Szerző
Topic neve: Fejlesztési ötletek
puszedli

82 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
361. hozzászólás - 2020.05.13. 10:02:25
@Laca: A Vendégházas szökőkutasra nekem is volt már egy javaslatom, arra azt írta Miklós, hogy ilyen kattintáscsökkentő dolgok nem lesznek mostanában megcsinálva, mert akkor az lesz a baj, hogy túl kevés időt kell egy nap a játékkal tölteni. De hátha ha többen írjuk, lesz belőle valami.

Más: Az alkalmazott szakértelem cserére ráférne egy kis fejlesztés mobilon. Most pl. 4 lehetőséget kapok, amiből 2 látszólag ugyanaz, nem szeretnék totózni, hogy melyik az Energia sebzés I és melyik a II (azt feltételezem, hogy nem ugyanazt dobta 2x). Vagy ezeknek a szakiknak az ikonját kéne megkülönböztetni valahogy, vagy ha rányomok írja ki, hogy pontosan melyik szakit jelöli. Ezen kívül a 4 ikon már kilóg a keretből.

Ahogy most megjelenik nálam: https://pasteboard.co/J89pNgR.jpg
Pontszám: 5.00
Endyr

546 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
362. hozzászólás - 2020.05.13. 10:33:11 (Válasz puszedli #361 hozzászólására.)
Idézet: puszedli . 2020.05.13. 10:02:25

Más: Az alkalmazott szakértelem cserére ráférne egy kis fejlesztés mobilon. Most pl. 4 lehetőséget kapok, amiből 2 látszólag ugyanaz, nem szeretnék totózni, hogy melyik az Energia sebzés I és melyik a II (azt feltételezem, hogy nem ugyanazt dobta 2x). Vagy ezeknek a szakiknak az ikonját kéne megkülönböztetni valahogy, vagy ha rányomok írja ki, hogy pontosan melyik szakit jelöli. Ezen kívül a 4 ikon már kilóg a keretből.

Ahogy most megjelenik nálam: https://pasteboard.co/J89pNgR.jpg


Ez csak mobilrol van igy, PC-n van hover. Persze ha csak mobilrol jatszol az szivas.
Pontszám: 5.00
puszedli

82 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
363. hozzászólás - 2020.05.13. 11:17:51 (Válasz Endyr #362 hozzászólására.)
Köszi a tippet, gondoltam, hogy gépen ki lehet deríteni, ezért írtam, hogy mobilos fejlesztési javaslat.
Pontszám: 5.00
Miklós

364 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
364. hozzászólás - 2020.05.13. 16:13:32
Köszönöm, feljegyeztem ezeket!

sasa: a kedvenc építő versenyek 30 percesek. Szerintem ha a 30 perces session utolsó 10 percében indulsz, akkor talán nagyobb eséllyel kapsz NPC-t!
Pontszám: 5.00
Laca

12 hozzászólás
Laca title=
Re: Fejlesztési ötletek
365. hozzászólás - 2020.05.13. 20:49:40 (Válasz puszedli #361 hozzászólására.)
Szerintem ez alapból nem a kattintás csökkentés miatt volna jó fejlesztés. Egyszerűen értelmetlen, hogy egy egyszerű cselekvés miatt többször kell oda-vissza ugrálni az épületek között teljesen feleslegesen időt pazarolva az egészre. Ez egy tisztán kényelmi fejlesztés lenne. És miért ne lehetne praktikusabb, kényelmesebb a játék? Ez nem az időspórolás miatt lényeges, csak azért hogy ne kapjak idegrohamot mert nem tudok kivenni egy tagot a csapatból aki épp szökőkutazik és amúgy sem menne a csapattal harcolni...
Pontszám: 5.00
Laca

12 hozzászólás
Laca title=
Re: Fejlesztési ötletek
366. hozzászólás - 2020.05.13. 20:53:42
Ja és még egy dolog. A szövetségben van egy tagunk akinek a hosszabb neve miatt pl kilóg a városházán a helyettesi keretből, továbbá a térkapunál ha benne van a top10-ben akkor két sort foglal és így magamat nem látom amíg el nem érem a top9-et. Tehát addig fogalmam sincs hol tartok, mennyit ütöttem addig. (hacsak nem számolom külön kis cetlin otthon az iróasztalon...)
Ha máshol nem is, de a térkapunál nem lehetne kicsit a keretet szélesíteni, hogy csak egy sort foglaljon a neve?
Pontszám: 5.00
Miklós

364 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
367. hozzászólás - 2020.05.14. 10:34:57 (Válasz Laca #366 hozzászólására.)
Ki ez a tag, meg tudod mondani a nevét?
Pontszám: 5.00
puszedli

82 hozzászólás
puszedli title=
Re: Fejlesztési ötletek
368. hozzászólás - 2020.05.14. 11:46:52 (Válasz Miklós #367 hozzászólására.)
Nálunk is ilyen a térkapu, nálunk "Manó Qpica Kedvese" neve és sebzése a hosszú.
Pontszám: 5.00
Laca

12 hozzászólás
Laca title=
Re: Fejlesztési ötletek
369. hozzászólás - 2020.05.14. 22:20:29 (Válasz Miklós #367 hozzászólására.)
Cassandra Stevens
Pontszám: 5.00
VCs

10 hozzászólás
VCs title=
Re: Fejlesztési ötletek
370. hozzászólás - 2020.05.21. 12:27:26
Javasolnám a térkapuba lépés energiaköltségének drasztikus csökkentését.

A chiepek költsége egész döbbenetes. A hosszabb játékidő alatt játszók gyüjtögethetnek előre némi alacsonyabb chipet legyártva. De aki enegiaitallal vágtatott fel itt is sziv. mint minden más erőforrásból ebből is hatalmas hiányaim vannak, bár kiemelkedő az energiatermelésem hét számra van, h nem tudok térkaput ütni.
Pontszám: 5.00
Miklós

364 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
371. hozzászólás - 2020.05.23. 15:54:29 (Válasz VCs #370 hozzászólására.)
Az 51. szintű szakértelmek pont ilyen erőforrás spórolók, az egyik többek közt pont csökkenti a térkapu költséget is.
Pontszám: 5.00
Seroth

56 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
372. hozzászólás - 2020.05.25. 00:24:46
Jó lenne, ha az időbeosztásban újabb szakértelmek is fejleszthetők lennének. Talán a 28-as szintű kalandtapasztalat volt a legutolsó. Most 50-es szintnél tartunk.
Pontszám: 5.00
Miklós

364 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
373. hozzászólás - 2020.05.25. 18:01:36 (Válasz Seroth #372 hozzászólására.)
Igen, ez fel van véve a teendők listájára, fogjuk csinálni.
Pontszám: 5.00