Topic creator
Topic name: Fejlesztési ötletek
Endyr

599 Post
Re: Fejlesztési ötletek
241. Post - 2020.02.06. 13:04:43 (Válasz Miklós #239 hozzászólására.)
Quote: Miklós - 2020.02.06. 11:58:12
Az nem tudom, mennyire probléma, hogy mobilon nem veszi észre vki az üzenetet, eddig semmilyen üzenet nem volt. De, a javaslatomat lehet árnyalni. nincs automatikus felgyógyulás, de a 9 óra helyett mindenkinek más, 7 és 9 között választott véletlenszerű időpont lesz. Ha belépsz, látod, te meddig gyógyíthatod magad, de az ellenfél nem.


Ez egesz jo otlet, a szervert mindenkepp kimeli, bar a haboruban nagyobb szerepet ad a szerencsenek, meg ugye pont az esti orakban ernek ra legtobben, akinek 7 orat dob az megszivhatja. Ha mar ez van javasolnam a 20:30-21:30 idopontot. Persze mar latom a nepeket jonni, h ez miert nem jo es mire nem gondoltam

Quote: Miklós - 2020.02.06. 11:58:12

Kémlelésnél alul robot van a szövi panel helyett - igen, ez jogos. Esetleg azt tudjuk csinálni, hogy legyen ott egy lapozó gomb, amivel válthatsz a robot és a szövetség között.


Ez tokeletes lenne.
Score: 5.00
Endyr

599 Post
Re: Fejlesztési ötletek
242. Post - 2020.02.06. 18:43:00 (Válasz Endyr #241 hozzászólására.)
Koszi a kemlelest, ez szuper gyors volt!
Akkor mar csak az hianyzik a szocialis alapdolgok kozul, hogy tudjunk irni offline jatekosnak is. Ez is kesz lesz 3 oran belul?
Score: 5.00
Symur

35 Post
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
243. Post - 2020.02.07. 08:58:23
A bányában a chip gyártásnál szerintem nem jól működik az, amikor a régi chip-eket is fel akarom használni a magasabb szintű gyártásakor.

5. szintű E-védő chipet akarok gyártani (64 bagalite-be kerül), energia van bőven
van belőle régebbi
9 db 2. szintű (72 bagalite)
3 db 3. szintű (48 bagalite)
1 db 4. szintű (32 bagalite)
+van 51 bagalite-m

mégis csak 1 db-ot engedne gyártani, akkor is ha minden chip-et kijelölök, hogy használja fel a gyártáshoz

Nem lehetne a "darabszám" csúszkát szabadon beállíthatóra változtatni vagy kézzel db-szám beírási lehetőségre?
Score: 5.00
KZoli

80 Post
KZoli title=
Re: Fejlesztési ötletek
244. Post - 2020.02.07. 15:30:55 (Válasz Symur #243 hozzászólására.)
A chip gyártásnál a maximális szám csak a rendelkezésedre álló erőforrások alapján enged építeni, a lebontani kívánt chipeket nem számolja. A legördülőben szereplő darabszám a bagalitból/magnolitból/paralitból/energiából építhető darabszám+1. Nem vette figyelembe, hogy be van-e pipálva bármilyen lebontásra szánt chip.

Megcsináltam, hogy előbb veszi figyelembe, hogy jobb oldalt be van-e pipálva bármi, majd ez alapján módosítja a legördülő listát is. A következő frissítéssel fölkerül a javítás.

Addig tudsz úgy venni új chip-et, hogy 1-esével megveszed ingyen. Kicsit többet kell kattintani, de ez most is működik, amíg van bedarálandó chip, azt fogja először fölhasználni.
Score: 5.00
Endyr

599 Post
Re: Fejlesztési ötletek
245. Post - 2020.02.07. 23:15:39
Szeretnem kerni, hogy a haborus statisztikaban a sorok ne omlesztve, hanem szovetsegenkent mas szinnel es tagok nevei szerinti ABC sorrendben jelenjenek meg. Jelenleg eleg kaotikus a 2 legnagyobb szovi statisztikaja az 55 random sorrendben megjelenitett taggal.
Score: 5.00
Symur

35 Post
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
246. Post - 2020.02.08. 07:03:23 (Válasz Endyr #245 hozzászólására.)
Szuper, köszi.
Score: 5.00
Ana

74 Post
Ana title=
Re: Fejlesztési ötletek
247. Post - 2020.02.10. 08:34:48
Sportpályánál a +10 egészség a karakternek egy 100 %-osan egészséges egyed esetén nem jutalom. Nem lehetne ezt úgy megoldani, hogy akkor kapja ezt csak, ha szüksége van rá?
Score: 5.00
Otoaak

82 Post
Otoaak title=
Re: Fejlesztési ötletek
248. Post - 2020.02.10. 12:36:17
Lévén a kennel fejlesztésének per pill nincs értelme lenne pár ötletem ami adna egy kis pluszt és egy kis egyensúlyt vinne a játékba:

30 felett minden szint +1 pont egy választott kedvenc szakértelemre, gyakorlatilag mintha egyel több alkalmazottunk lenne ami csak kenneles szakikat növel a cseréje is ugyan úgy menne mint ott (energia vagy argum 35-ös szinttől stb.)
30 felett 5 szintenként +1 hely a kennelben, vagy 10-20 szintenként +1 hely a kennelben de akkor 0-tól (ezt amúgy a vendégházra is be kellene vezetni).

Sokszor kérdezitek mi az ami egy prémium játékosnak elérhető ami a nem prémiumnak nincsen a kennel és az alkalmazott hely az pont ilyen és mivel korlátlanul elérhető ezért mindenképpen kellene valami ami csökkenti a hátrányt.
Score: 5.00
Baalcain

399 Post
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
249. Post - 2020.02.11. 11:09:05
Ezek nagyon jó ötletek.

és sosem fognak átmenni,-a 2 fele legalábbis- mert olyat akarsz szakiból amire van aki argumot költene.
Score: 5.00
Miklós

457 Post
Re: Fejlesztési ötletek
250. Post - 2020.02.11. 14:43:15
Igen, elvileg egészségnél is meg lehetne csinálni, amit a múzeumnál, hogyha már maxos, akkor mást kapjon helyette, ezt fel is irom most.

Otoaak: nekem tetszik az ötlet, hogy 30. szint fölött a kennel plusz kedvenc slotokat adjon. alapvetően, a kedvenceknek érne egy komolyabb reform. Ez volt az a rész, amit eredetileg csak mókának gondoltuk, ami a fiatalabb játékosokat megköti, de egy pici tápot azért raktunk ide is, és a végén az jött ki belőle, hogy itt is van mit fejlesztgetni bőven. Viszont ehhez a mostani rendszernél kifinomultabb kéne, mert itt elég sok probléma van még:
a prémium játékok túl sok boldogságot adnak, sokszor nem is tudod odaadni az állatodnak; a stat növekedés ugyan matematikailag korrekt, de túl van bonyolítva; még kéne rajta balanszolni kicsit (pl a +tám/etám tartozék csak 1-nek számitson a capbe); jelenleg ugyanazt a kedvenc végtagot szimultán több állatnak is oda tudod adni; és ha elfúziózol olyan állatot, aminek a végtagja máson van, az is szépen bekavar; stb. stb.
Szóval amikor oda eljutunk, hogy ezt rendbe rakjunk, akkor adunk értelmet a 30+ kennelnek is (akár úgy, ahogy írtad).
Score: 5.00
Ana

74 Post
Ana title=
Re: Fejlesztési ötletek
251. Post - 2020.02.12. 08:03:10
Mivel úgy tűnik, (javítsatok ki, ha tévedek) hogy az ismételhető kalandok közül van, amit x alkalommal meg kell csinálni ahhoz, hogy beadja a szintes kalandokat, nem lehetne kapni egy számlálót melléjük, hogy hányszor csináltuk már meg őket? Vagy még jobb lenne, ha azt is mutatná, hányszor kell még, de gondolom ez a felfedezendő dolgok közé tartozik.
Score: 5.00
Baalcain

399 Post
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
252. Post - 2020.02.12. 12:26:32 (Válasz Ana #251 hozzászólására.)
Quote: Ana - 2020.02.12. 08:03:10
Mivel úgy tűnik, (javítsatok ki, ha tévedek) hogy az ismételhető kalandok közül van, amit x alkalommal meg kell csinálni ahhoz, hogy beadja a szintes kalandokat, nem lehetne kapni egy számlálót melléjük, hogy hányszor csináltuk már meg őket? Vagy még jobb lenne, ha azt is mutatná, hányszor kell még, de gondolom ez a felfedezendő dolgok közé tartozik.


Mit gondolsz kérték már kb szószerint ugyenezt páran?

"Javaslatod átadásra került a fejlesztőknek" ctr c ctr v
Score: 5.00
Ana

74 Post
Ana title=
Re: Fejlesztési ötletek
253. Post - 2020.02.12. 23:29:40 (Válasz Baalcain #252 hozzászólására.)
Te Miklós aliasa vagy, vagy csak felhoztad a témát?
Kész van? Nincs kész. Akkor?
Score: 5.00
Symur

35 Post
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
254. Post - 2020.02.13. 16:40:55
Volt az a patch, hogy a 8. bányától olcsóbb a bányanyitás.

Nem lehetne ezt korábbi szintekre bevezetni?

Most a köv. bányám 300k pénz, ez látszólag nem olyan sok, csak jelenleg a max. pénzmennyiségem nagyjából 240k.
Tudom lehet fejleszteni meg minden, argumért is vehetek pénzt, stb.

De most mit kapok én ezért a 300k creditért? Csak a lehetőséget, hogy újabb több ezer kreditért bányászhassak, mert hiszen a bányászok költségét úgyis ki kell fizetni.
Ha belegondolok, a "földterület" mindig ugyanakkora, meg a talajban lévő ércek mennyisége is, (ha jól tudom) csak a szakértelmemtől függ.

Még az is jobb volna szerintem, ha pl. a "tényleges" bányászat (kitermelési költség és a bányászok fizetése) kicsit többe kerülne, de maga a "telek" megvétele nem kerülne ilyen horribilis összegekbe. Mivel bármelyik nap lehet olyan feladat, hogy adj el törmeléket, ha éppen nincs, akkor nem tudom elvégezni az adott feladatot.

Esetleg a törmelékhez nem lehetne valami választható számlálót betenni, és akkor nem kell mindet eladnom, hanem tudok spórolni addig, amíg nem jön össze annyi pénz, hogy legyen új bányám?
Score: 5.00
Seroth

69 Post
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
255. Post - 2020.02.16. 10:37:50
Logikus és hasznos fejlesztés lenne, ha a kalandokban kapott minijátékok végrehajtása fejlesztené a minijáték szintjét. Esetleg ha még nem kaptam meg a 4 minijátékért a jutalmat, azt is odaadhatná. (és akkor egyel kevesebbet kell végigszenvedni a jutalomért.)
Score: 5.00
Miklós

457 Post
Re: Fejlesztési ötletek
256. Post - 2020.02.17. 11:18:39
Symur: tovébb ezt biztos nem fogjuk olcsóbbitani, egyrészt nem lenne fair azokkal szemben, akik kifizették a többet, másrészt, ez az összeg összehozható, kigazdálkodható bárkinek. Ha maxon van a kreditet, nemcsak argumért tudsz szerezni, hanem egy csomó más módon is, börze, napi jutalom átvétel, kert stb.

Seroth: ez jó ötlet, és eredetileg csak azért vetettük el, mert igy akkor a minijátékos kalandok extra tápot jelentenének, ha ott is fejlődne. De tény, hogy amikor 8x csináltam meg a pókeres ismételhető küldit, én is kicsit szomorú voltam, hogy nem fejlődött tőle
Score: 5.00
Endyr

599 Post
Re: Fejlesztési ötletek
257. Post - 2020.02.21. 22:03:34
A haboru utani statisztika tovabbra is elvezhetetlen, omlesztve jelennek meg benne az adatok.
Kellene szovetsegek szerint szinkodolni es azon belul ABC sorrendbe rakni.
Ja es meg mindig lenne ra igeny, h a nevezes es haboru kozben is meg lehessen nezni ez elozo napi statisztikat
Score: 5.00
Ana

74 Post
Ana title=
Re: Fejlesztési ötletek
258. Post - 2020.02.23. 19:39:22
Nagyszerű, hogy már lehet offline üzenetet hagyni a barátinknak. Azt esetleg meg lehetne oldani, hogy szövetségi tagoknak szintén lehessen barát kapcsolat nélkül? Esetleg szövetségi körüzenet?
Score: 5.00
Endyr

599 Post
Re: Fejlesztési ötletek
259. Post - 2020.02.23. 20:07:51 (Válasz Ana #258 hozzászólására.)
Quote: Ana - 2020.02.23. 19:39:22
Nagyszerű, hogy már lehet offline üzenetet hagyni a barátinknak. Azt esetleg meg lehetne oldani, hogy szövetségi tagoknak szintén lehessen barát kapcsolat nélkül? Esetleg szövetségi körüzenet?


Sot, egy message of the day is jo lenne, minden belepeskor megjelenne a szovi chaten.
Score: 5.00
Endyr

599 Post
Re: Fejlesztési ötletek
260. Post - 2020.02.28. 10:25:22
PC-n ha egy kalandban ranyomok a hospont novelo gombra, akkor addig no amig nyomva tartom. Mobilon ez nem mukodik, egyesevel kell bokdosnom a kepernyot 20x per proba, ami eleg idegesito. Meg lehet oldani, h ott is mukodjon a nyomvatartas?
Score: 5.00