Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
341. hozzászólás - 2020.04.24. 18:51:14 (Válasz ndavid #340 hozzászólására.)
Ööö... ha te ezt az exploitot eddig használtad, és nem jelentetted, az elég kellemetlen...

Ha a kalandban bármely lépést tudsz úgy pótolni, hogy kiszaladsz, és megveszed a szükséges erőforrást vagy tárgyat, akkor tényleg semmi kihívás nincs bennünk, ez a lényege a dolognak, hogy el is bukhatod.
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
342. hozzászólás - 2020.04.24. 18:57:21 (Válasz Miklós #341 hozzászólására.)
Épp ezt mondom, hogy ne lehessen pótolni, csak felfüggeszteni a kalandot, hogy a játék többi részét lehessen használni addig is.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
343. hozzászólás - 2020.04.26. 21:50:45 (Válasz ndavid #342 hozzászólására.)
És akkor tudnál a boltban tárgyakat venni... vagy az épp kért szakértelmet gyorsan fejleszteni... ráadásul technikai megvalósitás is nagyon komplikált lenne, ezt a javaslatot el kell, hogy vessük.
Pontszám: 5.00
Tifareth

20 hozzászólás
Tifareth title=
Re: Fejlesztési ötletek
344. hozzászólás - 2020.04.27. 04:06:29 (Válasz Miklós #341 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.04.24. 18:51:14

Ha a kalandban bármely lépést tudsz úgy pótolni, hogy kiszaladsz, és megveszed a szükséges erőforrást vagy tárgyat, akkor tényleg semmi kihívás nincs bennünk, ez a lényege a dolognak, hogy el is bukhatod.

Micsoda kihívás, mekkora izgalom...! :-o
Érdemes lenne egy játékpszichológiával foglalkozó embert is megkérdezni arról, mi ad izgalmat egy játékban, mert lehet hogy meglepődnétek.

De mondok építőbbet is: ha van erőforrásod, esetleg költenél rá argumot is (vagy neadjisten: PÉNZÉRT vennéd hogy a hiányzó erőforrásra költhesd...) hát vásárolhass kalandozás közben.
Ez lenne egy mikrotranzakciós játék lényegi eleme, hogy VEGYÉL cuccot amikor úgy érzed, hogy kell valami.
Ha nincs mibű\', akkor meg szimplán nem fog továbbmenni a kaland és kész, vársz. Vagy esetleg ahogy Otoaak írta, mész mondjuk térkapuzni, vagy autózni.
És mondjuk ettől úgy érezheted, hasznosan telik az az idő, amíg az erőforrásod összegyűlésére vársz, érdemes maradni, és addig fejleszteni mást, haladni...

Weboldalfejlesztésnél is a legelső amit a fejedbe vernek, hogy soha ne vidd ki a látogatót az oldalról (esetünkben ne kapcsoltasd ki a játékot órákra, akkor, amikor a játékosnak épp játszani lenne ideje, kedve, pénztárcája, bármije)
Annak akinek "csak napi fél óra" áll rendelkezésére, hogy lezavarjon mindent (mert elméletileg ez egy ilyen játék), a kalandbéli leállás a kiszámíthatatlan erőforrásigényekkel eléggé szivatásszagú, és semmiképp nem izgalmas. Leginkább lohasztó. Ahogy annak is, akinek ott van az egész napja a játékra, mert ha beáll mint a gerely, mást nem tud tenni, mint kikapcsolni a játékot. Ráadásul, legvégső soron a kalandpontból kifogy a kis mohó vásárló, szóval azzal hogy esetleg kimegy erőforrást venni, nem lehet "elhúzni" a mezőny mellett, nem lehet visszaélni sem vele, egész addig amig a kalandpont nem lesz megvásárolható erőforrás.
Magyarán: ez a kényszerstop egy teljesen felesleges és káros elem.

...A fejlesztők részéről pedig konkrét öntökönlövés hogy az esetleges vásárlási szándékot kiütik a kalandbéli kényszerleállással, de ez gondolom nem az én bajom, és ne turkáljak más zsebében
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
345. hozzászólás - 2020.04.27. 12:51:04 (Válasz Miklós #341 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.04.24. 18:51:14
Ööö... ha te ezt az exploitot eddig használtad, és nem jelentetted, az elég kellemetlen...

Ha a kalandban bármely lépést tudsz úgy pótolni, hogy kiszaladsz, és megveszed a szükséges erőforrást vagy tárgyat, akkor tényleg semmi kihívás nincs bennünk, ez a lényege a dolognak, hogy el is bukhatod.


Azt azert meg kell itt jegyezzem, hogy amikor 40. nekifutasra csinalom meg az ismetelheto kalandot amiben targyat kernek, akkor nem erzem kihivasnak, hogy figyeljek ra, hogy 40-edjere is nalam legyenek azok a kiba... pancelok. Leginkabb izgalmasnak sem mondanam. Inkabb felidegesit, ha elfelejtem...
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
346. hozzászólás - 2020.04.28. 10:11:08 (Válasz Tifareth #344 hozzászólására.)
Egy dologról elfeledkezel: a kalandból simán ki lehet lépni. Persze ekkor bukod a kalandpontot, de van választási lehetőséged.

Erről írtam már többször is, alapvetően 2 igény van a játékosok részéről:
1.) Minden content elérhető legyen pusztán egyetlen gomb nyomodásával, click-click-clcik-reward módon minden megoldható legyen a játékban.
2.) A játék ne pusztán abból álljon, hogy click-click-click-reward, legyen benne kihívás, kelljen benne gondolkodni.

Mivel ez egy feloldhatatlan paradoxon, maximum azzal tudunk zsonglőrködni, hogy mennyi a kettőnek az aránya. Én tisztában vagyok a saját korlátaimmal, és tudom, hogy bármilyen játékot csinálok, úgy gondolom, hogy már őrülten nagy az 1-es aránya, akkor a játékosok többsége még mindig azt gondolja, messze túlzásba estünk a 2-essel, és a játék túl komplikált.

A kalandok ennek a kettőnek az egyvelege, oda kell figyelni, hogy legyen elég erőforrás, hőspont, megfelelően fejleszd a szakikat, az embereid le tudják nyomni a csatákat, legyen nálad a szükséges tárgyból, a megfelelő kalandot csináld, vagy frissíts érte. Szóval tényleg elég agyalós rész, tisztelet annak, aki még a történetet is elolvassa, és esetleg értelmezi is És talán tényleg nem ártana az erőforrás és szakértelem próbáknál egy gomb, amivel egyből meg tudod venni az erőforrást, mintha a boltban megvetted volna előtte, ezzel csökkenhet a parafaktor. Vagy esetleg vmi relikvia, ami permanensen kijelzi a tárgyszükségletet, meg hogy van-e nálad belőle, még kutatáspontot sem kell költeni.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
347. hozzászólás - 2020.04.28. 18:36:28 (Válasz Miklós #346 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.04.28. 10:11:08


Erről írtam már többször is, alapvetően 2 igény van a játékosok részéről:
1.) Minden content elérhető legyen pusztán egyetlen gomb nyomodásával, click-click-clcik-reward módon minden megoldható legyen a játékban.
2.) A játék ne pusztán abból álljon, hogy click-click-click-reward, legyen benne kihívás, kelljen benne gondolkodni.

.


Aham...
Azt, h minden kaland előtt meg kell nézni mit kér, majd h az adott tárgyból mennyi van készleten, vásárláshoz oda kell scorllozni a tárgyhoz, megvenni.
a kihívás kategóriába sorolod vagy a gondolkodni kell kategóriába???
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
348. hozzászólás - 2020.04.29. 11:15:57 (Válasz Baalcain #347 hozzászólására.)
Ez konkrétan a gondolkodás kategória, van-e excelem / notes / papirfecni / weboldal akármi, ahová felirtam, melyik kalandhoz mi kellett, és leellenőrzöm (persze ezt utána a boltban még meg is kell venni), vagy reménykedem vakon, hátha van nálam
Pontszám: 5.00
GordonGekko

19 hozzászólás
GordonGekko title=
Re: Fejlesztési ötletek
349. hozzászólás - 2020.04.29. 18:31:17 (Válasz Miklós #348 hozzászólására.)
Mondjuk az nem lenne rossz, ha megcsináltam egy kalandot amihez valami tárgy szükséges, akkor utána a következő alkalommal megjelenjen milyen tárgy kell (a piros felkiáltó jel helyén jelenjen meg a tárgy képe, és egér kurzorra meg a neve és a darabszám). Ne kelljen már megjegyezni, vagy valahonnan kinézni.
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
350. hozzászólás - 2020.04.29. 22:28:16
Sokadjára írjuk a következő fejlesztési javaslatot, amit már több alkalommal is elvetettél korábban. Szóval szeretnénk, hogy a szövetségi licitálás esetén is tolódjon ki 5-10 perccel a timer (ahogy az az aukción is működik).

Köszi!
Pontszám: 5.00
Wr Wong

2 hozzászólás
Wr Wong title=
Re: Fejlesztési ötletek
351. hozzászólás - 2020.05.01. 20:14:56 (Válasz Seroth #350 hozzászólására.)
Vagy szimplán legyen több jutalom, hogy egy térkapus leverése után ne csak két embernek legyen esélye bármily csekély pluszt is kiszedni a licitből.
Az valahol nonszensz hogy közösen harcolunk valami legyőzéséért, utána meg egymás ellen kell küzdeni a jutalomért...
Ttudom, fel is lehet osztani a jutalmat a tagok közt és vezetni egy táblázatot arról hogy ki viszi a következőt, csak akkor egy 30 fős szövi esetében háááááát most nem számolom ki, mikorra kerül sor egy emberre, és akkor megint ott tartunk, hogy a kis létszámú szöviknek van csak értelme, miközben a fejlesztők meg azon agyalnak hogyan lehetne összeolvasztani a kis szöviket.
WTF, man.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
352. hozzászólás - 2020.05.02. 10:47:28
100 eve igered, hogy a huseg zalogokat egyszerre oda lehet adni a kedvenceknek (egy gombbal). Jelenleg 410 van nalam, el sem merem kezdeni vegigkattintgatni...
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
353. hozzászólás - 2020.05.03. 17:15:05
Sőt, szerintem az sem túl jó, hogy a szövetségi licitnél vagy 5 dukátot licitálsz, az összeset ezekről a dolgokról már sok hónapja felvettem ticketet, de Baraty még nem jutott el odáig sajnos. De előbb-utóbb biztosan meg fog valósulni!
Pontszám: 5.00
craslorg

65 hozzászólás
craslorg title=
Re: Fejlesztési ötletek
354. hozzászólás - 2020.05.03. 22:25:32
Így, másfél hónap intenzív játék után az alábbiak merültek fel bennem.

Kennel
- Az állatok jobb oldali csíkjainál csak az egeret föléjük tartva mutatja a teljes pontszámot. Ez az érték simán kiférne (kisebb betűmérettel) az állatokhoz vagy a csíkra ráírva inverz színnel. Igaz, ez főleg 1-1 küldetésnél fontos.
- Ha ételt/játékot vásárolok a kijelölt állatnak, akkor ne az alapértékeket mutassa, hanem a konkrét állatra vonatkozó értékeket - akit kijelöltem -, figyelembe véve a meglévő szakértelmeket, módosító tárgyakat, stb. Mivel a már megvett cuccoknál ezeket mutatja, így ez nem hiszem, hogy nagy fejlesztést igényelne.
- Lehessen egyszerre több játékot/kaját/bármit odaadni a dögnek.

Kert
- Magok fülön látszódjon a termény képén, hogy mi az ideális időjárás, nagyon időigényes és zavaró, hogy rendszerint végig kell kattintgatnom az aktuális időjáráshoz, ha fogyóban vannak.
- Barát kertjét látogatva a prémiummal lehessen 1 gombbal kertészkedni, öntözni. Saját kertemben meg tudom tenni, a barátéban nem.

Szökőkút
- Jelenleg 11.2 TP-t kapnak az alkalmazottaim óránként, ez 1 nap alatt ~270 TP. Ez a csapatban 2-3 kaland, ennek így nem sok értelme van.

Bánya
- Gyártásnál a kiválasztott chipnél nem látszik, hogy aktuálisan mennyi van belőle összesen. Az I gombra kattintva csak az látszik, hogy mennyi van szabadon, azaz nincs hozzá rendelve tárgyhoz. Ennek a másik oldala, hogy a Vendégházban se látszódik a teljes mennyiség sehol.

Kalandok
- Ha megcsináltam már egy ismételhetőt korábban, akkor írja ki a szükséges tárgyat,ha van benne (ezt más is írta). Ugyanez igaz akkor is, ha egy bármilyen kalandot még nem csináltam meg, de eljutottam az adott tárgyig (és esetleg pont azért nem sikerült, mert nem volt nálam). (Tudom, hogy van wiki, fórum, de azok nem a játék szerves részei, egyetértek, hogy ne kelljen nekem külön oldalakon keresgélni ezeket, pláne ne egy külön eszkábált google táblázatban. Mobilon ez főleg nehezen kivitelezhető.)

Garázs
- Lehessen átváltani a versenyzésért eső kütyüket, akár 2 az 1-be áron. Tudom, hogy argumos tételek, de ettől még nem lehet mit kezdeni velük egy idő után és zavaró, hogy egyik-másik fajtából sokáig 1 se esik, a többiből meg igen. Külön lehet bontani akár prém és nonprémre, prémiumosként 2:0, nonprémnél 3:1 váltási aránnyal, de jó lenne megoldás rá.
- A Verseny végén nekem nem mutatja a nyereményeket, csak az üres panel. Ha fölé viszem az egérmutatót, akkor kiírja és megtalálom az OK gombot is. Ugyanakkor azt se látom, hogy adott verseny mennyi pontot ér, ami a ranglistába számít. (Ez inkább BUG, mint fejlesztési ötlet, de most ide írok mindent egyben.)

Műhely
- Itt nagy bajom nincs, csak ami máshol. Fölöslegesen kattintgatnom kell pl a modelleknél, ha a 4 értékét látni akarom, elférne a képeken.

Vendégház
- A toborzással kell kezdeni valamit. Gondoltam lecserélem az egyik tagot, mert a harci képességét szinte soha nem használom, de lehetetlen küldetés, mert soha nem érik utol őket az alacsonyabb szintű alkalmazottak. Sajnos a játék során már be kell érnem az alap 3 alkalmazottammal a lényegi feladatoknál (kalandok). Próbáltam lecserélni másik 3-ra, akiket fel akarok hozni, de nem bírták a kalandokat. Az arénában meg nemkapnak TP-t, tehát megint nincs értelme a gyengébbeket arénába küldeni.
- Felszereléseknél visszatérek a chipekre. Itt sincs és sehol sincs olyan nézet, ahol egyben látnám, hogy egy adott chipből összesen mennyi van, beleértve a beszerelteket, a szabadon állókat, alacsonyabb szintűeket, stb.
- Ha egy chipet be akarok pakolni, de nincs elég, ne azt írja ki, hogy "nincs elegendő", hanem azt, hogy "mennyi kell, hogy elegendő legyen". Itt rendszerint jön a kattintgatásvadászat, hogy mennyi van az adott tárgyból összesen, mennyi van az adott chipből (amihez végig kell nézni, hogy más tárgyakban van-e, ahonnan ki tudom venni esetleg, variálva a chip-tárgy kapcsolatokat). Talán ez a legrosszabb módon implementált része a játéknak - számomra.

Csaták
- Egy adott csatában lehessen előre leprogramozni, hogy adott alkalmazottam, milyen sorrendben fogja használni a képességeit. Az automatára ez nem bízható, mert az nagyon rosszul kezeli. Tipikus példa az elfajzott. Természetes, hogy az 1 ellenfélre legnagyobb sebzést adó képességeket használom, nem érdekel a gyógyítás vagy a 16%-kal kisebb sebződés, mert akit megüt, az úgyis beájul. Az automata rendszerint a 80% sebzést 16% sebződés csökkenéssel akarja 2. körtől választani. WTF? Miért? Többellenfele csatában az 1. kört eltalálja, de utána, ha valaki kicsit is sérült, már gyógyító képességet használ, aminek semmi értelme, mert 5% sérüléstől végig fogja bírni a csatát. A körönkénti válogatás meg lassú. Ha mondjuk itt lehetne használni a számbillentyűket (1...5), már segítség volna, de egérrel keresgélni nagy esély a missclickre.

Egyéb
- lehessen a fejlesztéseket is sorba rendezni, ha valaki megvette az építéshez az építési sort.
- ugyanígy gyakorlatilag lehessen minden sorba állítani legalább 1 napra: birtokon a kutatást, építést; bányászandó mezőket (ha bányaomlás vagy Balrog van, akkor az a sorba állításkor derüljön ki és a Balroggal a csata történjen meg).
- a fenti ugyanúgy igaz lehet a műhelyben/vendégházban/kertben/kennelben/bányában/stzb a kutatásokra.

A fentiek a saját, szubjektív véleményem, nekem lehetnek zavaróak, nem tudom, másoknál ezek mennyire relevánsak, de néhány dolgot már másoktól is olvastam, akár a fórumban, akár a chaten.
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
355. hozzászólás - 2020.05.08. 11:20:08
1. A kertnél jó lenne, ha lehetne időjárásra szűrni.

2. A szépségversenyeknél meg lehetne spórolni 1 kattintást, ha nem kellene külön megnyomni a "Rá szavazok!" gombot. Akinek a képére rányomok, egyből adja is le rá a szavazatot és mutassa a következő párost.

3. A napi küldetéseket át lehetne olyasmire alakítani, mint eseménykor, hogy más-más jutalmakat adjanak (zen, energia, ízesítő, ércek stb, ilyen alap dolgok). Plusz működhetne úgy, hogy napi több küldetés is elérhető legyen, amiből kiválaszthatok max. 9-et, amit átveszek. Ezzel meg lehetne oldani azok problémáját, akik nem tudnak abban a 4*5 percben belépni, amikor elfajzott van. Így lehetne további küldetéseket is betenni, akár szövetségekkel kapcsolatosakat, háborúsakat stb., aki nincs szöviben, az nem ezeket csinálja.

4. Céloknál bal oldalt mutassa, hogy az adott típusú célból még mennyit csinálhatok meg.

5. Műhelyben a Modell oldalon szint szerint csökkenő sorrendben mutassa a robotokat, ne tegye előre a 20 szinttel kisebbet, amit úgy sem fogok megvenni. Itt az is hasznos lenne, ha megjelenne felugró ablak, ha argumosat akarok megvenni (ami van pl. a kerti argumos magoknál is), nehogy véletlenül rányomjak.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
356. hozzászólás - 2020.05.09. 19:38:29
Craslorg, köszönöm a javaslatokat! Az egyik dolog, az ún „kattintáscsökkentő dolgok” és további automatizmusok, ezekről már jó pár topikban beszéltünk, egyelőre semmi szükség nincs rájuk. A játékba már eleve rengeteg kattináscsökkentő funkció van beépítve, ennek a fokozása már a játék közel teljes automatizálását jelentené. Már így is rengeteg panaszt kaptunk ennek az ellenkezőjére, hogy túl kevés kattintásból, túl rövid idő alatt le lehet tudni a dolgokat. Mire jó az a játék, amiben van 50 -féle dolog, fejlesztenivaló, amit csinálhatsz, és egyetlen nagy zöld gomb lenyomásával a gép mindent megcsinál helyetted? A másik javaslattípus, hogy egyszerre minden létező információ legyen kint mindenről a képernyőn, hogy őszinte legyek, ezt sem igazán támogatom, már így is rengeteg dolog van mint egyszerre a képernyőn, ez nemcsak telefonon okoz problémát, hanem egy kezdő játékosnak is, és az adatokkal agyonzsúfolt képernyő amúgy sem mutat túl jól.

„A Verseny végén nekem nem mutatja a nyereményeket, csak az üres panel. Ha fölé viszem az egérmutatót, akkor kiírja és megtalálom az OK gombot is.”
Szerintem itt csak arról van szó, hogy a grafikák nem vagy lassabban töltődtek be. De ha a versenyek végén soha nem látsz díjat, az tényleg egy érdekes anomália, erről küldj egy screenshotot, és megnézzük!”

Toborzás, alkalmazott harci képesség lecserélés: erről írtam másik topikban, hogy tervezünk majd olyan fejlesztést, amivel ez egyszerűen megoldható lesz, szóval ezzel nyitott kapukat döngetsz

A chipekkel kapcsolatos problémáid: a chipekkel alapvetően akkor kell foglalkoznod, amikor egy felszerelésbe chipet akarsz rakni. Rákattintasz a cuccra, megnézed, van-e olyan chiped, amit bele akarsz rakni. Ha nincs, elmész a bányába, és csinálsz egyet. Ennyi. Teljesen lényegtelen, hogy más cuccokba mennyi van összesen, nem fogod kiszedni a másik tárgyból úgyse, mert abba is kell. Érc meg van bőven amúgy is.

Puszedli: a napi küldetések rendszere egészen biztosan nem fog változni. Aki egyébként napi szinten lemarad az elfajzottról és emiatt lemarad TP-ben, annak a gép automatikusan elkezd az elfajzott helyett más feladatot adni (ami még több TP-t is ér). A szépségversenyes kattintáscsökkenés már régóta fel van írva egyébként, abból valószínűleg egyszer lesz valami. A robotok erősségi sorrendben vannak, csak ugye előre rakja a gép, amit még nem vettél meg, lehet ezeket is a saját helyükre kéne inkább berakni, ez ésszerű javaslat.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
357. hozzászólás - 2020.05.10. 01:14:15 (Válasz Miklós #356 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.05.09. 19:38:29
Craslorg, köszönöm a javaslatokat! Az egyik dolog, az ún „kattintáscsökkentő dolgok” és további automatizmusok, ezekről már jó pár topikban beszéltünk, egyelőre semmi szükség nincs rájuk. A játékba már eleve rengeteg kattináscsökkentő funkció van beépítve, ennek a fokozása már a játék közel teljes automatizálását jelentené. Már így is rengeteg panaszt kaptunk ennek az ellenkezőjére, hogy túl kevés kattintásból, túl rövid idő alatt le lehet tudni a dolgokat.


hm... Biztos nem tartanád kevésnek a kattintgatást ha el kellene költened a 2 karimnál lévő 1100 hűség zálogát. durván 6-700at elköltöttem már, de nagyon nehézkes a virus időszakban orvossal kezeltetni az inhüvelygyulladást, úgyhogy majd kicsit később.- és féltem az egerem is.

A harci képességek cseréjéről fúzióról ilyesmiről meg annyit hogy sok száz karaktert néztem át, h mindkét vonatkozásban megfelelők legyenek, időt energiát rászánva. nyilván aki nem tette anno annak fáj. a héten kirúgtam 26. szintű kisebb alkalmazottam mert már nem használatos a képessége.
bárki megteheti-megtehette.
Inkább az új kis alkalmazottak gyors felfejlesztésének öteleteit kellene feleleveníteni.- a tapasztalat könyv szintfüggő jutalma, szökőkút up kis karinak stb stb voltak már jó öteletek
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
358. hozzászólás - 2020.05.10. 14:11:14 (Válasz Baalcain #357 hozzászólására.)
hűség záloga: Ebben abszolút igazad van, ez már nagyon régóta fent van a to-do listán, megsürgetem a dolgot!

Szökőkút kis kariknak - erre mindenképp szeretnék én is valamit, akár szaki akár tárgy formájában, ez fel van irva már.
Pontszám: 5.00
sasa

22 hozzászólás
sasa title=
Re: Fejlesztési ötletek
359. hozzászólás - 2020.05.12. 14:42:13
Nem lehetne megoldani,hogy a kedvencépítő ne egymás ellen menjen hanem fixen gépi ellenfél ellen?A gyorsabbak így is elől lennének hisz ott a pontozás, de kezd nagyon lehangoló lenni hogy a jobbaknak nem elég hogy egy karakterükkel ott vannak a toplista élén jönnek sorban be a többi karakterükkel is és verik el az embert.Vagyunk páran akik csak 1 reggel játszanak és nem gyakorlunk mittomén hány reggel,Vagy akkor 1 Ip ről csak egy regével játszhasson az illető kedvencépítőt autóversenyt stb.Erősen demoralizáló a játék több eleme így is nem kéne még ezt fokozni azzal hogy ugyanazok több reggel nyomják le az embert ugyanabban a dologban.
Pontszám: 5.00
Laca

15 hozzászólás
Laca title=
Re: Fejlesztési ötletek
360. hozzászólás - 2020.05.13. 00:11:08
Nem tudom volt-e már erről javaslat, lusta vagyok visszaolvasni több oldalt.
A szökőkútnál ha beteszek egy alkalmazottat, akkor a bal oldali alkalmazott lista visszaugrik fentre. Ez elég bosszantó amikor úgy akarok 8 karaktert betenni, hogy a felső 6 már max. tp-n van és minden egyes alkalmazott szökőkútba rakásánál felugrik a sor. Azt hiszem a szövi háborúnál volt hasonló gond a log listával. Gondolom ha ott meg lehetett ezt oldani akkor itt is összehozható.

Még egy javaslat: A vendégházban a csoport összeállításnál betehetnétek egy olyan funkciót, hogy az adott alkalmazottat egy gombnyomásra kivegye a szökőkútból. (mármint a szökőkútba átlépés nélkül)
Mondok egy példát: kalandozás, utána beteszem az alkalmazottakat a szökőkútba, majd később amikor mondjuk jön az elfajzott észreveszem, hogy nem a legerősebb alkalmazottak vannak a csoportba. Gyorsan megpróbálom kiszedni az alkalmazottakat a csoportból, hogy betehessem az erőseket. Ha ilyenkor valamelyik alkalmazott a szökőkútban tartózkodik nem lehet kivenni a csoportból. Ki kell innen lépni, szökőkútba be, ott kivenni, visszakatt vendégház, csoportból kivesz, újakat betesz. (esetleg még bónusz, hogy szökőkútba vissza-> listán leteker-> alkalmazottat vissza a kútba) Felesleges köröket kell futni...

Köszi: L.
Pontszám: 5.00