Oldal: 123
Szerző
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Miklós

111 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
41. hozzászólás - 2019.11.28. 15:42:25
Baal, a szövetségi épület árak tervezéskor nem volt cél, hogy a szövetségeknek 2 hónap után minden épületük ki legyen maxolva. A háború költségét a béta alatt többször is csökkentettük, a szövi épületekhez képest talán már elhanyagolható tétel. De ettől függetlenül, lehet, hogy még tovább kellene csökkenteni ahhoz, hogy mindenki be tudjon nevezni.

A szakértelem próbaküszöböket is többször csökkentettük, és beraktunk több extra hőspont szerzési lehetőséget is.

A fórum elérhetőségéről, és hogy milyen gyakran szólok hozzá: mindent, amit leírtok, elolvasunk, feldolgozunk, a hibákat javítjuk, a fejlesztési ötletekből amit lehet, megvalósítunk. Amire most konkrétan nem válaszoltam, azokat is lejegyeztem! Amit viszont garantáltan nem vállalok, hogy 24 órán belül minden egyes javaslatra, felvetésre, ötletre itt a fórumon válaszolok. Erre sajnos tényleg nincs kapacitás. Annyit még, hogy ha valakinek simán csak kérdése van, arra a chaten gyorsabban választ kap, ha pedig konkrét problémája, amit orvosolni kell, akkor azt jobb a supportra megírni.

A játékon belüli közvetlen fórum gomb, felírtuk ezt is egyébként, de egyelőre vannak még fontosabb dolgok.
Pontszám: 5.00
Miklós

111 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
42. hozzászólás - 2019.11.29. 08:16:41
Közben gondolkodtam arról, amiről tegnap beszélgettünk, hogyan lehetne az aréna rendszert okosítani Baal javaslata alapján, hogy nem pontszám, hanem erősség szerint adjuk az ellenfeleket.

Valószínűleg azt egyszerűen meg lehetne csinálni, hogy az alul megjelenő ellenfelek közül legalább az egyiknél az legyen a szempont, hogy nálad alacsonyabb harci ereje legyen (és lehet a pontszáma lényegesen alacsonyabb). Ezért az ellenfélért 0 pont járna, és ő sem veszítene pontot. Így mindig mindenki tudna ellenfelet találni akkor is, ha esetleg már túl erős mindenki a környezetében, vagy annyira elhúzott, hogy nem tud lefelé ütni senki.
Pontszám: 5.00
Endyr

240 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
43. hozzászólás - 2019.11.29. 09:46:56 (Válasz Miklós #42 hozzászólására.)
Idézet: Miklós . 2019.11.29. 08:16:41
Közben gondolkodtam arról, amiről tegnap beszélgettünk, hogyan lehetne az aréna rendszert okosítani Baal javaslata alapján, hogy nem pontszám, hanem erősség szerint adjuk az ellenfeleket.

Valószínűleg azt egyszerűen meg lehetne csinálni, hogy az alul megjelenő ellenfelek közül legalább az egyiknél az legyen a szempont, hogy nálad alacsonyabb harci ereje legyen (és lehet a pontszáma lényegesen alacsonyabb). Ezért az ellenfélért 0 pont járna, és ő sem veszítene pontot. Így mindig mindenki tudna ellenfelet találni akkor is, ha esetleg már túl erős mindenki a környezetében, vagy annyira elhúzott, hogy nem tud lefelé ütni senki.


Ez rosszabb megoldas annal, mint amit javasoltunk, de meg mindig jobb, mint ami most van. Csak akkor mindenkepp legyen feltuntetve (plul szinkoddal), h azert az ellenfelert 0 pont jar.

Amit mi javasoltunk az az, hogy mindig a helyezeseket nezze amikor ellenfelet valaszt, ne a pontszamot. Mindenkinek van helyezese, ugyanugy lehetne az alapjan ellenfelet valasztani. Mindig a hozzad kepest +/- 5 helyezettet tudnad utni, ha te 83. vagy a toplistan, akkor felul 2 embert latnal a 78-82. helyezettek kozul, alul pedig 2 ellemfel lenne a 83-87. helyezettek kozul. Igy az elso tudna utni a 2-6. helyezettet, amitol azert nehezebb elhuzni. De ha megis, akkor csak annyit kene csinalni, h az 5-oz atirjatok 10-re es 1 perc alatt bovitheto.

Sztem ez utobbi sokkal egyszerubb es konnyebb is lenne. (es konnyebben parameterezheto).
Pontszám: 5.00
Miklós

111 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
44. hozzászólás - 2019.11.29. 13:53:42
Amit te írsz, csak a top karakter problémáját oldaná meg, amikor épp nincs célpontja, akkor is lenne, mert a 10 pont különbségtől függetlenül megkapná azt, aki alatta van.

Csakhogy a probléma ennél sokrétűbb, pl. valaki, aki 1 hét késéssel indul a játékban, felmegy 100 pontra, és akkor mindenki körülötte 2x erősebb (tökmind1, hogy a "pontszámot" vagy a "helyezést" nézed, ez a kettő a legtöbb esetben ugyanazt az ellenfelet jelenti).

Ha nem helyezés ill pontszám, hanem erősség alapján is lehet egy ellenfelet választani, akkor ez megoldja ezt a problémát, segít az 1.-n is, aki elhúzott (bár ez már most is implementálva van kvázi ebben a formában), és a mostani esetben a 2.-on is, aki az 1-t és 3-t tudja ütni, de az 1-től mindig veszít, a 3. meg esetleg messze van neki.
Pontszám: 5.00
Baalcain

161 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
45. hozzászólás - 2019.11.30. 19:45:54 (Válasz Miklós #44 hozzászólására.)
Idézet: Miklós . 2019.11.29. 13:53:42
A

Csakhogy a probléma ennél sokrétűbb, pl. valaki, aki 1 hét késéssel indul a játékban, felmegy 100 pontra, és akkor mindenki körülötte 2x erősebb (tökmind1, hogy a "pontszámot" vagy a "helyezést" nézed, ez a kettő a legtöbb esetben ugyanazt az ellenfelet jelenti).



Akkor mese nincs az üstökös karit a nála kétszer erősebbek helyre rakják. és leütik abba a magasságba ahová való.
Szerinted a ranglistában ott a helye egy karinak ahol a kétszer erősebbek vannak? miért baj az, h leverik?

A ranglista alapján való támadás minden karakternek teremt célpont lehetőséget. Annak akinek igy lesz nehézsége az nem oda való a és gyorsan helyre is lesz téve. A mindenkinek kb ugyanannyi pontja legyen mostani rendszer az, amiben tartósab olyan helyre is bekerülhet vki ahová nem méltó.
Pontszám: 5.00
Triss

1 hozzászólás
Triss title=
Re: Fejlesztési ötletek
46. hozzászólás - 2019.11.30. 21:16:31
Nem tudom volt e már téma.
Az adományozási morál nem túl jó nálunk a szövetségben. Erre jó lenne valami adórendszer féleség, amit opcionálisan vagy használ egy szövetség vagy nem. Pl be lehetne állítani, hogy az óránkénti termelés x%-a "adó". A karakter ennyivel kevesebbet kapna, a szövetsége pedig megkapná azt az összeget.
+ a szövetségeknek lehetne valami publikus bemutatkozó szövege, amit látnak az emberek jelentkezés előtt.
Pontszám: 5.00
Baalcain

161 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
47. hozzászólás - 2019.12.01. 11:21:00 (Válasz Triss #46 hozzászólására.)
Van toborzás topik, pár szövi írt is oda. de nyilván ez nem helyettesít egy nyilvános szövi profilt
Pontszám: 5.00
AggyáNekiNevet

11 hozzászólás
AggyáNekiNevet title=
Re: Fejlesztési ötletek
48. hozzászólás - 2019.12.01. 12:50:23
Alapból érdemes lenne ezt beszüntetni, hogy egy karakter több szövetségbe is jelentkezhet. Semmi értelme ennek, hogy valaki jelentkezik, és mire odaérünk hogy szavazzunk, addigra már egy másik város tagja.
Egyébként erre a szövetség dologra nem ártana kicsit rágyúrni, mert kb nulla interakciót teremt a játékosok között. Majdnem egy hétig tartott mire rájöttem, hogy egyáltalán van szövetségi fórum.
Pontszám: 5.00
ndavid

3 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
49. hozzászólás - 2019.12.03. 14:01:51
A kertben a magokhoz tegyetek már légyszi egy törlés gombot. Elég idegesítő mindig elültetni és kiszedni a hulladékokat.
Pontszám: 5.00
balumaci

17 hozzászólás
balumaci title=
Re: Fejlesztési ötletek
50. hozzászólás - 2019.12.06. 16:21:48
Nagyon kevés kiégett argumot lehet szerezni jó lenne ha többet tudnánk, több kedve lenne az embereknek argunmot venni ha azt látja hogy megduplázhatja.
Pontszám: 5.00
Oldal: 123