Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Tifareth

20 hozzászólás
Tifareth title=
Re: Fejlesztési ötletek
121. hozzászólás - 2020.01.14. 22:40:55 (Válasz GordonGekko #117 hozzászólására.)
Ha a szökőkútban értelmesen lehetne felzárkóztatni a kis alkalmaottakat, még a végén sokan vennének új alkalmaott helyeket, és költenének argumra a jobb fegyverekért. Ez biztos nagyon rossz lenne a Beholdernek (nem...)

u.i: bocs, nem Gordon hozászólására ment volna a válasz, hanem Yworl ötletére, csak benéztem hova kell nyomni...
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Fejlesztési ötletek
122. hozzászólás - 2020.01.14. 23:29:43 (Válasz Baalcain #120 hozzászólására.)
Baal a zen talán a legkisebb probléma a kennelben nem prémes játékosnak lehetetlen a fejlődés mert 3 hely semmire nem elég de még argumból is kínszenvedés. Egyszerűen el kell felejteni és kész. Még a prémes állatoknak is csak 1-2 olyan testrésze van ami ér valamit ha minden fontos testrészre külön állatot kell tartani + kellenek ugye az alap állatok meg minimum 2 hely hogy tudj fúziózni ez ugye kb. 11 hely akkor teljesen mindegy mennyi kaja kell nekik mert ezt gyakorlati haszon nélkül szerintem senki nem fogja csinálni.

30-as kaja amúgy 930 zen 31-es 1000 32-1100 33-1200 a játékok ugyan ennyibe kerülnek már alig várom a fejlesztést amit többen is kértek, hogy gyorsabban csökkenjen a boldogságuk mert éhen dögleni szerencsére nem tudnak de ha a kedvük rossz akkor végképp nem érnek semmit.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
123. hozzászólás - 2020.01.15. 00:20:56
Mivel nem ad érdemi tápot igy a zen miatt lesz szerintem meg nagyon drága.
Én kekszel etetem az normál állataim a legalacsonyabb szintű hűséget adó kaja. ugyanazt az 1 hűséget adja mint a 3 füves barátai és töredék zenből jólaknak.

AMit te irsz, ha az figyelembe lenne véve, akkor kevésbé lenne drága, másik irány. mert haszna lenne . de nem az, akkor meg felesleges ilyen erőforrást beleölni. és ha drasztikusan olcsóbb a kaja, akkor a 11 hely is etethető lenne.-ill ha lenne értelme 11 helyet venni.

Ha úgy nézzük viszont itt Miklós konzekvens. Az amit nem akar erősnek azt ne csináld, mert úgysem leszel rá képes.
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
124. hozzászólás - 2020.01.15. 02:52:04 (Válasz Yworl #116 hozzászólására.)
Szökőkút témához:
Én az első két hétben azt se tudtam, hogy léteznek sikerpontok. Egyszerűen kimaradt a tutorialbol. Ha esetleg a kezdő questekhez tennének ilyeneket:
- Nézd meg a gyűjtemények menüt. Jutalom 10 relikviaszilánk
- Vedd meg a * fantáziadús szökőkutat tápóló relikvia*-t. Jutalom: 1 sikerpont
- Növeld a *fantáziadús szökőkutat tápóló relikvia* szintjét a sikerpontból. Jutalom: random akármi.
A kezdők jobban képbe lennének, és a kút is táposabb lenne.
Kút meg pl alacsonyabb szintű alkalmazottnak adná a plusz tápot, de minél többen ülnek a kútban, annál kevesebbet fejenként. Pl: 1 szintű kút 10xp/óra, de ha négyen ülnek benn, csak 2.5 xp/óra/fő. Ha az alkalmazott szintje kisebb, mint a szökőkúté, az még kap *fantáziadús szökőkutat tápóló relikvia* szintnyi XP-t óránként. Természetesen a számokkal még játszani kellene, de ez lenne az elgondolás.
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
125. hozzászólás - 2020.01.15. 03:15:17 (Válasz Manó #124 hozzászólására.)
Felzárkózás:
A különbség már a prém nem prém karakterek között is akkora, hogy az életbe nem beszélhetünk normális felzárkózásról. Aki az elején megvette a 30 sikerpontos reliket, az alkalmazottai brutális előnyben vannak, stb. Ezzel mondjuk nem is lenne gond, hisz aki költ az erősebb, stb. Attól tartok kicsit, hogy a későbbiekben nem nagyon lehet olyan tartalmat generálni, amiben mindkét tábor talál elég kihívást ÉS sikerélményt is. Lásd térkapus dögök, elfajzott, vagy akár a sima küldilánc bizonyos elemei.
Ha ehhez vesszük, hogy egy karakter később indul, és még csak nem is prémes, totál esélytelen. persze néha kap 1-1 energiaitalt, de valljuk be ez édeskevés ahhoz, hogy akár megközelítse szintben az élbolyt. Sokkal inkább a ligák bevezetése, és finomítása lenne a járható út szerintem. Arany ligába nem bonyolult felkerülni, de óriási különbségek vannak. 6-700as harcértékkel lazán felkerülsz, ott meg jön szembe XY 2200-al, és csak pislogsz. ne csodálkozzunk, hogy mindenki inkább lefele üt, a top 5 elbunyózik egymás közt. Több ligával kisebb, de izgalmasabb csoportok lennének. Igaz ez a robot, és a városi arénára is.
Autóverseny: kb jó ahogy van, de ha pályánként lenne bajnokság talán jobb volna: Bárki nevezhet bárhova, de minél magasabb pályán érsz el helyezést, annál jobb a reward. Ergo pl Ugának nem érné meg első pályán bohóckodni egy hétig, mert mit kezd alacsony szintű díjjal? Viszont a kezdőknek lehetne saját játszótere, ahol nem kell a nagyokkal versenyezni, és nekik való díjakat kapnának. Ha meg nyer, sikerélmény. Az meg hasznos.
Elfajzott: Jön a gonosz bestia, Otoaak elkezdi ütlegelni a fejét. Kisebb hősök meg üthetnék az elfajzotthoz csapódott kisebb dögöket. (Igen ez is külön liga gyakorlatilag, de jobban hangzik, mint hogy épp 3 elfajzott támad)
Térkapu: Tapasztalatból mondom, nem jó móka 40* nekimenni. Először is a 2 perces időkorlát minek?! Legyen inkább: Adományok/szinted/bármid alapján nekimehetsz 5-10 alkalommal, ezek az alkalmak alatt kiütheted a neked járó adománypontokat. Valamilyen szinten persze kéne nézni okozott e sebzést egyáltalán, de erre tuti találnánk vmi módot. A 2 perces támadási korlátot meg felejtsük el. A 2. napon oké, az első napon csak felesleges időhúzás.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
126. hozzászólás - 2020.01.15. 08:18:16 (Válasz Manó #125 hozzászólására.)
Idézet: Manó - 2020.01.15. 03:15:17

Autóverseny: kb jó ahogy van, de ha pályánként lenne bajnokság talán jobb volna: Bárki nevezhet bárhova, de minél magasabb pályán érsz el helyezést, annál jobb a reward. Ergo pl Ugának nem érné meg első pályán bohóckodni egy hétig, mert mit kezd alacsony szintű díjjal? Viszont a kezdőknek lehetne saját játszótere, ahol nem kell a nagyokkal versenyezni, és nekik való díjakat kapnának. Ha meg nyer, sikerélmény. Az meg hasznos.


Ez egy nagyon jo otlet, tamogatom!


Idézet: Manó - 2020.01.15. 03:15:17

Térkapu: Tapasztalatból mondom, nem jó móka 40* nekimenni. Először is a 2 perces időkorlát minek?! Legyen inkább: Adományok/szinted/bármid alapján nekimehetsz 5-10 alkalommal, ezek az alkalmak alatt kiütheted a neked járó adománypontokat. Valamilyen szinten persze kéne nézni okozott e sebzést egyáltalán, de erre tuti találnánk vmi módot. A 2 perces támadási korlátot meg felejtsük el. A 2. napon oké, az első napon csak felesleges időhúzás.


A 2. napon sem oke, semmi ertelme nincs. Mivel nem tap utni a 2. nap ezert semmi gond nem lesz belole, ha vki eros raer es lecsapja. Igy is ez szokott tortenni, csak 5 perc helyett 1 orat kell ott tolteni elotte, ami ertelmetlen. En siman eltorolnem a varakozasi idot.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
127. hozzászólás - 2020.01.15. 09:14:01
A pályánkénti liga jó ötlet, de hogy nézne ki ez a gyakorlatban? Mi tart vissza attól, hogy a napi 3 autóversennyel 3 különböző pályán menjek és mind a 3 toplistán megjelenjek?

A térkapus cooldown azért van, mert nincs semmilyen más korlát az ütésre. Ha napi 5 térkapu ütésed lenne, akkor szükségtelen lenne. Én egyébként úgy képzeltem az egészet, hogy nem ott üldögél vki előtte és vár 2 percet, hanem játszik, és időnként bemegy a térkapuba, és ott is zúz egyet. Arról meg, hogy az erősségedhez képest sokkal durvább térkapust ütsz, és emiatt sokáig tart, itt ez a 2 választási lehetőség van, hogy a nálad erősebbet egyáltalán nem ütheted, vagy ütheted ugyan, de akkor meg kell szenvedni vele. Szerintem ha megkérdeztelek volna előzetesen titeket erről, akkor ti is az utóbbit választottátok volna. De olyan választási lehetőség NINCS, hogy bárki erősségtől függetlenül, mindenféle korlátozás nélkül bármilyen térkapus szörnyet könnyedén le tudjon ütni.

A felzárkózásról azt gondolom egyébként, hogy egy pár hónapos lemaradás behozható még, de egy éves nem igazán, és olyan sok aspektusa van a játéknak, hogy ez még különböző felzárkóztató mechanizmusokkal is lehetetlenség. Épp ezért a játékoknál jól bevált megoldást kell alkalmazni, indítani 2., 3. stb világokat. Amúgy is, már jelenleg is van ezen a világon 500 fölötti aktív játékos, lehetetlen megoldani, hogy mindenki elöl lehessen vmilyen top listában, tudjon vinni cuccot az aukciós házban, top szöviben lehessen stb. Hosszabb távon pedig lehetővé tenni, hogy bizonyos dolgokban akár világok közt is lehessen versenyezni, pl. szövetségi szinten. Annak, hogy még nem indítottuk el a 2. világot, számos oka van, egyrészt, az induláskor felmerült hibákat ki akartuk javítani, másrészt, a 2. világot már angolul játszhatóvá is akartuk tenni, ezenkívül még mindig szenvedünk a reklámozással (iszonyúan nehézkes és költséges sajnos), és van még pár technikai kihívás is, amit meg akarunk oldani. De szeretném, ha a köv. világot a lehető legrövidebb időn belül el tudnánk indítani.
Pontszám: 5.00
Ana

74 hozzászólás
Ana title=
Re: Fejlesztési ötletek
128. hozzászólás - 2020.01.15. 09:51:22 (Válasz Miklós #127 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.01.15. 09:14:01


A térkapus cooldown azért van, mert nincs semmilyen más korlát az ütésre.


Első napon van. Ha kiütötted a max adománypontot, nem ütheted tovább. Ez miért nem elegendő?
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
129. hozzászólás - 2020.01.15. 11:51:36 (Válasz Miklós #127 hozzászólására.)
MAnó ötletei nagyon jók értelmeszerűen lehet finomítani, de kimondottan hasznosak pl mindenki egy ligában kaphat jutalmat autóversenyzéskor.

A sok világos megoldást általában akkor szokták alkalmazni, amikor tömegek maradnának le. itt nincs tömeg sehol. És pontoan ezzel a gonddal fog szembesülni minden világon a később induló. probléma megoldás kell nem elkerülés.
Azaz felzárkóztatás kell nem pedig világok. Az argum felélte az induló játékoskeretet adó többi játékokból, egykori játékosokból jövő állományt. Ezek játszani másik világon akkor fognak, ha nagyon kész a játék és pörögni fog. Sok hónapnyi javítgatás még, ha addig itt lesz elég tesztelő-és meg is írják a bugokat mert érdemes, nem pedig le se sz** mert amig játszik még tök mindegy.
Alternatíva persze a jó reklám illetve brutális promóciók amik bevonzhatnak játékosokat, de ilyen igazán erős marketing fogásokkal a 27 éves játékosi tapasztalatom alatt nem élt a beho-talán kizárólag az Öv fordulók drasztikus árcsökkentésekor, későn.

Jelenleg alkalmazottal nem lehet behozni semmiféle lemaradást nem hogy hónapnyit, Persze lehetnek dolgok amikról nem tudok v nem látom át: Érdeklődve várom az ezzel kapcsolatos fejlesztői elképzelést.

KOmolyan, egy topikot arról, h később induló hogyan miben tud felzárkózni. ÉS nem arra alapozni, h ő akarja eltartani a beholdert, hanem h ez elvileg egy free to play játék, amibe alkalmilag viszont mindenki megteheti h vmire fizet ha megtetszik neki.

NINCS 500 aktív játékos. 300 sincs.-van pár új érdeklődő, de ne arra mond, h aktív aki 1-2szer benézett, hanem aki hetek óta játszik. Kiváncsiságból lehet be kellene regelni egy új karit, meddig jut az első nap. 3-4 héttel ezelőtt 540. helyre beért az emberfia kicsivel a tutoriál után...
Szóval csak reálisan, mind jobban járunk.

Senki nem azt kérte,h mindig lazán üthető epikus legyen, hanem ésszerű-a mondandónk durva kisarkítása sosem visz előrébb. Mert most az időnket rabolja leginkább csak a jelenlegi megoldás.
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
130. hozzászólás - 2020.01.16. 02:29:16 (Válasz Miklós #127 hozzászólására.)
Autóverseny: Olyasmire gondoltam, mint a szépségverseny: Hétfőn eldönti a kedves delikvens, hogy melyik pályára nevez be. Tolhatja a többit is, csak ott nem számlálódnak a pontjai.
Térkapus ütésre miért is kell korlát? Olyan nincs, hogy néha oda is benézek zúzni egyet játék közben. Eleve 30 csatáról beszélünk legalább. Ha megcsinálom a napi küldiket, minijátékokkal mindennel együtt, nagyon max 30 perc. Arról nem is beszélve, hogy valszeg nem akkor lesz megidézve a dög, amikor én épp online vagyok. Másfelől nem úgy öltözök térkapus dögre, mint városi arénához, vagy kalandokhoz. Térkapu, átöltözök aréna, átöltözök térkapu, átöltözök aréna. Ez így elég...
Nem hozható be akár 1 hetes lemaradás sem. Heti 1 energiaital erre nem megoldás. A játék talán legfontosabb eleme pedig ugye az alkalmazottak, az ő fejlődésükre (Ahogy Endyr is mondta) jelenleg semmi opció nincs.
Nem akarok élbolyban lenni, hisz ahhoz rengeteget kéne költsek. (Aki meg már az elején eltolta a 30 sikerpontos reliket olyan előnyben van, hogy semmiképp nem lehet behozni) Az sem cél, hogy azokkal egy ligában legyek, akik költenek. Egyszerűen olyan ötleteket adtam ami szerintem sikerélményt biztosítana a frissebb játékosoknak is. Mert ha valaki most regisztrál, elmegy az első elfajzott döghöz, az életkedve elmegy, pláne mikor meglátja a célok között, hogy legyen az első. Fel lehet sorolni max 20 karaktert, akik fixen elsők, a maradék kb akkor ha chaten megkérik ezeket az illetőket, hogy fogják vissza magukat kicsit. (Már ha az illető olvassa a chatet, és van annyira jó fej)
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
131. hozzászólás - 2020.01.16. 08:19:27 (Válasz Miklós #127 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.01.15. 09:14:01
A térkapus cooldown azért van, mert nincs semmilyen más korlát az ütésre. Ha napi 5 térkapu ütésed lenne, akkor szükségtelen lenne. Én egyébként úgy képzeltem az egészet, hogy nem ott üldögél vki előtte és vár 2 percet, hanem játszik, és időnként bemegy a térkapuba, és ott is zúz egyet.


Probaljunk objektivek lenni. Azonkivul, hogy te ugy gondolod, hogy ez igy jo, csak, mert. Ezen kivul mi mas elonye/hatranya szarmazna barkinek, ha eltorolned az idokorlatot? Persze vmennyi penz nektek, mert argumbol lehet gyorsitani, de nem gondolom, h ez jelentos bevetelforras, sztem alig hasznaljak. Ezt leszamitva semmi ertelme, csak idohuzas.
1. nap azert nem szamit, mert a kvota korlat ugyis megfog, mindegy azt 2 vagy 20 perc alatt erem el
2. nap azert nem szamit, mert aki akarta mar kivette a dukatjat/adomanypontjat az 1. nap, onnantol tokmindegy mikor doglik meg. Aki sokszor raut nem nyer semmit, aki kevesszer nem veszit semmit.

Egyebkent ahogy Mano is mondja, ha vki jol akarja csinalni a terkapura oltozni kell, oda nem kell vedelem csak esznelkuli tamadas, igyis-ugyis agyonut. Az, hogy a te fejedben ez maskepp alakult ki (neha benezek utni) az nem baj, csak legyszives fogadd el, hogy a valosagban ez nem igy van. Jo dolog az elore tervezes de megjobb ha idokozben rajossz, h nem ugy sult el a dolog ahogy tervezted es valtoztatsz rajta.

Idézet: Miklós - 2020.01.15. 09:14:01

Arról meg, hogy az erősségedhez képest sokkal durvább térkapust ütsz, és emiatt sokáig tart, itt ez a 2 választási lehetőség van, hogy a nálad erősebbet egyáltalán nem ütheted, vagy ütheted ugyan, de akkor meg kell szenvedni vele. Szerintem ha megkérdeztelek volna előzetesen titeket erről, akkor ti is az utóbbit választottátok volna. De olyan választási lehetőség NINCS, hogy bárki erősségtől függetlenül, mindenféle korlátozás nélkül bármilyen térkapus szörnyet könnyedén le tudjon ütni.


A terkapus erossege meg relativ, nincs olyan szovi, ahol mindenki (akar nagyjabol is) egyforma eros, ami az elol levoknek gyenge a hatul levoknek eros, szoval nem lehet elvaras, h a kicsik miatt meg gyengebbet ussunk, mert akkor az eletben soha nem lepnenk elore.
Es itt megint latszik, h kiforditod a szavainkat, senki nem kerte, h konnyeden leusson barmit. Sot ha jol emlekszem az erossegrol senki nem panaszkodott, a kincsrol es az utesok kozti idokorlatrol folyik a diskurzus.
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
132. hozzászólás - 2020.01.16. 08:30:24 (Válasz Endyr #131 hozzászólására.)
Az erősséges dolgot szerintem nekem írta, mert említettem hogy 30-40 alkalommal nekimenni nem olyan jó móka. Elfogadtam, hogy erős a dög, mégiscsak egy szövi ellenfél. Egy másik dimenzióból származó, mérhetetlenül erős entitás. Röhejes is lenne, ha nem lenne erős. (Mióta meg megvettem 3 argumos fegyvert már elég 6-8 csata is.) Azért hoztam ezt fel, mert nem mindenki veszi meg fegyvert, van akinek ez órákon át tartó buli, és a 2 perces korlátozás csak bearanyozza ezt. Szóval ez nem panaszkodás akart lenni, hanem fejlesztési javaslat.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
133. hozzászólás - 2020.01.16. 08:33:31 (Válasz Manó #132 hozzászólására.)
De akkor sem az erosseg a baj, hanem az idokorlat. Ha nem lenne a gyenge kari is konnyebben haladna, hiaba eros a monster.
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
134. hozzászólás - 2020.01.16. 08:34:50 (Válasz Endyr #133 hozzászólására.)
Idézet: Endyr - 2020.01.16. 08:33:31
De akkor sem az erosseg a baj, hanem az idokorlat. Ha nem lenne a gyenge kari is konnyebben haladna, hiaba eros a monster.
Igen, erre akartam utalni én is.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
135. hozzászólás - 2020.01.16. 11:03:03
Én értem az időkorlátot és a nagyon gyenge jutalmat miért van.

Miközben nehézkes a monc támadása végeredményként meg keveset érő dolgot kapsz. A kettő együtt eléri, h kevésbé lelkesen üsse a nép, lasabban haladjon vele, ne akarjon újabb térkaput építeni újabb térkapu moncot kikérni azaz újabb programozni valót adni.

A Miklós alaptézis része, a lassítás. A játék szinte minden aspektusa ebbe az irányba tart.


Hogy konkrét ötletem is legyen ne csak a valóság bemutatása: a másik félbemaradt topikban emlegetett erőebb egyedi jutalmakra van szükség, az első fázis 24 órás része jó időkorlát önmagában az üthetőséget meg gyorsítani kell ha nem birja a rendszer akkor mondjuk 10-20re.

És nem a szövetségi trófeáért kapható-meggyőződésem le nem programozott- ereklyék áldásos hatásában bízni mikor az még mindig csak pár embernek hozna vmi változást.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
136. hozzászólás - 2020.01.16. 11:05:43
Manó: az autóversenyes ötlet jó, szerintem ezt kipróbálhatjuk, megbeszélem maja Barattyal.

Térkapu: szerintem nem ment át, amit írtam. A logikai lánc vhogy így néz ki:
térkapus szörny: magasabb szinten, nagy, erős, hogy csak bizonyos erősség fölött tudják legyőzni a játékosok, és még regenerálódik is, hogy összefogást igényeljen a dolog, és persze nem lehet korlátlanul ütni, csak napi X-szer.
1. Eddigi tapasztalat: a játékosok már nem fognak vacakolni azzal, hogy kommunikáljanak, megszervezzék ezt, legfeljebb 1-2 nagy szövi, más nem fogja tudni ütni. Hagyjuk a regenerációt, legyen helyette az, hogy az első 24 órában nem lehet megölni, hogy mindenki rá tudjon ütni.
2. Eddigi tapasztalat: a gyengébb játékosok az erősebb szövetségben panaszkodni fognak, hogy semmi esélyük sincs, adjunk nekik esélyt valamilyen módon = ne korlátozzuk az ütések számát sem. De azért legyen az ütések közt vmenny idő, hogy ne pár perc alatt üsse le a kvótát az 1. szintű játékos az 1000. szintű szörnyön.
3. Konklúzió: minek várni? Hadd lehessen már nonstop leütni.
4. Konklúzió (ha 3. megvalósul): Mi a fenére jó az, hogy 10 percig ütögetem folyamatosan? Haljon meg 1 csatától, bármennyi ÉP-je van, ezzel is csak időt spórolunk!
5. Konklúzió: Semmi kihivás nincs a játékban! Micsoda röhej, hogy az 1000. szintű szörnyet 1 ütéssel leölöm...
6. Konlúzió: na jó. Maradjunk az eredeti verziónál. Napi 5+X támadás, közben még regenerálhat is szépen, ha meg tudjátok ölni, meg tudjátok ölni, ha nem, öljétek a gyengébb verziót, és a következőt támadjátok majd, ha erősségben elértek odáig…

Ha még mindig nem érthető, amit mondani akartam, a mostani verzióban már most is jó néhány egyszerűsítés, kényelmi funkció bele van építve, de ez nem számít, az átlag játékos telhetetlen ilyen tekintetben, a legnagyobb tápot akarja a legkisebb erőfeszítéssel, és ha végül megkapja, „unalmas” a játék, túl kevés tennivaló van 1 nap. Ez egyébként rengeteg egyéb játékfunkcióban is megmutatkozik, igyekeztünk már előre bekódolni egy tonna olyan dolgot, amit más játékokban több éves kérés után szoktak csak berakni, de ezeket alapvetően mindenki elintézi egy vállrándítással, és ugyanúgy elégedetlenkedik. Ez persze normális, ilyen az emberi természet, ez viszi előre az emberiség fejlődését. Sokszor leírtam, hogy mi igyekszünk olyan játékokat csinálni, ahol a fejlesztésbe bevonjuk a játékosokat, abszolút a ti javaslataitok alapján fejlesztünk. De azért ezt is az ésszerűség korlátai közt kell, ezt a lehetőséget nem a több tápért, több előny a saját karakterednek, szövetségednek való lobbizásra kell felhasználni, hanem a játék jobbá tételére.

Baalnak csak annyit, elismerem: valójában 3 játékos van csak. Endyr, Manó, és te. Mindenki más egy BOT, akit mi irányítunk
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
137. hozzászólás - 2020.01.16. 11:23:28 (Válasz Miklós #136 hozzászólására.)
Ebben sajnos azt erzem, h beledegett ez a metodus, hogy ha kerunk egy kenyelmi fejlesztest annak tuti biztos lesz folytatasa es csak a tap iranyba terelodhet. Igy szamodra a legegyszerubb elkaszalni MINDEN ilyen kezdemenyezest, mert igy biztositott, h nem erunk el az 5- 6. pontra.

A betaban tok simulekony voltal, hallgattal a javaslatokra, nagyon sokat el is fogadtal beloluk, de ha nem akkor is megtargyaltad. Ahogy az eles elindult felvetted a plehpofat es csipobol elutasitod a javaslatok nagy reszet, hiaba mondjuk sokan ugyanazt.
Nem tapolni akarunk, hanem elvezhetobbe tenni a jatekot. Ha tapolni akarnek azt kernem, h irj be egy kis argumot, kevesebb idodbe is telne

Ja egyebkent meg van pozitiv velemyenem is a jatekrol, ezt ugy fejezem ki, h jatszok vele es fizetek neked erte. Nem vallranditassal. Csak epp ide nem irom be (es plul az indexes ujsagironal jol felhuztam a jatekot, hatha neked jobb lesz...)


ui: huhh, megsem vagyok bot, azert ezt jo tudni
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Fejlesztési ötletek
138. hozzászólás - 2020.01.16. 12:02:09 (Válasz Miklós #136 hozzászólására.)
Nem gyengíteni kell hanem úgy kellene átalakítani, hogy mindenki ki tudja venni belőle a részét. PL. lehetne egy pajzs amit fel lehet energiával tölteni ami a töltöttségtől függően csökkenti a térkapus ellenfél sebzését maximum 50%-ig. A pajzsot meg energiával lehetne tölteni a töltésér ugyan úgy járhatna argumdukát meg adomány mint a sebzésér de aki tölt az nem sebezhet (ők kezelik a pajzsot) így a szervezésen is múlik meg tudják e ölni. Ha az erősebb karakterek 2-3 kört túl tudnának élni úgy ahogy az elfajzottnál, sokkal gyorsabban meg lehetne ölni. Nem beszélve arról, hogy lehetne trükközni sebzéscsökkentő meg provokátor karakterekkel akik per pillanat semmit nem érnek, sokkal taktikusabb és élvezetesebb lehetne az egész.
Pontszám: 5.00
Ferrum Virginis

30 hozzászólás
Ferrum Virginis title=
Re: Fejlesztési ötletek
139. hozzászólás - 2020.01.16. 12:24:14
Tök jó a 24 órás limit. Bevallom őszintén: tetszik. Tök jó a 2 perces időkorlát is. Tetszik. Legyen erős a térkapus. Abszolúte.
Azonban az nem tetszik az első nap 1 órán át kell ütnöm a dögöt. Hogyha innen kiveszitek azt az X-szer 2 perces időt, már azzal azt lehetne elérne, hogy a játékos állomány ne hőbörögjön (annyit).
Az első napra az a két perc annyit ér, hogy az emberek ingerülten írkáljanak fórumra, te pedig örülsz, hogy van kivel kumonikálnod. Az első napról kéne azokat perceket kikapni, hogy ne akkor tesztelgessük az önkontrolunkat. A sebzés limit miatt úgyse fog beteljesülni a Kasszandra-leveled, hogy az első látogató unalmában egyedül leüsse, egy csésze kávé mellett. Ha meghagyod csak második napra, hogy tényleg összefogás kelljen hozzá, azt teljes mértékben támogatom. (Nem is emlékszem olyanra, hogy az első nap leütöttük volna.)

Másik: Térkapuzzunk: öltözzünk át. Aréna: öltözés. Elfajzott: megint. Rakjuk át a chippeket A-ból B-be minden alkalommal. Nem lehetne magoldani, hogy az alkalmazott felszereléseknél legyen 2 fül, aminél a játékos átszabhatja a ruháját a csapatnak egy általa beállított ruhában szaladgáljon?

Harmadik: Otoaak rendszerét támogatom a térkapus kincsekhez. Ha kell, akkor csökkentsétek a jutalmakat vagy legyen ritkább a ritka kincs, de ne kelljen céhen belül is ezen versengenünk.

Ezek magánvélemények, nem a köz gondolatai. Ha valaki egy csoport véleményeként értelmezi és foglalja írásba az kedves meg minden, hogy királyi többest használ, de kérem ne.

Ferrum Virginis
NPC
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
140. hozzászólás - 2020.01.16. 14:03:40
Endyr: most is folyamatosan a játékot azok alapján fejlesztjük, és azok a javitások kapják a legnagyobb prioritást, amit ti kértek. Ha valami nem valósítható meg, akkor pedig részletesen elmagyarázom, hogy miért nem. Épp ezért teljesen felesleges az ilyen lekezelő stílus, mert az csak a kommunikációs szakadékot növeli, ha felháborodsz azon, hogy nem mondok MINDEN kérésre igent.

Otooak: a magasabb szintű térkapus ellenfél direkt ilyen erős. Lesznek majd fejlesztések, amivel könnyebbé tehető ez idővel, de alapban nem fogjuk gyengíteni, könnyebben megölhetővé tenni. Ez egy örök probléma minden játékban, hogy egy szövetségben különböző erősségű játékosok vannak együtt, van, aki könnyedén tudja ölni az adott szintű ellenfelet, van, akinek vért kell izzadnia. Azt gondolom, hogy ez a megoldás még mindig jobb, mint amikor a gyenge karakter egyáltalán nem tudja a kvótát teljesíteni, sok ilyen játékot láttam már. Ha sok a kis kari, és ezt jelentős tehernek érzik, néha idézzetek meg alacsonyabb szintű térkapust is nekik.

Ferrum: az öltözetváltás minden ilyen játékban felmerül előbb-utóbb, esélyesnek tartom, hogy előbb-utóbb itt is lesz, de még nagyon sokára. Addig tényleg csak annyit tudok mondani, hogyha a maximumra hajtasz, akkor be kell vállalni ezt a pár kattintást az elfajzott előtt, de ha nem, akkor hagyd a fenébe, ne vacakolj vele, igazándiból semmi nem múlik rajta. Arról a metódusról, hogy a kincsekért argumdukátért való licitálással a szövetségi társak kvázi egymással versenyeznek, ez egészen biztos, hogy így fog maradni, minden játékunkban így volt ez korábban is, ez a módszer nagyon jól bevált. Itt említem meg, hogy ez csak egy lehetőség a kincsek elosztására, lehet nyugodtan bármilyen alternatív módszert használni, mint ahogy VU-ban is. Pl. megbeszélitek, mikor melyik tárgy kié lesz, egy táblázatba a fórumon kiirjátok, és csak az az egy ember licitál rá minimum argumdukátot, más nem licitálhat, és akkor nincs versengés.

A térkapunak egyébként van most már saját topikja, lehet, hogy az azzal kapcsolatos felvetéseket oda kéne írni, az átláthatóság kedvéért (én posztokat sajnos nem tudok a fórumok közt mozgatni).
Pontszám: 5.00