Ana: érdekes ötlet, de félek, hogy a jelentős programozási idővel járó fejlesztés kérészéletű szórakoztatással párosulna, ha nem jár érte táp. De felírtam az ötletek közé, ha lesz kapacitásunk, megvalósulhat esetleg.
Laca: fel van nekem írva pár ilyen kényelmi funkció, mint pl. hűség zálog több odaadása egyszerre, több enegiacella vásárlása egyszerre, de itt, a játék korai szakaszában ezeknek ultra-alacsony a prioritása sajnos. De biztos, hogy előbb-utóbb meg fognak valósulni.
Jelenleg egyébként a régóta ígért ajánlási rendszeren dolgozunk, ami különösen aktuális lesz, ha beindul a 2. világ. Ennek keretében ha a játékot ajánlod valakinek, akkor ha ő argumot vásárol, annak te megkapod a 20%-kát.
Egy nagyszabású fejlesztésen dolgozunk utána, ahol egy nagy térképen ("Pusztulat"( kell területeket és bázisokat foglalni a robotokkal, más szövetségekkel versenyezve, szerintem ez elég szórakoztató lesz majd. Viszont azt az elvünket nem szeretnénk feladni, hogy a játék ne váljon egy "időnyelővé". Inkább panaszkodjon valaki azért, mert napi 30 perccel letudta a fontos dolgokat, mint azért, hogy 4-5 vagy több órát "kell" játszania minden nap. A játékban elég sok opcionális elem van azért, ha 30 percnél többet akarsz vele foglalkozni, akkor tudsz is. Igen, a robot aréna mellett most már az alkalmazott harc is gyorsítható, és emiatt gyorsabban megcsinálhatók dolgok, és bizonyos dolgokat ha kimaxolsz, nem kell vele foglalkoznod (pl. minijáték) de ez szerintem inkább előny hosszútávon, mint hátrány. Ha pedig még így is szeretnél többet játszani, akkor csinálj egy második karaktert

Úgyis hamarosan itt a 2. világ.
Ha az a fejlesztés elkészült, utána jönnek a szövetségi relikviák és a következő időszakos esemény.
Viszont! Baalcain, szerintem most léptél át egy határvonalat. Az ilyen hozzászólásoktól, kérlek, tartózkodj, mert ezeket kénytelen vagyok moderálni (a hozzászólásodat töröltem).