Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Ferrum Virginis

30 hozzászólás
Ferrum Virginis title=
Re: Fejlesztési ötletek
181. hozzászólás - 2020.01.22. 15:05:48
Chaten idegesítő, hogy a "Világ" szobában látom a szövis beírásokat, ezért gyakran keverem is. (Oké, ott egy felirat, ami kiírja melyik szobán is vagy, de akkor is.) Ha kikapcsolom a szövis értesítéseket, akkor pedig a szöviben sem látok semmit. A rendszer üzenetek tiltásával pedig semmit se ér. (Akár tiltom,akár nem, mindig látom.) Meg lehetne oldani az elkülönítést?
Lehetne esetleg, hogy lehessen létrehozni privát szobákat is?
Talán még egy kapásjelző is, ha van új beírás az egyik szobában.
Pontszám: 5.00
Ana

74 hozzászólás
Ana title=
Re: Fejlesztési ötletek
182. hozzászólás - 2020.01.22. 16:38:24
Ha már chat. Meg kellene már találni a járható utat. Miklós ne írjon sárgával a szövibe, de azért a rendszerszintű üziket bátran be lehetne engedni. Elfajzott, építés, újraindulás...
És legyen már végre üzenetküldés. Neadj szövi körüzenet küldés...
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
183. hozzászólás - 2020.01.22. 18:09:25 (Válasz Ana #182 hozzászólására.)
Mondtam Zolinak, hogy a rendszerüzenetek mindenképpen jelenjenek meg mindenhol!
Pontszám: 5.00
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
184. hozzászólás - 2020.01.22. 20:23:24
Az, hogy üzenhetünk a játékosoknak tényleg jó ötlet.
Pontszám: 5.00
Ferrum Virginis

30 hozzászólás
Ferrum Virginis title=
Re: Fejlesztési ötletek
185. hozzászólás - 2020.01.22. 21:10:15 (Válasz Miklós #183 hozzászólására.)
Mondtam Zolinak, hogy a rendszerüzenetek mindenképpen jelenjenek meg mindenhol!


Nekem le van tiltva, de még így is látom.
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
186. hozzászólás - 2020.01.23. 13:20:56
A városházában lehetne nagyobb az infó mező, mert így elég kevés dolog fér bele. Ha többet írunk, akkor meg nem látszik a vége, mert nem lapozható. A város vezetősége mező pl. indokolatlanul nagy, abból bőven lehetne csípni az infó javára.
Illetve a benne lévő szöveg kijelölhetősége is nagy könnyebség lenne, mert így nem lehet kimásolni a benne lévő linkeket.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
187. hozzászólás - 2020.01.24. 09:52:41
Aki raallt kredittermelesre az most jutott el kb odaig, hogy nem tudja mire elhasznalni az adomanypontjait. En minden nap megveszek minden lenyegeset a szoviboltbol, a relikboltbol kivasaroltam az osszes adomanypontos targyat, jelenleg nem tudok mit kezdeni az adomanypontokkal, es csak gyulni fognak. Varhatoan a szovibolba majd 2 havonta kerulnek be uj targyak a jelenlegi epitesi idok mellett, szoval az nem megoldas, h ott koltsuk el.

Kellene valami amire fel lehet oket hasznalni (az energiacellanal kreativabb dolog).
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
188. hozzászólás - 2020.01.24. 12:29:16
Az automata csatánál hasznos lenne kétfajta támadási mód, hogy ne lőjön pl. defenzív lövést, gyógyítást térkapunál.

Lehetne egy agresszív vagy támadó mód, ami mindig a legtöbb sebzést okozó képességeket lövi, és egy taktikus, ami a mostani auto.
Pontszám: 5.00
Oh_ne

5 hozzászólás
Oh_ne title=
Re: Fejlesztési ötletek
189. hozzászólás - 2020.01.26. 13:59:32
Nem tudom, hogy írta-e már valaki, de a cég épületeinek fejlesztése egy katasztrófa.Ha fix terület van, akkor nem értem miért nincs olyan, hogy egy adott vállalkozásrészt átépítesz. Nincs szükség az edzőteremre,bontom-építem egyesével. A HR központot. Miért nem dönthetek úgy, hogy az összesből valami más lesz? 50 épületeknél ez a bontás-építés szar mechanika lesz. Bontok 50 kórházat 50 plasztikai sebészet építéséhez?
Javaslatm lehessen az épületeket átépíteni. Azt mondom, hogy 20 edzőterem 20 HR központ lesz, akkor gép kiszámolja a különbözeteket, mind időben, mind erőforrásban, s elindítom, s x idő múlva az van, amit szeretnék. Az átépítendő rédz azonnal kiesik a termelésből (azt épp bezártam), s csak x óra/nap miatt tudok újra termelni. Vagy ez bonyolult így?
Pontszám: 5.00
LanMaffia

54 hozzászólás
LanMaffia title=
Re: Fejlesztési ötletek
190. hozzászólás - 2020.01.27. 02:02:50 (Válasz Oh_ne #189 hozzászólására.)
Ezt a módszert szerintem maximálisan támogatná az összes játékos.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
191. hozzászólás - 2020.01.27. 08:35:58
A chipeknel ki kellene irni, hogy minimum hanyas szintu targyakba rakhatok. Fel akartam chippelni a masodlagos csapatom felszereleset es csunyan belefutottam, h a legujabb chip nem ment bele az alacsony szintu targyakba. Ami valahol logikus, csak azert info kene rola. Gyartok en kisebbet is, csak ne nekem kelljen meg kitalalnom minden targynal hanyas chipet kell gyartani...
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
192. hozzászólás - 2020.01.27. 14:53:57
Ndavid: sajnos, ekkora box mező, növelni nem tudjuk, viszont megkérdem erről majd Zolit, meg lehet-e csinálni, hogy a linket ki lehessen másolni. A szövi fórumon korlátlan helyetek van egyébként.

Endyr: a kredit a játékban egy univerzális erőforrás. Olyat nem lehet, hogy pont annyi legyen, amennyire szükség van, vagy több lesz a kelleténél, vagy kevesebb. És ez az adománypontokra is vonatkozik. Szerencsére mindkettőt tudod szabályozni a cégeddel, sok a kredit, de kezd kevés lenni a zen, akkor csökkenteni kell az első termelést, és növelni az utóbbit.

Puszedli: az automata csata sajnos belátható időn belül nem fog okosodni. Olyan helyzetekben, ahol vélhetően a gép nem a legoptimálisabb döntéseket fogja hozni (pl. elfajzott ellen, vagy erős ellenfelekkel szemben), használd a manuális képességválasztást, az automata harc csak a triviális csaták gyorsítására van, nem arra, hogy a gép helyetted játsszon.

Oh_ne: az épületek köv. szintre való fejlesztése is tulajdonképpen ez, és rengeteg kritikát kapott, hogy miért egyben kerül sor a fejlesztésre, miért nem egyesével kell építeni, így túl sokat kell várni rá, nincs játékélmény stb. Egyébként maga a cég nem komplikált része a játéknak, én sem érzem, hogy ott még további automatizmusokra lenne szükség.
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
193. hozzászólás - 2020.01.27. 14:54:18 (Válasz LanMaffia #190 hozzászólására.)
Annyira nem örülnék, ha 26-30 órára kivenne 25k+ óránkénti termelést... De az alapötlet jó, baromi unalmassá tesz, hogy kettőt bontok, kettőt építek...
Pontszám: 5.00
LanMaffia

54 hozzászólás
LanMaffia title=
Re: Fejlesztési ötletek
194. hozzászólás - 2020.01.27. 17:26:28 (Válasz Seroth #193 hozzászólására.)
De miért venne ki? Ha épületet updatelsz akkor az updatelendő épületcsoport termelése addig nullára csökken?

mod.: amúgy kéne ide valami hack, mert a smilek közül max. a mosoly jelenik meg.
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
195. hozzászólás - 2020.01.27. 19:53:34 (Válasz LanMaffia #194 hozzászólására.)
Oh_ne tervében ez szerepelt: "Az átépítendő rész azonnal kiesik a termelésből (azt épp bezártam), s csak x óra/nap miatt tudok újra termelni."

Ezért írtam, hogy kiesik. Nekem 70 db körüli pénztermelőm van piacból és élelmiszerboltból. Az darabonként 25k kredit.
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
196. hozzászólás - 2020.01.27. 20:04:12
Valami alternatívát ki kellene találni, hogy az alacsonyabb alkalmazottakat hogyan lehetne fejleszteni. Persze ott van a szökőkút, de 18-20-as szinten már nagyon lelassul. Persze lehetne azokat vinni kalandokba, de azok meg nem fogják bírni a harcot, mert a fő csapat 33-35-ös szintű, és hozzájuk "méltó" kalandok vannak. De még ha bírnák is, akkor sem érné meg rájuk "elpazarolni" a legértékesebb erőforrást, a kalandpontokat. Egyelőre nincs 5letem, de a turbózott szökőkút 13,6 xp/óra van szemben a 2300-2500 xp-s szintépéssal. Esetleg ha a szökőkútban a magasabb szintű alkalmazottak bónuszt kapnának az xp-re, megoldaná a problémát. Esetleg egy szilánkokból megvehető relik, ami boostolná a szökőkutat? Vagy egy szakértelem, esetleg időbeosztásos tevékenység?

Uniq
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
197. hozzászólás - 2020.01.27. 22:12:40
Alkalmazotti- és robot ércek átváltásánál kellene egy gyorsabb metódus. Már meglehetősen régi probléma, de még mindig 5-ösével lehet átváltani esetenként 2-3000 ércet.
Pontszám: 5.00
AggyáNekiNevet

23 hozzászólás
AggyáNekiNevet title=
Re: Fejlesztési ötletek
198. hozzászólás - 2020.01.28. 12:43:30
Kalandoknál nem lehetne bevezetni, hogy az ismételhetőket néha eldobhassuk? Valószínűleg mindenkinek van pár nemszeretem kalandja, ami csak nyűg ha bejön. Hogy egy példát mondjak, telefonon a passziánsz elég körülményesen működik, sokkal hosszabb egy partyt lejátszani mint gépen. Ha sokszor egymás után bedobja a kártyaparty kalandot, az ember megőszül mire végez vele.
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
199. hozzászólás - 2020.01.28. 12:57:03 (Válasz AggyáNekiNevet #198 hozzászólására.)
Zenért cserébe tudod frissíteni a kalandlistát.
Pontszám: 5.00
Ana

74 hozzászólás
Ana title=
Re: Fejlesztési ötletek
200. hozzászólás - 2020.01.30. 09:47:05
Fogyatkozik a játékélmény.
Az épületek és egyebek fejlesztési ideje a szintlépésekkel egyre nyúlik.
Minden egyéb tevékenység be van korlátozva, mindenre pontok vannak.
Hosszú távon ez ahhoz vezet, hogy nem lesznek itt a játékosok. Mert minek? Aki pedig nincs itt, az elveszíti az érdeklődését és még ritkábban jön, aztán meg egyáltalán nem.
Event nem futhat állandóan.

Javasolnék egy szövetségi gyakorlóteret, ahol egymással harcolhatnának a szövitagok, csak úgy, brahiból, semmiféle célba bele nem számítva, szórakoztatási céllal. Lehetne új taktikákat kipróbálni, vagy egyszerűen csak játszani.
Pontszám: 5.00