Oldal: 1
Topic-nyitó
Topic neve: Argum City: a játék története
Miklós

509 hozzászólás
Argum City: a játék története
1. hozzászólás - 2019.11.09. 12:46:23
Az Argum City egy párhuzamos világban játszódik, nagyjából a mi idősíkunkban. A mi világunkhoz képest egy jelentős eltérés van: az argum nevű anyag jelenléte. Az argum a Földön megtalálható anyagok egyikéhez sem hasonlít; megjelenését a Föld lakóinak egy idegen civilizációval való érintkezéséhez kötik. Az argum egy elképesztően összetett molekulaszerkezetű anyag, amely képes „emlékezni”, és energiát tárolni. Felhasználása hihetetlenül sokrétű, szuperszámítógépeket, robotagyakat, intelligens autókat, erőműveket építenek argum felhasználásával. De képes interakcióra az élő szövettel, így az orvostudomány, a gyógyítás számos területén használják, a génmanipuláció terén is óriási ugrások történtek a felhasználása óta. Az argum még a szabadidő eltöltésében is fontos szerepet játszik: az általa létrehozott biológia mutációknak köszönhetően a családokban anyuka és a gyerekek maguk tervezhetik meg szárnyas-bolyhos elbűvölő és intelligens házikedvenceiket, míg apu a garázsban argumvezérelt harci robotot építhet, és összeereszthet a barátai által épített fémszörnyetegekkel. Az argum értéke és ritkasága miatt egyszersmind univerzális fizetőeszköznek is számít.

Az argum nagy koncentrációban 30 évvel ezelőtt, a „Látogatás” során jött létre. Azon az éjszakán számos fényes, repülő objektumot figyeltek meg. A jelenséget földrengések és óriási elektromos viharok kísérték. Számos ember is eltűnt. Az idegenekkel senki sem tudott kapcsolatba lépni, a hadsereg egyetlen gépet sem tudott lelőni, és egy nappal később a látogatók ahogy jöttek, el is tűntek. Számos helyen nagy mennyiségű fém – föld alatti érc telérek, de épületek szerkezete, járművek alkatrészei is, sőt néhol hidak, gépek - alakult át részben vagy egészen e fura fémmé. Az argum, ez a vöröses fémszerű anyag néha szilárd halmazállapotú, néha - ugyanolyan hőmérsékleten - folyékonnyá válik, és új formát ölt. A magától alakot váltó anyag néha kétségkívül alkotó szándékkal módosított alakot: mintha a molekulákban rejtőző valamiféle vezérlő erő, energia döntése alapján változott volna át. Évtizedekbe telt a tudósoknak, mire az argum titkát legalább részben meg tudták fejteni, de mostanra már sok dolog világossá vált. Az argum milliárdnyi cellából tevődik össze, akárcsak az élőlények a sejtjekből. Minden egyes cellának van egy magja, amely képes a többi maghoz kapcsolódni, és szabályozni az anyag állapotát. Minden cellának van kapacitása energia tárolására. Ezt az energiát használja az argum az átalakulásra, a cellák közti kommunikációra és még sok egyéb célra. Az első teória az volt, hogy az argum valójában egy élőlény. Azonban számos, az élőlényekre jellemző tulajdonsággal nem rendelkezik, például nem képes szaporodni, és nincs anyagcseréje sem. Mások azt feltételezték, hogy egy hihetetlenül komplex gép. A gépeket azonban valaki építi, valamilyen céllal, itt erről szó sincs. Volt egy olyan elképzelés is, hogy az argum egy, az emberiség számára felfoghatatlanul összetett entitás, félúton az élők és gépek között. Mára azonban a tudósok egyetértenek abban, hogy az argum nem más, mint egy mesterséges anyag, amit egy idegen civilizáció hozott létre primitív elemekből, és felruházott olyan tulajdonságokkal, amelynek köszönhetően ezt a különleges anyagot korábban elképzelhetetlen dolgokra lehet felhasználni.

A világ egyik legnagyobb argum készlettel rendelkező városa, egy egykor névtelen amerikai kisváros mostanra hatalmas metropolisszá nőtt, és megkapta az Argum City nevet. A Látogatás után nemcsak, hogy nagyon sok fém változott át a városban argummá, de a város alatt húzódó hatalmas érckészletekből is argum lett. Nem véletlen, hogy Argum City ad otthont számosnak a világ leggazdagabb emberei közül - ugyanakkor számos bűncselekmény is köthető a modern kori aranyvároshoz, hiszen mindenki itt akar meggazdagodni. A játékosok egy-egy gazdag család sarjait alakítják, akik épp „kirepültek a családi fészekből” és megalapítják saját cégüket, elkezdik építeni saját otthonukat.

Argum: az argum napjainkra „programozhatóvá” vált. Az argum hosszútávú memóriaként használható, programok futtathatók rajta, amivel a cellák vezérelhetők, az energiatárolás- kisüléssel együtt. Mindez egyelőre még nagyon speciális felszerelést kíván, de van sok előre felprogramozott elem: pl. argum memóriamodulok, robotagyak, CPU-k, szerszámok.

Argum City további történetét a játékon belül ismerheted meg! Alkalmazottjaid kalandokra indulhatnak, amelyek során egyre több derül ki a Látogatás hátteréről és az idegenekről.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Argum City: a játék története
2. hozzászólás - 2019.11.09. 12:47:31
Főbb karakterek és cégek:

Andres Breun, Argum City főpolgármestere. Korábban gépgyára volt, rengeteg gépe alakult argummá, óriási vagyon hullt az ölébe. Jelentős összegekkel támogatta az argumkutatást. Könyörtelen, magasra törő férfi, a hatalom számára mindenek felett. Pénzügyi és politikai befolyását felhasználta az ellenfelek eltiprására. Magasabbra tekint, szeretne indulni az elnöki posztért. Emberei folyamatosan keresik a jól működő cégeket, és felvásárlási ajánlatokat tesznek. Elutasítás esetén gyakori a „nyomásgyakorlás”.

Eron & Eron Research. Ez a kutatócég kiemelkedő eredményeket ért el az argumkutatásban, a világon jelenleg ők tudják a leghatékonyabban programozni az argumot. Számos szabadalmuk van, és emellett egy kisebb hadseregük: ami az ipari kémektől és a nyílt támadásoktól védik őket. Sokan azt vélik, hogy az Eron & Eron vezetője, Eron March kapcsolatba lépett az idegenekkel, és a tőlük kapott információk alapján jutottak ilyen szédületes eredményekre.

Beauty & Happiness Co. Eredetileg egy kozmetikai cég volt, de az argum hasznosításakor felismerték, hogy elképesztő mutációkat lehet létrehozni kutyák, macskák és egyéb háziállatok argum-izotópokkal való beoltásával. Az így kapott tündéri lények nemcsak aranyosak, de különösen okosak is. Mára már minden otthon tőlük vásárolja kedvenceit. A cég tulajdonosi szerkezete nem ismert, de sokat szerint a vezetők közül a legbefolyásosabb Eerie Anathena, a híres autógyáros egykori felesége.

Zvon Harrares. A Fekete Klán vezére, Argum City egyik legbefolyásosabb bűnbandájáé. Argum csempészésben, hamisításban, lopásban, rablásban vannak leginkább otthon. Rendszeres célpontjuk az Eron & Eron (létesítményei, tudósai, számítógépei), mivel tudják, hogy a legértékesebb az információ, méghozzá az argummal kapcsolatos információ. Az argumot nemcsak nagyra becsülik, használják is: a Fekete Klán sok embere használ különböző argum-implantokat és genetikai módosítókat.

Tharax B\'geddon. Hagyományos maffiózó, aki rablásból, prostitúcióból, zsarolásból él. Bandáját leginkább a gátlástalansága miatt félik. Az új technológiákat viszont lenézi, és nem igazán ismeri, a „hagyományos” módszerekben hisz. Gyűlöli Zvont.

Argum Industries. Ez a cég az argum ipari felhasználásából gazdagodott meg. Argum gépeket, ötvözeteket, robotalkatrészeket gyártanak, az egész világon vannak megrendelőik. A cég vezérigazgatója, Strux Olheim egy titokzatos fickó. Karizmatikus személyiség, nyilatkozatai során magával tudja ragadni a hallgatóságot, de ismeretlen múltjáról sötét pletykák keringenek, kezdve attól, hogy bűnöző volt, egészen odáig, hogy az idegenek bábja.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Argum City: a játék története
3. hozzászólás - 2019.11.09. 12:50:59
A játékban magasabb szinten lesz lehetőség rá, hogy saját kalandokat hozzatok létre, így akár ti magatok is bővíthetitek majd a megismert történetet saját epizódokkal! Itt a fórumban is szívesen látunk kiegészítéseket a sztorihoz. Kérdésekkel kapcsolatban viszont, spoilerezni csak mértékkel fogunk
Pontszám: 5.00
Oldal: 1