Oldal: 12345
Topic-nyitó
Topic neve: Pusztulat
Baraty

177 hozzászólás
Baraty title=
Re: Pusztulat
41. hozzászólás - 2020.06.19. 16:58:52 (Válasz Triss #31 hozzászólására.)
Ezt javítottam, mostantól a más játékostól elvett mezőknek csökkenteniük kell a mezőszámot, az eddig így bebuggolt mezőket pedig a következő mozgáspont-regenerációkor fogja levenni.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Pusztulat
42. hozzászólás - 2020.06.19. 18:54:45 (Válasz Endyr #40 hozzászólására.)
Igen, a mobilos kolléga még dolgozik a problémán, remélem sikerül jövő hét elejére mobilon is játszhatóvá tenni az eseményt!
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Pusztulat
43. hozzászólás - 2020.06.19. 21:18:55
Jo lenne egy kapcsolo ami beleirna (jol lathatoan) a szamokat a hexagonokba (ahany pontot ernek), hogy mi mennyit er. Ujra megnyomva kikapcsolna. Amikor az ember keresgel, h merre erdemes terjeszkedni rengeteg idot megsporolna vele.
Pontszám: 5.00
Birka

18 hozzászólás
Re: Pusztulat
44. hozzászólás - 2020.06.20. 10:45:01
Mobil app alol gyak nem mukodik a terkepen valo scrollozas.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Pusztulat
45. hozzászólás - 2020.06.20. 11:53:47
A mobil verzión még dolgozik a mobilos kolléga, ott a nagy térképet használd egyelőre, ha váltani akarsz!

A mezők erőssége befelé növekszik, ha sok pontot akarsz, alapvetően befelé kell menned.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Pusztulat
46. hozzászólás - 2020.06.22. 15:18:01
A Pusztulat megy már pár napja, úgy látom, alapvetően jól működik a dolog.

Egy sarkalatos pont a malnusz/bónusz rendszer, ez a következőképpen működik:
Megnézzük, mennyi egy Pusztulat (4 csapat) átlagos résztvevő száma. Ahol pont annyian vannak, mint az átlagos, azok 2 óránként fognak egy MP-t regenerálni. Ahol feleannyian vagy kevesebben, ott 1 óránként kapnak ennyit, ahol kétszerannyian, vagy többen, ott 3 óránként kapnak 1-et. Mgközelítésnek nem rossz ez a rendszer, de van pár probléma vele.
- Ahol nagyobb a létszámkülönbség, mint a 2 véglet, ott uyanúgy előnybe kerül a nagy létszámú szövetség
- A napi mozgáskorlát növekedésre ez nincs alkalmazva
- A nagy szövi értelemszerűen több robot bosst tud ölni, így itt is előnyhöz jut.

További problémák, hogy egy ilyen felállásban a nagy szövi azt fogja látni, hogy csak napi néhányat tud lépni / foglalni, egy pici szövi meg azt, hogy annyi pontja van, hogy nem győzi elkölteni.

Szóval - nagy levegő - a következő felvetésem lenne:
Mit szólnátok hozzá, ha a háborúkhoz hasonlóan, itt is 10-es csoportokra bontanánk szét a 10 főnél nagyobb szövetségeket?
Akkor nem lennének ilyen szélsőséges handicap értékek, mindenki tudna rendesen támadni, mozogni, nem fogynának el olyan gyorsan a térképen a területek. Persze a párosítás kicsit nehezebb lenne, hiszen egy szövetségnek a 2 csapatát nem párosíthatnánk össze, de legyen ez a mi problémánk.
Pontszám: 5.00
Teki1986

7 hozzászólás
Teki1986 title=
Re: Pusztulat
47. hozzászólás - 2020.06.22. 16:10:29
Ne legyen elzárt területen gyár és társai. (Bázisok mögött)
Ne spawnoljon a robot boss elzárt területen. (Bázisok környékén)
A mezők értéke számomra nem logikus. 8-9-es mezők mellett 4-5 és satöbbi, nem fokozatosan kellene nőnie?
Pontszám: 5.00
H_Hal

5 hozzászólás
H_Hal title=
Re: Pusztulat
48. hozzászólás - 2020.06.22. 18:38:40 (Válasz Miklós #46 hozzászólására.)
Ez így megint gigaLOL. Minek engeded meg a 10 főnél nagyobb szöviket, ha utána a játék minden szegmensében (kivéve talán a térkaput),
szét van fragmentálva minden \'nagyobb\' csoport. Megint egy végiggondolatlan dolog, ami nagyon nem működik implementálva.
Jó lett volna befejezni a játékot kiadás előtt, mert ez így a többi early-access beta sorsára jut(ott). :S
Fogjuk rá, hogy november óta ki lett tesztelve a motor, a jelenlegi narratív design, meg a placeholder-jellegű repetitív grafikák, ismétlődő elemek mechanizmusok nem képesek 300 karakternél, 50 fizetős embernél több érdeklődését lekötni.
Meg kéne csinálni a mobil részt úgy nagyjából használhatóra, a játékot fel kellene tölteni TARTALOMMAL, szintenkénti VALÓS VÁLASZTÁSI LEHETŐSÉGEKKEL (nem kell a nagy matek, kő-papír-ollóba mehet az egész) és kiadni a játékot, ha majd elkészült.
Ja és ha már mindenhova kreatívokon stb. kiírjuk hogy ingyenes játék, akkor tessék kiszedni azokat a hardship spyke-okat, ami hazavágja az egész játékmenetet, továbbá tessék tényleg megoldani, hogy fizetéssel max 10%előny jár , nem 50-70% ahogy most van.
Szerintem.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Pusztulat
49. hozzászólás - 2020.06.22. 23:20:00
Nem feltétlen a nagy szövit kell kellően kicsire összevágni,- bár megjegyzem aktiv játékosból 2 10 fős csapatot a kvazár 14 játékosának törlése után kizárólag a prémium tud kiállítani.
Hanem a kis szöviknek kellene aktivitás, mert 3 tizenfős szövi összefogva simán kihívás lehetne.
Persze, h léteznének ilyen szövik.

Érdekesebb megoldás lenne, hha vmilyen formában felmérné a játék a szövik erősségét és felajánlaná a szövetégek létrehozását közöttük adott esetben, ahol a szövik eredményei együtt számolnak.

de mindezek mellett:
A pusztulattal nem fognak játszani, ha nincs miért. én szeretem a robikat értem és tetszik is sok minden. és nem fogok versenyezni ebben is a napi 8 pontommal azzal aki argumból vesz mellé 10et.- főleg mivel érdemi nyeremény a jelenlegi infók szerint a relikvia fejlesztés lenne, amit idén megmondtátok nem programoztok le.

ergo a legnagyobb fejlesztésetek a karaktereim számára totál felejtős. és én azok között vagyok, aki szeret robot harcolni


ui: Hal írása tudom totál trollkodás a játékfejlesztők szemében.... de mi lenne, hha tényleg átgondnátok amit írt?
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Pusztulat
50. hozzászólás - 2020.06.23. 00:25:50
Biztosíthatlak, hal, hogy mindent elég alaposan át szoktunk gondolni. Egy rendszernek azonban mindig tudnia kell alkalmazkodni a helyzethez. Ha gyakori a 30 vs 5 matchup, és a játékosok ezt kényelmetlennek érzik, akkor lehet, hogy változtatni kell. Pontosan azért csináltuk meg így a Pusztulatot, hogy a szövetség együtt tudjon harcolni, de pont a tőletek kapott visszajelzések alapján az is elégedetlen volt, aki nagyon kevés MP-ből gazdálkodhatott, és az is, aki úgy érezte, semmi esélyük, lehengerelték őket. Ha minden szövetség 30 fős lenne, akkor jó lenne ez a rendszer is.

Baal, mindenképpen szeretnék egyéni jutalmat is, olyat, ami a robotoktól el van vonatkoztatva, első körben én szakértelempontokra gondoltam, abból sosem elég! A kis szövetségek összeolvadása pedig tényleg hasznos lenne mindenkinek, ezen dolgozunk még, hogyan lehetne ezt a játékosok számára is kényelmesen összehozni.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Pusztulat
51. hozzászólás - 2020.06.23. 23:22:05 (Válasz Endyr #43 hozzászólására.)
Idézet: Endyr - 2020.06.19. 21:18:55
Jo lenne egy kapcsolo ami beleirna (jol lathatoan) a szamokat a hexagonokba (ahany pontot ernek), hogy mi mennyit er. Ujra megnyomva kikapcsolna. Amikor az ember keresgel, h merre erdemes terjeszkedni rengeteg idot megsporolna vele.


par nap jatek utan egyertelmuen ezt tartanam a legfontosabb fejlesztesnek.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Pusztulat
52. hozzászólás - 2020.06.25. 19:18:20 (Válasz Endyr #51 hozzászólására.)
Félek, hogy ezt nem tudjuk megoldani anélkül, hogy drasztikusan rondább legyen az egész Mondjuk a mezők szintje egyre nagyobb, ahogy befelé mész, tehát nagyjából tudod, hol mi az ábra a rákattintás nélkül is talán. De adunk majd neki 1 próbát, kipróbáljuk, hogy mutatna.

Holnap véget ér a Pusztulat, lesz egy eredményhirdetés, és utána inditunk még 1 tesztkört. Most kipróbáljuk azt, milyen, ha a 10 fősnél nagyobb szöviket a háborús csapatoknak megfelelően felosztjuk (ha Baraty meg tudja oldani), és utána megbeszéljük, melyik verzió volt a jobb. Egy pár egyéb dolog is változni fog, a robot bossok mindenképp visszafoglalják a mezőt, ahol spawnolnak, és 1 játékos 1 nap csak 1 bosst üthet le. A napi MK növekedés is fog függni attól, hogy a csapatban az átlaghoz képest többen v kevesebben vannak (bár a 10-es korlát miatt ennek nem lesz akkora látszatja). Lesz majd egy gomb, amivel meg lehet nézni az előző kör eredményeit. Az egyéni jutalmak (szakértelempont) már ki lesz írva, ha még nem is kapod meg. Ez a jutalom attól függ, hogy hányadik lett a csapatod, ill. elég aktív voltál-e. A szövetségi szintű jutalom (relikfejlesztő erőforrás) a következő hétre fog megjelenni majd.

Illetve arról beszéltünk még, hogy valószínűleg érdemes lenne a Pusztulatnak egy szóló, akár verseny jellegű, egyéni verziót is csinálni, ahol a gép ellen harcolsz, a saját ritmusodban, vagy 3 másik játékos ellen. Ezzel kapcsolatban is szívesen látunk ötleteket!
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Pusztulat
53. hozzászólás - 2020.06.25. 19:56:26 (Válasz Miklós #52 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.06.25. 19:18:20
Félek, hogy ezt nem tudjuk megoldani anélkül, hogy drasztikusan rondább legyen az egész Mondjuk a mezők szintje egyre nagyobb, ahogy befelé mész, tehát nagyjából tudod, hol mi az ábra a rákattintás nélkül is talán. De adunk majd neki 1 próbát, kipróbáljuk, hogy mutatna.


Az nem baj ha ronda, azert irtam, hogy checkbox tipusu legyen, csak akkor kell bekapcsolni amikor szukseg van ra (epp tamadok), utana meg vissza a normalra. Viszont rengeteg kattintastol megkimel minket (meg a szervert).
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Pusztulat
54. hozzászólás - 2020.06.25. 23:26:25 (Válasz Miklós #52 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.06.25. 19:18:20
A szövetségi szintű jutalom (relikfejlesztő erőforrás) a következő hétre fog megjelenni majd.

Azt mondtad, hogy a szövetségi relikviák fejlesztésével ne foglalkozzunk, mert az egy jóval későbbi dolog lesz, az alapján döntsünk, amit most tudnak. Erre 1 hónapra rá mégis beteszitek?
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Pusztulat
55. hozzászólás - 2020.06.26. 00:33:23 (Válasz ndavid #54 hozzászólására.)
Gondolom a fizetoeszkoz lesz berakva, maga a relik fejlesztese lesz majd kesobb leprogramozva (a\'la argumforgacs).
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Pusztulat
56. hozzászólás - 2020.06.26. 14:18:18
Igen, pontosan, jutalom lesz még, de az, hogy költségeket megcsináljuk és el lehessen költeni, még odébb van azért.

Az adatok egyébként eleve le vannak töltve, szervert ez nem terheli, de esetleg lehet olyan feature, hogy ezt bekapcsolod, erről majd konzultálok Zolival.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Pusztulat
57. hozzászólás - 2020.06.26. 19:05:47
Véget ért az előző Pusztulat, és elindítottuk a következő kört.

A fentiekben leírt dolgok javarészét sikerült megcsinálni. A fejlécben van egy kupa gomb, azzal nézheted meg az előző kör eredményeit, de a rangsorban levő adatoknál sajnos nem jó számok jelennek meg még.

Robot bosst akkor most már elvileg napi 1-et ölhetsz csak. Várjuk visszajelzéseiteket!
Pontszám: 5.00
Ugabuga

39 hozzászólás
Ugabuga title=
Re: Pusztulat
58. hozzászólás - 2020.06.26. 21:41:07
Nekem sikerült 2 bosst ölnöm reset után is.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Pusztulat
59. hozzászólás - 2020.06.29. 14:09:59 (Válasz Ugabuga #58 hozzászólására.)
Igen, Baraty azt mondta, még nem csinálta meg, szóval egyelőre lehet még
Pontszám: 5.00
Kyle_Ironwood

15 hozzászólás
Kyle_Ironwood title=
Re: Pusztulat
60. hozzászólás - 2020.06.29. 23:32:12
Próbálgatom az elejétől kezdve, nagyon örülök, hogy lehet valami újdonságot kezdeni a robotokkal, és a térképes-foglalgatós játékmenet is király. És itt tényleg lehet taktikázni a teljesítménnyel, nem "remélem jó lesz", ez is szuper!

Észrevételek:

- Kupa ikon: egy tooltip nem ártana, hogy ez mi. Elsőre azt gondolná az ember, az lesz, ami megmutatja hol állunk éppen, nem az előző hét - kettővel mellette meg ott egy rangsor gomb. Illetve csak a szövik pontszáma és egy kupa látszik, nyeremények nem (sem szövi, sem személyes), ellentétben a fentiekkel, hogy nem kapjuk még meg, de látszani fog, mit nyernénk
- A mezők pontszáma áttekintő, amit a többiek is írtak, nagyon hasznos lenne. Valami toggle gombbal. Ha mondjuk a jobb alsó sarokból a bánya felé indulok, már 6. erejű mezőnél járok, és "előre" a bázis felé minden irányban 4.es mező van (pl. x20y25). Ebből nem következik, hogy befelé erősebbek a mezők
- Megint jobb alsó sarok (oda dob a gép minden héten), a legkülső (szöv. bázis mögött) mezőkre kattintva kitakarja az infó ablak a mezőket. Külön be kell zárnom, ha nézném a következőt, szintén a sarokban (tudom, minek megyek oda ). Mindenhol máshol egy drag-el "alá lehet nézni", ott azonban nem. Túlélem, csak jelzem.
- A műholdas térkép esetleg jelezhetné az épp felszabadítás alatt álló mezőmet valami kiemeléssel (mindenkinek a sajátját, vagy a szöv. társakét is, ellenfelekét nyilván nem)
- Az ikonsoron a mozgásponton van tooltip, a többin is jó lenne közvetlen magyarázat (függetlenül attól, hogy van help és abban jelmagyarázat)
- Lehetne saját robot buff is, mint az ágyú fordítva, időzítővel, vagy következő csatáig (gondolom ez megkavarná a súlyozást bőven ).

A szóló/pár játékossal "privát" pusztulat szerintem nagyon jó ötlet, abból elég sok változatot ki lehetne hozni, egyéni/szövetkezős/szövetségi/gép ellen/többen gép ellen...
Pontszám: 5.00
Oldal: 12345