Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
421. hozzászólás - 2020.06.22. 23:19:34 (Válasz Miklós #420 hozzászólására.)
Miert lenne baj? Mit nyerne vele a jatekos a tobbiekkel szemben? Igy is veszitene, mert nem optimalis 1 hetig ugyanazt nyomni. Ezek azok a dolgok amik tulgondolasan annyi ido megy el es nem jut mas ertelmesre.
Pontszám: 5.00
craslorg

65 hozzászólás
craslorg title=
Re: Fejlesztési ötletek
422. hozzászólás - 2020.06.23. 21:35:07 (Válasz Miklós #420 hozzászólására.)
Vagy érzékeli a rendszer, hogy belépett és automatikusan menti, esetleg feldobja ablakban, hogy "jó a tegnapi?".
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
423. hozzászólás - 2020.06.25. 19:21:20 (Válasz craslorg #422 hozzászólására.)
Ez nem lenne igy jó mindenkinek, nem állítom be rögtön nap elején ugyanazt az időbeosztást, mert nem tudom, nap végén mennyi lesz a szerencsém, ha lemegy, több szerencsét növelő akció kell, pl.
Pontszám: 5.00
craslorg

65 hozzászólás
craslorg title=
Re: Fejlesztési ötletek
424. hozzászólás - 2020.06.26. 21:24:17 (Válasz Miklós #423 hozzászólására.)
Akkor úgy mondom, hogy automatikusan menti, de egyszer módosíthatja a nap során, azaz újramentheti, mint ahogy most kötelező naponta menteni. De ha ez nem történik meg, akkor az automatika úgyis elmentette.
Pontszám: 5.00
Killigraphy

3 hozzászólás
Killigraphy title=
Re: Fejlesztési ötletek
425. hozzászólás - 2020.07.27. 22:44:58
Nem tudom mennyire szándékos vagy sem, de engem kifejezetten zavar, hogy nem egységes az hogy mikor kattinthatok egy megnyitott belső ablakból az alsó vagy szélső menüpontokra, és mikor kell előbb kézzel becsukni az ablakot.
Pl. ha meg van nyitva a Kúria ablaka, abból bátran lekattinthatok alul a szövi, elfajzott, stb. gombokra. De ha mondjuk rákattintok a városi arénára, akkor abból az ablakból már semmi nem "elérhető" tehát be kell csukni manuálisan előbb a megnyitott városiaréna ablakot és úgy átlépni máshova. Ha a robotaréna van megnyitva, onnan még átléphetek simán a városi arénára a nyitott ablak ellenére is, ha lent rákattintok az ikonra de visszafelé nem mehetek már a lenti gombokkal.

A másik amit nem értek miért van: ha beírom számokkal hogy mondjuk veszek 39 db virágmagot a kertben (vagy 12 puskát ami egy kalandba kell), és a számok beírása után entert nyomok (numerikus billentyűzeten eléggé adja magát a dolog) akkor azzal rögtön meg is történik a vásárlás, tehát nem egérrel kell a vásárlás gombra kattolni. De ha beírok mondjuk egy adományozandó összeget a szöviben a kredithez, szintén a numerikus billentyűzetet használva - mert hát arra való - és entert nyomok, akkor itt semmi sem történik.

Most hirtelen más ilyen furcsaság nem jut eszembe de ezek szó szerint kiborítanak, kiidegelnek
Szerintem vagy legyen egységes valaminek a működése, vagy ha nem az, és szándékosan olyan az adott dolog amilyen, akkor csak annyit kérek, osszátok meg velem a mögöttes elgondolást, hogy ne idegesítsen fel, valahányszor egy megnyitott ablakból nem tudok átkattintani pl. a célokra vagy a küldetésekre, stb stb.

Köszi ha megnézitek vagy megmagyarázzátok, mindegy melyik
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
426. hozzászólás - 2020.07.27. 23:21:20
Feldadtad a magas labdát... Ebből magyarázat lesz
Pontszám: 5.00
Seroth

69 hozzászólás
Seroth title=
Re: Fejlesztési ötletek
427. hozzászólás - 2020.08.08. 21:43:11
Bocs, tévedtem...
Pontszám: 5.00
Killigraphy

3 hozzászólás
Killigraphy title=
Re: Fejlesztési ötletek
428. hozzászólás - 2020.08.10. 23:57:03 (Válasz Seroth #427 hozzászólására.)
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
429. hozzászólás - 2020.08.12. 14:03:43
Nagyon hasznos lenne, ha be lehetne állítani preseteket az alkalmazottak felszerelésére. Most megint 2 hónapig befagyott az első csapat, ezalatt minden nap egyesével le kell vennem a cuccaikat, egyesével felrakni a második csapatra, kalandozni, majd az egész vissza. Ez komolyan károsítja az idegrendszeremet.
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
430. hozzászólás - 2020.08.12. 14:09:47 (Válasz ndavid #429 hozzászólására.)
Ez várható volt, hogy előbb-utóbb előjön, és szerintem nincs is akadálya, hogy legyen majd idővel gy ilyen fejlesztés.

Killigraphy: bocs hogy erre nem reagáltam, Zolinak forwardoltam ezt, az ő asztala az UI meg a logikája.
Pontszám: 5.00
KZoli

92 hozzászólás
KZoli title=
Re: Fejlesztési ötletek
431. hozzászólás - 2020.08.13. 15:18:58 (Válasz Killigraphy #425 hozzászólására.)
Nem tudom mennyire szándékos vagy sem, de engem kifejezetten zavar, hogy nem egységes az hogy mikor kattinthatok egy megnyitott belső ablakból az alsó vagy szélső menüpontokra, és mikor kell előbb kézzel becsukni az ablakot.
Pl. ha meg van nyitva a Kúria ablaka, abból bátran lekattinthatok alul a szövi, elfajzott, stb. gombokra. De ha mondjuk rákattintok a városi arénára, akkor abból az ablakból már semmi nem "elérhető" tehát be kell csukni manuálisan előbb a megnyitott városiaréna ablakot és úgy átlépni máshova. Ha a robotaréna van megnyitva, onnan még átléphetek simán a városi arénára a nyitott ablak ellenére is, ha lent rákattintok az ikonra de visszafelé nem mehetek már a lenti gombokkal.


A válasz erre roppant egyszerű, az alapötlet az volt, hogy alapból ki lehessen kattintani, kivét ahol valami interakció van (kaland, csata, ilyesmi), ezeknél nem lehet megszakítani a folyamatot. Volt erre egy tervező, aki megmondta melyik modul milyen legyen, de aztán ezek az instrukciók elmaradtak, és most olyan lesz, amilyen a névsorban mellette lévő modul is, amiről másolom az alapot.

Ha változtatni szeretnék, most én mindent kattinthatón hagynék, és azoknál a bizonyos eseményeknél blokkolnám csak a kattintást, akár a gomb kiszürkítésével is jelezve, hogy mi van. Ez jelentős átpozicionálással járna (csak hasra ütés szerűen, ami eddig a 100-as koordinátán volt, az most a 230-ra kerülne), nem két perces feladat lenne, de könnyen kivitelezhető.

A másik amit nem értek miért van: ha beírom számokkal hogy mondjuk veszek 39 db virágmagot a kertben (vagy 12 puskát ami egy kalandba kell), és a számok beírása után entert nyomok (numerikus billentyűzeten eléggé adja magát a dolog) akkor azzal rögtön meg is történik a vásárlás, tehát nem egérrel kell a vásárlás gombra kattolni. De ha beírok mondjuk egy adományozandó összeget a szöviben a kredithez, szintén a numerikus billentyűzetet használva - mert hát arra való - és entert nyomok, akkor itt semmi sem történik.


A legtöbb helyen valóban engedélyezve van az enter, az adományozásnál nincs. Sőt, korábban confirm is volt, hogy "biztosan kidobod a kukába???" (ha sokat adományozol és argumnál még most is megvan). Szóval ez nem bug, hanem inkább egy szándékos fék (feature), hogy ne legyen annyi sírás-rívás, ha mellényom az ember.
Pontszám: 5.00
Böszmeség

7 hozzászólás
Böszmeség title=
Re: Fejlesztési ötletek
432. hozzászólás - 2020.08.21. 13:43:15
- Bányajáték jutalmon kellene változtatni. 350 db érc az első helyért, az 54-es kariszinten néhány óra alatt megvan
- vakondkergetésnél hasonló, csak ott a kredit túl kevés már, ötvenpárezer nem sokat számít az első helyért, a 7 argumnövénnyel is talán többen vitatkoznának
- városi arénában szintén: első helyért 80 platinum nem elég szinte semmire, 160 hűségpont szintén, kiéegett argummal meg nem szoktam foglalkozni
- Talin felvetettem, hogy ha nincs építési helyem a cégemben, és csak az egyik épületet akarom upgradelni, akkor ahhoz ne kelljen lebontani valamit, mert jelenleg le kell
- kedvencépítőn visszafelé számolódik a hátralévő lehetőségeim száma, bányánál előrefelé
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
433. hozzászólás - 2020.08.23. 18:14:45 (Válasz Böszmeség #432 hozzászólására.)
Köszi a visszajelzéseket.
Az arénajutalmak lesznek tuningolva, bevezetjük pl. az epikus relikviaszilánkokat, amiket különleges relikviákra lehet majd beváltani.
Az építési hely: szerintem ez nem fog változni már
Pontszám: 5.00
Böszmeség

7 hozzászólás
Böszmeség title=
Re: Fejlesztési ötletek
434. hozzászólás - 2020.08.31. 13:35:45
- legyen nemesített, különleges, legendás, stb... argumgyümölcs, ami lehetőleg ne 1 argumot adjon 18 óránként, hanem valami mástól függően X-t (x>=2)
- vagy lehessen csökkenteni az argumgyümölcs érési idejét 18 óráról vagy relikviával, vagy szakértelemmel, vagy juharszirupos piskótával
- vagy lehessen csökkenteni az egyszerre ültethető növények korlátozásait relikviával, vagy szakértelemmel vagy akármi mással
- el lehessen adni az argumzöldséget, mert jelenleg nem lehet (ültetni nem éri meg, de zen-ért beváltanám)
- írodjon ki valahol a kennelben, hogy mennyi az állat által adott maximális bónusz, hogy annak fényében oszthassam el a pontokat, ne kelljen számolgatni
- ne dobjon fel olyan karaktert a városi aréna, akit már ütöttem, ha rányomok az enerigáért frissítésre
Pontszám: 5.00
CraHUN

18 hozzászólás
CraHUN title=
Re: Fejlesztési ötletek
435. hozzászólás - 2020.09.22. 00:02:03
Majd ha bekerülnek a hűség jutalmak 50.,60. és 70. szintre akkor végzetúrban ne az a relikvia legyen továbbfejlesztve ami van inkább jöhet vagy valami új vagy jöhet horda trófea
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
436. hozzászólás - 2020.09.28. 16:37:45
A kényelmi funkciók elég jól sikerültek, jól ráéreztetek azokra a részekre, amik idegesítően időrablóak. Az árazása mondjuk brutális, bőven nyugati pénztárcákra lett kitalálva. Itt maximum 1-2 ember fogja elérni a magasabb szinteket. De tekintve, hogy ezek nem jelentenek előnyt, nem annyira zavaró.
Egy kivétel van, az automatikus ültetés. Ez nagyon durva táp, fixen +1 ültetés naponta, de inkább több (kivéve, ha felkelsz éjszaka, meg időzítőket állítasz be a telefonodon...). Szerintem sokkal korrektebb lenne, ha ezt az első szintekre raknátok be valahova, amit mindenkinek reális esélye van elérni.

(Az automatikus szövetségi épületbónuszok átvételénél pedig légyszi tegyétek kikapcsolhatóvá a 3 kiégettért 1 sima argum funkciót, mert ez csak annak éri meg, aki soha nem vesz argumot.)
Pontszám: 5.00
ndavid

86 hozzászólás
ndavid title=
Re: Fejlesztési ötletek
437. hozzászólás - 2020.10.03. 17:52:04 (Válasz ndavid #436 hozzászólására.)
Elképesztő ez az aktivitás és válaszidő a fórumon, alig bírom követni az eseményeket.
Pontszám: 5.00
Darth Veder

9 hozzászólás
Darth Veder title=
Re: Fejlesztési ötletek
438. hozzászólás - 2020.10.05. 17:05:37
Hogyan lehet leesni alsóbb ligába? Már július 30-án le volt írva fejlesztésben, azóta nem támadtam egyet sem robot arénában, és még mindig ugyanott vagyok...
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
439. hozzászólás - 2020.10.08. 18:21:06
Elnézést, ndavid, nem láttam a hozzászólást. Köszönjük a visszajelzést a vip funkcióval kapcsolatban! Ez nem egy olyan funkció, amiért fizetned kell, és nem meg kell első nap elérned a max szintet. Egyszerűen, ha argumot veszel, akkor szép lassan megnyílnak az új szintek, csak plusz egy bónusz annak, aki támogatja a játékot. A növényekkel kapcsolatban: igazad van, csak az tudja tökéletesen kihasználni a növényültetést, aki erre időzítőt állít be a telefonján. Mondjuk ha nem a termelési idő csökkentő, hanem a termésnövelő szakértelemre specializálódsz, akkor 8 óra egy kör, nem kell éjjel felkelni hozzá. De alapvetően, aki nagyon ráfekszik, még ahhoz képest is az automata 10-20%kos előnyt tud biztosítani. Erre megoldást sajnos nem látok, ez azért túlzottan nagy automatizálás hogy mindenkinek rögtön megadjuk. A kiégett argum átváltás kikapcsolása jó ötlet, ezt szerintem meg fogják tudni csinálni a srácok.

Darth Veder: a leesés a következőképpen működik. Ha a végén alacsony pontszámod van, akkor kapsz egy, a pontszámodtól függő "leesés" pontot. ha ebből eleget összegyűjtesz, lekerülsz az alábbi ligába. Viszont a visszaesésnek van még egy feltétele: a jelenlegi ligádban ne legyen kevesebb egy adott számú játékosnál. Ha nem támadtál, vagyis 90 ponttal zártad a hetet, akkor emlékeim szerint 4 hét után visszaesel. ha ez megvolt már, és még mindig ugyanott vagy, nézd meg, hányan vannak a te ligádban, lehet, hogy már túl sokan leestek.
Pontszám: 5.00
Böszmeség

7 hozzászólás
Böszmeség title=
Re: Fejlesztési ötletek
440. hozzászólás - 2020.10.23. 22:34:38
Valahogy legyen megoldható egyszerre több kutatást végezni adott épületen belül, mint a cégnél építéskor (építési sor növelése). Értelme mondjuk vendégházban, robotműhelyben és a bányában volna, ahol egyszerre több cuccot is ki lehet kutatni. Lehetne relikvia/akármi más: egy ilyen relikvia mondjuk csak a vendégházban engedné, egy másik csak a bányában, stb...vagy egy relikvia globál engedné mindenhol.
Pontszám: 5.00