Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
381. hozzászólás - 2020.06.02. 23:27:18
Erre korábban rkérdeztem Baratynál, hogyha egy szövetségben 3 alá csökken az inaktivak száma, akkor háborúba se nevez, és megerősitette. De ha tudsz konkrét szövetséget, utánanézek.

A kompenzáció úgy működik, hogyha 6 napig megcsináltál vmit, akkor a 7. napra kapsz jutalmat akkor is, ha nem tudtad megcsinálni. Tehát pl. 60x megöltet az elfajzottat, akkor 10x nem kell. De az elfajzottnál az aranydukát és a szakértelempont is lényeges, ezért pl. azt a kompenzációt bővitenünk kéne. Ami napi fontos dolog, és könnyű elmulasztani, az a kedvenc épitő, pl. arra se ártana kompenzáció.

Az jogos, hogy a húsevő növénnyel megnött jelentősen a napi kalanpont termelés, ezért kellene valami mechanizmus, ami növeli a max kalandpontok számát is, kitalálok valamit erre. Viszont a játék modellje alapvetően arra épül, hogy minden nap érdemes legyen belépni, akár egy rövid időre. Ha csak a legfontosabb dolgokat csinálod meg, tényleg hamar le lehet tudni mindent, még annak idején ti mondtátok, hogy 20 perc alatt már mindent meg lehet csinálni (bár szerintem ez azért költői túlzás volt). Ha akár napokat kihagyhatsz úgy, hogy bármiféle hátrány érne, akkor a játékosok ezt meg is fogják tenni, és könnyebben elveszítettük őket. Ezt kipróbáltuk már más játéknál, nem működött, teljes kudarc volt. Egyébént minden játékot többféleképp lehet játszani. Az egyik megközelítés, hogy abszolút versenynek tekinted az egészet. Paradoxon lenne elvárni, hogy valaki napokat kihagy, és ugyanúgy top játékos legyen, ugyanazt elérje, ugyanott tartson, mint aki mindig itt van. Egy másik megközelítés viszont, hogy a játék öröméért, szórakozásból játszol. Ekkor, ha 1 nap nem lépsz be, nem történik semmi. Szint szerinti toplistában nem te leszel az első, na és akkor mi van, van még egy tucat másik toplista, ahol ennek nincs jelentősége. És ha nem vagy első sehol (azért ez elég sok játékosra igaz) attól még ugyanúgy lehet rengeteg élményt találni a játékban, a flow, a fejlődés, új dolgok felfedezése, szocializálás, taktika kigondolása stb.

Én egyébként hardcore gamernek tartom magam, mindig is játszottam valamivel. Ha nyaralni mentem, már tizensok évvel ezelőtt is, ha mást nem, mindig találtam vhol egy PC-t, ahol az épp aktuális játékomba be tudtam nézni, és az aktuális dolgokat villámgyorsan letudni. Manapság pedig minden családban van legalább 1 androidos tablet v telefon, szóval én ezt nem érzem akkora problémának. De ha más megoldás nincs, segítsétek egymást, bár mással megosztani a jelszavadat mindig veszélyes és kockázatos. De igen, nekünk nincs kifogásunk ellene, ha így segítitek egymást, ez nem ütközik a játék szabályaiba.
Pontszám: 5.00
Aranyásó

7 hozzászólás
Aranyásó title=
Re: Fejlesztési ötletek
382. hozzászólás - 2020.06.03. 00:05:19
Nem kell androidos telefon ahhoz hogy mobilon játszani tudj. Megnyitod a böngészőt az iphonoe-odon vagy a nemtudom milyen rendszerű telefonon (ha okostelefon, akkor valamilyen netböngésző biztos hogy van rajta, kivéve ha letörölted, mindenesetre ha valamiért nincs böngésződ akkor letölthető a chrome, firefox mobilra is) és beírod a játék URL-jét, pont ahogy PC-n teszed.

Ha nem okostelefon, akkor az nyilván nem téma, de úgy vettem ki a kérdésből hogy a nemandroidos az szimplán csak más operációs rendszerűt takar, nem pedig a régi nyomógombos telefonokat amiken netelérés nincs is.
Pontszám: 5.00
Help

5 hozzászólás
Help title=
Re: Fejlesztési ötletek
383. hozzászólás - 2020.06.03. 04:29:43
Ha már a kisebbeknek órákon át kell ütlegelni a térkapust, nem láthatnák közben, mikortól válik leüthetővé? Hogy legalább sikoltozhassanak a nagyobb szövitársaknak, hogy ne üssék még le, mert még kéne vagy két ütés az argumdukát jutalomhoz. És ne legyen a végén tök felesleges az órákig karcolgatás.
Pontszám: 5.00
craslorg

65 hozzászólás
craslorg title=
Re: Fejlesztési ötletek
384. hozzászólás - 2020.06.03. 08:35:57 (Válasz Miklós #381 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.06.02. 23:27:18
...
ti mondtátok, hogy 20 perc alatt már mindent meg lehet csinálni (bár szerintem ez azért költői túlzás volt)
...


Igen, momentán másfél órája ütöm a térkapust és még hol a vége, hogy meglegyen a maximális bevétel.
Csak azért, mert 2 perceket kell várni 20 másodperces csaták után, hogy újra üssem akkor, amikor nem lehetne leütni, védett állapotban van.
2 napja bruttó 3 ÓRA volt elérnem.
Eközben nagyon nem mehetek el a géptől, de kajálni kell, kutyát sétáltatni kell, és nem utolsó sorban, dolgozni kell.

Azt megértem, hogy a védettség után legyen korlát, de a védettség közben egyszerűen nincs semmilyen logikus magyarázat ré (írtad, hogy volt szó róla, próbáltam rákeresni, de mivel kereső sincs a fórumban, feladtam, nem tudom, mi lehet erre ésszerű magyarázat, azon kívül, hogy jó érzés szopatni a kisebb karaktereket.)
Az egyetlen tudomásomra jutott infó, hogy üssön a szövetség kisebb térkapust.
A szövi 90+ %-a 44+ szintű, vagyunk 3-an alacsonyabb szintűnek, nyilván nettó hülyeség lenne 3 ember miatt gyengébbet ütni.

És ez csak az egyik eleme a játéknak. Azt aláírom, hogy a többi elemét jó beosztással le lehet tudni nettó 1 óra alatt (bruttóban többször belépve), de amikor a játék egyetlen eleme ennyire meghatározza 2 naponta a játékot, és a rászánható időt, akkor az nincs jól balanszolva.

Ilyen miatt hagytam abba egy síugrós játékot, mert annyira elszállt a ráfordítandó idő egy adott elemével, hogy már nagyon nem érte meg. Nyilván nincs tervben mostz az AC abbahagyása, nem is szoktam ilyenekkel "fenyegetőzni", ha abbahagyok valamit, akkor az anélkül lesz (mint anno a VÚ, 5 év és valódi topkarakter után, mert annál is elszállt a ráfordítandó idő).

És igen, én minden játékban az aktuális helyzetemhez képest maximalista vagyok. Elköltök egy rakás HUF-ot rá, hogy tényleg a környezetemben a legjobb lehessek vagy közel a legjkobb. Számolgatok, mi az opőtimális (építés,bánya, stb.), azaz nálam az se opció, hogy nem kell top szinten játszani, mert akkor nyilván nem érdemes játszanom az adott játékkal.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
385. hozzászólás - 2020.06.03. 12:01:28
Inkább csak észrevétel mint kardinális kérdés.

A cél jutalomál miközben az árak400- 800-1000 szeresére nőttek mindössze 10 szereződött a kapott pénz. az elején épület lehetett venni rajta most meg 50esként 2500 kredit nem túl sok.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
386. hozzászólás - 2020.06.03. 15:29:12 (Válasz craslorg #384 hozzászólására.)
Craslorg, ha másfél óráig kell ütnöd az epikust, az azt jelenti, hogy túl gyenge vagy hozzá. Ha az erősséged pariban van vele, akkor ez kb. 5-6 ütést, azaz 10 percnyi elfoglaltságot jelent (közben csinálsz mindenféle mást a játékban, szóval még várnod sem kell). Erre több megoldási javaslatom van:
- lobbizz a szövetségednél, hogy vegyék meg azt a relikviát, ami csökkenti a térkapus védettségét. Az pontosan erre van kitalálva. A sebzésed drasztikusan nőni fog, és az ütési idő lecsökken.
- lobbizz a szövetségednél, hogy időnként idézzenek meg gyengébb epikust is, erre is megvan a lehetőség.
- ne foglalkozz a térkapussal. Még gyenge vagy hozzá, nyilván azon se vagy kiakadva, hogy nem tudod leütni a szörnyarénában a 3 eliminátort. hamarosan eljön az idő, amikor menni fog, ez tipikusan olyan része a játéknak, ahol nem szenvedsz hátrányt, ha nem foglalkozol vele egy ideig, és az embereid gyorsabban erősödnek, mint a térkapus.
- keress egy kisebb szövit, ahol még nem annyira erős a térkapus, és térj vissza a mostaniba, ha megerősödtél.

A végtelen, várakozás nélküli ütögetést biztos, hogy nem fogjuk megcsinálni, akkor az 1 fős szövi vígan leütögeti akár a legerősebb epikust is, teljesen értelmét veszítené a karakterek fejlesztése, a level 1-es alkalmazott 1-eket ütögetve agyonveri a Demogorgont... Egyébként, eredetileg a térkapus szörnyek még regeneráltak is volna ÉP-t, de ezt végül nem valósítottuk meg.

Baal: ebben igazad van, a célokból iszonyú sokat csináltunk, és a legtöbbnél nem láttuk át, mikor fognak a játékosok odaérni, ezért ahol erőforrás a jutalom, az jó eséllyel csak szimbolikus jelentőségű. A jövőbeli céloknál megpróbálunk erre jobban odafigyelni.
Pontszám: 5.00
Help

5 hozzászólás
Help title=
Re: Fejlesztési ötletek
387. hozzászólás - 2020.06.03. 15:59:59 (Válasz Miklós #386 hozzászólására.)
Időkijelzést sem kaphatunk?

Nem mellesleg nem lehet leütögetni egyesével egy térkapust sem. A kötelező rész, tökmindegy mennyi idő alatt, de limitált sebzést enged. Ezért nem értjük, minek kell ott neked olyan nagyon az a két perc. A második fázis más nokedli.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
388. hozzászólás - 2020.06.03. 16:00:08 (Válasz Miklós #386 hozzászólására.)
Ha a minimum-első beleütési fázisban -ami fix idő- a bárki azonnal támadhat dolog az semmiféle előnyt nem jelent az 1 fős szövinek. beleütötte az egy emberes maxot és csak pisloghat utána.
Pontszám: 5.00
craslorg

65 hozzászólás
craslorg title=
Re: Fejlesztési ötletek
389. hozzászólás - 2020.06.03. 16:04:25 (Válasz Miklós #386 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.06.03. 15:29:12
Craslorg, ha másfél óráig kell ütnöd az epikust, az azt jelenti, hogy túl gyenge vagy hozzá. Ha az erősséged pariban van vele, akkor ez kb. 5-6 ütést, azaz 10 percnyi elfoglaltságot jelent (közben csinálsz mindenféle mást a játékban, szóval még várnod sem kell). Erre több megoldási javaslatom van:
- lobbizz a szövetségednél, hogy vegyék meg azt a relikviát, ami csökkenti a térkapus védettségét. Az pontosan erre van kitalálva. A sebzésed drasztikusan nőni fog, és az ütési idő lecsökken.

Megvettük, 50 ponttal csökkenti a térkapus védelmét, nálam ez csatánkénti sebzést 130-150-ről 135-155-re emelte. Nemreleváns.

- lobbizz a szövetségednél, hogy időnként idézzenek meg gyengébb epikust is, erre is megvan a lehetőség.

Mint írtam, a szövetségben jelentős többségben vannak az erősebb karakterek. Nem fogok kicseszni velük emiatt.

- ne foglalkozz a térkapussal. Még gyenge vagy hozzá, nyilván azon se vagy kiakadva, hogy nem tudod leütni a szörnyarénában a 3 eliminátort. hamarosan eljön az idő, amikor menni fog, ez tipikusan olyan része a játéknak, ahol nem szenvedsz hátrányt, ha nem foglalkozol vele egy ideig, és az embereid gyorsabban erősödnek, mint a térkapus.

Jelenleg térkapusonként ~95 Adománypontot és 17 Argumdukátot buknék. Az adománypont 1 napi stadionlátogatás költsége. Ha ez nem lenne, az adománypontokat szinten tudnám tartani, legalábbis lassabban gyűjteni, de nem nagyon nőne, hogy megvegyek plusz relikviákat. Az argumdukátot meg tudjuk mire jó. (Jelenleg ugyanennyi argumdukát begyűjtése másnak 6-7 perc, nekem - ma direkt mértem, 7:05-ös elfajzott után kezdtem ütni és 12 óra után végeztem vele, közben összesen 1 órát voltam távol a géptől kb.

- keress egy kisebb szövit, ahol még nem annyira erős a térkapus, és térj vissza a mostaniba, ha megerősödtél.

A kisebb szövik ki lettek nyírva a szövetségi relikviákkal. Nagyobb tempóban nyílik az olló. Kis szövi zömében vereséget szenved a háborúban, míg egy nagy szövi szinte mindig nyer. Tudom, mert kisebb szöviben voltam 4 nappal ezelőttig, de hívott a nagyobb szövi, ahol van élet is és persze táposabb.
Sose lehet megerősödni úgy, hogy a top szövik térkapusát tudjam ölni nagyobb sebzéssel. Én fejlődnék egy kisebb szöviben, ugyanúgy vagy jobban fejlődik a top szövi is,nyílik az olló. Mire erősödök, hogy akár 300-at sebezzek ebbe a szintű térkapusba, a szövi már a 2 szinttel magasabbat üti, amibe ugyanannyit ér a 300, mint itt a 150.
Megjegyzem, a gyengébb szöviben is elszórakoztam vele másfél órát.

A végtelen, várakozás nélküli ütögetést biztos, hogy nem fogjuk megcsinálni, akkor az 1 fős szövi vígan leütögeti akár a legerősebb epikust is, teljesen értelmét veszítené a karakterek fejlesztése, a level 1-es alkalmazott 1-eket ütögetve agyonveri a Demogorgont... Egyébként, eredetileg a térkapus szörnyek még regeneráltak is volna ÉP-t, de ezt végül nem valósítottuk meg.

Azt azért tudod ugye, hogy maga a csata is 15-20 másodperc, tehát ha 1-esével üti le,akkor csak be kell szorozni az életerejét ennyi idővel. Nyilván nem lesz olyan, aki azt bevállalja.
A végtelen ütögetést pedig sehol nem írtam. Pont azt írtam, hogy addig legyen időkorlát nélküli, amíg a térkapusnak megvan a védettsége, hogy nem lehet leütni és mindenkinél blokkolja a további ütéseket, amíg le nem telik ez az alapesetben 24 óra (relikviával 20 óra). Azaz a térkapus lényt SEMMIVEL se fogja senki jobban leamortizálni, ha ezen idő lejárta előtt 2 perces korlátok nélkül üti, mint most, amikor várni kell folyamatosan a 2-2 percekre.
Amikor lejár ez az idő, akkor meg a szövetség erős tagjai rövid idő alatt kivégzik. Ha 1 fős szövi csinálná az általad leírt sebzésekkel, akkor is hetek, mire le tudja nyomni és akkor 0-24-ben kéne ütni alvás nélkül.

A fenti alapján továbbra se értem, mit akadályozna vagy támogatna vagy akármi, ha a térkapus védettségének lejárta ELŐTT szűnne meg az időkorlát.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
390. hozzászólás - 2020.06.03. 16:23:59
Csak ismetelni tudom magam: Annyi kellene, hogy ha vki 10x beleutott a terkapusba az rogton kapja meg az adomany es dukat jutalmat. Minimalis programozas es minden fenti problema megoldodik. Tul kicsi, nem tud erdemben segiteni vele, de legalabb latszik, hogy probal tenni erte vmit.
Pontszám: 5.00
LanMaffia

54 hozzászólás
LanMaffia title=
Re: Fejlesztési ötletek
391. hozzászólás - 2020.06.03. 16:28:53
Nekem abszolút kiesett a térkapu már réges régen. A srácok abszolút fullosban tolják, lehetetlen behozni. Akkor se ütném, ha szünet nélkül lehetne. Akkor is 30szor kéne végignéznem, hogy a karakterek belelövöldöznek a térkapusba
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
392. hozzászólás - 2020.06.03. 17:19:22
Endyr ötletére 50%-ban az 1. pillanattól vevő voltam, az fel is van írva, csak azon a listán van még kb. 100 hasonlóan fontos apróság, és most már a Pusztulatot akarjuk befejezni. Azért 50%-ban, mert az argumdukátot kapja meg 10 ütés után a user, részesedjen a kincsből, de az adománypontot nem. Erről volt egy vita érvekkel már korábban, ahol a végén megértettétek és elfogadtátok a dolgot, sajnos nem tudom, melyik topikban, a térkapusban nem találtam, ha vki segít esetleg, és előássa, azt megköszönöm.

Craslorg, relikviák és olló nyílik miatt nem érdemes kis szövibe menni: ezt azért nem jelenteném ki ilyen határozottan. Tény, hogy a játék első néhány hónapjában a szövi háború opcionális volt, ekkor szinte senki nem háborúzott, és a 2-3 top szövi jelentős előnyt kapott háborús trófeában. De ez gyakorlatban csak 2-3 relikviát jelent, ami mondjuk növeli / gyorsitja a térkapus kincs szerzést, viszont a nagy szöviben több ember is van rá.
A csata maga egyébként inkább 3 mp, ha bekapcsolod a gyorsítást és az automata ütést.
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
393. hozzászólás - 2020.06.03. 17:22:32 (Válasz Miklós #392 hozzászólására.)
Ugyanez a topik, 291. hozzászólás.
Pontszám: 5.00
Help

5 hozzászólás
Help title=
Re: Fejlesztési ötletek
394. hozzászólás - 2020.06.03. 17:52:31 (Válasz Miklós #392 hozzászólására.)
Harmadjára is megkérdezem: azt sem lehet megoldani, hogy legalább azok is lássák mikor szabadul fel (válik leüthetővé) a térkapus, akik még nem ütötték bele a limitet?
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
395. hozzászólás - 2020.06.04. 09:29:05 (Válasz Endyr #299 hozzászólására.)
Idézet: Endyr - 2020.03.25. 21:17:39
Haboruban kerhetnenk, hogy konkret idopont is legyen kiirva a gyogyitashoz, plul 20:42?
Aki delutan csak felnez es este jonne harcolni az konnyebben tudna idopontra jonni, most szamolgatni kell, hogy a 6 ora 34 perc hatralevo ido az pontosan mikor is jar le.


Igaz ezt mar 2 honapja is kertem, de meg mindig nagyon hasznos apro fejlesztes lenne.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
396. hozzászólás - 2020.06.05. 09:08:31 (Válasz Endyr #395 hozzászólására.)
Ezt nem tudjuk sajnos megcsinálni, reményeink szerint a játék nemzetközi is lesz, különböző időzónákból fognak emberek játszani, mindenhol maradnak a visszaszámlálások, sehol sem a konkrét idő lesz kiirva.
Pontszám: 5.00
craslorg

65 hozzászólás
craslorg title=
Re: Fejlesztési ötletek
397. hozzászólás - 2020.06.05. 10:48:25 (Válasz Miklós #396 hozzászólására.)
Gondolom az adott gépen használt időzónát le tudja szedni aprogram (bármilyen program, weboldal képes rá) és az alapján kell kiírni az időpontot.
Ezt a legtöbb esetben úgy oldják meg, hogy UTC-ben tárolják az időpontokat és az időzóna alapján kapja a plusz-mínusz X vagy X:30 órákat a kijelzés.
Pontszám: 5.00
Otoaak

82 hozzászólás
Otoaak title=
Re: Fejlesztési ötletek
398. hozzászólás - 2020.06.05. 10:55:53
A szörny arénát kicsit hasznosabbá lehetne tenni, hogy ha nem a legerősebb embereinkkel megyünk be (úgy működhetne mint a holoszimulátornál) akkor az aréna szintjétől függően kaphatnának tp-t a résztveő alkalmazottak. Ezzel direktben is lehetne kicsit fejleszteni az alacsonyabb szintű alkalmazottakat és ha van mit csinálni akkor kevésbé zavaró az is ha nincsenek új ellenfelek. Ehhez persze az is kellene, hogy meg tudjuk adni hányas szintre akarunk bemenni mert a kis karikkal nem menne az ami most elérhető.
Pontszám: 5.00
craslorg

65 hozzászólás
craslorg title=
Re: Fejlesztési ötletek
399. hozzászólás - 2020.06.05. 13:12:58 (Válasz Miklós #392 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2020.06.03. 17:19:22
Craslorg, relikviák és olló nyílik miatt nem érdemes kis szövibe menni: ezt azért nem jelenteném ki ilyen határozottan. Tény, hogy a játék első néhány hónapjában a szövi háború opcionális volt, ekkor szinte senki nem háborúzott, és a 2-3 top szövi jelentős előnyt kapott háborús trófeában. De ez gyakorlatban csak 2-3 relikviát jelent, ami mondjuk növeli / gyorsitja a térkapus kincs szerzést, viszont a nagy szöviben több ember is van rá.
A csata maga egyébként inkább 3 mp, ha bekapcsolod a gyorsítást és az automata ütést.


Nos, leteszteltem az automatát. Van ugyan 140%-ot sebző képessége, de ő a térkapus ellen a 80%-os fedezékből lövést választotta... Ezért nem lehet az automatára bízni, mert az MI nagyon rossz. Az MI-nek kezelnie kellene, hogy több ellenfél van-e vagy csak egy. Ha az az egy történetesen térkapus/elfajzott, akkor az aktuális lehető legnagyobb sebzést bevinni, hogy ne bukjak ezen a sebzésen is a szummából még 30-40%-ot.

Egyébként a mai se hallhat meg még mindig, mert nem telt le a 20 óra, bruttó 4 órája püfölöm, hogy meglegyen a maxos jutalom, ebből nettó másfél óra a 2 perces várakozások. Tényleg "jó szórakozást" nyújt a játék ezen aspektusa.
Elfogadom, hogy a többiben van szórakozás, bár egy idő után monoton ismétlődő, mint amúgy minden játék, de mikor a játék egyik elemével nettó másfél-2-szer annyi időt töltök, mint az összes többivel, ott valami nem okés.

Amúgy a korábbi érvet olvastam, de abban nincs szó róla, hogy a VÉDETT időszakban miért kell az időkorlát?
Pontszám: 5.00
Birka

18 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
400. hozzászólás - 2020.06.05. 13:19:38 (Válasz craslorg #399 hozzászólására.)
Ha nincs időkorlát, akkor minek van a csata?
Ennyi erővel a "védett" időszakban az első nekifutás után adja meg a szajrét oszt csók.

Az Mi amúgy teljesen zizi
Kedvencem, amikor egyedül marad azon alkalmazottam, mely "harctéri korház" képességgel rendelkezik. Első sebződés utány gyógyít magán 130-at és 2 körre kábítja magát boxzsáknak
Pontszám: 5.00