Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Majtika

21 hozzászólás
Majtika title=
Re: Fejlesztési ötletek
21. hozzászólás - 2019.11.19. 10:46:37
Ennek a fórumnak a linkéjt valahova beágyaznám a játékba, mert nehézkes az elérése
A wikidot-os oldalét szintén betolnám
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
22. hozzászólás - 2019.11.19. 10:48:54 (Válasz Majtika #21 hozzászólására.)
Valahova nagyon trivialis helyre kellene rakni jo nagy ikonba. Mondjuk a dukat ala, ott mindenki eszreveszi.

Konkretan sztem 1-2% olvassa a forumot, abszolut nincs rajta elet.
Pontszám: 5.00
AggyáNekiNevet

23 hozzászólás
AggyáNekiNevet title=
Re: Fejlesztési ötletek
23. hozzászólás - 2019.11.19. 14:47:20
A karakter szintje egyre nagyobb mértékben marad le már a játék elején a cég szintjétől. Jelenleg 10-es cég mellett a karakter szintje csak 8-as. Ez nem azért van mert rohanok, hanem a naponta megtermelt javak mennyisége nincs egyensúlyban a karakterrel naponta szerezhető tp mennyiségével. Hosszabb távon, így gondolom 0 TP-ért kellene épületet fejleszteni, amivel még jobban elszállnának az erőforrások. Ennek meg kb annyi értelme van, mint fingból kötelet fonni, ha később úgyis le kell rombolni mindent, majd újraépíteni, hogy a cég is fejlődhessen ha a karakter hajlandó felzárkózni. Én ezzel max annyit tudok csinálni, hogy akkor nem fejlesztek épületet, hanem csak teljesítem a napi rutinokat és bedobok mindent a szövibe. A szövi jól jár, a játékélmény radikálisan csökken. Ezzel jó lenne valamit kezdeni.
Pontszám: 5.00
Hassan

21 hozzászólás
Hassan title=
Re: Fejlesztési ötletek
24. hozzászólás - 2019.11.19. 15:14:34
A játék oldalára közvetlenül (nem mindenféle almenükbe eldugva, elvégre legtöbben valószínűleg egyszer járnak a beállításokban, amíg nullára halkítják a játékot) kitett fórumelérésért tegnap én is telesírtam a chatet, de az admin azt mondta, hogy elérhető bejelentkezési oldalról is (nézi azt valaki a belépésre kattintok gombon kívül 2 másodpercig is?) a játékból is (beállításokban levadászható) meg a szövetségi főépületben is (hat pixel méretben) így nem látja értelmét. Ez van sajnos.

A karakter és a cég szintje közötti rendkívül szűkre szabott keret elvileg direkt van, hogy ne rohanj el. Én pl már csak 30%-os Tp-ért építek jelenleg. Elvileg nem nagyon kell 0 Tp-ért építened, mert a cég mérete a maximális épületkapacitásodat is beszabályozza. Én is azok közé tartozom, akik most direktben rápörögtek, hogy megnézzük, elérhető-e a 0%-os Tp szint (Miklós nem adott egyenes választ). Ha igen akkor ez a játék azonnal kuka lesz részemről is.
Pontszám: 5.00
Pityuvagyok

3 hozzászólás
Pityuvagyok title=
Re: Fejlesztési ötletek
25. hozzászólás - 2019.11.19. 21:46:44
A kalandoknál és a harcoknál lehessen célpontot változtatni hogy kire lövök... ez egy ilyen stílusú minigame-nél alap dolog
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
26. hozzászólás - 2019.11.20. 12:07:35
A barátlista legyen rendezhető (pl. barátságszint szerint)
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
27. hozzászólás - 2019.11.20. 12:22:45
Az egyforma dolgok ugyanúgy nézzenek ki, ugyanúgy hívják őket. Pl. Bolt vs. Vásárlás, illetve a különböző rangsorok kinézete.
Pontszám: 5.00
Majtika

21 hozzászólás
Majtika title=
Re: Fejlesztési ötletek
28. hozzászólás - 2019.11.22. 07:32:51
Napi rutinnál a meditáció 8 pontot ad a Szerencse lovag szakértelemre, miközben ugyanannyi időráfordítással az olvasás 8 szakértelem pontot ad. Szerintem ez nem a legjobb, mivel ugyanannyi az értéke, de az utóbbi bármire rakható ha jól értem. Javasolt vagy a meditáció értékét növelni vagy az olvasásét csökkenteni.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
29. hozzászólás - 2019.11.22. 07:51:11 (Válasz Majtika #28 hozzászólására.)
Idézet: Majtika - 2019.11.22. 07:32:51
Napi rutinnál a meditáció 8 pontot ad a Szerencse lovag szakértelemre, miközben ugyanannyi időráfordítással az olvasás 8 szakértelem pontot ad. Szerintem ez nem a legjobb, mivel ugyanannyi az értéke, de az utóbbi bármire rakható ha jól értem. Javasolt vagy a meditáció értékét növelni vagy az olvasásét csökkenteni.


A direkt szakertelem tanulas mindig a szakertelem szintjetol fuggo ertekben novel, ha novelsz a szakertelmen tobbet fog fejleszteni. Az olvasas fixet ad, de azt barmire rakhatod
Pontszám: 5.00
Hassan

21 hozzászólás
Hassan title=
Re: Fejlesztési ötletek
30. hozzászólás - 2019.11.23. 18:45:16
Jó lenne egy opció arra is, hogy a prémiumosok is tudjanak ha akarnak 1 kalandpontért vinni ismételhető küldetéseket, ne legyen kötelező a három kalandpont háromszoros jutalom. Ugyanis kissé ostobaság és olykor kifejezett hátrány, főleg ha csak 2-3 hűségpont hiányozna az alkalmazottnak, vagy 4-5 Tp, de nem, várjál holnapig, sebezz kevesebbet elfajzottba/térkapusba, elvégre prémiumos vagy. Nem jó ez így.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
31. hozzászólás - 2019.11.24. 20:21:19
Köszönjük a javaslatokat! Jópár leírt dolog már a fejlesztési listánkon van, pl. fogunk csinálni üzenetküldést offline játékosok részére. Más dolgokat pedig felvettünk a teendők listájára. A megvalósult dolgokról mindig a patch üzenetekből értesülhettek a hírek topikból.

Amit nem tervezünk változtatni: hogy az alkalmazott harcnál lehessen célpontot választani. Erről beszéltünk a találkozón részletesen egyébként, hosszútávon ez nagyon lassítaná az egészet, és túl nagy hátrányban lenne az MI, ami a megtámadott ellenfeleket irányitja pvp-ben.

Harq: igen, akarunk csinálni majd alkalmazott fúziót.

Hassan: elvben lehetne olyat, hogy válassz 1 v 3 pontos ism küldi között, de az esetek 99%-ában ennek nincs értelme, és minden ilyen esetben csak bonyolítaná a dolgokat, és növelné az esélyt, hogy 3 helyett véletlenül 1 pontot használsz el, és ezáltal hőspont, erőforrás hátrányba kerülsz.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
32. hozzászólás - 2019.11.25. 17:09:51
13 és 14. szint vendégház boltjában a kapott 4-4 tárgyból 3-3 argumos.

azért ennyire nem kellene...
Pontszám: 5.00
Bruti

14 hozzászólás
Bruti title=
Re: Fejlesztési ötletek
33. hozzászólás - 2019.11.26. 09:51:39
Jó lenne az aukcióval valamit csinálni. Én nem tudok és nem is akarok fennmaradni éjfélig. Kijött az új aukció, rátettem 100 dukátot. 3,5 napig senki semmit sem csinált. Éjfél előtt lelicitáltak... Nem reális, abszolút
Javaslom hogy pl legyen olyan, ha X ideig nincs új licit, akkor lekoppan a tétel... Pl 1 nap, vagy valami.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
34. hozzászólás - 2019.11.26. 10:45:56
A szövetség 4. szintjének épületei teljességgel irreálisak. elérhetetlen célok a top credit termelőket tömörítő prémium csoportunknak is.
Értem, h a lassítás fontos szempont illetve hátha még fizetünk argumból, de ez nem működök igy tovább.

Egy hétté válik az épület szint összegyűjtésének költsége, a 3. hét elején. Úgy h írgalmatlanul többet pengetünk be mint egy átlagos szövi. A háború költsége nagyon magas, vicces nyereményért és még le nem programozott fejlesztési lehetőségért. Kipróbálni is alig képes pár szövi, miközben nekünk is drága. az npc háború meg nem túl nagy közösségi élmény.

A szövetségijáték a kb egyetlen valósi interakció a 3. hétre meghal.
Ahhoz, h minden drága hozzájárul erősen, hogy a költségek nem fixek hanem a termeléstől függnek. A kalandokban kért erőforrások a termelés %ban vannak ami ismét egy abszurd dolog, ha vmiből éppen sokat lebontok olcsóbban jövök ki, ha meg éppen fejlsztettem-és ez ami egyszerre tömeges- akkor szívok egy elméleti termelés miatt.


Bruti,ezt az aukciós helyzetet már tesztelésen jeleztük. De gondolom új fejlesztésnek számít, amire egy jól kidolgozott játék kijövetele után Miklós szerint hosszú időn át nem lehetséges. mert megvan a " fejlesztés dinamikája" amiben a beho "nagyon gyakorlott".
Pontszám: 5.00
Lakatos

16 hozzászólás
Lakatos title=
Re: Fejlesztési ötletek
35. hozzászólás - 2019.11.26. 11:37:33
...
Pontszám: 5.00
Pityuvagyok

3 hozzászólás
Pityuvagyok title=
Re: Fejlesztési ötletek
36. hozzászólás - 2019.11.26. 20:51:06
Hát akkor meg marad a random lövöldözés... Ha már a grafika gagyi akkor a játékmenetnek kellene kiemelkedőnek lennie... így viszont középszerű marad
Pontszám: 5.00
Hassan

21 hozzászólás
Hassan title=
Re: Fejlesztési ötletek
37. hozzászólás - 2019.11.27. 00:47:19
Kalandban leadandó fegyvernek argumos? Azért, na...
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
38. hozzászólás - 2019.11.27. 11:54:54
Lehetne kerni, hogy legyen egy 15 oras elfajzott is? Jobban oszlana a tomeg es nekem plul jobban is beleferne a napomba.

Esetleg ha jobb eloszlast akarunk akkor a 12 orast elorebb lehet hozni 11-re, igy 7-11-15-18-22 lenne napi 5 elfajzott.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
39. hozzászólás - 2019.11.27. 21:05:01
Nagyon elszaladnak a kalandok próbaszintjei. Minden egyes kaland minuszos, már nem csak a történeti. íRemélem csak elméretezés, nem pedig a lassítás új eszköze.
Javasolnám a próbaszintek felülvizsgálatát.


Továbbá az is jó lenne, hha nem 3 naponta szólna hozzá vki-Miklós- az irományainkhoz. Az a kevés játékos aki rájött a fórum létezésére, is jó részt csak legyint, h minek is irkáljon. van még pár fecske, de ezt a fórumot nem a hibaleírások fogják élettel megtölteni...
Pontszám: 5.00
Ugabuga

39 hozzászólás
Ugabuga title=
Re: Fejlesztési ötletek
40. hozzászólás - 2019.11.27. 21:25:06
A +3 kalandpontot naponta ha lehet ne csak akkor lehessen megvenni amikor mar csak 1 kalandpontom van, mert igy ha nem égetem el minden nap a kalandpontokat lemaradok 3+ kalandpont vásárlásról.
Pontszám: 5.00