Oldal: 12345
Topic-nyitó
Topic neve: Pusztulat
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Pusztulat
21. hozzászólás - 2020.06.18. 23:52:00 (Válasz Otoaak #20 hozzászólására.)
Akkor itt kaptam választ, nem az okoskától.

Ugyanaz a rakétakilővés utasítása mint a mező támadásé, köszi Otoaak.

egyébként meggyőződésünk, h az alacsony szintű robotok túl erős képességekkel v fegyverzettel birnak a szintjükhöz képest, irrális dolgokra képesek.


ui: én minden pusztulatról leírt betüt elolvastam előre. ami nincs leírva azt nem.
Pontszám: 5.00
Birka

18 hozzászólás
Re: Pusztulat
22. hozzászólás - 2020.06.19. 08:35:54 (Válasz Baalcain #21 hozzászólására.)
Baal a különbség az, hogy Otoaak nem "odavagta", hogy "SZAR AR EGESZ", hanem leírta mi nem tetszik neki, így lehet érteni mi a probléma.

Otoaak, az aksit nem kell használni, hanem hozzáadódik a limithez. Lehet a radart is egyszerübb lenne hozzáadni és akkor az általam javasolt színezést se kell lekódolni (Innentől meg se kell jeleníteni, hogy menyni van nálunk...)
Elvileg ez PvP elem lenne a játékban, lehet ezért van kevés Boss. Mondjuk ha már le van kódolva a bányánál a "csoporto" támadás, akkor lehetnének olyan boss-ok is, akiket többen kell leverni.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Pusztulat
23. hozzászólás - 2020.06.19. 09:56:26 (Válasz Birka #22 hozzászólására.)
Nem azt mondtam, h szar at egész, hanem h hiányosak az infók.
***
de amikor neked nem egyértelmű az ágyú használat leírásánál vmi az ugye gyorsan korrigálva lesz ???

a rakéta használata totálisan rossz. véletlen, h felfigyeltem rá, h fent megjelent a -30%os ikon, semmi nem jelezte, h sikerült vmikor is használni.-de utána megértettem- mert olvastam a súgót- h az az én gyengítésem, szóval még mindig nem tudok rakétával lőni
pedig rohadtul tapiztam a környék összes normál mezőjén a kérdőjeleket, de az én gépemen arra nem lehet rá klikkelni, mint ha jól értem birkánál- vagy lehet megint értelmetlen dolgot irt? hm...

edit: megvan talán h használom távoli mezőre végre. azon egyszerű oknál fogva nem derült ki mert én szomszédosokra akartam, ahol teljesen ugyanaz a támadás mint amikor ütöm. de most lett egy olyan mező, amivel nem vagyunk szomszédosok és van rajta támadás ikon felteszem ez a rakéta.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Pusztulat
24. hozzászólás - 2020.06.19. 10:57:04
Egyébként ezek a gyengítések napszakhoz kötötten teljesen feleslegesek. Ha lenne nemzetközi világ akkor azt lehetne elérni vele, h a normál helyi idő szerint játszók hátrányba kerülnek.

Mindig lesz olyan időpont ami több kevesebb embernek nem jó. Mivel ez nem egy egyszeri hétvégi elszámolás az egyik nap sikeres teljesítménye kompenzálhatja a másik napot.

Ha pedig ennyire féltek attól, h lesznek akik szervezetten akár idő váltás előtt fognak küzdeni nem csak csapkodnak össze vissza annak egyszerű elhárítása a óránkénti nem pedig naponkénti pont jóvírás. És nem szorulna hátrányba az aki esténként munka után tud leülni játszani, nem pedig számítógéphez kötötten éli az élete minden percét.

Egyetértek azzal, h kevés a boss v többször kellne megjelenni. nálunk 10 percig éltek
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Pusztulat
25. hozzászólás - 2020.06.19. 11:44:22
Hibás a súgó. Kémlelésnél nem mindig 2 verziót látsz, argumos esetén 1et.

ill mennyi a max mozgáspont? sehol nem látom leírva, tudom súgót kellene vhol találnom róla de hol?

ill nő a birtokolható területek száma magától v csak a nap váltás perceiben megszerezhető boss tárgyak növelik?
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Pusztulat
26. hozzászólás - 2020.06.19. 13:04:19
Köszönöm a visszajelzéseket! Próbálok minden felvetésre válaszolni.
Aktivitás / részvétel: az eseménybe a nevezés automatikus, az nevez be, akinél van min. 5, 8. szintű aktív tag. "Aktívnak" az számít, aki az elmúlt 7 napban belépett. Ha egy szövetségben esetleg csak 4 tag van, aki megfelel a feltételnek, annak érdemes lehet felvenni akár emiatt egy 5. tagot.
Az ágyú "vesztett lépés", mivel nap végén nem ad pontot. Mi lenne, ha elfoglaláskor adna 1 instant pontot?

Jó ötlet, de ez elég rendhagyó kivétel lenne a pontozás rendszerében.
Nagyon túlzónak érzem a különbséget amit egy kis szöviben lévő +ba kap, rengeteg alapmozgáspontot.

Erre sajnos szükség van, különben egy kisebb szövetség még akkor sem tudna egy nagy ellen nyerni, ha maximáis teljesítményt nyújana. Azt akartuk, hogy ne csak az erő domináljon, a taktikázásnak is legyen jelentősége. Hozzáteszem, a kisebbek által kapott előnynek van egy hard limitje, tehát a jelentősen nagyobb szövetség így is előnyben lesz azért.
Lehetne egy olyan funkció, hogy ugrás megadott koordinátára. Ha össze akarja hangolni a szövetség a terjeszkedést és pl ki van adva nekem, hogy foglaljam el az x10 y12-t, akkor könnyebb lenne megtalálni.

Jó ötlet, feljegyzem!
(Mindenképpen kellene, hogy robot boss-t mondjuk 6 óránként 1x lehet támadni, hogy ne farmolás legyen belőle az elején.)

Úgy érted, hogy 1 játékosnak? Tehát hogy ne farmolhassa le az összes bosst az első belépő? Ésszerű javaslat.
Jah és jó lenne, ha van bónusz lépés a radarból, akkro a + jelecske más színü legyen, mint amikor már argumbol megy a lépés növelés.

Az argumos növelésre mindenképp rakunk egy confirmot!
Nem tudni mennyi cucc van nálunk (boss-ból)

A mezőkotlátot növelő radarok azonnal felhasználásra kerülnek. A litium akkukat be tudjuk rakni a szövi boltba, hogy látszódjanak.
egyébként meggyőződésünk, h az alacsony szintű robotok túl erős képességekkel v fegyverzettel birnak a szintjükhöz képest, irrális dolgokra képesek.

Ezt elég sokat teszteltük, finomítottuk, nagyon sok különböző erősségű robottal. Fontos volt, hogy kihívás is legyen, de azért legyőzhetőek. Természetesen szívesen látunk visszajelzéseket, lehet még módosítani. Azért vannak az ágyúk, hogy segítséget adjanak egy túl erős robottal szemben.
Baal: a rakéta jól működik, ha jól értem, az a gond, hogy a helpje nem egyértelmű, ezt pontosítottam most, így érthetőbb lett? Ha szerintetek még ki kell egészíteni valamivel, légyszi írjátok meg. A rakéta csak egy egylövetű mini-teleportkapu egyébként, nem gyengit mezőt mint az ágyú, vagy hasonló.
"A rakéta mindössze annyit csinál, hogy ha ilyen mezőről támadsz tovább, akkor nemcsak a szomszéd mezőkre mehetsz át, hanem 2 vagy 3 mezőre levőkre is. Ha nem a szomszéd mezőre támadsz, a rakéta elhasználódik, eltűnik."
Illetve annyi még a kérésem, hogy a személyeskedést, sértéseket mellőzzük, ezeknek ninc s helye a fórumon, az ilyeneket moderáljuk.
Egyébként ezek a gyengítések napszakhoz kötötten teljesen feleslegesek.

Szerintem itt félreértés van, a gyengítések a mezőkre nem napszakhoz kötötten kerülnek fel, ha egy játékos ágyúval lő egy mezőre, akkor kerül oda, és addig marad ott, amíg azt a mezőt el nem foglalták. Rakok be további kiegészítést az ágyú leirásába.
A súgót javítom! A mozgáspontnak jelenleg nincs maximuma, bármeddig növekedhet. A birtokolható területek száma naponta nő 5-tel, ezt is beleirom a súgóba, köszi az észrevételeket!
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Pusztulat
27. hozzászólás - 2020.06.19. 13:31:59 (Válasz Baalcain #25 hozzászólására.)
Idézet: Baalcain - 2020.06.19. 11:44:22


ill nő a birtokolható területek száma magától v csak a nap váltás perceiben megszerezhető boss tárgyak növelik?


Biztos no, mert tegnap meg 16 volt a maxom ma meg 21.


Az en keresem az lenne, hogy valamivel jobban lathatova kellene tenni a sajat teruleteket, a szemem kiguvad mire kiszurom, hogy merre vagyok en. Esetleg egy gomb ami megnyomasra kivilagitja. 26-28 aktiv jatekosnal nem latszik messzirol.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Pusztulat
28. hozzászólás - 2020.06.19. 14:08:30 (Válasz Miklós #26 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.06.19. 13:04:19

Egyébként ezek a gyengítések napszakhoz kötötten teljesen feleslegesek.

Szerintem itt félreértés van, a gyengítések a mezőkre nem napszakhoz kötötten kerülnek fel, ha egy játékos ágyúval lő egy mezőre, akkor kerül oda, és addig marad ott, amíg azt a mezőt el nem foglalták. Rakok be további kiegészítést az ágyú leirásába.
A súgót javítom! A mozgáspontnak jelenleg nincs maximuma, bármeddig növekedhet. A birtokolható területek száma naponta nő 5-tel, ezt is beleirom a súgóba, köszi az észrevételeket!


Szerintem a napszakos gyengitesen azt ertette, hogy 11 orahoz kozeledve egyre gyengebb a robotod.
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Pusztulat
29. hozzászólás - 2020.06.19. 14:18:29 (Válasz Birka #22 hozzászólására.)
Lehet v5-ön másképp működik de szerintem te teljesen el vagy tévedve.

Az aksi mozgáspontot ad a radar meg a birtokolható mezők számát növeli. Persze lehet nálam rossz valami vagy már változott is de tegnap még így volt szerintem. Találtam csak aksit külön és abból következtetek.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Pusztulat
30. hozzászólás - 2020.06.19. 14:42:09 (Válasz Endyr #28 hozzászólására.)
Természetesen erre gondoltam, aki végigolvasta a hszem az értette.

Tehát kifejtve: tök felesleges és egyenesen káros 11 óra előtt ill majd 23 óra előtt mesterségesen beavatkozni a játék dinamikájába a támadó szabotálásával. Pont az esti órák azok amikben a nem munkahelyről játszók jobban ráérhetnek és ha akarják jobban szervezhető a sok ember közös tevékenysége mint napközben. Valamint nemzetközi játékban ez hátrányos helyzetbe hozza a magyar játékosokat a más időzónában játszóval szemben.


És abból is úgy tűnik, h sajnos nem lett végig olvasva a hsz-em, h nincs reflektálás a 2. részre: ha óránkénti pont jóváírás történik akkor főleg nem kell tartani a napi körváltás előtti hirtelen foglalási dömpingre.
A játék már most akkor működik jól optimalizálhatóan, hha napközben többször, gyakran kötött időpontban belép az emberfia sokaknak ezért lesz felejtős. ezt a nagy kötöttséget is mérsékelné az óránkénti pontszámítás.
Pontszám: 5.00
Triss

6 hozzászólás
Triss title=
Re: Pusztulat
31. hozzászólás - 2020.06.19. 15:05:51
17 területem van mégis 21/21-et ír. Foglaltak el tőlem, de nem ment le a számláló.
Pontszám: 5.00
Teki1986

7 hozzászólás
Teki1986 title=
Re: Pusztulat
32. hozzászólás - 2020.06.19. 15:09:03
2-es mezőt, amin egy 33-as szintű gép robot védte, 2x is agyonverte az 51es szintű maxos robotomat. (A szorzók különbsége egyik testrészen sem volt nagy) El nem tudom képzelni hogy akkor milyen egy 9es szintű.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Pusztulat
33. hozzászólás - 2020.06.19. 15:10:54 (Válasz Baalcain #30 hozzászólására.)
Ja ok, értem, az utolsó 4 órában belépő handicapre gondoltál, így már világos. Ennek a mechanizmusnak az ötlete onnan jött, hogy már a városi arénánál is sokan javasolták, hogy szükség lenne ilyesmire, hogy ne az utolsó pillanatban érje meg ütni mindenkinek (így akár szerver lagot okozva). Persze az egy jogos érv, hogy lehetséges, hogy valaki csak akkor ér rá, és ő így hátrányba kerül. De épp ezért vannak 24 órás körök, hogy azon belül tetszőlegesen tudsz időzíteni, mikor támadsz, a mozgáspontot is tud tartalékolni, ott sem vagy kényszerítve semmire. Az is lényeges szempont egyébként, hogy az erős robotok területeinek elfoglalásához ágyú kellhet sok esetben. Ha egy erős játékos befoglal mindent az utolsó órában, nagyon nehéz visszafoglalni tőle. Az, hogy a körváltás mikor lesz, ezt még véglegesíteni kell, nyilván nem mind1, hogy délelőtt 11, vagy este 11.

Az, hogy óránként legyen pontjóváírás, érdekes ötlet, ez bennünk is felmerült. A probléma ezzel az, hogy nagyon a géphez köti az embert, aki folyamatosan számítógép előtt ül, nagyon nagy előnyhöz jut. Az egyik játékos ránéz reggel a játékra, elmegy dolgozni, este meg arra megy haza, hogy a területeit már reggel elvették, és 10 órán keresztül az folyamatosan, minden órában az ellenfélnek hozta a pontjait. Nem is beszélve az éjszakai órákról, senkinek sem kívánjuk, hogy alvás helyett a játék mellett kelljen virrasztania.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Pusztulat
34. hozzászólás - 2020.06.19. 15:15:12
Triss: ez bugnak hangzik, köszi, hogy jelezted, utánanézük!

Teki: A robot erősségét nem pusztán a kapacitása és páncélzata jellemzi, ők is viselnek felszerelést, van, amelyik egyik testrészen erősebb felszerelést hord, mint a másikon. Ezzel kapcsolatban adok egy tanácsot. A karakterednek van egy robot fegyver, és egy robot védelem szakértelme. Próbáld ki, hogy mindkettőt ugyanarra a testrészre rakod. Akkor lesz egy nagyon bika testrészed, elég csak annyi kapacitást rakni rá, mint amennyi az ellenfél roboton van, vagy esetleg 1-gyel kevesebbet. És akkor mehet az összes többi kapacitás egy másik végtag ellen. Igy jelentősen erősebb robotokat is le fogsz tudni győzni. Ha még igy sem sikerül, és szembetűnően lenyom egy végtag, amin egyébként jóval kisebb a kapacitás, mint a tieden, akkor próbáld meg, hogy a másik végtagot támadod.
Pontszám: 5.00
Teki1986

7 hozzászólás
Teki1986 title=
Re: Pusztulat
35. hozzászólás - 2020.06.19. 15:24:03 (Válasz Miklós #34 hozzászólására.)
Jelenleg is így van. Azt megis nyertem a másik kettőt buktam 2x is. Azt nem értem, hogy akkor az a robot ami feleannyira erős mint én, hogy tudja legyőzni ugyanazt az ellenfelet?
A gépi ellenfelek skálázódnak a robothoz képest?
Hol van leírva, hogy az utolsó órákban gyengülnek a robotok?
Meddig van gyengítve egy terület, amíg el nem foglalja valaki más?

A boss-okból sajnos én egy darabot sem láttam és ahogy hallom várhatok egy napot, hogy esetleg lássak egyet, jól értem?
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Pusztulat
36. hozzászólás - 2020.06.19. 15:50:58 (Válasz Miklós #33 hozzászólására.)
Szerintem meg sokkal inkább kötöttség ha fix időponjtban van váltás és nem hagyhatom a játékot esti órára- vagy bármely választott órára- mert gyengébben harcolok olyankor.
Azért ne gondoljuk, h egy hetes eseménynél annyira pörög vki, h ne aladjun emiatt. főleg, h én pl 3 óránként kapok mozgáspontot. és úgy vélem sokkal többeknek okoznak a kötöttségek gondot ill a repetativ feladatok mint az, h aktivan lehet vmi változatosabbal foglalkozni.

A robot erősséget mind ismerjük akik 50. szint körül sokat játszunk vele, mégsem ok vmi. Olyan érzésem van, h talán adott esetben az argumos cuccok, argumos robotok is lehetnek és amikor szintben ez adható akkor sokkal erősebbek lesznek mint a magasabb szintűek? de még ez is kevés magyarázat. nem lehet, h a szakérelmek és képességek nincsenek szinthez korlázozva? 30as robi 50+ os értékekkel?

15 szinttel magasabb robotom + piros felszereléssekkel is diszítve több mint dupla kapacitással ha kikapok vmitől az furcsálom. és én külön készültem a pusztulatra, buffal, tárgyakkal, szaki kimaxolással képességekkel-evidens mód a fegyverzet pajzs is megfelelő végtagon.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Pusztulat
37. hozzászólás - 2020.06.19. 15:53:33 (Válasz Teki1986 #35 hozzászólására.)
Lehet, hogy az történt, hogy akkor támadtál, amikor már gyengülve voltál. Fent, a fejlécben van egy gyengítés ikon. Ez mindenkire vonatkozik, a kör utolsó 4 órájában, az első órában -10%, utána -20%, stb. A körváltás most 11-kor van, tehát 7-11-ig van ez. Valószínűleg emiatt is érdemes lenne a körváltást árakni 14 órára, hogy reggel / délelőtt még nyugodtan tudjon támadni mindenki. Ezt berakom a leírásba is, kimaradt onnét.

Igen, a gépi ellenfelek skálázódnak a te robotodhoz képest, tehát az 10. szintű meg az 50. szintű játékos más ellenfeleket kap.

Ha ágyúval gyengítesz egy területet, addig marad úgy, amíg valaki le nem győzi egyszer az ott levő robotot.

A bossok napváltáskor teremnek újra. azt meg fogjuk csinálni, hogy 1 játékos 1 nap csak 1 bosst győzhessen le. Magát a visszatermést is rakhatnánk véletlenszerűre, de nem vagyok biztos, hogy ez jó lenne, mert akkor a HC játékosok folyamatosan nyomkodnák hogy mikor jelenik meg, ez WoW-ban és más hasonló játékokban sem hozta ki magát jól, hogy ott kellett campolni.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Pusztulat
38. hozzászólás - 2020.06.19. 15:59:50 (Válasz Baalcain #36 hozzászólására.)
Az, hogy minden órában ott kell lenned, még mindig nagyobb kötöttség, mintha a 24 órából 3-4-et kizárunk.

Az ellenfelek generálásánál a robot kihívás robotok felszerelésekből választ a gép, ott ugye minden 5. robot kicsit bikább, erősebb, ha egy ilyet sorsol be a gép, azért az keményebb ellenfél lesz, de a Pusztulatban jövő robotok azért lényegesen gyengébbek, jóval kevesebb a páncélzatuk és a kapacitásuk. Milyen szintű a robotod egyébként?
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Pusztulat
39. hozzászólás - 2020.06.19. 16:34:41 (Válasz Miklós #37 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.06.19. 15:53:33

A bossok napváltáskor teremnek újra. azt meg fogjuk csinálni, hogy 1 játékos 1 nap csak 1 bosst győzhessen le. Magát a visszatermést is rakhatnánk véletlenszerűre, de nem vagyok biztos, hogy ez jó lenne, mert akkor a HC játékosok folyamatosan nyomkodnák hogy mikor jelenik meg, ez WoW-ban és más hasonló játékokban sem hozta ki magát jól, hogy ott kellett campolni.


Igen, igy pedig a HC jatekosok 13:59kor fognak gyulekezni, mert fixen tudjak, hogy jon a tap. Ha random spawnolna a boss 4-8 ora kozotti idonkozonkent akkor senki nem ulne ott 4 orat egyfolytaban, hogy hatha jon (de ha igen, meg is erdemli, hogy ove legyen)


Az, hogy minden órában ott kell lenned, még mindig nagyobb kötöttség, mintha a 24 órából 3-4-et kizárunk.


Mivel 3 orankent kapsz csak mozgaspontot ezert tuti nem lenne ertelme minden oraban ott kuksolni.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Pusztulat
40. hozzászólás - 2020.06.19. 16:40:32
Mobilrol lenyegeben jatszhatatlan a Pusztulat. Nem lehet scrollozni, nincsenek fulek, a help nem fer ki egy kepernyobe de a scroll ott sem mukodik.
Pontszám: 5.00
Oldal: 12345