Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
221. hozzászólás - 2020.02.01. 19:00:53
Az autóversenyél a kapott jutalomba, ha jól látom, nem számít bele az időeredményem.

Most pl. a sebesség "skillem" 28, így tudok nyerni az első pályán. De kisebb szakértelemmel szimplán 1 turbóval korábban nem tudtam nyerni.
De hiába voltak egyre jobb "időim" ez nem számított. Mindig ugyanakkora pénzösszeget kaptam.

Ha, mondjuk a kapott kredit nyeremény értékébe beszámítana, hogy milyen időeredménnyel végeztem, jobban örülnék alacsony szinten is és lehetne látni a fejlődés eredményét.
Vagy most, ha veszek pl. 2 turbót és mondjuk 3 másodperccel korábban beérek, kaphatnék több kredit nyereményt a verseny végén.

(vagy ha lenne valami "legjobb időm" a pályához rendelve és ha azt megdöntöm, akkor kapnék extra jutalmat, attól függetlenül, hogy nyertem-e a végén vagy nem)
Pontszám: 5.00
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
222. hozzászólás - 2020.02.01. 19:16:57
Meg lehetne csinálni, hogy az "ismételhető kalandokból" több lehetőséget dobjon fel a program?

Most ezeknél a szöveget szerintem felesleges kiíratni, mert ha rákattintok, hogy kaland indítása, akkor a felugró ablakban a szöveg úgyis kiíródik.
Viszont, ha nem látszódna a szöveg, akkor szerintem simán lehetne 4 féle küldetés ikont is kirakni a nevével együtt.

Legfeljebb valami rövidebb "indítási" gombot kellene szerkeszteni hozzá, meg mondjuk olyan "megnevezés csíkot", ami jobbról indul.

Már többször észrevettem, hogyha kérek új kalandot, akkor néha nem változik meg semmi, hanem ugyanazok a kalandok maradnak. (vagy csak az egyik kaland változik másikra)
Ha már újat kérek, akkor jó lenne, ha mindenképp váltana a program.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
223. hozzászólás - 2020.02.01. 21:24:21
A haboruban nagyon surgosen be kellene rakni, hogy log frissiteskor ne ugorjon vissza az elejere, nem lehet semmit latni az aktualis esemenyekbol.
Ha ezt nem lehet, akkor pedig mindenkepp meg kellene cserelni, hogy a legfrissebb sor legfelul latszodjon, a legregebbi pedig legalul. Es a kis ablakban is.

Egyebkent este 9kor meg mindig durva lagol a dolog amikor a 2 nagy szovi osszecsap.
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
224. hozzászólás - 2020.02.02. 22:37:10 (Válasz Endyr #223 hozzászólására.)
És azt is, hogy minden résztvevő scrollozás nélkül, egy képernyőn látszódjék, ugyanis a 10 órás háborús event 3 perc alatt ér véget, ha kiélezett küzdelemről beszélünk. Ez alatt a 3 perc alatt nagyon sokminden történik, és ilyenkor mindig legfelülre ugrik. Jóformán nem lehet ellenfelet sem választani.

Nem tudom, hogy a háborús lagot a kedvencépítő verseny befolyásolhatje-e. Ha igen, ert is könnyen meg lehetne oldani.

Uniq
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
225. hozzászólás - 2020.02.03. 00:43:08
Hali!

Jó lenne, ha bekerülne az autóverseny részhez a fejlesztő-eszközök közé egyfajta konverzió. Nem akarok összeesküvés-elméleteket szőni, de minden kocsim maxos, kivéve sebesség fejlesztő kellene 2 kocsihoz is. 34 fejlesztőm van úgy, hogy minden kocsim max csillagos (kivéve az említett kettőt), de egy sem sebességes.

Másnak hasonló tapasztalat?

Uniq
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
226. hozzászólás - 2020.02.03. 08:54:44 (Válasz Seroth #225 hozzászólására.)
en a turboval vagyok igy
9-6-7-0-11 jelenleg a raktaram fejlesztokbol, ugye a turbo a 0
Pontszám: 5.00
Laca

15 hozzászólás
Laca title=
Re: Fejlesztési ötletek
227. hozzászólás - 2020.02.03. 09:16:00 (Válasz puszedli #210 hozzászólására.)
Köszi, ezt majd kipróbálom.
Mondjuk nem értem ez miért sokadrangú, kényelmi fejlesztés...
7600 metániumom van most, ezt 1400 kattintás átváltani és több perc csak erre. Szerintem érdemes volna ezzel mielőbb foglalkozni.
A hűségnövelő akármiből szokott lenni 5-20 db-om. Húsz kattintás nem téma. Két nagyságrend a különbség a két dolog közt...
Úgy fegyverekre is azért nem költök mert nincs kedvem ezer kattintással fejleszteni, inkább hagyom a fenébe...
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
228. hozzászólás - 2020.02.03. 12:30:41
Symur: amikor új ismételhető kalandot kérsz, kb. 6 féle közül választ, ritkán ugyan, de előfordul, hogy ugyanazt a kettőt kapod, ilyenkor nem látsz változást. Ha mondjuk az összes alapsztori kaland megvolt, akkor nem 2, hanem 3 féle kalandot kapsz, ott azért csak lesz új is.

Endyr: a logot elvileg lehet scrollozni, ha rákattintasz, vagy ez nem működik valamiért nektek?

Seroth: ennél jobban nem lehet a csapatokat összezsúfolni sajnos, sok embernél mindig lesz scrollozás. A kedvenc építő 9-kor kezdődik, a háborús csúcsforgalom akkor ér véget, szerintem a kettőnek nem kéne összeakadnia. Baraty elég sokat optimalizált most ezen a háborús dolgon. Nagyon sok mindent tudunk tesztelni, ezt az egy dolgot viszont sajnos nem nagyon, hogy mi történik 2 nagy sereg utolsó perceiben, de mindenképp próbálunk akkor optimalizálni még rajta. Fejlesztő konverziót egyelőre nem tervezünk.

Laca. a dolgot felírtam már, nem tudom, mikor lesz meg.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
229. hozzászólás - 2020.02.03. 12:40:28 (Válasz Miklós #228 hozzászólására.)
Nem csak a 20 58-59es perc a fontos a háborúban, hanem a 21 00-03 is.
ergo a kedvenc építővel ütközik. nem tudom persze, h mennyire nehezíti a dolgokat, de biztos nem lesz jobb tőle.

Maga a háborúkijelzőt nem értem, miért nem lehet teljes képernyős és minden ellenfél ráférne egyszerre. Igy örökké scrollozni kell, ahol az is gond lesz,ha nem frissítitek kellően az összeset és az is, ha le fel ugrál a képernyő.

Ugyanez a csatalognál is. Nem azt írta endyr- meg sokan- h nem megy a scorllozás. hanem a frissítések miatt visszaugrik a képernyő tetejére.

ezen változtatna, hha a legutolsó esemény lenne legfölül, mert 20 59kor senkit nem érdekel, h mi történt délben.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
230. hozzászólás - 2020.02.03. 13:05:57 (Válasz Miklós #228 hozzászólására.)
A problema, hogy frissiteskor felugrik a lap tetejere. Ez van a kis lognal (jobb felul), a nagykepernyos lognal, valamint maganal a haborus ellenfelek listajan is.

Kepzeld el a szitut, amikor meg akarsz valakit tamadni az utolso sorban, ehhez mondjuk 3 sort kell lescrolloznod. Latod, h epp vedett, ezert varsz. De 2 masodperc mulva jon egy frissites es feldob az ellenfelek listajanak tetejere. Ujra letekersz, latod, hogy mar nem vedett, de mire ranyomnal megint frissit es ujra feldob. Ha nincs szerencsed ezt meg 3-4x eljatszod, es mire sikerult odakuzdened magat mar vagy harcol vagy ujra vedett vagy teged vertek be mikozben nem csinaltal mast csak scrolloztal az ellenfelek kozott.

Lognal hasonlo, ha tudni szeretned mi valtozott.

Lognal megoldana a dolgot, ha forditva irodnanak ki a dolgok (legujabb legfelul), viszont az ellenfelek listajan mindenkepp ki kellene szedni a frissites utani alaphelyzetbe allitast, mert megoli a jatekot (ahogy feljebb irtam).
Es ez meg csak 2 szovi, gondolj bele ha egy nemzetkozi szerveren mindezt 8-10 szovetseg muvelne. Elfustolne a szerver
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
231. hozzászólás - 2020.02.03. 13:25:19
Oké, értem így. Azt lehet csinálni, hogy vagy a kedvenc építő 5 perccel később indul, vagy a szövi háború gyógyítás zárul le 5 perccel előbb (nekünk talán az utóbbi vmivel egyszerűbb).

A frissítéskori ugrálás, ok, továbbitom ezt Zolinak, remélem tudja javítani, amit irtatok, átküldöm neki.

Az, hogy ennyien vannak kijelezve, és scrollozni kell, igazándiból a telefonnal való kompatibilitás miatt kell. A PC-n persze lehetne hogy teljes képernyő legyen, de az Android ugyanazt a kódot használja, csak a CSS különböző.

Viszont egy kérdés, amiben segítsetek, mert én nem látom át annyira, nem nyomunk hc háborút: hogyan működik ez a 9 órás sűrűsödés? Pont a lag elkerülése miatt találtuk ki, hogy 9-ig lehet gyógyítani, viszont 10-ig háborúzni. Tehát kvázi tökmind1, hogy mikor gyógyítod meg magad, mert utána úgyis védett vagy, tudsz támadni, és utána az ellenfélnek bőven lesz ideje leverni téged, akkor is, ha az utolsó pillanatban gyógyítottál. Ha megértem, hol a hiba a logikánkban, lehet, hogy tudunk valamit a rendszeren okosítani.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
232. hozzászólás - 2020.02.03. 19:01:49 (Válasz Miklós #231 hozzászólására.)
Értem a kérdést, de több összetevős a válasz.

A legkisebb játékos is győzelempontot és épt ér. valamint egy megmaradt játékos 20 pontja többet ér mint az általában beszerzett győzelem pontok
Érdemes felgyógyítani ill felgyógyulni mindenkinek. HA azonban ez hamar történik az ellenfél mellékesből lecsapdossa hiszen mig egy kari 11 támadást adhat le addig max 3*2 épje lehet. .

Egy erősnek is csak akkor érdemes napközben gyógyítani, hha vannak szépen hozható célpontjai, különben esetleg ő válik azzá, bárki- akár láncba neki ugrók- támadásának.
A domináns esetben, aktivabb csapattal úgy lehet győzni, h a nagyok kvázi bevédik a kicsiket azzal, h amikor kiirtják az ellenfél erőseit, akkor nem lesznek veszélyben. véglegesen kiteríteni meg úgy lehet ha leütik 21 után(lehetőleg rögtön) vagy kiszorul a játékból- lecsapják pont 21 előtt, nem tud gyógyítani bentragadt támadások....

Azaz gyógyítasz h maradandó ép legyen a szövinek és harcolhass ill úgy támadsz h az ellenfél ne tudjon támadni.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
233. hozzászólás - 2020.02.05. 13:32:50
Megbeszéltem a dolgot Zolival, scrollozás, ne ugorjon a tetejére frissitésnél stb. azt mondja megoldható, csinálja!

Ezen is gondolkodtam, mit lehetne tenni, hogy ne egyszerre üssön mindenki 20 órakor. Pl lehetne olyat, hogyha valakit leütnek, és még nem használta az automatikus gyógyítását, akkor a leütés után 3-5 órával automatikusan felgyógyítja magát. Ha belép, látja is, mikor fog mindenképp felgyógyulni, persze ha akarja, előbb is meggyógyíthatja magát. Így nem mindenki ugyanakkor fog "felállni". A dolognak annyi hátránya van, hogy így a "passzív" játékosok is felgyógyulnak. Bár azt meg lehet csinálni, ha belép vki a játékba, kap egy szövetségi üzenetet, hogy a háborúban elestél, XXX múlva automatikusan felgyógyulsz! de ha nem lép be, akkor nem gyógyul fel automatikusan sem.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
234. hozzászólás - 2020.02.05. 13:55:13 (Válasz Miklós #233 hozzászólására.)
Ez nem jo, akkor delben leutnenk vkit es ha nem lep be estig leutjuk ujra.
Az belepo uzenettel meg az a gond, h nagyon sokan csak 1 percre logolnak be mobilrol, h inditsanak vmi epitkezest/ultetest, de arra mar nincs ideje, h haboruzzon. Oket nagyon rosszul erintene a dolog.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
235. hozzászólás - 2020.02.05. 23:11:13
Jo lenne a haboru statisztikait azutan is latni, hogy mar neveztunk a kovetkezore. Kellene a nevezesi kepernyore is egy statisztika gomb, ahol az elozo haboru statisztikait lehetne nezegetni. Aki kesobb lep be es mar neveztunk utkozben az nem latja ezeket sajnos.
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
236. hozzászólás - 2020.02.06. 09:54:09
A garázsban a kedvenc kocsi kiválasztása alapértelmezetté tehetné az adott autót a versenyzésnél. Most úgy működik, hogy amire utoljára rákattintok az autók fülön, azzal fogok versenyezni. Szerintem mindenki a legjobb kocsijával szeretne menni, a többit csak a célok miatt fejlesztgeti. Nekem többször ment már a kukába emiatt próbálkozásom, mert elfelejtettem visszakattintani. Mást is zavar ez, vagy csak nekem probléma?
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
237. hozzászólás - 2020.02.06. 09:58:07 (Válasz ndavid #236 hozzászólására.)
Engem is zavar, Miklós azt írta rá, hogy a kedvencnek jelölés csak a barátoknak mutatja az adott kocsit. Most viszont, hogy a barátoknál a szövetség jelenik meg az autó helyett, célszerű lenne a kedvencnek jelölést versenyre kijelöléssé változtatni.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
238. hozzászólás - 2020.02.06. 10:37:29
Nagyon jo, hogy a baratoknal most mar latom, hogy ki melyik szovetsegbe tartozik, de kemkedesnel meg mindig nem, ott a robot adatok szerepelnek. Valahova oda is be kellene eroltetni, mert jelenleg a nem baratokrol nem lehet kideriteni, h melyik szovibe tartozik.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
239. hozzászólás - 2020.02.06. 11:58:12 (Válasz Endyr #234 hozzászólására.)
Az nem tudom, mennyire probléma, hogy mobilon nem veszi észre vki az üzenetet, eddig semmilyen üzenet nem volt. De, a javaslatomat lehet árnyalni. nincs automatikus felgyógyulás, de a 9 óra helyett mindenkinek más, 7 és 9 között választott véletlenszerű időpont lesz. Ha belépsz, látod, te meddig gyógyíthatod magad, de az ellenfél nem.

a háború statiszikák kijelzése, ezt abszolút támogatom, ez nem lenne rossz, de nem annyira egyszerű, felirom teendők közé. Kémlelésnél alul robot van a szövi panel helyett - igen, ez jogos. Esetleg azt tudjuk csinálni, hogy legyen ott egy lapozó gomb, amivel válthatsz a robot és a szövetség között.

Garázs: amikor elmész versenyezni, a képernyő tetején mindig látszik az az autó, amivel versenyezni fogsz! Ez mindig az, amire utoljára rákattintottál. Nem érzem, hogy ez annyira keverhető lenne. A pipa, kedvenc jelölés arra való, hogy ha vki meglátogatja a birtokodat, akkor melyik autód látszódon. Esetleg a kedvencnek jelölés hover alá kiirhatjuk, hogy Látogatóid ezt az autót látják.
Pontszám: 5.00
LanMaffia

54 hozzászólás
LanMaffia title=
Re: Fejlesztési ötletek
240. hozzászólás - 2020.02.06. 12:12:47 (Válasz Miklós #239 hozzászólására.)
Ha itt nem írják le fentebb, hogy így működik a kiválasztás, hogy milyen autóval versenyzek, akkor nem jövök rá soha. Fogalmam se volt hogy milyen fura random alapján használok kocsikat.

A kedvencnek jelölésnek semmi értelme nincs (bocsánat).
Pontszám: 5.00