: 1234
: Pusztulat
Miklós

447
Pusztulat
1. - 2020.06.09. 16:48:07
Mivel hamarosan indul az esemény, szeretnék néhány infót megosztani róla.

Az esemény külön nevezést nem igényel, minden szövetség, amelynek legalább 5, min. 8. szintű aktív tagja van, részt vesz benne automatikusan.
A szövetség oldalon, jobb oldalt, a barát ikon helyett lesz egy robot ikon, arra kattintva lehet megnyitni.
A Pusztulat minden héten hétfőtől szombatig tart, minden nap 1 forduló, vasárnap van az eredményhirdetés.

Az induláskor egy "béta" verzió fog futni. Ez azt jelenti, hogy a költendő erőforrásokat a gép nem vonja le, viszont még jutalom sem lesz. Ez arra jó, hogy ki tudjátok próbálni az egészet anélkül, hogy esetleges hibák, egyensúlyi problémák vagy a szabályok félreérthetősége miatt bárkit hátrány érne. A "béta" alatt szívesen látunk kérdéseket, hibajelzéseket és javaslatokat is. Várhatóan 2 vagy 3 hétig fog tartani, ezután "élesedik", azaz már jutalom is lesz érte.

A Pusztulat egy térképen játszódik, 4 vagy kevesebb szövetség vesz részt benne. értemelszerűen, ha 4-nél több aktív szövetség van egy világon, akkor több térkép fog generálódni. Minden szövetség a térkép 1-1 sarkából indul, kezdetben 1 bázisotok lesz. A térkép hatszögletű mezőkre van osztva Újabb mezőt akkor lehet elfoglalni, ha az a szövetségetek egy bázisával vagy egyéb területével szomszédos.

Minden játékosnak van mozgáspontja (felső sorban lesz látható). A mozgáspontod folyamatosan regenerálódik. Egy terület elfoglalása 1 mozgáspontba kerül. Egy játékos egyszerre meghatározott számú mezőt tud ellenőrizni (mozgáskorlát, felső sorban látható). Ha ezt a korlátot eléri, csak akkor tud újabb mezőt elfoglalni, ha egy korábbi mezőt felszabadít. Elfoglalás után egy mező valamennyi ideig védett (nem lehet elfoglalni). Ha "felszabadítod" egy meződet, az nem szabadul fel azonnal, csak adott idő után, ekkor foglalhatsz helyette másik mezőt. A mozgáskorlátod naponta emelkedik, ill. radar nevű tárggyal is növelhető (robot bossok dobják).

A térképen levő mezőknek vannak nehézségi szintjei. Minél magasabb, annál erősebb robot védi, de annál több pontot is ér.
Minden mező elfoglalához egy robotot kell legyőznünk. Ha ez egy másik szövetség mezője, akkor az elfoglaló játékos robotját, ha semleges mező, egy gépi robotot. A túl erős ellenfeleket előzetes ágyúlövésekkel meg lehet gyengíteni, és a kapacitást a támadás előtt ki lehet kémlelni (de mindig 2 lehetséges konfigurációt fogsz látni). Az ágyúk a térképen elfoglalható tereptárgyak, napi 1 lövést adhatsz le vele.

Egy szövetséget nem lehet teljesen megsemmisíteni, a kiinduló bázisát nem lehet 2 mezőnél jobban megközelíteni. A szövetségek közti létszámkülönbséget úgy egyensúlyozzuk ki, hogy a kis szövetségek több MP-vel indulnak, gyorsabban regenerálnak, és egy tagnak magasabb a mezőkorlátja.

Pontozás: minden nap végén, este 11-kor minden csapat annyi pontot kap, amennyi a területeinek az össz-pontszáma. A renegát bázisokért és argumbányáért extra pont jár. Hogy elkerüljük, hogy mindenki a zárás előtti pillanatokban támadjon, 18 és 19 óra között a robotod 10%-kal gyengébb lesz, ha másik játékos területét támadja, 19 és 20 között 20%-kal stb.

Tereptárgyak:
Renegát bázis: Csak akkor lehet elfoglalni, ha nincs vele szomszédos ellenséges mező. Nem számít bele az elfoglaló játékos mezőkorlátjába. A pontozásnál +10 pontot ér.

Rakéta: Max. 3 mezőre tudsz támadni a rakéta mezőről. Ha nem a szomszéd mezőre támadsz, a rakéta elhasználódik, eltűnik.

Teleporter: Ha elfoglalod, a neki megfelelő színű teleport-pár is a tied lesz, és tudtok közvetlenül onnan támadni!

Ágyú: Ha elfoglalod, tüzelhetsz vele egy max. 8 távolságra levő mezőre. Ekkor a célpont mezőn levő robot a következő támadásig 30%-kal legyengül. A támadás után az ágyú mezőt elveszíted. Ha ugyanazt az ágyút akarod még egyszer használni aznap, már erősebb védő robotot kell legyőznöd.

Robot boss: Az átlagosnál erősebb robot, legyőzésekor tárgyakat találhatsz! A radar azonnal megnöveli a max. mezőkorlátodat, a lítium akkumulátort pedig a bal felső sarokban a + gombra kattintva fel tudod használni, hogy mozgáspontot kapj.

Gyár: A Pusztulatban a kémkedés kutatáspont költségét csökkenti 25%-kal, csak a tulajdonos játékos számára. Max. 3 gyár hatása adódik így össze.

Argum bánya: A térkép közepén álló, 4 mezős argum bányát csak akkor foglalhatjátok el, ha 10 percen belül a csapatodból 3 különböző játékos győz ellene. Az argum bánya minden nap argumokat termel a szövetség bankjába, és +25 pontot ér naponta.

Az elhasznált rakéták és legyőzött robot bossok nap végén visszateremnek, akár más mezőkön.
: 5.00
Endyr

599
Re: Pusztulat
2. - 2020.06.10. 00:34:52 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Koszi az osszefoglalot, elso olvasas utan a hirtelen felmerult kerdeseim:

- Lesz valami liga-szeru ami alapjan osszesorsolja a resztvevoket a gep, vagy random lesz es a legdurvabb szovi megkaphatja a leggyengebbet ellenfelnek?
- A harcban szerzett sebesulesek begyogyulnak harc kozben, vagy atviszed a kovetkezo csatara (mint a haboruban)? Azaz sok kozepes robot le tud gyozni egy eroset, vagy a nagy fixen atgyalogol rajtuk?
- Egy mezon hany jatekos lehet? Ha tobb van akkor mindnek le kell csapni a robotjat?
- Ha egy jatekos tobb mezot birtokol, akkor mindenhol ugyanaz a robot vedekezik?
- A fentiek eseteben eloallhat olyan szitu, hogy 5 nagyon eros jatekosbol allo szovi leverhetetlen lesz, mert kapnak extra mezoket a letszam miatt, de leutni nagyon nehez oket?
- A hetfoi nevezeskori kapacitas beallitast hasznalod mindenhova, vagy hetkozben lehet valtoztatni?
- Jol ertem, hogy a pontozasos rendszer alapjan az utolso nap nem lehet megforditani az allast (mint ami most az arenaban van)?
- Mi lesz a jutalom? Mindenki kapja vagy a gyoztes?
- Pontegyenloseg eseten hogy kapjuk a jutalmat?


Bocsi a sok kerdesert, probalok moge latni a dolgoknak, esetleg otleteket adni, hogy mit finomhangoljatok ha esetleg nem gondoltatok meg ra.
Tuti eszembe jutnak meg egyebek is, majd jelentkezek
: 5.00
LanMaffia

53
LanMaffia title=
Re: Pusztulat
3. - 2020.06.10. 13:08:56 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Nekem tetszik, hajrá!
: 5.00
Miklós

447
Re: Pusztulat
4. - 2020.06.10. 17:26:49 (Válasz Endyr #2 hozzászólására.)
Igen, szeretnénk ligát, az első héten random lesz persze a sorsolás, de utána már irányítottabb.
A sérüléseket nem viszed tovább. Viszont lesznek ágyúk, amivel meg tudsz egy erősebb robotot gyengíteni, hogy le tudd győzni, 3 lövéssel akár az eredeti erősség 10%-ára vihetsz egy robotot.
Egy mező mindig egy játékosé, de a szomszédos mezőkre a szövetsége bármely tagja tud tovább támadni.
Amikor több meződ van, mindenhol ugyanazzal a robottal védekezel.
A kapacitást bármikor szabadon módosíthatod, mindig az aktuális robotoddal harcolsz.
Meccsfordítás utolsó napon: így van, bár a VU-n is van olyan, hogy a későbbi napoknak nagyobb a szorzója, lehet itt is hasznos lenne ilyesmi, hogy végig izgalmas maradjon a verseny.
Jutalmat, mint mindenhol, kap a vesztes is, csak kevesebbet. Lesz szövetségi szintű jutalom, és egyéni. Az előbbiben lesz az az erőforrás, amivel a szövetségi relikviákat fejleszted.
A pontegyenelőségre egyenlőre nincs tiebreaker, valamit majd kitalálunk, de ennek nagyon kicsi a valószínűsége, lévén minden egyes mező pontértéke változik, a területek száma sem egyforma.
: 5.00
VCs

17
VCs title=
Re: Pusztulat
5. - 2020.06.10. 22:12:01
Eddig igéretes, úgy tűnik jó pár tapadsztalatot beépítettetek az előző arénákból stb.
Külön tetszik, h az aktuális kapacitást beállítást nézi.

Az Argumbánya elfogoglalása, megközelítése meg igazi közösségi esemény lesz, kreatív ötlet.
Jó ideje várunk rá, de úgy tűnik, h ez a játék egy komoly kibővítése lesz.

A robot buffok érvényesek a pusztulatban?
: 5.00
Otoaak

82
Otoaak title=
Re: Pusztulat
6. - 2020.06.10. 22:25:47 (Válasz Miklós #4 hozzászólására.)
"A pontegyenelőségre egyenlőre nincs tiebreaker, valamit majd kitalálunk, de ennek nagyon kicsi a valószínűsége, lévén minden egyes mező pontértéke változik, a területek száma sem egyforma."

Akkor remélhetőleg 10-ből csak 8-9-szer fordul majd elő.
: 5.00
puszedli

110
puszedli title=
Re: Pusztulat
7. - 2020.06.12. 07:14:59
Amíg tart a Pusztulat, azalatt a szövetségbe felvenni, kirúgni lehet embereket?
A karaktert lehet törölni közben?

A robot arénában bent tudok lenni gyenge robottal, miközben a Pusztulatban erősebb robottal harcolok?
: 5.00
Miklós

447
Re: Pusztulat
8. - 2020.06.12. 13:36:49 (Válasz puszedli #7 hozzászólására.)
Nagyon jó kérdések!

Mivel a Pusztulat szinte mindig van, nem tartom jó ötletnek, hogy ezalatt ne lehessen kilépni vagy belépni szövetségbe. Valószínűleg ezt úgy kell kezelni, hogy ilyen esetben az adott játékos által birtokolt összes mezőt töröljük.

A Pusztulat és a robot aréna ugyanazt, az aktív robotodat használja, nem tudsz különböző robotot konfigurálni a kettőre.
: 5.00
puszedli

110
puszedli title=
Re: Pusztulat
9. - 2020.06.16. 13:45:29
Lehet már tudni, hogy mikor fog kezdődni az éles tesztelés?
: 5.00
Baraty

93
Baraty title=
Re: Pusztulat
10. - 2020.06.18. 15:37:16
Elindult az éles teszt, nézegessétek.

A mostani tesztnél még délelőtt 11-re állítottuk a napi pontszám frissítést (az élesben 23 óra lesz)

Egy kis technikai adalék a pusztulathoz.

A mezőkön történt frissülések nem real-time jelennek meg, jelenleg kétféleképpen történik:
- amikor egy játékos cselekvést végez egy mezőn (támadni akar, támad, ágyúval lő, stb), akkor beolvassa a legutóbbi frissítése óta eltelt változásokat, és megjeleníti a térképen
- ha csak "nézelődik", és nem kattint sehova, akkor csak időnként hívja meg a szerver a klienst, és frissíti le a változásokat

Ezt a módszert valszeg finomhangolni fogjuk, amint látjuk majd, hogy egyszerre sok játékossal hogyan is működik. (cserébe viszont socket nélkül is megy a pusztulat)
: 5.00
Timmy

16
Timmy title=
Re: Pusztulat
11. - 2020.06.18. 16:42:51
Kisebb szövetségnek mikor kell jelentkeznie?
Most nekünk ezt írja ki: Szövetséged ebben a körben nem nevezett a Pusztulatra. A jelenlegi fordulóból hátralévő idő: 115:17:37
: 5.00
Birka

18
Re: Pusztulat
12. - 2020.06.18. 17:13:13 (Válasz Timmy #11 hozzászólására.)
Timmy:
"Az esemény külön nevezést nem igényel, minden szövetség, amelynek legalább 5, min. 8. szintű aktív tagja van, részt vesz benne automatikusan."

Nekem elsőre tetszik, megjegyzéseim:
-Elsőként léptem be a szöviből egy relatíve erős robottal. Rakétákkal minden elérhető bosst "lefarmoltam" a környéken. Így 24 mezőt birtoklok most (Az ágyúkat későn vettem észre, hogy akkor is vesztem 5 perc után, ha nem használom el...), miközben 12 vagy 13 lépéssel indultam el csak.
-A mezők erőssége esetenként nem tűnik jellemzőnek a rajta terpeszkedő robottal.
-Az ágyú "vesztett lépés", mivel nap végén nem ad pontot. Mi lenne, ha elfoglaláskor adna 1 instant pontot?
-50. szintűként mindennek nekimentem ész nélkül (kémlelést mellőzve) és 1x pattantam csak. Ugyan ez 44. szinten 50-50%-os win arányt jelentett már az 5-ös mezőn is. (Mind a 2 roboton 0 argumos felszerelés van, és bőven nem maxosak nonprémes cuccokból sem.)

Elsőre érdekesnek tűnik, de ha az egyik szövi csinál a másik bázisáig egy "ösvényt" a közepes karakterekkel, majd a top robottal "körbekerítik" a másik bázist, akkor azok mit tudnak majd csinálni?
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Pusztulat
13. - 2020.06.18. 18:32:29 (Válasz Birka #12 hozzászólására.)
Nem lehet közvetlen a másik bázishoz foglalni.

Nagyon túlzónak érzem a különbséget amit egy kis szöviben lévő +ba kap, rengeteg alapmozgáspontot. Ha ehhez még + regen is jár akkor az pár emberes szövik megint brutál fel lettek értékelve.

Továbbra sem értem erre miért van szükség.
Ebben a játékrészben még szövetkezni is lehet a nagy erős ellen, ami azt fogja jelenteni, h akár ugyanannyi ellenfél van, csak az egyik oldalon sokkal több tevékenyégpont- köszönhetően a mesterséges tápnak amit vmiért álandóan szükségesnek a kis szövik esetében
: 5.00
SSuu

2
SSuu title=
Re: Pusztulat
14. - 2020.06.18. 18:50:50
Érdeklődnék mit jelent az aktiv tag kifejezés? hány napos szüneten túl lesz valaki inaktiv?

Mert nekünk a winnersben 5 olyan tagunk van akire nincs kiirva, hogy inaktiv, hanem időtartamban mérhető a távolléte + én aki alacsony szintű vagyok még nem 8- a többiek eleget teszenk ennek a kitételnek.

Mégsem veszünk részt a pusztulatban.
: 5.00
Triss

5
Triss title=
Re: Pusztulat
15. - 2020.06.18. 19:45:49
Lehetne egy olyan funkció, hogy ugrás megadott koordinátára. Ha össze akarja hangolni a szövetség a terjeszkedést és pl ki van adva nekem, hogy foglaljam el az x10 y12-t, akkor könnyebb lenne megtalálni.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Pusztulat
16. - 2020.06.18. 21:56:33
Semmiről nincs infó nem tudjuk hogyan kellene működnie, igy tippre akkor azt mondom bugosak.
pl a rakatalövés.

Nincs mozgáspontom alig regenerálok és kb duplát elköltöttem mert argumot is használtam amit soha nem fogok.

akkor ez is megvolt.
: 5.00
Birka

18
Re: Pusztulat
17. - 2020.06.18. 22:15:35 (Válasz Baalcain #16 hozzászólására.)
A raketta 3 mező távolságba enged támadni.
Olvass helpet (Tudod kis ? ikonok az ablakok jobb felső sarkában.)
Egy dolgot nem lattam eddig még leírva, hogy az ágyú lövései összeadódnak, de ezt is módosította közben Miklós.

Ha jól látom 1,5 óránként regenerálok 1 mozgáspontot, ami napi 18 db. A bánya elfoglalása volt trükkösebb, mert az ördög azért csak gyengítés (ágyú) után ment le.
Az NPC elemek nagyon hamar elfogynak. (Mindenképpen kellene, hogy robot boss-t mondjuk 6 óránként 1x lehet támadni, hogy ne farmolás legyen belőle az elején.) Ekkor jön a taktika, kik fogják az épületeket/6-os mezőket, mely mezökről kellene leverni az ellenfelet és melyik színt stbstb...

Jah és jó lenne, ha van bónusz lépés a radarból, akkro a + jelecske más színü legyen, mint amikor már argumbol megy a lépés növelés.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Pusztulat
18. - 2020.06.18. 22:19:13 (Válasz Birka #17 hozzászólására.)
Birka, mindent elolvastam köszi a segítséget és nem működik rendesen- vagy nem értettük meg.

help egyébként csak a játékhoz van ahhoz nincs h 1-1 dolog h működik tudod a kis ikon amire ha rá kattintasz nem jelenik meg semmi csak szerencsés esetben ismétlés a alapjátékból
: 5.00
Birka

18
Re: Pusztulat
19. - 2020.06.18. 22:34:07 (Válasz Baalcain #18 hozzászólására.)
Irdd mar le, hogy melyik részét nem érted a pusztulatnak. Ma délig még a fórumot se olvastam el. (Mondván úgy is béte, nem bveszthetek semmit.)
Ennek ellenére úgy érzem megyeget a dolog és mintha érteném. (Az sokkal nagyobb fejtörés volt, hogy miért a legmagasabb nem prémes kennel játékunk zen költsége van a minijáték zen jutalom képletével összedrótozva...)
: 5.00
Otoaak

82
Otoaak title=
Re: Pusztulat
20. - 2020.06.18. 23:08:42 (Válasz Birka #17 hozzászólására.)
Szerintem te se érted annyira, hogy leugasd Baalt...
A radar a megszerezhető mezők számát növeli energiát a lítium aksi ad.

A vannak "nem szeretem" dolgok amik korábban máshol is bekavartak . Nem tudni mennyi cucc van nálunk (boss-ból) (van e egyáltalán) mint anno a harctéri gyógycsomagnál. ha megszerzünk egy ágyút rakétát a használat nem egyértelmű a támadás és a mezők jelölése is lehetne egyértelműbb pl. színezni kellene a mezőket és nem csak a keretet és "támadás" helyett lehetne a szöveg "kilövés" és "zárótűz" vagy "bombázás" tudomisén csak ne ugyan az legyen a szöveg mint mikor mozgunk mert az bekavar nem jó ha különböző dolgoknak tevékenységeknek ugyan az a neve. A térkép tényleg lehetne kicsit tömöttebb akár azon az áron is hogy csökken az alap energia/elfoglalható mezők száma mert 1-2 embernek még érdekes lehet 3-4 bosst leütni mászkálni de 20 emberre édes kevés.
: 5.00
: 1234