Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
161. hozzászólás - 2020.01.19. 12:56:04
Egy Event ötlet is szembe jutott, más játékban is láttam ilyet.
Inkább a "top player"-eknek lehetne érdekes, de mindenki részt vehetne rajta.

Választások
Minden épülethez lenne valami városi pozíció, pl. bányászati főinspektor vagy városi robotfőmérnök, stb.

Bárki indulhatna a választáson egy pozícióban, de értelemszerűen csak egy nyertes lehet minden pozíciónál.
Mivel ugye a rendszer korrupt, csak az számítana, hogy ki mennyi kreditet tol a kampányba, aki a legtöbb kreditet költi az lesz a győztes.
Pl. Puszedli jelentkezik kertészeti miniszernek, de bárki támogathatja Puszedli kampányát, barátok, idegenek, stb.

Nyilván "kezdő" karakterek kevés pénzzel nem nyerhetnek, nekik megéri valaki kampányát támogatni.

Az event végén, aki a legtöbb pénzt tolta el, az nyer, övé az adott pozíció a következő választás event-ig.

Viszont mindenképp kellene valami "felhasználási lehetőségek", hogy a puszta címen túl a győzelem számítson.
Pl. a pozíció győztesnek lenne lehetősége valami törvényeket lehetne hozni, ami minden (vagy csak azokra, akik a győztes kampányát támogatták) játékosra vonatkozna, pl. tárgyak olcsóbbak lennének vagy több tp jár bizonyos esetekben vagy megváltoznak a "játékszabályok" egy bizonyos kereten belül, vagy bármi

Esetleg lehetne olyan bónusz opció, hogy kalandokban lehetne a másik kampányát "elrontani", maszkos fegyveresek lopják el a kampánypénzeket (azaz betámadni a jelöltet, hogyha legyőzzük az alkalmazottait, akkor lopunk a pénzéből) , vagy negatív híreket terjeszteni fórumon,
de előre ígérgetni is, hogyha rám szavaztok, minden karakter +10xp-t kap a kalandokban, stb. De akár a pozíciót elnyert karakter sikkaszthat is, stb.
Vélhetően a szövetségek erősen "harcolnának" azért, hogy a saját csapatukból jusson valaki pozícióhoz. Ezáltal a szövi tagoknak lenne vagy lehetne előnyük.

Végülis ez egy modern városi környezet, itt lehetnek ilyen dolgok.
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
162. hozzászólás - 2020.01.19. 14:31:24
Symur, a múltkor bulizni akartál velem, most miniszternek indítasz? Amúgy nekem tetszik az ötlet, de szerintem úgy kéne, hogy a kezdő játekosoknak is legyen lehetőségük legalább valami közgyűlésbe, vagy helyettesnek bekerülni, hogy nekik is legyen sikerélményük.

És csak hogy a témánál maradjak, az én ötletem az lenne, hogy a karakter ruházat adjon valami bónuszt a karakternek (boldogság, szerencse vagy szakértelem stb.), és csak az érvenyesüljön, amivel benevez a szepségversenyre (ha többféle szettel nevez, össze is adódhatnak). Elég unalmas, hogy női karakterként csak miniszoknyában lehet szépségversenyt nyerni, talán így motiválva lennének a karakterek, hogy más ruhát vegyenek fel, ha ettől kapnak valami bónuszt.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
163. hozzászólás - 2020.01.19. 15:50:38
Symur: én régóta szeretném, ha kalandban lenne rendes robot csata is, de ez sajnos még nem jutott el a megvalósításig, de előbb-utóbb biztosan be fog kerülni, feldobná a kalandokat szerintem is. Azt, hogy melyik kedvenc milyen statot adó végtagokkal rendelkezik, tényleg nem lehet előre látni, de már elég magas kennelek vannak, elég sok kedvencet felépítettek a játékosok, össze kéne ezt gyűjtenetek, felvinni akár a wikire, hogy mindenki láthassa, szerintem ez előbb meglesz, minthogy a program ezeket kiirja, tekintve, mennyire terheltek még mindig a programozók.

Ez a miniszteres dolog jó ötlet, tetszik, de részletesebben ki kell dolgozni, önmagában az, hogy aki a legtöbb kreditet költi rá, az nyer, talán nem elég izgalmas még. Felírom mindenesetre, és gondolkodom én is rajta.

Puszedli: Van igazság abban, amit mondasz, hogy mindenki a miniszoknyára szavaz… Bár amikor láttam, hogy a kedvenceknél a toplistában csupa cicus volt, én utána direkt mindig másra szavaztam, de a szépségversenyeknél nyilván nem lesz így. A ruha adjon statot, ilyen nem lesz, mert akkor mindenki egyforma lenne, a legtáposabb statot adó ruhát viselné, ezért ezt a featurét tartsuk meg egyelőre csak vizuális tuningnak.
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
164. hozzászólás - 2020.01.19. 16:33:29 (Válasz puszedli #162 hozzászólására.)
Puszi: ugyanúgy beneveznének miniszoknyával, és utána átöltöznének nadrágba. Egyébként pont te panaszkodsz? Remekül áll neked a mini
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
165. hozzászólás - 2020.01.19. 17:23:40 (Válasz Manó #164 hozzászólására.)
Idézet: Manó - 2020.01.19. 16:33:29
Puszi: ugyanúgy beneveznének miniszoknyával, és utána átöltöznének nadrágba. Egyébként pont te panaszkodsz? Remekül áll neked a mini


Köszi, kíváncsiságból neveztem azzal, 22 helyet javítottam vele a versenyben Elengedtem ezt a szépségverseny dolgot, annyit nem ér az első hely. Az én karakterem nem a meztelenkedésből lett milliomos, úgyhogy innentől éljen a több ruha! Szerintem most is jól néz ki a karakterem, a kapcsolódó célokkal meg így jártam.
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
166. hozzászólás - 2020.01.19. 17:52:08 (Válasz puszedli #165 hozzászólására.)
Megnyugtatlak: a játékosok 90%a nem nézi a ruhát, pár másodperc alatt végigkattingatja a szavazást.
Pontszám: 5.00
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
167. hozzászólás - 2020.01.20. 19:07:37
Az a baj, hogy a játékosok 99%-a férfi szerintem...

Még a női karaktereknél is.

Szóval minél kevesebb a ruha, annál több a szavazat, sajnos "real life"...
Bár én mindig Puszedlire szavazok ha felismerem... (ez amúgy egy nagyon jó név lett, gratulálok érte)

Esetleg, ha ki lenne írva a karakterek neve, akkor segítene a döntésben, hogy a barátokra szavazzak.
Pontszám: 5.00
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
168. hozzászólás - 2020.01.20. 19:10:40
Vagy a szépségversenyél a nevezőnek lehetne valami szöveget is kiírni, hogy pl.

Mottó: "Világbéka.. ööö béke.."

Vagy kiírni, hogy ez meg az a relikviája, vagy 10 milliót adományozott szegényeknek, stb.
Pontszám: 5.00
Ferrum Virginis

30 hozzászólás
Ferrum Virginis title=
Re: Fejlesztési ötletek
169. hozzászólás - 2020.01.20. 22:21:40 (Válasz Symur #168 hozzászólására.)
Szerintem ezek olyanok, amiknek köze sincs egy karakter szépségéhez. Ha név alapján akarsz szavazni, akkor pedig még egy indok, hogy miért értelmetlen a szépségverseny.
Pontszám: 5.00
Ferrum Virginis

30 hozzászólás
Ferrum Virginis title=
Re: Fejlesztési ötletek
170. hozzászólás - 2020.01.21. 07:43:39
Meg lehetne oldani, hogy a kalandok frissítésénél tényleg frissüljön? Kétszer kattintottam a zen zabáló gombra, de a küldik sorrendje még mindig ugyanaz mint frissítés előtt.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
171. hozzászólás - 2020.01.21. 11:53:05
Javasolnám a szövetségi épületek némi átalakítását.
Ne felejtsük el, drasztikus ár mellett drasztikusak az építési idők is ma már, valamint a karakterek is nagyobbak. igy egy új épület szinttől az idő múlásával egyre többet vár el az ember.

A bank méret kicsi, nem lehet felhalmozni komolyabb mennyiséget ez gondolom semmi nagy balanszt nem zargatna ha bővülne.

Az agrárium haszontalan, nem túl értelme az adott bónusz ill tárgy. Lehetne szintenként 1% itt is a bónusz mint minden egyébnél, nem fél. de még azon túl is kell motiváló dolog. pl a termelést is növelhetné. vagy vmi tényleg hasznos, egyedi növényeket is lehetne forgatni, amik mondjuk 1 helyen 2-3 féle dolgot termelnek
mert még a top kiforgatott argum gyümölcs is.... lényegében semmi bónuszt nem ad, ha van 3 argumod kint vásárolni.

A térkapuról sokat beszéltünk, sokféle elégedetlenség adódik. de ez meddő nem hozom fel itt.

A múzeum által adott dolgok nem érték arányosak, miközben a belépő zen megtermelése sokkal több helyet igényel, nem ad elég hasznot. Itt a költség csökkentést látnám jó megoldásnak.

A rezidencia is bővülhetne funkcióval nekem nagyon tetszene a + argum belőle. de el tudnék képzelni akár vmi befizetés ösztönzö dolgot is, befizetésre a 100 % kiégett helyett több változna át.

A bolt. egy része soha nem vásárolt, más része soha többet, mert túlhaladta a játék. vannak érdemi dolgok, de úgy érzem ez egy örök probléma forrás lesz megitélni h adott szint eleget ad-e. itt a top szövik egyik nagy előnye, mert a kicsik nem tudnak egy idő után- mivel a karakterek náluk is nőnek- profitálni az alacsony épületszintből

A sportpálya, egyetem, börze szerintem jól eltalált és jól balanszolt épület, hosszú távon is működő képlettel.
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Fejlesztési ötletek
172. hozzászólás - 2020.01.21. 13:02:32 (Válasz Baalcain #171 hozzászólására.)
Ha a forgatások száma emelkedne szintenként és kicsit jobb növényeket adna nem a teljesen alapot szerintem jó lenne. (argarium amúgy 2%-ot ad nem felet)

Múzeum jelenleg az egyetlen argumforgács forrás szóval nehéz megítélni, hogy arányos e. Ha a forgács értékes lesz akkor lehet, hogy még olcsó is.

A rezidencia is inkább azért nincs balanceba mert kevés a játékos máskülönben az egyik leghasznosabb épület.

A boltal egyet értek jók az egyszeri dolgok de hasznosabb amit többször meg lehet venni mert az ösztönzi jobban az adakozást jó lenne ha pl. harctéri orvoscsomagot is lehetne venni. A tátika talán az egyik leggyengébb cucc mert jelen állapotában kevesebbet ad mint az azonos szinten elérhető sima kredites növény és így semmi haszna.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
173. hozzászólás - 2020.01.21. 14:42:49 (Válasz Otoaak #172 hozzászólására.)
Bolt: Harceterinek sok ertelme nem lenne, mert haborunkent csak 1x hasznalhatod, azaz lenyegeben 1 a max. Lehetne az energiacella mintajara mas nyersanyag atvalto is, bar kicsit jobb aranyban, jelenleg a 10k kredeit/kutatas 100 energiaert nem tul megeros.

Agrarium: Egyreszt valoban erositeni kene a novenyeket, sot sztem nyugodtan dobhatna a jelenleg megvehetoknel fixen jobbat, hisz naponta 1-2-t kapsz csak beloluk. Masreszt viszont kene berakni ertekes "kincseket" is, ami sokkal izgalmasabba tenne a porgetest. Plul: instant betakaritas (epik), termelesi ido felezo (ritka), termeles duplazo (ritka). Ha mar csak ez a 3 lenne a kereken ritka kincs sztem az is nagyon megdobna, de plul lehetne boven meg hasonlokat kitalalni. Sot lehetne belole csinalni 10et es a kerekre mindig random 3 kerulne fel, a tobbi maradna a (megerositett) normal noveny.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
174. hozzászólás - 2020.01.21. 14:57:56
Vagy a szépségversenyél a nevezőnek lehetne valami szöveget is kiírni

Jó ötlet, de oda akkor bármit lehet irni, a karakter nevét stb szóval sajna mégse jó ötlet

Meg lehetne oldani, hogy a kalandok frissítésénél tényleg frissüljön?

kisebb eséllyel előfordulhat, hogy a frissités után is ugyanazokat generálja.

szövi épületek: a bankos problémát meg tudjátok oldani, ha azt 1-gyel magasabbra húzzátok, mint a többi épületet. Az agráriumra irtam korábban is, hogy azon lehetne még optimalizálni, is fogunk is, hogy megérősebb legyen, ne adjon haszontalan növényt. Endyr ötlete tetszik a speciális ritka tárgyakkal, felírtam. Múzeum: érdekes, amit mondasz, én pont úgy éreztem, hogy az adománypont amit a sportpályán és az egyetemen kell költeni, értékesebb erőforrás, mint a zen, amiből néha van felesleg, és azt tolom be a múzeumba. De maguk a rewardok elvileg arányban vannak egymással e 3 épületben. Ha ezt azért írtad mert az argumforgács még nincs implementálva, azt mondom, várd meg, amig lesz. Rezidencia: valamit szeretnék majd tuningolni itt argumügyileg. A boltnál én úgy látom, még sok is a hasznos goodie, nem jut mindenre elég adománypont, olyan erőforrások kaphatók, amik a végtelenségig jók, de ha irsz konkrét példát, megnézhetjük természetesen (a tátikában van igazság, abból később van magasabb szintű, de lehet hamarabb kéne). De már így is óriási előnyt ad annak, akinek van 3. szintű boltja azzal szemben, akinek nincs, ezt nem kéne tovább fokozni.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
175. hozzászólás - 2020.01.21. 15:06:30 (Válasz Miklós #174 hozzászólására.)
Nem baj az, hogy elonyt ad egy magas szintu epulet, maskulonben mi ertelme lenne epiteni? Raadasul irgalmatlan eroforrasba kerulnek a magas epuletek, sztem realis elvaras, hogy adjanak hasznosat.
Sajnos az upgradelt tatika is gyengebb, mint az aktualis kredites noveny.

A muzeum azert draga, mert eleg gyorsan no a szinttel a zenkoltseg, masreszrol meg a zen epuletek eleg keves termelest biztositanak a kreditesekhez kepest, igy az adomanypont gyorsabban jon, mint a zen. Maga a jutalom sztem a muzeumnal is rendben van, kiveve a boldogsagot, ami sohasem csokken 100 ala (kiveve ha megbetegszel, de azt _nagyon_ konnyen ki lehet kerulni). A boldogsagot ki kellene cserelni vmi ertelmesebbre (plul d2 kalandpont)
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
176. hozzászólás - 2020.01.21. 18:56:54
Barat kirugasanal kellene confirmation, nagyon konnyu veletlen kirugni vkit.
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Fejlesztési ötletek
177. hozzászólás - 2020.01.21. 22:22:41
Elsősorban zenre és kutatásra gondoltam úgy ahogyan energiát is lehet venni, az is jó lenne ha skálázódna a bolt szintjével mert így nagyon sokat kell kattintani.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
178. hozzászólás - 2020.01.22. 11:06:18
A bankot sem lehet a városháza szintje fölé növelni. De tény, h érdemes azzal kezdeni.
Egyébként minden nyersi termelése hullámzik, hol ez hol az ugrik ki egy up után v fejlődési irány miatt. Az adomány pontok hasznossága okán- a gyűjtemény boltban elkölthető 35k pl- a nép építene és szükséges h folyamatosan sok pontot szerezzen. Mivel hosszú ideig épülnek az épületek a szöviépületszintek befejezésére sokkal nagyobb a termelés, mint amikor fellépünk.

Az agrárium nálunk 4es, azt néztem be h 2%ot ad, és akkor fél, nem pedig szintenként kettőt.
Szerintem Endyr konkrét ötletei nagyon jók a hasznossá tételhez. Egy azonnali betakarításnak mindenki örülne, szinttől független.

A boltban beszerezhető tátikával az a gond, h a kertet sokkal gyorsabban lehet fejleszteni mint a szöviépületet. És pár később indulótól eltekintve a kertből ha megveszi és elülteti a kredittermelő növényt akkor jobban jár mintha tátikát ültet-és a adománytól a szövi is erősödik, a rangja is fejlődik nem csak az adománypont nő.
Továbbá az amit írsz, h sokat lehet költeni azért is van mert egyes tételek ára és mennyisége szinttel együtt nő. Viszont sok tétel kikopik.
Érdekesen hangzó ötlet az is, h a többi erőforrást is be lehessen szerezni adománypontért ne csak energiát pontot. -a szintes skála is jó ötlet.

Az meg szerintem evidens, h egy nagy erőfeszítés árán több mint hetes építési idővel felhúzott épület többletet nyújtson azok számára akik megépítették.

A múzeum gondot Endyr jól leírta. Én egyébként sem hiszek az egy napon majd nagyon hasznos lesz csak gyűjtögesd folyamatosan dolgokban- pl argumforgács. ill a hónapok óta 100as boldogságom amit semmire sem használok.
Nyilván a belépési ár azoknak akik a nagy petek miatt a top 5ben lévő zen termelők- és esetleg zent argumból is vásárlók- sokkal elfogadhatóbb. De nem biztos, h ők jó viszonyítási alapok.
Egyébként pl az egyetem is ad argumforgácsot.
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Fejlesztési ötletek
179. hozzászólás - 2020.01.22. 14:15:26 (Válasz Baalcain #178 hozzászólására.)
Játékos fejjel szerintem is sok a zen ami a belépéshez kell és szívom a fogam, de ha reálisan nézzük akkor a kredit 60-80%-a (szintől függően) megmarad és ok, hogy ebből épül a szövetség de bőven van lehetőség emelni a zen termelésen. Én is utálom ezt, de ha meg nincs értelme zent termelni akkor minek van a játékban? 5k zen az több órás termelés a top-nak is, én inkább úgy látom, hogy annak könnyebb akinek kicsi a kedvence mert alig használ zent.

A boldogságot van aki használja van aki nem aki nem használja annak nyilván felesleges aki igen annak meg jól jön, ezt mindenki maga dönti el de csak azért mert ti nem használjátok nem jelenti azt, hogy más se. Nem ez a fő profilja az épületnek de szerintem elfér.

Amúgy egyetértünk, ahogy drágulnak az épületek hasonló arányban kellene a hatásuknak is erősödnie.

A tátika szerintem fölösleges növény az alap elgondolás nem lenne rossz, de a kert nagyon kicsi és az ember sokszor így se tudja melyik karját vágja le amikor ültet mert kb. "mindent is" kellene termeszteni és a tátika csak az után jön. De lehet, hogy alacsony szinten elfér ezt nem tudom.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
180. hozzászólás - 2020.01.22. 14:50:53
A barát kirúgásnál van confirm, kivéve, ha 1. szintű a barátságotok.

A boldogság igazándiból csak inaktivitástól tud lemenni, aki játszik rendesen, annak nem fog, ilyen szempontból a boldogság tényleg nem hasznos jutalom, megnézem, ki tudjuk-e cserélni valami másra.
Pontszám: 5.00