Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
141. hozzászólás - 2020.01.16. 14:43:35 (Válasz Miklós #140 hozzászólására.)
Nem akartam lekezelo lenni, bocsanat.

A minden kerdesre nem mondasz igent az nalam nem igy nez ki, nezzuk az elmult ket het temait:
- elkaszaltad a terkapus kincstablas javaslatokat
- elkaszaltad a terkapus varakozasi ido eltorlest
- elkaszaltad az aukcion levo tetelek infoja iranti kerest
- nem reagaltal a tobbek altal tamogatott javaslatokra (napi kuldi ujradobas, ercek atvaltasa)
- nem reagaltal a petek zenkoltsegenek elszallasarol magasabb szinten

Ezzel szemben olyan otlet csak 1-2 volt ami pozitiv fogadtatasra talalt es azok is altalaban vmi aprosagok. Valoszinuleg en latom rosszul a dolgokat es biztos felerositi az, hogy az en javaslataim kerulnek elutasitasra, de en ugy latom, h epitettel egy falat es mindenki pattog le rola akarmit is mond.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
142. hozzászólás - 2020.01.16. 15:31:19 (Válasz Endyr #141 hozzászólására.)
Idézet: Endyr - 2020.01.16. 14:43:35
Nem akartam lekezelo lenni, bocsanat.

A minden kerdesre nem mondasz igent az nalam nem igy nez ki, nezzuk az elmult ket het temait:
- elkaszaltad a terkapus kincstablas javaslatokat
- elkaszaltad a terkapus varakozasi ido eltorlest
- elkaszaltad az aukcion levo tetelek infoja iranti kerest
- nem reagaltal a tobbek altal tamogatott javaslatokra (napi kuldi ujradobas, ercek atvaltasa)
- nem reagaltal a petek zenkoltsegenek elszallasarol magasabb szinten

Ezzel szemben olyan otlet csak 1-2 volt ami pozitiv fogadtatasra talalt es azok is altalaban vmi aprosagok. Valoszinuleg en latom rosszul a dolgokat es biztos felerositi az, hogy az en javaslataim kerulnek elutasitasra, de en ugy latom, h epitettel egy falat es mindenki pattog le rola akarmit is mond.


És a legszebb az egézben, h ez sokak által támogatott, megvitatatott dolgok. Amik a teljesen eltérő karakterek által is érzékelt gondok felvetése.

EGy valaki van aki nem igy gondolkodott: MIklós.

UI: Miklós vedd poénnak inkább egyes dolgokat, nem sértésnek vagy lekezelének. Én sem azt hiszem h tök hülyének nézel mindenkit amikor valótlan számokat állítasz... és nem sértődtem meg a 3 kari létezésen és a többi bot poénodon, mert bár szépen kikerülted a valóságot, de inkább viccesen mint egy újabb hazugsággal, értékelem.
Pontszám: 5.00
LanMaffia

54 hozzászólás
LanMaffia title=
Re: Fejlesztési ötletek
143. hozzászólás - 2020.01.16. 19:20:39 (Válasz Miklós #136 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.01.16. 11:05:43

2. Eddigi tapasztalat: a gyengébb játékosok az erősebb szövetségben panaszkodni fognak, hogy semmi esélyük sincs, adjunk nekik esélyt valamilyen módon = ne korlátozzuk az ütések számát sem. De azért legyen az ütések közt vmenny idő, hogy ne pár perc alatt üsse le a kvótát az 1. szintű játékos az 1000. szintű szörnyön.


Én ennek nagyon örülnék pedig Én nem tudok itt két percenként benézni. Vagyis nem akarok. Szerintem összesen kiszedtem eddig 2 darab adománypontot térkapus csatából. Igaz nem is túl bitangok az embereim. Viszont így, hogy ezzel kéne foglalkoznom x*2 percet + csata, az nem. De megértem, valamit valamiért.
Pontszám: 5.00
LanMaffia

54 hozzászólás
LanMaffia title=
Re: Fejlesztési ötletek
144. hozzászólás - 2020.01.16. 19:24:14 (Válasz Endyr #141 hozzászólására.)
Egyébként megfontolandó az is, hogy hány szövetség használja egyáltalán aktívan a térkaput. Nem jó, ha csak pár szövetség profitál egy játékfejlesztésből
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
145. hozzászólás - 2020.01.17. 17:07:27
Endyr, ezt írtam is, nem minden javaslat megvalósítható. Nem lehetséges, hogy a térkapuban ne legyenek gyakori kincsek, csak ritkák, mert akkor pár hét alatt mindenkinek minden meglesz, és utána az lesz a gond, nem beszélve arról, hogy irreális előnyhöz jutna a szövetség a többiekkel szemben. A várakozási időről is elég sokat írtam, ott max arról lehet szó, hogy választhatsz, hogy csak 5x ütsz, de akkor nincs várakozási idő, vagy bármennyit, de akkor van. Az aukciós tételek infója iránti kérést "nem kaszáltam el", már kijelezzük a relikviáknál, hogy mennyi a fejlesztési költségük. Viszont azt leírtam, hogy a játékban vannak és lesznek is olyan elemek, ahol az információkat nektek kell megszerezni, nem kapjátok őket készen, ez is része a játéknak. Ezzel kapcsolatban egyébként elég szomorú is vagyok, hogy többen is felháborodtak azon, hogy nem áll rendelkezésre minden létező információ. Sok éven keresztül még a felfedezés is a játék részét képezte, most meg ott tartunk, hogy egy játékos már nemcsak egy bug miatt reklamál, hanem azért is, mert nem tud előre mindent, és ezért nem tud optimálisan játszani. Kislányom egy Monster Hunter World nevű játékkal játszik, asszem vmi év játéka díjat is kapott. Hatalmas szörnyekkel kell csatázni. nemhogy számszerűen nincs kiírva a szörnyek ÉP-je, még egy csík sincs! Ütöd, egy idő után megjelenk rajta 1-2 karcolás, és aztán egyszercsak elpusztul. És mégis tetszik az embereknek, hiába nem villog ott egy 6 jegyű szám a szörny feje fölött. Tudom, hogy vannak optimalizátorok, akik a játékot csak számok halmazaként látják, de sok embert viszont elriaszt az adatözön., rájuk is gondolnunk kell.
A petek zenköltségéről még sokat nem beszéltünk, de ezen a szinten ebből még nem lehet probléma, max azt tudom elképzelni, hogy brutálisan hanyagoltad a cégben a zent termelő épületek fejlesztését.
Ha arról is akarsz listát összeállítani, mi az, ami megvalósult, nézz rá a patch információk topikra. (és ott jópár nem publikus dolog még nem is szerepel, mint pl. a tartalomfejlesztés).
Lanmaffia: a térkaput kb. mindenki üti, akinek van szövetsége. Egyébként ha a neked megfelelő szintű szörnyet ütöd, akkor 4-5 ütés után megvan már a max adománypont belőle, itt a vita csak azon van, hogy a 40. szintű térkapusnak magas a védettsége már, ezért a 20. szintű karaktereknek sokszor kell megtámadni. Kb. mintha egy szerepjátékban azon reklamálna valaki, hogy miért tart neki 5. szinten 30 körig megölni a vörös sárkányt...
A háború, amire ráfért egy kis marketing, de most ez is megtörtént.
Pontszám: 5.00
LanMaffia

54 hozzászólás
LanMaffia title=
Re: Fejlesztési ötletek
146. hozzászólás - 2020.01.17. 17:29:50 (Válasz Miklós #145 hozzászólására.)
Én nem reklamáltam Remélem Amúgy nekem volt jó része is, először egy "kisebb" szövetségben voltam, ott jóval ritkábban volt leütve a térkapus és az ergya embereimmel egy kis időráfordítással meg tudtam oldani az üss 50-et (30-at?) a térkapusba célt és kaptam 30k energy-t úgy, hogy termeltem 10-et Abszolút okés. Itt meg hát mindenki nagyobb, mint én. Van ilyen

A felfedeznivalókkal kapcsolatban szerintem ez nem fekete vagy fehér. Legyen vagy ne legyen. Valamit igenis érdekes és izgalmas felfedezni, megosztani a közösséggel, együtt gyűjteni. Valamit meg dühítő nem tudni.
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
147. hozzászólás - 2020.01.17. 17:33:34 (Válasz Miklós #145 hozzászólására.)
Lehet én vagyok értetlen, de továbbra se értem mire jó a 2 perces térkapus limit. Ugyanúgy megcsinálom, nem kapok több jutalmat, nem lesz semmivel sem több nekem bármiből. Max nem azon fogok anyázni a chaten 2 percet, hogy ez mekkora kib***s. Tudom tudom. Térkapu, minijáték, térkapu, autóverseny, térkapu, minijáték, térkapu, kert, térkapu, bányafokozás, térkapu...TÉRKAPU, TÉRKAPU, TÉRKAPU!!! Azzal megbékéltünk hogy vitaminok, és relikvia szilánkok esnek. Ezen már csak nevetünk. ( Rejtett humor a játékban! ) A szörnyek erőssége szerintem meg jól be van lőve. Semmi más baja nincs a népnek a térkapuval (mármint olyan baja amire nem tudunk megérteni semmilyen általad adott magyarázatot) az a 2 perc.
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
148. hozzászólás - 2020.01.17. 17:38:03 (Válasz Manó #147 hozzászólására.)
Bár szerintem a jövőben egy csomó időt megspórolhatunk: Ha felmerül valami ötlet, panasz, stb.
Mi jelzünk egy ötletet, vagy panaszt. Erre te reagálsz, és kijelented, hogy:
A: Eldöntötted hogy igazad van, se számok, se érvek, se több egymással konkurens szöviben levő együttes véleménye sem tántoríthat el. - Ekkor inkább nem fog menni brainstorming chaten, hogy mivel lehetne meggyőzni téged, nem írunk felesleges kommenteket, és neked se kell folyamatosan olyan választ adni, ami vagy az adott problémát érinti vagy nem.
B: (Mint az autóversenyes ötletemnél is) Jelzed, hogy nyitott vagy a dologra, és hajlandó vagy erről tárgyalni. - Ekkor inkább erről fogunk beszélgetni chaten, és hasznosabb kommenteket gyártunk.
Mindenki jobban jár.
Pontszám: 5.00
LanMaffia

54 hozzászólás
LanMaffia title=
Re: Fejlesztési ötletek
149. hozzászólás - 2020.01.17. 17:54:12 (Válasz Manó #148 hozzászólására.)
Szerintem ez amúgy most is így működik, csak nem vesszük észre, hogy Miklós az "A" mellett tette le a voksát
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
150. hozzászólás - 2020.01.17. 17:57:07 (Válasz LanMaffia #149 hozzászólására.)
Igen, és ezért kérem, hogy mondjuk ki.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
151. hozzászólás - 2020.01.17. 18:11:14 (Válasz Manó #148 hozzászólására.)
Idézet: Manó - 2020.01.17. 17:38:03
Bár szerintem a jövőben egy csomó időt megspórolhatunk: Ha felmerül valami ötlet, panasz, stb.
Mi jelzünk egy ötletet, vagy panaszt. Erre te reagálsz, és kijelented, hogy:
A: Eldöntötted hogy igazad van, se számok, se érvek, se több egymással konkurens szöviben levő együttes véleménye sem tántoríthat el. - Ekkor inkább nem fog menni brainstorming chaten, hogy mivel lehetne meggyőzni téged, nem írunk felesleges kommenteket, és neked se kell folyamatosan olyan választ adni, ami vagy az adott problémát érinti vagy nem.
B: (Mint az autóversenyes ötletemnél is) Jelzed, hogy nyitott vagy a dologra, és hajlandó vagy erről tárgyalni. - Ekkor inkább erről fogunk beszélgetni chaten, és hasznosabb kommenteket gyártunk.
Mindenki jobban jár.


A szambol vetted ki a szot, ennel jobban en sem tudnam megfogalmazni.

Sajnos Miklos most sem arra valaszoltal ami a problema/kerdes volt, hanem elmondtad megegszer azt amit eddig is mondtal (es amin nem vagy hajlando valtoztatni). Ez igy sajnos nem vita, hanem egymas melletti elbeszeles, ezt en fel is adom...
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
152. hozzászólás - 2020.01.17. 18:37:57 (Válasz Endyr #151 hozzászólására.)
Idézet: Endyr - 2020.01.17. 18:11:14

A szambol vetted ki a szot, ennel jobban en sem tudnam megfogalmazni.

Sajnos Miklos most sem arra valaszoltal ami a problema/kerdes volt, hanem elmondtad megegszer azt amit eddig is mondtal (es amin nem vagy hajlando valtoztatni). Ez igy sajnos nem vita, hanem egymas melletti elbeszeles, ezt en fel is adom...


Még én próbáltam rábeszélni a játékot abbahagyás helyett a Kvazársziklás barátaink, h próbáljuk meg, hátha sokan mondjuk sokféleképpen hátha hátha hátha megértethető Miklóssal pár dolog.

Megpróbáltuk.
Feljöttünk egy témára sokkal többen mint szoktak. direkt hátha esetleg talán átmegy vhogy amiről beszélünk.

Azt kell mondanom Ottoak Bruti Balu Endyr Cyron Manó op., Manó látta ezt jól.
Teljességgel felesleges Miklóst győzködni, amit nem fogad el rögtön, arról meggyőzhetetlen addig amig orrba nem vágja pl aréna top listás hely.

És mivel ez a fejlesztési topik, nem pedig a tényfeltáró egy javaslat is: érdemes lenne külsős hozzáértő személyeket bevonni a játék fejlesztéseitekbe, marketingbe és finanszírozásba. gyanítom ez az utóbbi gond miatt van annyi minden elsietve, és épp levágjátok a tejelő tehenet.
Pontszám: 5.00
LanMaffia

54 hozzászólás
LanMaffia title=
Re: Fejlesztési ötletek
153. hozzászólás - 2020.01.17. 19:20:51 (Válasz Baalcain #152 hozzászólására.)
A folyamatos fejlesztés mondjuk elég highvalue, még ha nagy része bugfix is. Napi két patchet a világon nem látni. Hát ki kölletett jönni hamarabb, ez nem is gond. Szerintem az se, ha mindig a játékosokra hallgatnak, látjátok mi lett szegény Star Warsal
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
154. hozzászólás - 2020.01.18. 14:01:52
Egy fejlesztési javaslatnál 3 lehetőség van, vagy azt mondjuk, hogy erre sajnos nincs lehetőség (ilyenkor, ha igény van rá, azt is részletesen elmagyarázom, miért nem, ld. térkapus várakozási idő), vagy azt mondjuk, hogy rendben (persze ilyenkor is lehet, hogy a dolog 2 hét múlva bekerül, meg az is, hogy csak fél év múlva, de jó eséllyel lesz belőle valami), és van a harmadik kategória, amikor beszélünk róla, miért kell, milyen formában legyen stb.

Természetesen lehet rugózni néha még az első típusú kérdésen is, de ha második körben is határozott nem érkezik, akkor azt kérlek, fogadjátok el. Természetesen nincs hibátlan rendszer, és a hiányosságok feltárásaban ti, játékosok óriási segítségetek jelentetek. De amikor valaki általánosságban kijelenti, hogy jobban ért hozzá, hogyan kell egy játék mechanizmusainak, matematikájának, egyensúlyának működnie, akkor azért csóválom a fejem, hacsak nincs az illetőnek már 1-2 sikeresen működő játéka.

A topikhoz, a fejlesztéshez semmi köze a marketingnek, de ha már Baal felhozta: magától értetődő, hogy ebben a témában is megteszünk minden tőlünk telhetőt. folyamatos kampányok futnak a googlén, a facebookon, a youtube-on (beszélünk is a marketinges szakembereikkel), és ezer más dologgal is próbálkozunk. Azt viszont nem árt tudni, hogy a piacon kb. 400000 játék van, mindegyik a világ minden pontjáról elérhető, ennyi versenytársunk van, szóval piszkosul nehéz érvényesülni. Ha nagy tapasztalattal rendelkezel online játékok marketingelésében, mindenképpen szeretnék konzultálni veled, ha nincs, akkor viszont nyugodtan ugorjuk meg a "nem értetek a marketinghez" című felesleges trollkodást.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
155. hozzászólás - 2020.01.18. 14:34:25 (Válasz Miklós #154 hozzászólására.)
hm... abból ha azt mondanám, nem értek az online játék marketingjéhez azt szűrnéd le te érted a dolog és jól végzed?

De nem mondom. Alapvetően marketingre szakosodott közgazdász vagyok.


ui: melyikünk is trollkodik?
ui2: az indexen lévő cikk első bekezdése egy lényegi dolgot mond. valaha tudtad mik a piaci igények és ez valahol az évek évtizedek alatt elakadt.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
156. hozzászólás - 2020.01.18. 15:52:52 (Válasz Baalcain #155 hozzászólására.)
A marketing és az online marketing két különböző szakma, mint ahogy az online játékok marketingelése és pl. az online termékek marketingelése is. Egy általános marketinges pont úgy fog egy online játék marketingjéhet érteni, mint ahogy egy biológia tanszékvezető professzor speciális szívművétet végrehajtani.

Azt elég határozottan merem állítani, hogy a játékfejlesztéshez jól értek, tudom, mitől jó egy játék. Ami nehézséget okoz, egyrészt, hogy nem tudok világszínvonalú grafikusokat felhajtani, pedig a grafika jelenti egy játékosnak az első benyomást (vagy hogy egy újságíró mit gondol első ránézésre egy játékról). Ennek nyilván anyagi oka va. A játékok online marketingjével viszont elég sokat foglalkoztam, és a titok elég szomorú. A nagy trükk itt az, hogy 10-20 évvel ezelőtt fel tudtál építeni egy megfelelően nagy userbázist (1-10 millió felhasználóval), van egy nagy céged, komoly tőkével, és be tudsz invesztálni 10-100 millió dollárt úgy is, hogy tudod, ennek 90%-kát robotok fogják lekattintani. Userbázisunk nekünk is van, csak nem 1 milliós, hanem tízezres nagyságrendű, enélkül elindulni se tudnánk semmivel ma már.

Viszont nem is akarok Steve Jobséhoz hasonló cégbirodalmat építeni (na jó akarni akarnék, csak nem tudok), viszont a jó hír nektek az, hogy ha van annyi játékosunk és bevételünk, ami hosszú távon fenntartja magát, azzal elégedettek leszünk, örömmel dolgozunk tovább és fejlesztünk, mert szeretjük ezt a munkát. Nem katasztrófa, ha nem gazdagszunk meg, csak megélünk abból, hogy játékaink vannak. A te játékélményedet pedig nem befolyásolja, hogy nincs 100x ennyi játékos, 100 különböző szerveren.
Pontszám: 5.00
LanMaffia

54 hozzászólás
LanMaffia title=
Re: Fejlesztési ötletek
157. hozzászólás - 2020.01.18. 20:56:49 (Válasz Miklós #156 hozzászólására.)
Ezzel abszolút egyetértek. Nálunk 4 marketinges jött-ment az utóbbi 1.5 évben. Sokkal hamarabb vennék fel egy embert facebook blueprint papírral, mint bármilyen diplomával. Az meg, hogy valaki ténylegesen megértse, hogy MIT és KINEK kéne marketingezni, az valami über. És emellett rengeteg az önjelölt marketingszakértő meg a guru és közben meg a piacismeret az nulla. Nekem egyébként mostanában a szuperspeciális targetált több lépéses facebook hirdetések jönnek be meg pixel ID alapján kezelések. Ennek a játékban pl. tök jó lenne pár tematizált landing page, ami egy-egy olyan featuret mutat be, ami szexi. Pl. robotcsata. Mutassuk be egy szexi landingen a robotcsatákat, fegyvereket, ligákat. Lehet rövid motioncapture, ahogy készülnek az újabbnál újabb modellek, rá a fegyver, lépkedsz előrébb a ligákban, gratulálok, arany liga, szembekerülsz egy böhöm nagy döggel és bumm vágás, vége a capture-nek. Na ez érdekfeszítő lenne. Aztán robotcsatára specializálnék hirdetéseket. Mi minimál költségből csinálunk ilyeneket, aféle startup módiban

Részemről egyébként egyik életcél, hogy legyen olyan online játékom, amivel játszanak emberek. Nem kell ide cégbirodalom
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
158. hozzászólás - 2020.01.18. 23:21:09 (Válasz LanMaffia #157 hozzászólására.)
Ez már majdnem konkrét elképzelés - mondjuk amit vázolsz az tényleg eleve erős célcsoport szűkítéssel kezd.
De olyan mintha játékosként is szivesen megnéznél egy terméked és nem is írnák megdöbbenve, h ez jelen korban készült.

Valóban én is azt hiszem rengetegen képzelik azt, h értenek a marketinghez... köztük totál laikusok. És igen nem csak a papír számít, az önmagában nem garancia a hatásos marketing ill management tevékenységhez... sem pedig program íráshoz, javításhoz.

És az is biztos, h aki piac elvárásainak ismerete nélkül eldönti mi jó és pl a vásárlóknál is jobban tudja ezt, prekoncepcióból az könnyen hibázhat.
Pontszám: 5.00
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
159. hozzászólás - 2020.01.19. 05:10:11
Más téma:

A petek megvásárlásánál nem lehetne valami infót kiíratni róla, hogy pl. mennyi testrésze van vagy milyenek?

Mert most ha megveszem, oké látom utánna, hogy milyen részei lehetnek.
De ha más testrészek kellenének, nem húzhatom le a csatornán rögtön, hogy legyen elfajzott kedvenc utánpótlás.

Ha jól láttam maximum fúzionálhatom egy másik nagyobb szintű kedvenccel, hogy legyen egy üres helyem.
De ha pl. nem tetszik a képe, akkor is meg kell tartanom, maximum legközelebb egy másik vásárlásnál újra fuzionálással tudom elküldeni.

A pet eküldésre nem lehetne valami egyszerűbb mód, pl visszaviszem a boltba mert garanciális? Vagy beleültetem egy robotba, aztán had menjen?

Más téma:
Jópár küldetésnél az alkalmazottak robotok ellen harcolnak.

Most nem tápolásból, de nekem is van robotom, nem lehetne valami opció, hogy a srácok a robotot is viszik magukkal?
Aztán most, hogy 4-en lennének vagy a robotnak külön kellene először harcolni mindegy.

Akár úgy is, hogy pl. ha a robot megsérül a csatában, akkor a küldetés végén mondjuk megsemmisül rajta a páncél és újra meg kell venni vagy lenne valami életerő jelzője és amíg meg nem javítom nem tudok arénázni vele, stb.
A plusz tűzerő mindíg jó.

Mert a kalandokkal/alkalmazottakkal szinte minden összefügg - petek igen, bánya igen, kert igen, ha termelsz hűségpontokat, szökőkút igen - de a műhely és a garázs nem.
Így aki nem arénázik sokat az is tudná használni a robotját a kalandokban.

Amúgy a garázsban lehetne tartani valami APC-t, amivel az alkalmazottak kibattyognak a küldetés helyszínére...
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
160. hozzászólás - 2020.01.19. 10:30:13 (Válasz Symur #159 hozzászólására.)
Idézet: Symur - 2020.01.19. 05:10:11

Amúgy a garázsban lehetne tartani valami APC-t, amivel az alkalmazottak kibattyognak a küldetés helyszínére...


Ez egy érdekes gondolat. Lehetne több fejlesztési irányba haladó szállítójármű, ami ilyen olyan bónuszokat is adhatna v egyes kaland előfeltétele lehetne.

A robotokkal egy nagyon igéretes fejlesztés van folyamatban, teljesen új opció, már a teszten észleltük, h minden az alkalmazott körül forog.

A petekről MIklós azt mondta, h nem szükséges, h simán el lehessen engedni őket, már oktbóberben az első pillanatokban látszott ez a gond amit írtál.
Főleg mivel lefúzionálni csak a nagyobbat lehet, úhogy ha nem tetszik amit frissibe vettél akkor nagyobbra kell növelned mint vmelyik eredetid...
Pontszám: 5.00