Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
361. hozzászólás - 2020.05.13. 10:02:25
@Laca: A Vendégházas szökőkutasra nekem is volt már egy javaslatom, arra azt írta Miklós, hogy ilyen kattintáscsökkentő dolgok nem lesznek mostanában megcsinálva, mert akkor az lesz a baj, hogy túl kevés időt kell egy nap a játékkal tölteni. De hátha ha többen írjuk, lesz belőle valami.

Más: Az alkalmazott szakértelem cserére ráférne egy kis fejlesztés mobilon. Most pl. 4 lehetőséget kapok, amiből 2 látszólag ugyanaz, nem szeretnék totózni, hogy melyik az Energia sebzés I és melyik a II (azt feltételezem, hogy nem ugyanazt dobta 2x). Vagy ezeknek a szakiknak az ikonját kéne megkülönböztetni valahogy, vagy ha rányomok írja ki, hogy pontosan melyik szakit jelöli. Ezen kívül a 4 ikon már kilóg a keretből.

Ahogy most megjelenik nálam: https://pasteboard.co/J89pNgR.jpg
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
362. hozzászólás - 2020.05.13. 10:33:11 (Válasz puszedli #361 hozzászólására.)
Idézet: puszedli - 2020.05.13. 10:02:25

Más: Az alkalmazott szakértelem cserére ráférne egy kis fejlesztés mobilon. Most pl. 4 lehetőséget kapok, amiből 2 látszólag ugyanaz, nem szeretnék totózni, hogy melyik az Energia sebzés I és melyik a II (azt feltételezem, hogy nem ugyanazt dobta 2x). Vagy ezeknek a szakiknak az ikonját kéne megkülönböztetni valahogy, vagy ha rányomok írja ki, hogy pontosan melyik szakit jelöli. Ezen kívül a 4 ikon már kilóg a keretből.

Ahogy most megjelenik nálam: https://pasteboard.co/J89pNgR.jpg


Ez csak mobilrol van igy, PC-n van hover. Persze ha csak mobilrol jatszol az szivas.
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
363. hozzászólás - 2020.05.13. 11:17:51 (Válasz Endyr #362 hozzászólására.)
Köszi a tippet, gondoltam, hogy gépen ki lehet deríteni, ezért írtam, hogy mobilos fejlesztési javaslat.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
364. hozzászólás - 2020.05.13. 16:13:32
Köszönöm, feljegyeztem ezeket!

sasa: a kedvenc építő versenyek 30 percesek. Szerintem ha a 30 perces session utolsó 10 percében indulsz, akkor talán nagyobb eséllyel kapsz NPC-t!
Pontszám: 5.00
Laca

15 hozzászólás
Laca title=
Re: Fejlesztési ötletek
365. hozzászólás - 2020.05.13. 20:49:40 (Válasz puszedli #361 hozzászólására.)
Szerintem ez alapból nem a kattintás csökkentés miatt volna jó fejlesztés. Egyszerűen értelmetlen, hogy egy egyszerű cselekvés miatt többször kell oda-vissza ugrálni az épületek között teljesen feleslegesen időt pazarolva az egészre. Ez egy tisztán kényelmi fejlesztés lenne. És miért ne lehetne praktikusabb, kényelmesebb a játék? Ez nem az időspórolás miatt lényeges, csak azért hogy ne kapjak idegrohamot mert nem tudok kivenni egy tagot a csapatból aki épp szökőkutazik és amúgy sem menne a csapattal harcolni...
Pontszám: 5.00
Laca

15 hozzászólás
Laca title=
Re: Fejlesztési ötletek
366. hozzászólás - 2020.05.13. 20:53:42
Ja és még egy dolog. A szövetségben van egy tagunk akinek a hosszabb neve miatt pl kilóg a városházán a helyettesi keretből, továbbá a térkapunál ha benne van a top10-ben akkor két sort foglal és így magamat nem látom amíg el nem érem a top9-et. Tehát addig fogalmam sincs hol tartok, mennyit ütöttem addig. (hacsak nem számolom külön kis cetlin otthon az iróasztalon...)
Ha máshol nem is, de a térkapunál nem lehetne kicsit a keretet szélesíteni, hogy csak egy sort foglaljon a neve?
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
367. hozzászólás - 2020.05.14. 10:34:57 (Válasz Laca #366 hozzászólására.)
Ki ez a tag, meg tudod mondani a nevét?
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
368. hozzászólás - 2020.05.14. 11:46:52 (Válasz Miklós #367 hozzászólására.)
Nálunk is ilyen a térkapu, nálunk "Manó Qpica Kedvese" neve és sebzése a hosszú.
Pontszám: 5.00
Laca

15 hozzászólás
Laca title=
Re: Fejlesztési ötletek
369. hozzászólás - 2020.05.14. 22:20:29 (Válasz Miklós #367 hozzászólására.)
Cassandra Stevens
Pontszám: 5.00
VCs

17 hozzászólás
VCs title=
Re: Fejlesztési ötletek
370. hozzászólás - 2020.05.21. 12:27:26
Javasolnám a térkapuba lépés energiaköltségének drasztikus csökkentését.

A chiepek költsége egész döbbenetes. A hosszabb játékidő alatt játszók gyüjtögethetnek előre némi alacsonyabb chipet legyártva. De aki enegiaitallal vágtatott fel itt is sziv. mint minden más erőforrásból ebből is hatalmas hiányaim vannak, bár kiemelkedő az energiatermelésem hét számra van, h nem tudok térkaput ütni.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
371. hozzászólás - 2020.05.23. 15:54:29 (Válasz VCs #370 hozzászólására.)
Az 51. szintű szakértelmek pont ilyen erőforrás spórolók, az egyik többek közt pont csökkenti a térkapu költséget is.
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
372. hozzászólás - 2020.05.25. 00:24:46
Jó lenne, ha az időbeosztásban újabb szakértelmek is fejleszthetők lennének. Talán a 28-as szintű kalandtapasztalat volt a legutolsó. Most 50-es szintnél tartunk.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
373. hozzászólás - 2020.05.25. 18:01:36 (Válasz Seroth #372 hozzászólására.)
Igen, ez fel van véve a teendők listájára, fogjuk csinálni.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
374. hozzászólás - 2020.05.31. 11:58:46 (Válasz Miklós #371 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.05.23. 15:54:29
Az 51. szintű szakértelmek pont ilyen erőforrás spórolók, az egyik többek közt pont csökkenti a térkapu költséget is.



őőőő ????? valami elcsúszott? a hónapok óta fennálló gondok megoldására újabb hónapokat kell minimum várni?
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
375. hozzászólás - 2020.06.01. 20:59:17
Javasolnam, hogy azok a szovetsegek akik az elmult 3 haborujukban 0 tamadast adtak le azok automatikusan toroljek a nevezesuket. Total ertelmetlen olyan ellen harcolni, aki nem csinal semmit. Igy legalabb az aktivabb szovik jobban osszekerulnenek.
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
376. hozzászólás - 2020.06.01. 21:09:13
Lassan itt a nyár, és biztos mennek sokan olyan helyre, ahonnan nem tudnak/akarnak belépni a játékba. Sajnos a játékban behozhatatlan lemaradást lehet összeszedni 1-2 hét alatt, ezért erre szerintem jó lenne bevezetni valamilyen megoldást minél hamarabb. Két kiforratlan ötletem is lenne ehhez:

1. Helyettesítés
Egy évben X napra átadhatom a karakterem más játékosnak. Ő a karakterválasztón kiválaszthatja az én karakteremet is, és ugyanúgy tud vele játszani, mintha a sajátja lenne. Lehetnének biztonsági okokból megszorítások, hogy pl. a karakter kinézetét ne módosíthassa, ne költhessen argumot, ne törölhesse a karit, csak korábban megvett magokat ültethessen stb.

2. Szabadság
Egy évben X napra szabadságra küldhetem a karakterem. A szabadság alatt is kapnám a napi dolgokat (de mondjuk kisebb százalékban), automatikusan lejátszaná a bánya, vakond játékot, és a kalandpontokat is lehetne max. fölé halmozni, hogy visszatéréskor le lehessen játszani őket.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
377. hozzászólás - 2020.06.02. 11:09:15
Az inaktiv szövik nem neveznek a háborúba! Ha valaki aktiv, de elfelejt a háborúban támadni, azt nem lehet előre látni.

Puszedli, ilyen helyettesítő mechanizmus még soha semmilyen játékban nem volt, jó okkal. Ha akarod, a saját felelősségedre megoszthatod a belépést más játékossal, akiben megbízol, de ezt a felelősséget nem vállalhatjuk át, mert attól a pillaanttól kezdve minden hiba, amit a helyettesítő elkövet, reklamálhatóvá válik.

A kompenzáció rendszere egyébként pont arra lett kitalálva, hogy ami naponta megcsinálandó, azt kompenzáljuk, de tény, hogy ide még jópár dolog elférne, tervek közt van ezek bővítése. Mondjuk épp azért költöttünk egy rakás pénzt és időt a mobilos verzióba, hogy a játékos hordozható maradjon, a "kötelező" dolgokat akár rövid idő alatt is meg tudd csinálni, bárhol is vagy.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
378. hozzászólás - 2020.06.02. 11:23:12 (Válasz Miklós #377 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.06.02. 11:09:15
Az inaktiv szövik nem neveznek a háborúba! Ha valaki aktiv, de elfelejt a háborúban támadni, azt nem lehet előre látni.


Ugy ertem ha mar neveztek, de azota mindenki inaktiv es csak allnak ott mint az a bizonyos a lakodalomban.... Szerintem ha 3 napon keresztul egyetlen tag sem ad le egyetlen tamadast sem azt boven tekinthetjuk inaktivnak. Es van par ilyen szovi, ezeket jo lenne automatikusan kivenni a haboruzasbol.


Puszedli, ilyen helyettesítő mechanizmus még soha semmilyen játékban nem volt, jó okkal. Ha akarod, a saját felelősségedre megoszthatod a belépést más játékossal, akiben megbízol, de ezt a felelősséget nem vállalhatjuk át, mert attól a pillaanttól kezdve minden hiba, amit a helyettesítő elkövet, reklamálhatóvá válik.


De, mar a tizenevvel ezelotti Travian is ezt alkalmazta, ami azert eleg neves jatek volt (es pvp-s)
Pontszám: 5.00
puszedli

110 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
379. hozzászólás - 2020.06.02. 11:28:03 (Válasz Miklós #377 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.06.02. 11:09:15
A kompenzáció rendszere egyébként pont arra lett kitalálva, hogy ami naponta megcsinálandó, azt kompenzáljuk, de tény, hogy ide még jópár dolog elférne, tervek közt van ezek bővítése.


Oké, csak egy ötlet volt. Eddig szerencsére mindig be tudtam lépni. Hogy működik jelenleg a kompenzáció?
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
380. hozzászólás - 2020.06.02. 18:41:53 (Válasz Miklós #377 hozzászólására.)
Ezt a helyettesítés-szabadság dolgot érdemes lenne átgondolni, mert egyszerűen mindenkivel történhet olyan főleg nyáron, h nem tud minden nap játszani- és pl nem Androidos...

Már az hasznos lenne, hha pl a kalandpontok, aréna pontok nagyobb mennyiségben gyűjthetőek lennének-és ne kelljen belépni naponta a megkapásukhoz. Ha vkinek több karija van, akkor rabszolga munka rálőcsölni másra a rengeteg repetativ ismétlés elvégzését, majd ha visszatér a szabiról akkor megcsinálná.
Hozzátéve, h ma már pl kb duplaannyi kalandpont összejön naponta mint az elején, azaz feleannyi időtartam tárolható.

Valamint egy talán egyszerűbb kérés. Az időbeosztás alapbeállítása ne a semmi legyen, hanem pl ha az előző napi. ez bármikor jól jöhet

Illetve Miklós a válaszodból úgy értem, h számotokra nem probléma hogyha belépnek egymást helyettesíteni a játékosok mint írod saját felelőségre.-ennek a dolognak háborúk esetében azért kardinális jelentősége lehet, de ha deklarálva az engedély akkor úgy állunk hozzá
Pontszám: 5.00