Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
401. hozzászólás - 2020.06.05. 15:34:30
Craslorg: nem, sajnos nem így van, nincs megbízható módszer, amivel ezt a millió különböző platformon bombabiztosan jól lehet lekérdezni. Ha a gép és a szerver órája között pár mp-nyi eltérés van, már ezért is reklamációkat kapunk, képzelheted mi lenne, ha a gép rossz időt jelezne ki. Ezt a felvetést felejtsük el légyszi, örökre, soha még olyan játékot nem láttam, ahol ne visszaszámlálás lenne, pontosan ebből az okból. Egyébként ha minden más megoldás kudarcot vall, ki is tudod akár számolni: pl. ha 14 órakor az írja ki, hogy 2 és fél óra múlva, azt lehet tudni ,hogy 16 óra 30 kor lesz.
A térkapus kérdésedet már szerintem megválaszoltam többször, de akkor nekifutok, hátha másképp sikerül egy jó példát mutatnom. Tegyük fel, hogy 200-at kell sebezned. Te 1-et tudsz sebezni. A másik játékos 40-et. Ha nincs várakozási idő, akkor mind a ketten rátenyereltek az egérre, autoattack, és megvan a kvóta. Teljesen mindegy, hogy a másik játékos 20x annyit tud sebezni, neki 20 mp volt, neked pár perc, de ez nem számottevő különbség. Egyébként az időt LEHET gyorsítani, egyetlen argumért azonnal tudsz újra támadni. A te problémádat egyébként lehet, hogy egy unorthodox megoldás lenne, ha a gép nem engedne támadni egyáltalán, ha 10 ütésből nem tudod a sebzéskvótát elérni. Mert az alapvető probléma itt az, hogy a gép engedi, hogy a nagyon nehéz ellenfelet is tudják ölni, csak nagyon lassan. De ha nem ütheted, akkor nem fogsz azon aggódni, hogy 2 óráig kell csapkodnod - nem foglalkoznál vele, és kész. Csak eredetileg úgy gondoltuk, hogy jobban örültök, ha megvan a választás szabadsága.

Otoaak: az ötlet tetszik, felírtam, gondolkodom rajta, mit lehetne kihozni ebből!
Pontszám: 5.00
Tifareth

20 hozzászólás
Tifareth title=
Re: Fejlesztési ötletek
402. hozzászólás - 2020.06.05. 19:18:47
Csak egy kérdés: a térkapus ellenfelet az első 24 órában, amikor elvileg védett: egy nagyon erős szövi összes tagja, totál egyszerre támadva, le tudja-e győzni?
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
403. hozzászólás - 2020.06.05. 19:21:16 (Válasz Tifareth #402 hozzászólására.)
Nem, visszaáll 50%ra
Pontszám: 5.00
Tifareth

20 hozzászólás
Tifareth title=
Re: Fejlesztési ötletek
404. hozzászólás - 2020.06.06. 21:46:38 (Válasz Baalcain #403 hozzászólására.)
Akkor nem értelmezhető a ragaszkodás az első 24 óra alatti 2 perces várakozáshoz. Legyen 20sec, mint az elfajzottnál, és mindenki örül.
Spoiler:
De nem lesz, mert akkor ugye minek fejlesztették a relikviákat a gyorsításra, gyengítésre...
Utálom hogy értelmetlen, védhetetlen érvekkel van kiszúrva a szemünk mikor nyilvánvaló hogy más egyéb szempontok érvényesülnek, amiknek egyébként nem kellene érvényesülniük, ha már az elején amikor felvetettük hogy felesleges a várakozás két percig, megcsinálták volna a várakozási idő rövidítését. Még a játék kezdetekor, amikor bejött a térkapu.
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
405. hozzászólás - 2020.06.08. 00:31:09
Hali!

A 48-as szakértelmek sajnos kritikán aluliak. Tudom, hogy ezeket te csinálod Miklós, de ezzel nagyon mellényúltál. Ideje lenne megreformálni egy kicsit, például oly módon, hogy az egyik maradhat "élet az elsőnek", a másik kettő pl. "krit az elsőnek", "blokkolás az elsőnek", "kábítás/ellenállás az elsőnek".

A hering után kicsit félek ugyan az elkövetkező új szakiktól, ugyanis közel fél évig el lehet húzni az "élet a másodiknak", "... harmadiknak" metodikával, de azért bízok a kreativitásodban.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
406. hozzászólás - 2020.06.08. 12:08:37
A déli elfajzott 1 perc 53 másodperc alatt halt el.

Nem kellene egy kicsit változtatni rajta? ha vki trüsszent akkor lekési a harcot

Nyilván az 50. es cuccok még a többi argumoshoz képest is brutál erősek és nem könnyű számolni azzal, h ugyanazon a szinten lévő 1 játékos akár dupla körüli harcierőt is jelenthet.... de az elfajzott erősséget nem darabszámhoz hanem harcierőhöz kellene generálni
Pontszám: 5.00
craslorg

65 hozzászólás
craslorg title=
Re: Fejlesztési ötletek
407. hozzászólás - 2020.06.08. 19:39:50
Az elfajzottak esetében lesz-e valami kitalálva rá, hogy mindenki teljesíthesse a "Legyél első egy elfajzott elleni csatában" célt?
Ami opció lehet, X szintes sávonként külön elfajzott.
Pl 1-20, 21-30, 31-40, 41-50

Az elfajzottak ugyanakkor jönnének, de az elfajzotthoz belépéskor eldöntheti a karakter, hogy a szintjének megfelelő sávban lévőt támadja vagy valamelyik erősebbet. Értelemszerűen 33-as szintűként a 31-40 vagy afölöttit lehet támadni, a 31 alattiakat már nem.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
408. hozzászólás - 2020.06.09. 16:53:23
Az elfajzott ÉP-jét megváltoztattuk, reményeim szerint sikerült egy dinamikusabb, alkalmazkodóbb képletet kitalálni, és talán már többet nem kell hozzányúlni.

Sávos elfajzott: ez azt jelentené, hogy a napi 4 elfajzott tovább osztódna, az alábbi példa szerint 16 elfajzott jönne. Félek, ez nagyon aprózná a játékos társadalmat, jó eséllyel 1-1 instancot csak pár játékos ütögetne, vagy senki. Az elfajzott egy szerverszintű esemény, amit a játékosok együtt győznek le, a jutalomból mindenki részesül. A cél az egyetlen, ami nehézséget okoz, emiatt én nem alakítanám át ilyen drasztikusan az egészet. A játékban 300+ cél van, hamarosan bekerül még közel 200, az, hogy egyet nem tudsz megcsinálni, nem oszt, nem szoroz. Egyébként megoldási lehetőségek vannak azért, most már több mechanizmusunk is van az alkalmazottak felzárkóztatására, ha fel tudsz jönni annyira, hogy számottevő sebzést tudsz okozni, és olyan időpontban jössz be, amikor kevesebben vannak, szerintem akár meg is lehet beszélni a többi játékossal, hogy engedjék neked elvinni az 1. helyet.
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
409. hozzászólás - 2020.06.13. 00:35:20
A térkapus topicban jött elő újra az xp-könyv reformjának ötlete. Nem tudom mennyire macerás leprogramozni, de szerintem jó megoldás lehetne, hogy a 3 legerősebb alkalmazott kivételével a többinél szorzóval adná az xp-t (pl. 5-szörös szorzó).
Illetve javaslom az aroma erősítését is (pl. +50, +100%-ra), ugyanis a másodvonalbeli csapatom (lvl 46) 17 nap alatt lép szintet a szökőkútban, a harmadik csapat pedig 8 nap alatt. Ez nem tekinthető drasztikus upgrade-nek, de kicsit javítana a helyzeten és minimális programozással megoldható (szerintem).
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
410. hozzászólás - 2020.06.14. 22:09:53 (Válasz Seroth #409 hozzászólására.)
Érdekes felvetés, de sajnos túl drasztikus változás, és túl sok hátulütővel és exploit lehetőséggel járna. Ugye ha szinttől függő szorzót adna a könyv, attól kezdve mindig csak a legerősebb embereknek lenne értelme odaadni és a fő funkciója, hogy esetleg a kisebbeket felhozzuk vele, megszűnne. Ha kiárnánk a használatból mondjuk a top3-at, akkor meg előnybe kerülhet az, aki egy bizonyos szisztéma szerint fejlesztette az embereit másokkal szemben. Nem beszélve arról, hogy egy ilyen jelentős változásnál óriási hátrányba kerül az, aki elhasználta a könyveit azzal szemben, aki tartogatta. Még van egy pár további érv is, de a konklúzió röviden: a TP könyv működése garantáltan nem fog megváltozni, sem rövid, sem hosszútávon. Ami elképzelhető, hogy lesznek események, ahol lehet még több könyvet szerezni; a meglévő eseményekben megnő a szerezhető szám; bekerül a játékba olyan relikvia / szakértelem magasabb szintre, ami növeli a TP könyv által adott TP (akár mindenkinek, akár csak alacsonyabb szintű alkalmazottaknak).

Ln egyébként nem érzem, hogy az alkalmazottak túl lassan fejlődnének, pont az előzetesen kalkulált sebességgel lépik a szinteket. A felzárkóztatásra pedig most már 2 mechanizmusunk is van, de olyan eszközt nyilván nem akarunk, amivel pik-pak minden ember olyan szintű lesz, mint a 3 legerősebb. Az tény, hogy most a gyengébb embereket kalandban nehéz fejleszteni (max azt teheted meg, hogy 2 tápossal viszel egy gyengét, vagy végig együtt fejleszted őket), viszont a játékos kalandoknál már bármilyen kaland választható lesz, szerintem még rakunk be szintre szűrést is, így nem fog nehézséget okozni akár a 4+ erősségű emberek kalanddal való fejlesztése sem.

Az aromáról még, elég sok olyan relikvia van, ahol nyitva hagytuk a további fejlesztés (max szint növelés) lehtőségét is, ez is ilyen, utólag erősíteni egy tárgyat mindig biztonságosabb, mint egy túl erős tárgyat nerfelgetni.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
411. hozzászólás - 2020.06.16. 00:49:42
A tp könyv értékesébbé tetelének természtesen egyszerű megoldása a mennyiség növelése a jelenleg kapható helyeken is nem csak a majd kaphatókon
Az alkalmazottak fejlődéséről annyit, h Peter karijai húsvéti event előtt meglépték az 50et és ez váratlan volt számotokra, kapkodás lett belőle. nincs lekövetve eléggé miben hol tartunk és mekkora a fejlettségek közti szórás.

Más- másik topikból inkább ideillő.
Kalandokról magamról beszélhetek, sok egyéb is akad, mivel részben argumos és balrogos cuccban vagyok no prémek még gyengébbek.
Endyr hetekkel ezelőtt megírta, h a tisztogató akció a játékban akkor beszerezhető full argumban sem igen megy. te meg megirtad, h igen azt már lilára tervezted.
mintha mindenki full argumos lila cuccban menne. ha nagyon szerencsésen dob kezdeményezést - a játék sarkalatos pontja- akkor van esélyem, általában 6-10 kalandpontot v argumot kellene költenem a csatákra.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
412. hozzászólás - 2020.06.16. 14:08:19 (Válasz Baalcain #411 hozzászólására.)
Igen, nem minden van úgy bekorlátozva, időhöz kötve mint a játékos szintlépés. Ez egyfelől izgalmasabb talán, másfelől tuti lesz olyan, amikor nem az általunk számított módon fejlődik valami Az 50-es alkalmazott szintnél ez azért is volt érdekes. mert ha vki pont a holoevent alatt lép fel 50-re, és beindul a szintplafon, akkor az 2 hétig csak neki fog ketyegni, és mindenki más közben lemarad a lila és narancs ércekről. Azért próbálok figyelni rá, hogy ki hol tart miben, de sok dolgot kell szemmel tartani.

A Tisztogató akciót könnyítettem 2-3 nappal azután, hogy Endyr írt, csökkentettem a szörnyek sebzését és kábítás ellenállását. Utána le is teszteltem egy csapattal, amin vegyesen voltak kék és fehér cuccok (persze chippelve és felfejlesztve), k-védekezésre, k-támadásra öltöztem chipeltem, és próbáltam kábítani is a szörnyeket, 10-ből 10x lement. Ebben a kalandban eleve volt egyébként egy olyan könnyítés, hogy a 2 csata közt felgyógyulnak az emberek, így még az se gond, ha az első körben vki lesebződik vagy akár meghal. Mindenesetre, ha úgy érzitek, még mindig nehéz, jelezzétek! A játék első néhány hónapjában többen is írták, hogy a kaland csaták kicsit túlzottan könnyűek is, jó lenne némi kihívás, de persze nem akarok a ló túloldalára átesni, fontos, hogy azért ezeket a kalandokat a megfelelő szint elérésekor, akár ráöltözve teljesíteni lehessen azért bárkinek.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
413. hozzászólás - 2020.06.16. 16:24:34
A gond a magas kábítás a 2. csatában. Ha lekezdenek értem azt, h legalább 2 karim nem gyorsabb, akkorennyi volt.
Nem a védelem, a támadás a lényeg, hanem a kábításellenállás és a kezdeményezés.

Ad abszurdum, simán voltak olyan csatám amiben nem sikerült semmit sem csinálnom.csak néztem a kábult emberkéim.- ez pedig azért van mert a kábítás ellenállást a játékban az argumos felszerelések mellékeseként lehet szerezni, 2 balrogosbol pl simán +90et.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
414. hozzászólás - 2020.06.16. 17:10:51 (Válasz Baalcain #413 hozzászólására.)
Elvileg a kraizlug ragadozóknak nem nagyon kéne kábítaniuk, alapban egyáltalán nincs kábításuk, és a 3 használt képesség közül egyedül a halálkarom az, ami ad 20% kábítást, ezt 2 kábítás-ellenállás chippel már elég jól lehet semlegesíteni.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
415. hozzászólás - 2020.06.17. 13:05:47
Mivel minden egyes körben halálkarmot alkalmaznak eléggé irreleváns mit tud a többi képesség.
edit: nem tudom mi alapján választ képességet, lehet speciálisan ellenem megéri mindig használni

Megfogadtam a tanácsot. első nap betettem a 2 ellenállás chipet.- 7 kalandpont elvesztése után leálltam
Majd felnöveltem a kábítás ellenállás szakértelmem, átalakítottam az állataim, h ellenállást adjanak.

Igy sokkal kevesebb kábítást kaptam, tény. csak szimplán agyon vertek annyival csökkent a védelmem.- az obejketiv igazsághoz hozzátartozik, h ma nem volt kedvem tovább próbálgatni és pár vereség után bejött a győzelem.

Igen, keményen pár havi szakipontot rászánva valószínűleg könnyebben fog menni. és elismerem, hha minden csata előtt lesz szaki aktiválásra lehetőségem, átöltözök meg minden akár az is lehet, h nem 7-10 csak 3-7 kalandpontot vesztek alkalmanként.

Jó tesztelőként alig ezernyi szakipontot, pár százezer energiát ás úgy 30-40 kalandpontot áldoztam már erre a kalandra. Mindezt félig argumos csapattal, néhány balrogos cuccot is birtokolva
Már közel fél szintnyi alkalmazott fejlődést buktam a kalandon.

Alig 3-4 tényezőből sikerül összeszednem + ba fele annyi kábítás ellenállást vagy védelmet, ami az egyik alkotója egy balrogos felszerelésnek.
de vagy az egyiket vagy a másikat

Nyilván lehet, h nem a kábítás a fő gond. hanem, h kábítva, nagyot sebezve, tömeget támad, minden körben. ezek együtt.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
416. hozzászólás - 2020.06.18. 14:29:52 (Válasz Baalcain #415 hozzászólására.)
Ksözi a segitséget, most már értem, mi volt a problémád! A másik 2 képességnek, amit csak 3 körönként tud használni a szörny, alacsönyabb volt a heurisztikája, ezért mindig halálkarmot toltak. Ezt módosítottam, így remélhetőleg csak 3 körönként lesz halálkarom. Szerintem a mai patchel fel is fog kerülni. Elnézést, hogy ez elkerülte a figyelmemet!
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
417. hozzászólás - 2020.06.18. 22:17:23 (Válasz Miklós #416 hozzászólására.)
Jó lesz.

Igy egy nem egyszerű, de leküzdhető nehésség, néha belefér ha kikap az ember.
ha még az elvesztegetett kalnadpontom is visszakapnám...
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
418. hozzászólás - 2020.06.22. 17:43:17
Tegnap este szüleimnél voltam tanyavilágban. nagy vihar miatt egész este nem lehetett internetet használni.
Ennek köszönhetően mára nincs időbeosztás beállításom, egyy rakat dolgot nem kaptam és a napi célokat jól beszívtam, robot helyezést buktam stb stb
Nyilván a számítógépen élők nehezen értik meg, de már több szint hátrányt szedtem össze leginkább hasonló okokból- tegnapelőtt az 52 órás építési időm predesztinálta, h tuti bukok építős célon é természtesen megkaptam.

Ismételten behozhatatlan hátrányt szenvedtem vis major és játékfelépítési okokból.

Kell h legyen vmi nagyobb rátartási lehetőség a játékban. mert akinek érdemi céljai vannak a játékkal annak az ilyesmik értelmetlenné teszik a dolgokat.
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
419. hozzászólás - 2020.06.22. 18:25:22
Nem akarom Miklós hosszú hsz mellé bebarmolni ezeket igy ide írnám a gyors javaslatokat.

- mint előző hszem is mutatja: legyen mindig alap időbeállítás
- az utolsó épület lebontása utáni 12 órára várakozás szükségtelen
- chatnél a szürő használata opcionális legyen
- a birka által felvetett kertész
- nagyobb kalandpont tárolási kapacitás, a mostani már kb 3 napnyi csak bár ez helyeselve volt anno, nem láttam a tervekben

- a kötelező dolgok nagyobb automatizálása: arénák, autó verseny, kedvencépítés,
- elmaradt cél küldik tovább tárolása vmilyen formában: tipikusan az építés és az elfajzott a legnagyobb gond


-ami könyíthetné a kis karik életét: kvázi örökös bajnoki cím vmennyi megnyert v akár top 10 helyezett elfajzott csápolás után. és aki ezt elérte naponta ráklikkelhetne, h olyanja van és nem kellene kivárni az elfajzott csatát ill nem foglalna helyet amikor mások célért küzdenének

Sajnálatos, h az egykori 300 új cél mára már csak nem sokára bekerülő 160. remélem ezen viszont azt értitek, h 160 csinálható nem pedig egy nap megtörténő cél.
ill mivel decemberben fogyott el az érdemi cél mennyiség úgy sejtem logikusan jó pr közüllük eleve teljesülő.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
420. hozzászólás - 2020.06.22. 18:54:11
Köszönöm a javaslatokat, igyekszem őket a javaslatok közé bedolgozni! Az időbeosztáson már régóta rágódom, mit kellene, valóban kellemetlen, ha az ember elfelejti beállítani, viszont az sem jó, ha valaki nem lép be 1 hétig, és akkor ugyanúgy megkapja a 7x jutalmat. Esetleg lehetne olyasmit, ha egyszer nem állítottad be, akkor még megkapod az előzőt, de megy a nagy piros felirat hogy most már muszáj beállítani a következőt!
Pontszám: 5.00