Oldal: 1
Topic-nyitó
Topic neve: Elfogadott javaslatok, ötletek listája
Miklós

509 hozzászólás
Elfogadott javaslatok, ötletek listája
1. hozzászólás - 2020.06.22. 13:53:14
Javaslatok, ötletek, felvetések listája

Egy régi adósságomat szeretném leróni azzal, hogy érthető formába leírva, rendezve közzéteszem az összefoglaló listáját azoknak az ötleteknek, javaslatoknak, amelyek javarészt tőletek érkeztek, és megvalósításra érdemesnek találtuk. Az ötletek egy része persze még kidolgozatlan, és mident megcsinálni hosszú idő, de az elmúlt fél évben is ebből a listából dolgoztunk, a patch topik terjedelme alapján látszik, hogy milyen sebességel tudunk haladni. A listában nem szerepelnek már folyanatban levő javítások, fejlesztések ill. események.
Ha egy, a már listában szereplő tétellel kapcsolatban van észrevételeketek, szívesen látjuk, és persze lehet javasolni új tételeket itt is. Mint mindig, nem garantáljuk, hogy minden ötlet megvalósul / bekerül, ezzel kapcsolatban a megértéseteket és a türelmeteket kérjük.

Alkalmazottak
Csoport
Az alkalmazottat itt is ki lehessen venni a szökőkútból. (ha bent van, az 1. gombnyomás kiveszi)
Felszerelés
Ha egy tárgy k-támot és e-támot is, ill. k-védet és e-védet is erősít, akkor a fejlesztést mindkét statot növelje.
Lehessen egy alkalmazottnál csak a k-támot és e-támot megcserélni, lényegesen olcsóbban, mint a pontok újraelosztása (5-10 argumért).
A boltban lehessen kiszűrni a ki nem kutatott tárgyakat (robotoknál is).
Kaland
Ha zenért frissítek, és ugyanazokat az ismételhető kalandokat kapnám vissza, a gép dobjon újra!
Lehessen visszanézni a korábbi sztori kalandokat, és akár bemehessen rá gyakorolni az alacsonyabb szintű alkalmazott csapat.
Ha híján vagyok vmilyen erőforrásnak, lehessen megvenni, mintha elmennék a boltba, ne kelljen órákra ott hagyni a játékot, amíg elég regenerálódik.
A kalandban lehetne robotcsata is.
Profil
Lehetőség alkalmazott képének, nevének lecserélésére.
Szakértelmek
Ha dexlingből fejlesztenék egy harci szakértelmet, lássam, mi lesz az új érték.
Ha dexlingből cserélek egy alkalmazottnál szakértelmet, tároljuk el, mely szakértelmeket adtuk lehetőségként. Későbbi cserénél ezeket már NE ajánljuk fel, így X cseréből el tudok jutni a kívánt szakértelemhez. Csökkentsük a dexling veszteséget cserénél (képletet megadom majd). (Esetleg: meg is tudjam nézni, mit volt már felajánlva, és mi nem)
Tegyük lehetővé, hogy a játékos harci szakértelmet cserélhessen az alkalmazottnál, az egyéb szakértelmekhez hasonlóan. A szint itt értelemszerűen nem fog csökkenni, de a csere költsége lehet dexling. (egyszerűbb, gyorsabb megoldás, mint a fúzió)

Bánya
Új szörny (sárkány), részletesen ld. Sárkánykoponya relikvia.
Robot chipek.
Új alkalmazott chipek: életerő chip (szinttől függő +életerő, és “d.e.m.” effekt, azaz ha egy sebzés az alkalmazottt azonnal maxról 0 ép-re csökkenti, akkor helyette 40%+chipszint% életpontra kerül); gyorsaság chipje (tankoknak, buffolóknak. nő az esélye, hogy a saját embereid közül ő kerül először sorra; ezenkívül csökken az alkalmazottat ért sebzés chipszint%-kal); a türelem chipje (gyógyítónak. nő az esélye, hogy a saját embereid közül ő kerül utoljára sorra; ezenkívül csökken az alkalmazottat ért sebzés chipszint%-kal); (grafikák elkészültek).

Barátok
További bónusz magasabb hűségszintnél.
További interakció lehetőség: Mondjuk a kennelnél napi 1x lehetne kiválasztani 1 barátot, akihez átruccansz, aztán beszélgettek a pet tartás nehézségeiről, stb. Viszel ajándékot persze, kreditet kell költened. A végén meg kapsz valamelyik pet-es szakértelemhez % növelést. Meg növekszik a barátságotok szintje. Ha neki pont nincs pet-es szakértelme, akkor boldogságot kap, stb. De ilyen lehetne kb mindegyik melléképületnél.

Beállítások
Legyen lehetőség a markerek kikapcsolására (még jobb lenne, ha bizonyos markereket kapcsolhatnék ki).

Elfajzott
elfajzott "bébi" amit naponta v hetente 1x lehet ölni, CSAK olyan támadhatja, aki még nem volt első elfajzottban.
Robot elfajzott.

Fórum
Lehessen a fórumban keresni.

Garázs
Az automatikus fokozáshoz hasonlóan automatikus versenyzés. Csak olyan pályára kérhető, amit legalább 10x megcsináltál szintidőn belül, és úgy adja a díjat, mintha nem érték volna be a célba szintidőn belül.
Verseny más játékossal.

Gyűjtemények
Lehessen szerezni ún. epikus relikviaszilánkot, bizonyos célokkal, ill. bizonyos toplistákon első 3 hely elérésével. Ezeket lehessen beváltani epikus relikviákra, amik megnövelik alkalmazott / kedvenc max hűségszintjét, mininjáték maximumát, autó képességek maximumát.

Hűségjutalom
A 20, 30. és 35. szinten kapott cross-platform hűségjutalom kiterjesztése, első körben 50. 60. és 70. szinten átvehetőre.
HKK: egyedi lap v ultraritka
Végzetúr: további fejlődés
TF: +tárgy vagy a tárgy továbbfejlesztése

Karakter
Szakértelmek
Határozzuk meg, hogy egy karakter N. szint eléréséig mennyi szakértelempontot tud összegyűjteni (csak nem prémiumos cselekvésekkel). Amennyiben ennél számottevően kevesebbet gyűjtsön, a szakértelempontot adó tevékenységekre adjunk egy szorzót (konkrétumokat ld. táblázatban).
Időbeosztás
Magasabb szintű szakértelmekhez tartozó időbeosztás tevékenység. (MZ/X időkibővitője ezt megoldja).
Az időbeosztás véglegesítését lehessen valamilyen módon visszavonni.
Inventory
Megnézhetem az összes tárgyamat egy helyen.
Szakértelmek
Lehessen naponta többször váltani ingyenesen (megoldva: Leonardo tervrajza relik)
További szakértelem ötletek: erőforrás költség csökkentések
Szakma
Lehetőség szakma váltásra
Specializáció
I. Kereskedő – Bróker, Ügynök, Kalandor II. Iparos – Építész, Mérnök, Kutató III. vendéglátós – szakács, növénytermesztő, szakértő IV. Doktor – Humán gyógyász, Állat orvos, Mentalista

Kedvenc építő játék
A kezdőt (5. k.építő szint alatt) ne sorsolja össze haladó játékossal (12+ szint), inkább kapjon gépi ellenfelet.
A tartozékok sorrendje változzon, ne legyen statikus!
Jutalom automatikus átvétele 20-as kedvenc építő szinttől.
Ha valaki elfelejtette csinálni, lehessen átvenni érte kompenzációt.

Kennel
A kennel komolyabb reformot igényel:
- stat rendszer egyszerűsítése (a jelenlegi nagyon komplikált, senki sem érti)
- ne lehessen ugyanazt a petet több alkalmazotthoz hozzárendelni a végtagok cseréjén keresztül
- a magasabb szintű kennel adjon +kedvenc slotot.

Kert
Vakondvadászat
1. Számoljuk azt, hogy hány ütés (kattintás) árán végzett a játékos a vakondokkal. Ha pontosan annyiszor kattintott, ahány vakond van, adjunk +5 pontot, de minden plusz kattintásért vonjunk le 1 pontot. VAGY
A vakondokat tovább lehessen ütögetni, akár egyre gyorsuló ütemben.
2. A jutalmazásban a konyhakerti argumot (1 argumot ad) cseréljük a termelőire (2 argumot ad). Ha a karakter legalább 60. szintű, akkor a zamatos argumot kapja (3 argumot ad). Ezt a 2 növényt létre is kell hozni a kert táblázat alapján. Ha legalább 99. szintű, akkor pedig a termelőit (4 argumot ad, ez az, amit boltban is megvehet 3 argumért).

Kúria
Építési, kutatási sor.
Új épület: argumlabor. A játékosok argumforgácsok elköltésével dönthetnek fejlesztésekről, és közben jutalmat kapnak az elköltött forgács mértékében. (részletesen ld. fejlesztői dokumentáció)

Napi rutinok
Napi ajánlat
A kiégett argumos tárgyakat argumból is lehessen megvenni, ha nincs elég kiégett argumja.
Napi feladatok
Az elfajzottas napi küldetésnél, ha nem teljesítette, legyen egy gomb: Teljesítem 5 argumért.
Kompenzáció
Lehessen kompenzációt kérni az elmaradt kedvenc építő versenyre is (jutalom: mintha vesztett volna, TP nem jár érte).
Napi checklist egy helyen, lássam mi van kész: minijátékok, robot aréna heti bajnokság, városi aréna heti bajnokság, szépségversenyek, elfajzott kedvenc, kalandpont mennyiség, gyorsítás/fokozás, napi teendők, jutalmak átvétele, napi ajánlat check, dukát szerzés, kedvenc építő verseny, időbeosztás.

Robot és alkalmazott aréna
A vasárnap éjféli zárást hozzuk előre 11-re. (A 10 óra nem lenne szerencsés, ütközés az elfajzottal). 11 és éjfél között vasárnap már ne lehessen támadni.
Ugyanazt az ellenfelet 10 percen belül ne lehessen 2x megtámadni! Az ellenfélválasztó algoritmust már ne bonyolítsuk tovább, egyszerűen, ha ilyen ellenfél jön fel, akkor a támadás gomb helyett számoljon vissza a hátralevő idő.
Holtversenynél mindenki kapja meg ugyanazt a díjat (a jobbikat).
Lehetőség baráti párviadalra egy adott játékos ellen (jutalomért v jutalom nélkül)

Szövetség
Építés
A lemaradt, kisebb szövetségek kapjanak kedvezményt az építési költségre.
Épületek
Ha már maxos az egészségem, mást kapjak helyette.
Összeolvadás
https://www.argumcity.hu/forum.php/topic,230.0
Szavazás
Lehessen szavazást létrehozni tetszőleges témában.
Térkapu
Az argumdukátot a játékos jelenleg csak akkor kap, ha az előírt sebzés kvótát okozta a lények. Ha valaki legalább 10x megütötte a térkapust, és az előírt sebzés nincs meg, akkor is kapja meg az argumdukátot. A további ütésekért kaphat ugyanúgy adománypontot, mint eddig, de ha összejön az előírt sebzés, az argumdukátot ne kapja meg még egyszer.
A licitben lehessen értékét megadni, ha felüllicitálnak, jelenljen meg róla szöveg, ha licit vége -10 percen belül licitálnak, hosszabbodjon meg 10 percre, mint normál aukción.
Pontszám: 5.00
Oldal: 1