: Fejlesztési ötletek
Miklós

447
Re: Fejlesztési ötletek
41. - 2019.11.28. 15:42:25
Baal, a szövetségi épület árak tervezéskor nem volt cél, hogy a szövetségeknek 2 hónap után minden épületük ki legyen maxolva. A háború költségét a béta alatt többször is csökkentettük, a szövi épületekhez képest talán már elhanyagolható tétel. De ettől függetlenül, lehet, hogy még tovább kellene csökkenteni ahhoz, hogy mindenki be tudjon nevezni.

A szakértelem próbaküszöböket is többször csökkentettük, és beraktunk több extra hőspont szerzési lehetőséget is.

A fórum elérhetőségéről, és hogy milyen gyakran szólok hozzá: mindent, amit leírtok, elolvasunk, feldolgozunk, a hibákat javítjuk, a fejlesztési ötletekből amit lehet, megvalósítunk. Amire most konkrétan nem válaszoltam, azokat is lejegyeztem! Amit viszont garantáltan nem vállalok, hogy 24 órán belül minden egyes javaslatra, felvetésre, ötletre itt a fórumon válaszolok. Erre sajnos tényleg nincs kapacitás. Annyit még, hogy ha valakinek simán csak kérdése van, arra a chaten gyorsabban választ kap, ha pedig konkrét problémája, amit orvosolni kell, akkor azt jobb a supportra megírni.

A játékon belüli közvetlen fórum gomb, felírtuk ezt is egyébként, de egyelőre vannak még fontosabb dolgok.
: 5.00
Miklós

447
Re: Fejlesztési ötletek
42. - 2019.11.29. 08:16:41
Közben gondolkodtam arról, amiről tegnap beszélgettünk, hogyan lehetne az aréna rendszert okosítani Baal javaslata alapján, hogy nem pontszám, hanem erősség szerint adjuk az ellenfeleket.

Valószínűleg azt egyszerűen meg lehetne csinálni, hogy az alul megjelenő ellenfelek közül legalább az egyiknél az legyen a szempont, hogy nálad alacsonyabb harci ereje legyen (és lehet a pontszáma lényegesen alacsonyabb). Ezért az ellenfélért 0 pont járna, és ő sem veszítene pontot. Így mindig mindenki tudna ellenfelet találni akkor is, ha esetleg már túl erős mindenki a környezetében, vagy annyira elhúzott, hogy nem tud lefelé ütni senki.
: 5.00
Endyr

599
Re: Fejlesztési ötletek
43. - 2019.11.29. 09:46:56 (Válasz Miklós #42 hozzászólására.)
: Miklós - 2019.11.29. 08:16:41
Közben gondolkodtam arról, amiről tegnap beszélgettünk, hogyan lehetne az aréna rendszert okosítani Baal javaslata alapján, hogy nem pontszám, hanem erősség szerint adjuk az ellenfeleket.

Valószínűleg azt egyszerűen meg lehetne csinálni, hogy az alul megjelenő ellenfelek közül legalább az egyiknél az legyen a szempont, hogy nálad alacsonyabb harci ereje legyen (és lehet a pontszáma lényegesen alacsonyabb). Ezért az ellenfélért 0 pont járna, és ő sem veszítene pontot. Így mindig mindenki tudna ellenfelet találni akkor is, ha esetleg már túl erős mindenki a környezetében, vagy annyira elhúzott, hogy nem tud lefelé ütni senki.


Ez rosszabb megoldas annal, mint amit javasoltunk, de meg mindig jobb, mint ami most van. Csak akkor mindenkepp legyen feltuntetve (plul szinkoddal), h azert az ellenfelert 0 pont jar.

Amit mi javasoltunk az az, hogy mindig a helyezeseket nezze amikor ellenfelet valaszt, ne a pontszamot. Mindenkinek van helyezese, ugyanugy lehetne az alapjan ellenfelet valasztani. Mindig a hozzad kepest +/- 5 helyezettet tudnad utni, ha te 83. vagy a toplistan, akkor felul 2 embert latnal a 78-82. helyezettek kozul, alul pedig 2 ellemfel lenne a 83-87. helyezettek kozul. Igy az elso tudna utni a 2-6. helyezettet, amitol azert nehezebb elhuzni. De ha megis, akkor csak annyit kene csinalni, h az 5-oz atirjatok 10-re es 1 perc alatt bovitheto.

Sztem ez utobbi sokkal egyszerubb es konnyebb is lenne. (es konnyebben parameterezheto).
: 5.00
Miklós

447
Re: Fejlesztési ötletek
44. - 2019.11.29. 13:53:42
Amit te írsz, csak a top karakter problémáját oldaná meg, amikor épp nincs célpontja, akkor is lenne, mert a 10 pont különbségtől függetlenül megkapná azt, aki alatta van.

Csakhogy a probléma ennél sokrétűbb, pl. valaki, aki 1 hét késéssel indul a játékban, felmegy 100 pontra, és akkor mindenki körülötte 2x erősebb (tökmind1, hogy a "pontszámot" vagy a "helyezést" nézed, ez a kettő a legtöbb esetben ugyanazt az ellenfelet jelenti).

Ha nem helyezés ill pontszám, hanem erősség alapján is lehet egy ellenfelet választani, akkor ez megoldja ezt a problémát, segít az 1.-n is, aki elhúzott (bár ez már most is implementálva van kvázi ebben a formában), és a mostani esetben a 2.-on is, aki az 1-t és 3-t tudja ütni, de az 1-től mindig veszít, a 3. meg esetleg messze van neki.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
45. - 2019.11.30. 19:45:54 (Válasz Miklós #44 hozzászólására.)
: Miklós - 2019.11.29. 13:53:42
A

Csakhogy a probléma ennél sokrétűbb, pl. valaki, aki 1 hét késéssel indul a játékban, felmegy 100 pontra, és akkor mindenki körülötte 2x erősebb (tökmind1, hogy a "pontszámot" vagy a "helyezést" nézed, ez a kettő a legtöbb esetben ugyanazt az ellenfelet jelenti).



Akkor mese nincs az üstökös karit a nála kétszer erősebbek helyre rakják. és leütik abba a magasságba ahová való.
Szerinted a ranglistában ott a helye egy karinak ahol a kétszer erősebbek vannak? miért baj az, h leverik?

A ranglista alapján való támadás minden karakternek teremt célpont lehetőséget. Annak akinek igy lesz nehézsége az nem oda való a és gyorsan helyre is lesz téve. A mindenkinek kb ugyanannyi pontja legyen mostani rendszer az, amiben tartósab olyan helyre is bekerülhet vki ahová nem méltó.
: 5.00
Triss

5
Triss title=
Re: Fejlesztési ötletek
46. - 2019.11.30. 21:16:31
Nem tudom volt e már téma.
Az adományozási morál nem túl jó nálunk a szövetségben. Erre jó lenne valami adórendszer féleség, amit opcionálisan vagy használ egy szövetség vagy nem. Pl be lehetne állítani, hogy az óránkénti termelés x%-a "adó". A karakter ennyivel kevesebbet kapna, a szövetsége pedig megkapná azt az összeget.
+ a szövetségeknek lehetne valami publikus bemutatkozó szövege, amit látnak az emberek jelentkezés előtt.
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
47. - 2019.12.01. 11:21:00 (Válasz Triss #46 hozzászólására.)
Van toborzás topik, pár szövi írt is oda. de nyilván ez nem helyettesít egy nyilvános szövi profilt
: 5.00
AggyáNekiNevet

23
AggyáNekiNevet title=
Re: Fejlesztési ötletek
48. - 2019.12.01. 12:50:23
Alapból érdemes lenne ezt beszüntetni, hogy egy karakter több szövetségbe is jelentkezhet. Semmi értelme ennek, hogy valaki jelentkezik, és mire odaérünk hogy szavazzunk, addigra már egy másik város tagja.
Egyébként erre a szövetség dologra nem ártana kicsit rágyúrni, mert kb nulla interakciót teremt a játékosok között. Majdnem egy hétig tartott mire rájöttem, hogy egyáltalán van szövetségi fórum.
: 5.00
ndavid

79
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
49. - 2019.12.03. 14:01:51
A kertben a magokhoz tegyetek már légyszi egy törlés gombot. Elég idegesítő mindig elültetni és kiszedni a hulladékokat.
: 5.00
balumaci

19
balumaci title=
Re: Fejlesztési ötletek
50. - 2019.12.06. 16:21:48
Nagyon kevés kiégett argumot lehet szerezni jó lenne ha többet tudnánk, több kedve lenne az embereknek argunmot venni ha azt látja hogy megduplázhatja.
: 5.00
Symur

35
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
51. - 2019.12.08. 15:49:14
Sziasztok,

A barátok kertjében, ha lehetne látni a "érési" időpontokat, akkor a gereblyézéssel és öntözéssel jobban lehetne tervezni.

Elfajzott csatánál kirhatná az én helyezésemet is, nem csak a top 10-ét.

Autóversenynél számomra nem egyértelmű, hogy mennyi a szintidő. Nem lehetne egyértelmúen kirni, hogy a pl. szintidő: 1:14, a te időd meg 1:28? Ezt akár nemcsak verseny közbenlehetne látni, hanem a versenyválasztó képernyőn is.
: 5.00
Symur

35
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
52. - 2019.12.08. 19:07:26
A kalandoknál a szerencsepróbáknál a "próba szintje" nem túl magas? Főleg itt zavaró, hogy akár 30+ pontot is el kell költeni, hogy a próba sikerüljön.
És ha nem akarom a kalandot elbukni, akkor persze elköltöm...
: 5.00
Miklós

447
Re: Fejlesztési ötletek
53. - 2019.12.09. 23:05:09
A magok törlésére előbb-utóbb lesz megoldás, de egyelőre még sok fontosabb dolog is van. Kiégett argum szerzésből igyekeztünk nagyon sokfélét berakni, de ha kevés, akkor szaporítjuk még, lesz pl. a következő eseményben is.
Az érési időt nem akarjuk a barátok kertjében kiirni. A játék elején, amikor erre küldetés is van, akkor legalább ennyi előnye legyen a játékosnak, hogy tudja, mikor lesz erre szükség. Egyébként pedig, van rá egy elég hosszú intervallum azon belül bármikor elcsípheted.
A kalandoknál 5 dolgot is tehetsz, ha túl magasak a próbaszintek:
1. Érdemes bizonyos szakértelmeket akkor is növelni, ha nem aktívak. A kalandokban azért ez az érték is számít! És van, ami gyakran szerepel, ilyen pl. a vezetőkészség. Vagy ha van egy ismételhető kaland, amit sokszor csinálsz, érdemes az ahhoz kapcsolódó szakértelmet is megnövelni.
2. Én nem szoktam max hőspontot költeni, hanem 2-vel kevesebbet. Így csak a 2 vagy 3-as dobásnál veszítek, aminek elég kicsi az esélye. Kivéve, ha nagyon sok hiányzik,akkor nem kockáztatok.
3. Hőspontot sokféleképp lehet szerezni! A nyilvánvaló módokon kívül tudsz ültetni a kertben, és az időbeosztásban is szerezhetsz. A célok és küldetések némelyikéért is sok hőspont jár.
4. Vannak ismételhető kalandok, amikben nincs szakértelempróba, pl. A kártyaparti és az elmélkedés, ha kevés a hőspontod, lehet ezeket tolni.
5. Ha prémiumos vagy, 3 kalandpontba kerül 1 kaland, 3x jutalomért, de a próbát egyszer kell csak megcsinálnod, sok hőspontot meg lehet ezzel spórolni.
: 5.00
AggyáNekiNevet

23
AggyáNekiNevet title=
Re: Fejlesztési ötletek
54. - 2019.12.10. 19:01:30
Ideje lenne a fórumra is betenni a keresési lehetőséget (ahogyan a végzeturas fórumon is lehet), hogy kerüljük, hogy ugyanaz a téma többször is felmerüljön.
: 5.00
Hexensusz

8
Hexensusz title=
Re: Fejlesztési ötletek
55. - 2019.12.11. 10:30:26
Üdv!

Arra gondoltam,mivel Argum city egy modern város...robot építés meg kedvencek mutációja...stb...
Szóval az autó (garázs) helyett, vagy azon kívül pluszban a későbbiekben valamiféle repülő gépet (helikopter,magánrepcsi) lehessen fejleszteni...
Vagy az autó lehetne olyasmi, mint az ötödik elem című filmben...

Bocsi ha kicsit elrugaszkodtam a földről!
: 5.00
Endyr

599
Re: Fejlesztési ötletek
56. - 2019.12.11. 12:27:04
Kellene boviteni a szovetsegbe adomanyozott argumok felhasznalhatosagat, ha mar ilyen jol sikerult a sikerpontos relikvia. Jelenleg a 4. szintu epuleteket ertelmetlen vele gyorsitani, mert olyan dragak, h nem jon ossze ra 2 nap alatt a kredit.

Javasolnam, h szamitson bele a kreditbe is az argum, azaz ha hianyzik valamennyi kredit az epulet arabol azt lehessen argummal potolni. Sztem az 1 ezrelek per argum jo arany lenne, max 50% bonusszal (ne lehessen csak argumbol epiteni). Azaz 500 argumert az epulet aranak felet tudnank helyettesiteni. Gyorsabban fogyna az argum, meg az is eselyes, h ez nektek + bevetel lenne.
: 5.00
Endyr

599
Re: Fejlesztési ötletek
57. - 2019.12.11. 12:59:39
Sokhelyen kifogytak alolunk a celok, kellenenek ujak.
: 5.00
Endyr

599
Re: Fejlesztési ötletek
58. - 2019.12.12. 08:38:26
Jo lenne, ha a relikvia gyujtemenynel a meg nem levo targyaknak kiirna, hogy hol lehet megszerezni. Jelenleg 3 lehetsoseg van erre:
- atnyalazom egyesevel az osszes celt
- atnyalazom egyesevel az egesz boltot
- megcsinalom a fenti kettot es rajovok, h valoszinuleg egy meg nem lathato celban van valahol jutalomkent, aminek nincs kesz az elofeltetele.

Ez azert enyhen szolva is maceras

Leginkabb ott lenne ez hasznos, h ha egy szettre ra akaraok hajtani, akkor tudjam, h egyaltalan merre induljak.
: 5.00
Miklós

447
Re: Fejlesztési ötletek
59. - 2019.12.12. 23:52:49
A fórumban való keresés lesz, természetesen, ha eljutunk odáig. Repülőket viszont nem tervezünk egyelőre, bocsi Bár jó ötlet! A szövetségbe adományozott argum felhasználására van már 1-2 ötlet, ha lesznek szövetségi gyűjtemények majd, de ezekre még várni kell.
A célokról, csináltunk egy rakás célt, amit gyorsan, az elején lehet teljesíteni, de ugyanakkor van sok, amihez több idő kell. Arra semmiképp se számíts, hogy minden hónapban 100 célt meg fogsz tudni csinálni, hosszútávon ez fejlesztés szinten nem tartható. De természetesen folyamatosan fognak újak bekerülni.
A relikviákról, előbb-utóbb lehet, hogy fogunk ilyen visszakeresést lehetővé tenni, de most még nagyon sok egyéb fontos dolog van, addig az információk gyűjtését, rendszerezését és megosztását rátok, játékosokra bízzuk, úgy, mint a régi szép időkben
: 5.00
Baalcain

399
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
60. - 2019.12.13. 02:48:27
A felsoroltak közül a ranglista, fórum és a célok a legfontosabbak. + értelmet kell adni a játéknak. szó szerint játékcél kell. főleg mivel a megmaradt küldik egy része majd megtörténők pl szintlépés nem pedig tehetek érte vmit. azaz mintha nem is lenne "végrehajtandó" cél.

holnap a bányámba 2 cél marad ... de lehet csak 1. -bár az argum felhasználásnak is persze örülnénk.
: 5.00