küldetést a maradék 80-at lekérhetem még. Ilyen lekérés csak akkor lehet ha lement mind a 9 napi küldi, lecseréli őket újra mint az energiaital. Ennél a megoldásnál energiaitalt bárki vehetne ezzel növelve a napok*9 limitjét +9-cel, +18-cal, stb attól függően mennyi energiaitalt vett. Természetesen a nehezen beszerezhetőséget megtartva (eventenként max 1db, liciten egyszer-egyszer)

Ez a rendszer megoldana egy ehhez kapcsolódó másik problémát is, mégpedig azt, hogy ha valami miatt nem tudsz pár napig belépni (pl. pár napos külföldi tartózkodás, családi okok, akármi) nem vesztesz vele annyira sokat. Mert a napikat tudod pótolni és szintben fel tudsz zárkózni. Az arénából kiüthető dexling, ércek, robot xp, aranydukátok, stb, stb, miatt így is hátrány fog érni, de legalább szintben nem csúszol el. Ezt amúgy a TF kezeli nagyon jól, az ötletet is onnan vettem (Játékhetek – fordulók külön számolása)

E mellett volt még pár egyéb apróság is ami zavart, a teljesség igénye nélkül:
- borzalmas autóverseny (1. elmegyek egy előzendő mellett, az utolsó pillanatban rámhúzza a kormányt, 60-ra lassulok, ő megy tovább simán, 2. átmegy rajtam egy autó amíg gyorsulási szakaszban vagyok, ahogy átér lepattanok róla lelassulok ő megy tovább, 3. sokszor észrevehetetlen motorosok, 4. billentyű nyomásra lassan reagáló autók, stb…) nem lett jó, bocs, egy ideje már nem is versengtem a top helyért, csak letoltam a napi pályát a jutalmakért és kész, de nem kell mindenkinek tetszen minden, nincs is ezzel olyan nagy gond
- Alkalmazott csoport összeállításnál nem lehet a szökőkutas karaktereket mozgatni (vagy onnan egy gombnyomásra kiléptetni a szökőkútból
- Markerek folyamatos szivatása (volt teljesen felesleges, értelmetlen helyen mozogtak és olyan is, hogy nem jeleztek amikor kellett volna, pl kert növények beérése)
- Kalandoknál a frissítés volt, hogy több alkalommal is ugyanazokat a kalandokat adta vissza folyamatosan. Tudom megoldja nagyon gyorsan a zöldre váltó zen-t, de talán van más módszer is…
- Alkalmazott arénában legyőzhetetlen és vicces erejű gépi ellenfelek váltogatása
- Az argumos játékosok sokkal erősebbek a nem argumosoktól. Persze legyen erősebbek, de nagyon nagy a szakadék. Pl: alkalmazott arénában a legerősebb 5-10 ellenfelet leszámítva mindenki ellen auto csatával tudtam nyerni minden esetben, nulla takitkával…
- Vasárnap éjfélre időzített toplista zárások. Minden vasárnap este ott ülni éjfélig, mert gyakorlatilag az arénákban az utolsó 10 perc a lényeges csak.
- Egysíkú alkalmazottak, robotok. Jó lenne több fejlesztési irány, mert a végére eljutottunk odáig hogy mindenki egyen páncélban, egyen fegyverrel, stb ment. Így néhány harci képességet leszámítva egyformára fejlesztett alkalmazottak vannak.

Talán még össze tudnék szedni pár dolgot, de ezek inkább apróságok, lehet velük együtt élni.



És akkor levelem végére eljutottam oda, hogy megindokoljam a törlésemet: Csak.



Na jó, viccet félre téve:
Nagyon sok a munkám mostanában ezért megcsappant a játékra tölthető idő számomra. A nyár egyébként is necces a gép előtt töltött idő szempontjából. Minél kevesebb időt tudok itt tölteni annál inkább lemaradok a tophoz képest (lesznek olyan napok a nyáron amikor várhatóan be sem tudok lépni, tehát bukom az összes napi küldetést)
Azért nem is sírtam tele a fórumot a problémámmal mert ezt megoldani nem lehet a játék szerkezetébe való komolyabb belenyúlás nélkül. Lásd hozzászólásom első része.


Szóval a törlésem oka: a napi küldetések rendszere.


Mindazonáltal szeretném megemlíteni a játék pozitívumait:
- Élveztem felfedezni a játék lehetőségeit, nagyon jó ötletek vannak benne, némelyik megért volna egy kicsit részletesebb, hosszabb idejű fejlesztést is mert még jobb játékelem jöhetett volna ki belőle
- Nagyon összetett sokrétű játék, használni kell mind ügyességünket, találékonyságunkat, stratégiai érzékünket, csapatjátékot, együttműködést
- A sok elem közül kiemelném a szövetségi háborút ami nagyon élvezetes, és emellett összerázza a csapatot!
- Nálunk egy nagyon jó csapat állt össze, szuper beszélgetések, közös munka, élvezetes ittlétek voltak az eredményei. Néha bosszantó volt ugyan, hogy nem volt semmiről konkrét információ, ugyanakkor egy kifejezetten szórakoztató, közösség kovácsoló feladat volt ezeket összeszedni, kihámozni és ebből adatbázist építeni.


Köszönöm a játék fejlesztésével eltöltött időt és fáradtságot, köszönöm az ellenfeleinknek, hogy tudtunk kivel küzdeni, vetélkedni, maximális tisztelet Ugabugának, hogy végig olyan elérhetetlen volt és hétről-hétre komoly kihívást támasztott elém és adott egy célt amiért igen komolyan kellett küzdeni!

Köszönöm Otoaaknak, hogy létrehozta ezt a szuper szövetséget és köszönöm minden tagnak akik rengeteget adtak a mindennapjaimhoz, nagyon bízom benne, hogy még sokáig tartani fogjuk a kapcsolatot a játék után is!


üdv: Laca
Pontszám: 5.00
Oldal: 12