Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
201. hozzászólás - 2020.01.30. 09:52:39 (Válasz Ana #200 hozzászólására.)
Jó ötlet, felírtam.
Pontszám: 5.00
Laca

15 hozzászólás
Laca title=
Re: Fejlesztési ötletek
202. hozzászólás - 2020.01.30. 09:57:15 (Válasz Seroth #197 hozzászólására.)
Idézet: Seroth - 2020.01.27. 22:12:40
Alkalmazotti- és robot ércek átváltásánál kellene egy gyorsabb metódus. Már meglehetősen régi probléma, de még mindig 5-ösével lehet átváltani esetenként 2-3000 ércet.


Ezt már Endyr is felvetette és én is kétszer. Egy csúszkát, vagy egy tízszerező gombot, vagy csak egy szerkeszthető mennyiség-mezőt, hogy ne kelljen 600x kattintani átváltáskor. 5000 körüli metánium ércem van és nincs kedvem nekilátni az átváltásnak mert begörcsöl az ujjam a végére...
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
203. hozzászólás - 2020.01.30. 14:45:26
Ana: érdekes ötlet, de félek, hogy a jelentős programozási idővel járó fejlesztés kérészéletű szórakoztatással párosulna, ha nem jár érte táp. De felírtam az ötletek közé, ha lesz kapacitásunk, megvalósulhat esetleg.

Laca: fel van nekem írva pár ilyen kényelmi funkció, mint pl. hűség zálog több odaadása egyszerre, több enegiacella vásárlása egyszerre, de itt, a játék korai szakaszában ezeknek ultra-alacsony a prioritása sajnos. De biztos, hogy előbb-utóbb meg fognak valósulni.

Jelenleg egyébként a régóta ígért ajánlási rendszeren dolgozunk, ami különösen aktuális lesz, ha beindul a 2. világ. Ennek keretében ha a játékot ajánlod valakinek, akkor ha ő argumot vásárol, annak te megkapod a 20%-kát.

Egy nagyszabású fejlesztésen dolgozunk utána, ahol egy nagy térképen ("Pusztulat"( kell területeket és bázisokat foglalni a robotokkal, más szövetségekkel versenyezve, szerintem ez elég szórakoztató lesz majd. Viszont azt az elvünket nem szeretnénk feladni, hogy a játék ne váljon egy "időnyelővé". Inkább panaszkodjon valaki azért, mert napi 30 perccel letudta a fontos dolgokat, mint azért, hogy 4-5 vagy több órát "kell" játszania minden nap. A játékban elég sok opcionális elem van azért, ha 30 percnél többet akarsz vele foglalkozni, akkor tudsz is. Igen, a robot aréna mellett most már az alkalmazott harc is gyorsítható, és emiatt gyorsabban megcsinálhatók dolgok, és bizonyos dolgokat ha kimaxolsz, nem kell vele foglalkoznod (pl. minijáték) de ez szerintem inkább előny hosszútávon, mint hátrány. Ha pedig még így is szeretnél többet játszani, akkor csinálj egy második karaktert Úgyis hamarosan itt a 2. világ.

Ha az a fejlesztés elkészült, utána jönnek a szövetségi relikviák és a következő időszakos esemény.

Viszont! Baalcain, szerintem most léptél át egy határvonalat. Az ilyen hozzászólásoktól, kérlek, tartózkodj, mert ezeket kénytelen vagyok moderálni (a hozzászólásodat töröltem).
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
204. hozzászólás - 2020.01.30. 15:03:44
Megbocsáss de milyen jogon törölted?
Melyik részének nem felelt meg az elfogadott fórumszabályzatnak?
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
205. hozzászólás - 2020.01.30. 15:23:32 (Válasz Baalcain #204 hozzászólására.)
Ha egy posztban csupán valótlan dolgokat állítasz, az még nem probléma, vitázunk, cáfolom, ennyi. Viszont a személyeskedésnek, inzultálásnak nincs helye ezen a fórumon! Kérlek, a továbbiakban próbálj civilizált, emberi módon kommunikálni. Előre is köszönöm!
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
206. hozzászólás - 2020.01.30. 17:08:23 (Válasz Miklós #205 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.01.30. 15:23:32
Ha egy posztban csupán valótlan dolgokat állítasz, az még nem probléma, vitázunk, cáfolom, ennyi. Viszont a személyeskedésnek, inzultálásnak nincs helye ezen a fórumon! Kérlek, a továbbiakban próbálj civilizált, emberi módon kommunikálni. Előre is köszönöm!


Visszamásolnád a posztom, h kiderüljön valótlan-e és melyikünk mond hazugságot?
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
207. hozzászólás - 2020.01.30. 18:25:20 (Válasz Baalcain #206 hozzászólására.)
Szerintem ezt engedd el, posztot nem tudok visszaállítani, de nem is szeretném, pont azért töröltem ki, mert nem volt helye ezen a fórumon. Ld. még netikett szabályzat: "Elvárjuk mindenkitől a normális, civilizált emberhez méltó kommunikációt. Tilos: ... lejárató,... sértő módon kinyilvánított vélemények."

Tisztelettel szeretnélek megkérni, hogy a jövőben tartózkodj az olyan megjegyzésektől, hogy szerinted mennyire hozzá nem értők és alkalmatlanok vagyunk a játékfejlesztésre. Értem, hogy ezt már nagyon sokszor leírtad, és el is hiszem, hogy őszintén így gondolod, de ez akkor elég sértő. Emellett engem az is zavar, amikor valótlan, negatív dolgokat állítasz a játékról, mert az pedig a lejáratás kategória (mint pl. a törölt posztban hogy a garázsban nem lehet továbbfejlődni, vagy hogy a szövetségi építési költségeket közben változtattuk meg).

Rengeteg időt töltök ezzel a játékkal, az estéimet, a hétvégeimet is. Szeretném a lehető legjobbra csinálni, megfelelni nektek, a játékosoknak, és hiszek benne, hogy meg tudunk valósítani mindent idővel. És szerencsére rengeteg pozitív visszajelzést is kapunk, nagyon sokan segítenek nekünk. Ha valakinek nem tetszik valami, próbálom megvitatni, hogy mit tehetünk. Viszont az általános negativizmussal nem tudok mit kezdeni Már rengeteg parrtalan vitán túl vagyunk, Baal, és már tényleg nem tudok semmi mást mondani neked, mint hogy ha ennyire nem tetszik a játék, ne játssz vele.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
208. hozzászólás - 2020.01.30. 19:16:18 (Válasz Miklós #207 hozzászólására.)
Igen, le is írtad privátba elmentettem.
Nem a hszel volt bajod, hanem a hosszú ideje lévő negatív hozzáállással. példaként említve tavaly novemberi dolgokat is.

Teljesen korrekt, normál hangvételű levelemet törölted, mert neked nem tetsző tények voltak benne- és cáfolhatatlanok.
Miközben te olyanokat írsz nekem, h" nem vagy normális" illetve a családom és barátaimat ekézed.-ez is elmentve

Mit szólnál hozzá, ha közzétennénk az összes Üsz levelet illetve magánt? a teszt idején írtakat is, amiből kiderül mennyire mást hittél a játékról mint amivé vált?

Tudjuk, h jól akarod csinálni és a játékosok kedvében járni ha ugyanazt akarják mint te.
Nem te nem tudsz nekem mit mondani, én hagytam abba a veled való levelezést, mert totálisan feleslegesen elvesztegetett száznyi óra volt.-egy levelezés bemásolás ezt is bizonyítaná...

.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
209. hozzászólás - 2020.01.30. 19:46:21 (Válasz Baalcain #208 hozzászólására.)
Látod, pontosan ezért kell az ilyen flame hozzászólásokat törölni, ahelyett, hogy publikban elkezdünk vitázni, ez még soha nem vezetett semmi jóra... Természetesen, nem (csak) ezzel az egy posztoddal volt probléma, ez a negatív hozzáállás megvan az eleje óta. Emlékszem, még decemberben írtad, hogy semmittevők vagyunk (mert karácsonykor nem dolgozunk...) Akkor kérdeztem meg, hogy van-e olyan családtagod vagy ismerősöd, aki hónapokon keresztül nonstop kritizál téged, mert ha igen, akkor tudhatnád, mit érzünk. Na te ezt vetted a "családod ekézésének". próbáltam veled privátban is beszélni, de azt kaptam, hogy ha törlöm a posztodat, akkor valószínűleg más törvénysértő dolgokat is művelek... Na erre írtam, hogy nem vagy normális...

De: mindez nem más, csak flamelés. Nincs helye sem a fórumon, sem máshol. Szerintem legbölcsebb dolog lenne törölni mind2 posztot...

Téged pedig arra kérlek, képzeld el azt, hogy nem az ellenséged vagyok. Hanem valaki, akivel ugyanabban a játékban vagy, tiszteljük egymást, és érdekes a másik véleménye. És miután ezt elképzelted, utána írd le a véleményed.
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
210. hozzászólás - 2020.01.30. 19:50:12 (Válasz Laca #202 hozzászólására.)
Ezt lehet az adminok nem fogják jó szemmel nézni, de ha megnyitod az átváltó popupot, nyomsz egy F12-t és a Console fülre ezt beírod, akkor ez elnyomkodja helyetted a + gombot, és megvéd az ínhüvelygyulladástól:

Összes átváltásához:
while(document.getElementsByClassName("plus none setpos").length == 0) document.getElementsByClassName("plus setpos")[0].click();


X db átváltásához (az X-et írd át arra, amennyit szeretnél):
for(var i = 1; i < X; i++) document.getElementsByClassName("plus setpos")[0].click();
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Fejlesztési ötletek
211. hozzászólás - 2020.01.30. 20:50:29 (Válasz puszedli #210 hozzászólására.)
Ez mindet váltja vagy meg tudom adni mennyit szeretnék ?
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
212. hozzászólás - 2020.01.30. 20:54:43 (Válasz Otoaak #211 hozzászólására.)
Mindet, de metaniumbol 1 nap alatt kiutod amennyi kell
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
213. hozzászólás - 2020.01.30. 23:37:40
Jó lenne az aktuális építkezésre is betenni egy visszavonást. Véletlen elkalkulálom magam, belekezdek egy építkezésbe, és 6-7 óráig nem tudom "korrigálni" a hibámat.
Illetve ha folyamatban van egy épület építése, nem rakhatom be utána az építési sorba ugyanannak az épületnek az upgrade-elését. Ezt is javítani kellene, ha nem egy fícsör...
Pontszám: 5.00
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
214. hozzászólás - 2020.01.31. 07:19:21
Múltkor volt téma a chat-en a bánya.

Nem lehetne valami olyasmi, hogy pl. kétféle bányavásárlás lenne.
1, OLCSÓ felszíni bánya, kitermeled aztán kész, kb. mint a mostani (ez mindíg fix áras lenne, viszonylag olcsó)

2, DRÁGA, de még mélyebbre ásás, azaz az új bánya tovább menne lefelé, kb. más lenne a legfelső sávja a játéknak, ahol nem a felszín látszódna, hanem
pl. kiíratni, hogy pl. 2. szinttel vagy lejjeb, stb. Az kitermeléses ikonok ugyanazok lennének, csak minden még sötétebb vagy fekete.
Itt minden újabb szint egyre drágább lenne (akár a mostani drágulós rendszerben), de még többszörös ércet lehetne kiszedni belőle.

Itt már minden marha drága lenne, de ezzel párhuzamosan itt sokkal több ércet lehetne találni, meg dupla vagy tripla balrog jönne, stb egyéb random szörnyek esetleg
plusz, ha mondjuk 10 szintnyit leásol, elérheted a föld magját, vagy hasonló "cél" megvalósulna, stb, és csak utánna kellene megint olcsó felszíni bányát nyitni.

Esetleg 3. mélységi szinttől akár alkalmazottas ércet is lehetne találni mondjuk a 6. mélységi szintnél meg robotércet,stb.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
215. hozzászólás - 2020.01.31. 08:05:10
Seroth: van ilyen, az építketést vissza tudod vonni, kattints rá, és a piros X-szel! Fejleszteni csak olyat tudsz, amit épp nem építesz, ez feature, nem bug.

Symur: az ötlet tetszik, viszont ennek tényleg időigényes a megvalósítása. Felirom, és térjünk rá vissza később! Most rövid távon maradjunk annyiban, hogy csökken a bánya építési költsége és esetleg egy mezőt tovább lehet bányászni, ezek egyszerüen implementálhatóak.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
216. hozzászólás - 2020.01.31. 08:08:44 (Válasz Miklós #215 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.01.31. 08:05:10
Seroth: van ilyen, az építketést vissza tudod vonni, kattints rá, és a piros X-szel! Fejleszteni csak olyat tudsz, amit épp nem építesz, ez feature, nem bug.


Kuriaban nincs, sztem arra gondolt.
Pontszám: 5.00
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
217. hozzászólás - 2020.01.31. 13:41:21
Az alkalmazottas boltban nem lehetne kiíratni a chip-pek és ércek mennyiségét?
Ha az összes nem is férne ki legalább azt az érc és chip mennyiséget, amelyik ahhoz a tárgyhoz tartozik, amelyre éppen rákattintok?

A "túl erős" és "túl gyenge" szövegek és jelölőnégyzetek alatt ennyi hely biztos van.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
218. hozzászólás - 2020.01.31. 17:17:28
Ez most egy nagyon hasznos patch csomag volt, sok hiánypótló, praktikus dolog.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
219. hozzászólás - 2020.01.31. 17:19:57 (Válasz Baalcain #218 hozzászólására.)
Idézet: Baalcain - 2020.01.31. 17:17:28
Ez most egy nagyon hasznos patch csomag volt, sok hiánypótló, praktikus dolog.


ez a jobb keson, mint soha patch
tenyleg minden sora hasznos volt, csak kicsit megcsuszva. de legalabb megvan
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
220. hozzászólás - 2020.02.01. 02:14:17
A barátok kertjében prémiummal nem lehetne 1-klikkel gereblyézni, öntözni?

Uniq
Pontszám: 5.00