: Panaszok, vélemények
Miklós

447
Re: Panaszok, vélemények
21. - 2019.12.04. 16:36:52
Hexenszusz: a gyümölcsöt megkapod ilyenkor is, mindegy, hogy a pörgés nem fejeződik be, bezárod stb.... abban a pillanatban, hogy a gombot megnyomtad, a szerver rögzítette a nyereményedet.

tottti: igen, ez a hiba akkor jön elő néha, ha belépsz telefonon, és utána PC-n. Elvileg ezt felvettem már javításra, reméljük megoldódik mihamarabb!
: 5.00
Seroth

68
Seroth title=
Re: Panaszok, vélemények
22. - 2019.12.07. 14:22:44
Miklós: Mikor várható az alkalmazotti arénában előrelépés? Jelen pillanatban már 8-an állunk a 25-ös ellenfélnél, és nem tudunk továbblépni, de Uga már legalább két hete.

(ui: sry, ha már volt erről valahol szó, nem olvastam végig az egész fórumot.)
: 5.00
Endyr

599
Re: Panaszok, vélemények
23. - 2019.12.08. 09:53:04
A szovetsegi agrarium nagyon gyenge novenyeket dob, mar 3-as szintu de 90% rogton kuka (kiveve a 2 argumos), mert a 18-19-es kert mindenbol jobban ad. Es mivel ilyen horror aron lehet epuleteket fejleszteni senki nem fog hamarabb eljutni 4-5-6-os agrariumra, mint 20as kertre, szoval a problema mindenbol adott.

Egyebkent a muzeum-egyetem-sportpalya teljesen jol be van love, neha orulok a jutalomnak neha annyira nem. Az agrarium kilog a sorbol, soha nem orultem igazan annak amit ott kaptam.
: 5.00
Bunkó

3
Bunkó title=
Re: Panaszok, vélemények
24. - 2019.12.09. 15:30:58
A szövi háborúnál. Az utolsó helyezett 5 tagú szövit összerakják az első helyezett 50 tagú szövivel. Ezen azért el kellene gondolkozni a fejlesztőknek. Már nem elősször történt.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Panaszok, vélemények
25. - 2019.12.09. 15:43:51 (Válasz Bunkó #24 hozzászólására.)
: Bunkó - 2019.12.09. 15:30:58
A szövi háborúnál. Az utolsó helyezett 5 tagú szövit összerakják az első helyezett 50 tagú szövivel. Ezen azért el kellene gondolkozni a fejlesztőknek. Már nem elősször történt.


25 a most elérhető max.

És mivel a kapott jutalom, egy rakat küldi meg minden az ellenfél számon is múlik, hidd el a nagy szövik sem boldogok, amikor a 12 00kor kezdődött háború 12 06ra véget is ér.

De az árak miatt a kis szövik egyébként is életképtelenné válnak. javaslom az összeolvadásokat
: 5.00
Szotyi

17
Re: Panaszok, vélemények
26. - 2019.12.09. 21:07:44
Nem javaslom az összevonásokat. Akkor a kis karik soha nem kapnak semmit, mert elviszik a vezető nagyok. Ha valaki akar nagyban lenni menjen nagyba. Mi nem megyünk. Inkább kimaradunka szövi háborúból és lassabban építkzünk.
: 5.00
Miklós

447
Re: Panaszok, vélemények
27. - 2019.12.09. 22:55:41
A városi arénát holnap korrigáljuk, köszönjük a türelmet!

Endyr: a növénygenerálásnál 2 dolog számít, milyen szintű növényt tudsz ültetni, és milyen szintű az agráriumot. Ha pl. 4-es szintű növényt tudsz ültetni és 3-as agráriumod van, akkor csak 3-as szintű növényt fogsz kapni. De ezen lehet okosítani még, megnézem majd, biztos, hogy tudunk optimalizálni rajta.

A szövetségi háborúból hosszabb távon szeretnénk rendes ligát csinálni, ahol hasonló erősségű szövetségeket próbál a gép párosítani (most még teljesen random).
: 5.00
Miklós

447
Re: Panaszok, vélemények
28. - 2019.12.10. 16:58:15
A 25-ös ellenfelet lehet próbálni!
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Panaszok, vélemények
29. - 2019.12.12. 15:36:22
Elértem oda mint a teszten, mivel a célokkal nem kell törődni az épületek jelentős része szintlépésre nem ad újdonságot, bányanyersanyag lényegtelen hegyekben áll, az építkezések meg szépen elhúzódnak.-napi 20 perc aktív játék. egy ideig elautóztam, de miután az egész heti erdményem elcseszte a 5 másodperces álló képernyő abból is kiábrándultam, gyűjtöm a tápot oszt kész onnan is.

A háború reform jól sikerült... bár egyaltalán nem lehet futtatni néha admin segítség nélkül. Pedig alig várom már h 20 fős csapatunk kb 90 leadható támadással megmérkőzzön a következő 3 célpontos ellenféllel-most 4 főset kaptunk, ez már valódi izgalom.-tudom tudom a mi hibánk mert a túl erősek vagyunk nem a rendszeré.

A közeli event igérete tartja bennem a lelket, mert lassan úgy érzem ennyi volt.- bár erősen tartok attól h egy eventre meg a pár száz argumom kevés lesz...
a jó kis hkks lapom meg...

Nem tudom, én vagyok-e túl elégedetlen, de vhogy nem látom a rózsaszín boldogságot a játékosok körében. Lehet az tette be a kiskaput, h láttam Manó és Miklós szóváltását. Amikor ismét vki aki szólni merészel úgy van kezelve, mintha ő lenne az egyetlen akinek baja van a játékkal.
: 5.00
Miklós

447
Re: Panaszok, vélemények
30. - 2019.12.12. 23:48:02 (Válasz Baalcain #29 hozzászólására.)
Szerintem egy kicsit pesszimista vagy A pohár félig tele van, nem pedig félig üres. Ti, játékosok a pozitív hozzáállással tudtok segíteni. A jól megfogalmazott, javaslatokkal támogatott kritikákkal. De nyilván vannak dolgok, amikkel mi sem tudunk kezdeni. Természetes, hogyha a béta teszt tapasztalataival, kiugróan magas intelligenciával és jó szociális készséggel rendelkező játékosok összeállnak, akkor meg tudják csinálni a játék legerősebb szövetségét. De az, hogy a háború ezek után nem jelent kihivást, nem a játék hibája. Persze vannak megoldások, de egyik sem tetszene. Az egyik, ha egy olyan rendszer lenne, ahol a karakterek fejlettségének, tudásának nem lenne semmi szerepe, csak a vakszerencse számítana. Vagy lehetne e VUs szövi háborúból ismert rendszer is, ahol ugyan lehet taktikázni, de irreleváns, hogy hányan vagyok, vagy mennyire erősek.
Egyetértek, hogy a szövetségi háborún még lehetne javitani, de nem tudom még, hogyan. Az egyik legfőbb problémának most a létszámbeli különbséget látom. A szövetségek tagságát nem jó ötlet nagyon kevésben korlátozni, mert akkor néhány inaktiv tag esetén megbénul a szövetség. De lehet, hogy korlátozni kellene a háborús létszámot. Pl. a nagyobb létszámú szöviből max annyi (vagy esetleg legf. 2-vel több ember) mehet be, mint amennyien a kis szöviben vannak. És legközelebb azok harcolnak, akik kimaradtak (perssze a dijat mindenk körben mindenki megkapná). Vagy lehet a másik irányból is, hogy 2 kis szövetséget együtt rakna be a gép egy nagyobb szövetség ellen.
Magában a rendszerben is lehet dolgokat okosítani, pl. a kisebb szövetségnek több gyógyítási lehetőséget adni.
Róma sem egy nap alatt épület fel, és egy többszemélyes versenyt nagyon nehéz jól kitalálni, egyensúlyozni, természetes, hogy nem lett tökéletes elsőre.
A szövetségi háború mellett több olyan versenyt is szeretnék még, amiben szövetségek vesznek részt, de ezeket már itt, a fórumon meg fogjuk veletek vitatni.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Panaszok, vélemények
31. - 2019.12.13. 02:32:00
Nem mi vagyunk a legerősebb szövi pontszám alapján.
És az a játék hibája, h a legerősebb szövi nem is háborúzik. mert valójában táptalan dolog, mi is csak a játék miatt tesszük. Ők építettek... először egy városházát 50 milláért és egy boltot ami rendkivül hasznosnak bizonyult hasonlóan olcsó áron.

A teszt tapsztalatot gyakran említed holott a játék rég túlszárnyalta,és kicsit visszás amikor a felsorolásodban nem látom a "argum" kifejezést mintha az nem előny lenne. Nincs az a teszt tapasztal ami lekompenzálja az random célpont választású játékban a full argumba bújtatott nagy védőjű karikat.
szóval ha túl erősek vagyunk akkor az igenis a rendszer hibája, ami pl engedi, h akár az első nap befigyeljen 10k forint a 30 sikerpontért. és utána minden nap lehessen venni tpét hűséget stb stb. amik mind erősíthetik a harcban a karit. a tárgyakról nem is beszéltem még
Mert bármit is állítasz nincs nagyobb előny a játékban az argumnál.

Oldalakat írtam hogy lehet háborút javítani már a tali előtt. Az igazságos adománypont már jó előrelépés de nem ad + játékélményt. A többi dologra azt írtad, h az már fejlesztés ami hónapokig nem lesz mert a játék dinamikája szerint nem kell több fejlesztés.

Most is korlátozva van hány játékos mehet be a kis szövihez... mert nincs épjük. Még az elméleti esélyt is elvenni vkiktől... hát hát
A több kis szövi érdekes ötlet.
És továbbra se felejtsük el, nem csak adománypontot lehetne gyűjteni hanem harctéri gyógyítást és küldi pörgetést is ami a jelenlegi rendszerben nincs megoldva.

ui. ami biztos, h elég rossz napom volt és a játékon belül is nagyon sok negatív tapasztalat ért. szóval némileg a szokásosnál üresebb a pohár
: 5.00
Manó

44
Manó title=
Re: Panaszok, vélemények
32. - 2019.12.13. 11:10:47
Kedves Miklós!

Előre leszögezném a hozzászólásom nem támadó jellegű, de lesznek bennek kritikák.
A minap volt egy kis vitánk a 4-es boltal kapcsolatban. Nehezményeztem, hogy 4es bolt felépítése után találtunk benn egy tárgyat, ami 39-es szintet kért, és már 20 as szinten elfogadhatatlan statokkal rendelkezett. Erre jött a válasz: " Jah az placeholder..."
Nos, hogy értsd pontosan mi is számomra ebben a hiba:
- Adományoztam nem kevés nyersanyagot.
- Vártunk x órát, hogy kész legyen a bolt. ( Az, hogy amíg argum van a szöviben, nem lehet kutatásból gyorsítani szintén vicc. 1000 argumos célok után kb csak áll a szöviben a kutatás pont.)
- Nem kis mennyiségű kredit után kaphattam volna egy cuccot, amit hetekig nem használhatok, és majd ha tudok is, SEMMI értelme nem lenne. ( Kivéve ha nem kapok rá egy küldit, vagy egy célt)
- Igen, ezek az összegek Argum playereknek nem nagyok, de én mint F2P plaxer, igen megszenvedem ezeket. nem, ez nem panaszkodás, elfogadtam, hogyha egy szövi tagja vagyok, és élvezem az előnyeit, annak ára van.)
- Akkor kezdtek elszabadulni a dolgok, mikor kijelentettem: Inkább akkor kérünk 4-es térkaput, (3-as térkapu kincse 2*3 relikviaszilánk. Ez komoly? Oké, hogy random de nah...) és írjuk ki, hogy BÉTA 2.0. A térkapus dolgot én se gondoltam komolyan, de valljuk be: olyan dolgokba szaladunk bele napi szinten, aminek béta alatt ezer éve ki kellett volna jönnie. Hoszabb béta, vagy több player kellett volna, de valljuk be: jelenleg olyan szinten vagyunk, ami nem volt tesztelve bétában. Ezek után szerintem nem sértő a béta 2.0 jelző. Persze bizonyos dolgok tesztelve voltak, állításod szerint 2-3 évig van tartalom a játékban. De egy nyamvadt 3- szintű épületben placeholder? Elég lett volna egy évnyi tartalom, de az működjön is. Persze nem látok bele a fejlesztésbe, kívűlröl könnyen nagy a pofám, sőt, ahogy említetted is: " Ingyen játszik egy játékkal, és napi szinten ilyen problémákkal jön." Az elején vettem argumot. De az, hogy hogy 1000-et kéne adományozzak, illetve a játék egyik gerincét képző alkalmazottak megesznek 2-3 szintenként nem keveset, és olyan "alap" dolgokért kéne argum, minthogy időben le tudjak egy autóversenyt 1x-es garázs alatt, vagy hogy legyen építési sor. Soknak tartom. Elfogadtam, hogy casual módon tolom, kihozok ebből az egészből annyit, amennyit argum nélkül lehet. Nem török hősi babérokra, stb. Ettől függetlenül az én kritikám is létezik. Szerintem nálad berögzült, hogy egyszer poénkodtam a döglött kigyókkal, és elkönyveltél hisztiző playernek, aki felesleges dolgokért rinyál. Az elmúlt hetekben pl. Baal panaszkodott, hogy a szövi háború necces, rá 10-15 percre már emailben ment a csevely. Amikor én panaszkodtam, hogy hulladék tárgy van egy 4-es szintű épületben, " Ingyen játszik, és folyamatosan reklamál". Talán a " Kérünk inkább térkaput, és írjuk ki, hogy béta 2.0" kicsit sértő lehetett. Mondjuk olvasva a világ vhatet, én még konszolidált voltam. nem volt bennem semmi sértő szándék, csak egyszerűen rosszul esett a dolgok kezelése:
- Nem hiszem, hogy a 4-es épület annyira durva, ha állításod szerint más területeken 2-3 évnyi content van. Egy hónapja megy a game.
- Rögtön be lettem állítva hisztiző playernek, holott eddig mindig tisztelettel beszéltem veletek, és a többi játékossal szemben is védtem a KFT-t. (Ha a döglött kígyós dolgot komolyan vetted, azért ne haragudj, de nem fogok elnézést kérni.)
- Az ingyen játszik és folyamatosan reklamál apróságokért dolog, bevallom nem esett jól. Valóban ingyen játszok, de sok időt fordítok a játékra. A kezdeményezésemre pl van egy kalandlista (ami már több dolgot is tartalmaz), de hiába jeleztem hetekkel ezelőtt személyesen neked, hogy a fórumban hibásan jelenik meg a link, a probléma azóta is adott)
- Ha az említett fegyver kapcsán annyit kaptam volna: "Oh bazz ez benéztük, pár nap türelmet, dobunk be valamit a helyére!" Hidd el egy rossz szavam nem lett volna. Így viszont nem gyengén negatívan jött át a KFT. kommunikációja.
További Tisztelettel: Gonosz Manó
: 5.00
Manó

44
Manó title=
Re: Panaszok, vélemények
33. - 2019.12.13. 11:32:01
.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Panaszok, vélemények
34. - 2019.12.13. 12:08:45 (Válasz Manó #33 hozzászólására.)
Már a teszten is alakítani kellett a szöviháborún. A tali előtt oldalnyi tervet, változatokat írtam mit lehetne javítani.
És ezeket folyamatosan emailben.
Amit említesz manó, arra hívta fel Miklós a figyelmem, h küldött már új levelet amit nem olvastam.

Nem pedig egy ad hoc probléma felvetésből lett levelezés. szóval ne gondold, h bárkinek gyorsan megy Miklós gondolkodására hatni. Az alapvető játék és fejlődés lassító gondolkodással nem tudok mit kezdeni, az Öv is akkor halt meg amikor játékcél lett a karakterekfejlődés blokkolása-itt pedig indulástól ez megy hacsak nem argumot költesz.


És miközben tegnap is sok mindenben volt javalatom, tartom megam a november végi igéretemhez, nem láttam okot amiért nem: a 30 sikerpontos tárgyat, h játékban hagyta amikor még csak 2 ember vette meg és nem korrigált, ott és akkor megírtam, hogy soha nem fizetek Beholderes játékban egy kanyi vasat sem. úgy számoltam nagyon alaphangon fél millió- 1 milla amit eddig rájuk költöttem az évek alatt, de több nem lesz.

szóval... bár van argumom és prémes is vagyok meglehetősen beosztóan élek vele, nem az történik manó h a fizető játékosnak gyorsabban reagálnak mint neked. hanem az egyik fő tesztelővel folyamatos a kontakt a játék haladása közben is-ami azért elég logikus.

És a magam részéről nagyon elkeserítőnek láttam Miklós regalását a problémádra. Pont azt amit te: nagyon könnyű lenne hibát elismerni és javítani azt azt mondani átgondoljuk amit mondasz. de élből elutasítani egy szövi panaszát és felhozni, h nem is fizetsz.... hát na.
: 5.00
Miklós

447
Re: Panaszok, vélemények
35. - 2019.12.13. 12:17:14
Oldalakat írtam hogy lehet háborút javítani már a tali előtt. Az igazságos adománypont már jó előrelépés de nem ad + játékélményt. A többi dologra azt írtad, h az már fejlesztés ami hónapokig nem lesz mert a játék dinamikája szerint nem kell több fejlesztés.

Minden javaslatot lementettem, kategorizálva, de sajnos ezt nem találom, hogy milyen javaslataid voltak a háború optimalizálásával kapcsolatban. Viszont! Hogy konstruktívak legyünk, mindjárt nyitok egy külön topikot csak ennek a témának, hogy egy helyen legyen minden. Olyat sosem irtam egyébként, hogy "a játék dinamikája miatt nem kell több fejlesztés".
itt is a topik

Most is korlátozva van hány játékos mehet be a kis szövihez... mert nincs épjük. Még az elméleti esélyt is elvenni vkiktől... hát hát

Elnézést, ezt a mondatot nem értem.

Manó: Ahogy a chaten és itt, a fórumban is írtam, ez egy elég komplex, összetett játék. Számos dolog van, amit 6 év alatt sem jött elő, nemhogy az 1 hónapos béta alatt. Ezek között tényleg vannak lényeges dolgok, Baalnak pl. igaza van, hogy a háború optimalizálásra szorul, a vakond is nagyon fontos volt, hogy megoldjuk, mint ahogy az elfajzott lagot is. Azt viszont, hogy a játékban fejleszthető 100 dolog közül egynek az egyik szintjén kapott 3 jutalom közül az egyik nem hasznos, nem éreztem olyan egetverő problémának, hogy jelentős prioritást kapjon. Leirtam, hogy mi volt a hosszútávú cél ezzel a placeholderrel, pont olyan dolog, amit nem lehet egyszerűen megoldani, ez egy jövőbeli fejlesztés helye lesz. Elnézést, de nem fogok megígérni olyat, hogy pár nap múlva ezzel csinálni fogunk valamit, mert ez nem lenne igaz
Én annyit kérek csak, hogy az ilyen jelentéktelen apróságokat ne kelljen ennyire felfújni, ne csináljunk a bolhából elefántot, van épp elég dolgunk enélkül is most (pl én már nagyon várom, hogy Baratynak legyen végre ideje a fórumos teendőkkel is foglalkozni), mert azalatt is, amíg sokadszor magyarázom el, miért van ez így, dolgozhatnék az új eseményen.
A doksid linkje a fórumban azért nem működött egyébként, mert hibás volt a link, volt benne egy extra space, de ezt már elvileg megbeszéltük. a linkeket egyébként tudod 2 url tag közé rakni, akkor kattinthatók is lesznek egyből, és l is tudod tesztelni.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Panaszok, vélemények
36. - 2019.12.13. 13:31:00 (Válasz Miklós #35 hozzászólására.)
A november 21.én küldött levelem és az ebből indult levelezés.-ami végén áttértünk ügyfélszolgálatra.
A megbízható freemailen könnyen visszakereshető ))-pl ezekben vetettem fel h beszéljük meg a szövihábú fejlesztést nyilt fórumon... kikérve a többiek véleményét

Ha az egész mondatot nézed, nem pedig a kiragadott mondatrészt akkor talán ismerősebb.
Soha nem azt írtad, h nem kell több fejlesztés, hanem h hónapokig nem kell több fejlesztés. -és fejlesztésnek mondtál oyan dolgokat is amit azóta felismerve, h a játéktervezési hiba korrigálni kezdtél

Zokszó nélkül elismerem, h rengeteg változott egyes területeken a véleményed és hozzáállásod, miután a játék tényei nem igazolták elképzelésed.
HA bevágnám a okt 1. leveled szinte mondatról mondatra átírnád .-és reagálva a játékosok visszajelzésére sokszor már javítva is lettek a problémás játékelemek azóta ill tervben a javítása.

Továbbra is fenttartom, amit a napokban is írtam. Ebben a játékban van potenciál, ez egy jó játék lehet. nekünk némi időt kell adni és türlemes lenni, ha már ennyire korán kijöttetek vele, nektek pedig gőzerővel javítani a gondokat és átgondolni minden problémát amit a játéksok jeleznek.-mert ők képviselik azokat is akik nem írják meg a bajukat csak megunják.
Látszik, h haladtok, h sokat dolgoztok és megvan egyes területeken a jószándék. Hogy mindez mire elég... ki fog derülni
: 5.00
Endyr

599
Re: Panaszok, vélemények
37. - 2019.12.13. 13:57:04 (Válasz Miklós #35 hozzászólására.)
Kedzjuk ott, hogy nekem eddig bejon a jatek, de azert nem teljesen ertek veled egyet.

Ezekkel az "aprosagokkal" csak az a gond, h senki nem csinalni belole problemat, ha 1-2 lenne belole, de sajnos nem igy van. A jatek hemzseg az "apro" bugoktol es egyensulytalansagoktol, es a 23. ilyen az, aminel kiborul nalunk is a bili es "felfujjuk". Ahogy megismertelek te is vegtelen turelmes ember vagy, az, h igy kikeltel magadbol csak attol lehet, h hetek ota kapod a nyakadba az anyazasokat es valsz. most elszakadt egy kicsit a cerna.
Egyebkent ez a boltos problema nem olyan aprosag amire NAPOKIG gyujtoget az ember majd utana NAPOKIG varja, h megepuljon, hogy aztan kideruljon, h meg nem jutott ra fejlesztesi ido. Nalunk is pont a bolt lett volna a kovetkezo es emiatt atvarialtuk a sorrendet.

A fo problema, hogy a jatek meg nem volt kesz indulasra, ezt mi a beta vegen erosen probaltuk kommunikalni feled, megis elindult. Nagyjabol sejtem az okokat mogotte (anyagi es lelkesedesi), de attol a tenyek nem valtoznak, buggal tele jott ki a jatek. Beta vegen azt igerted, h 3-4 het utan mar varhato lesz az esemeny. A valosagban az tortent, h annyi bug volt, h a 2 fejlesztonek fingani sem volt ideje csak bugjavitasra. Es ami nem bugos az meg nincs kesz (lasd szornyarena, celok, szovi epuletek).

Igy utolag en is azt latom, h a jatekosok turelmen kivul mas lehetoseg nincs helyrehozatalra, ezt ugye az eles indulas eltolasaval lehetett volna kikerulni. Viszont latszik, hogy egyre tobben kapjak fel a vizet emiatt, bennem is kihalt mar a kezdeti lelkesedes. Veszelybe kerul a jatek, mert a jatekosok beleunnak a folyamatos "legyel turelmesbe". Majd megoldas az lesz, h fel ev mulva elindul a Vilag8 (az eddigi logika szerint ) es ott mar az elejetol bugmentes es balaszos lesz a dolog. A kerdes az lesz, h arra mekkora lesz majd az erdeklodes...
: 5.00
hjanó

1
hjanó title=
Re: Panaszok, vélemények
38. - 2019.12.14. 07:47:19
Sziasztok!

Sokáig gondolkodtam rajta, hogy írjak vagy ne írjak a fórumra, de a végén meggyőzött a sok hiba, hogy meg kell tennem.
Az utóbbi 2 napban annyi hibával találkoztam, hogy nem mehetek el mellette.
Sorolom is őket:
1. A mai napon sikerült ismét belefutnom az alacsonyabb fokozaton a Speedy Gonzales vakondokba. Mivel a természetben dolgozok igencsak meglepetést okoztak az egy szem alma megmaradásával. Szerintem ezt a játékot ideje lenne úgy javítani, hogy végre érdemes is lenne vele játszani. Különben ez a játék szerepelt egy másik játékban, ahol nem volt vele probléma, talán át kellene venni tőlük.
2. Az egyik barlangi kalandon 5 pontot vont le a 3 helyett. Érdekesség volt emellett, hogy le is fagyott a kaland, amikor baráti segítséget kértem, feladásra biztatott. Közben valaki kisegített és tovább engedett, de a 2 pontot nem kaptam vissza.
3. Az autó versenyben beértem a célba és ott fagyott le a játék. Se a kocsi nem mozdult előre, de érdekes módon jobbra és balra igen, se a pontot, se kreditet nem adta meg, se tovább nem engedett. A végén nem tudtam mit csinálni, ki kellett lépnem, persze a verseny számomat levonta.
Problémás az is, hogy az autó képes áthajtani a sárga teherautón. Tudom,hogy azt mondják , hogy mindent meg lehet oldani nagy gázzal, de szerintem nem életszerű.
Kicsit visszavet a játék élményen az is, hogy van olyan helyzet, amikor nem lehet előzni, mert teljesen foglalt a pálya. Bár ez versenypályán is előfordul.

4. Problémám van a bánya fokozással is. Sokszor lép többet vagy az istennek sem akar továbblépni a bányászom. természetesen ennek köszönhetően hullik a szikla, mint a záporeső.
5. Kicsit azt is furcsának tartom, hogy a fegyverek sebzése igen csak eltérőek, de legalább lehet kísérletezni velük. Itt természetes nem az argumos és nem argumos különbségre értettem.
6. Ugyan ezt tartom furcsának a Héro ellenfeleknél is. Van egy piszok erős, utána pedig egy olyan, amit még a Kis Pista is leütne...


Egy biztos, hogy a játék tesztelése nem volt rendesen elvégezve és rohammunkával a sok hibát nem lehet kijavítani rövid idő alatt. Csak azt kellett volna figyelembe, hogy ez a játék rovására megy és sok játékos kedvét elveszi a játéktól.

Ezenkívül egy játék elindítását nem úgy kellene elvégezni, hogy nem azonos feltételekkel indulhatunk...
Ezt úgy kellene lebonyolítani, hogy kihirdetni mikor indul a szerver pontosan 00 óra 00 perckor, így mindenkinek van lehetősége elkezdeni vagy sem. A játék így sokaknak élvezhetetlenné válik, ugyanis egyes célokra még csak lehetősége se lesz a kisebb szintű játékosoknak.

A grafika pedig nagyon sok kívánni valót vet fel...

Azért mondanék jót is:
az összetettsége érdekes és élvezetessé tudná tenni, ha a hibák rövid időn belül javításra kerülnének ( ezért is játszom még)
A mini játékok eddig jól működtek nálam.

Kérem orvosolni a hibákat mielőbb, mert nem elég az indulási aránytalanság, még az ember kedve is elmegy az egésztől.
Üdvözlettel:
hjanó
: 5.00
Endyr

599
Re: Panaszok, vélemények
39. - 2019.12.16. 11:19:58
Kifejlesztettem a 450 dexlingbe kerulo harci kepesseget es szomoruan tapasztaltam, h minimalis, szinte eszrevehetetlen (10%-os) emelkedes volt a skillben. Egyreszt a 450 dexling 1 het gyujteses jelenleg ami irgalmatlan sok, masreszt pedig az a teny, hogy vakon kell fejleszteni (azaz csak akkor tudom mit ad 2. szinten, ha megnoveltem) ertelmetlen. Harmadreszt pedig az a teny, h lattam, h a kov szint 1500 dexlingbe kerul mar elvette az eletkedvem.

Jelenleg igy nem sok ertelme van ezt novelni, sokkal jobban megeri a szakertelem bonuszokra rakni a dexlinget. Szerintem kene egy kicsit finomitani az ertekeken (akar a magas koltseg is maradhat, de akkor erdemben erosodjon a skill) es mindenkepp legyen kiirva, h mik a kov. szint ertekei, ne 1 kattintassal rontsam el az 1 heti sporolasomat.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Panaszok, vélemények
40. - 2019.12.16. 14:19:11
A vakond a fejlesztés után sokkal jobban működik. Viszont most is van, h később indul el és sokkal nagyobb sebbességel rohangál mint máskor.

2 egymás utáni játékom- fél perccel később indítva- 10szeres eltérést ad.
: 5.00