Topic-nyitó
Topic neve: Fejlesztési ötletek
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
81. hozzászólás - 2019.12.30. 19:20:17
Kedves fejlesztők!

Ismét egy kritika, ismét tőlem: 4-es térkapus szörnyet épp most nyomtuk le. A csodálatos díj 10 vitamin, meg 10 argarium. Ennél Békruck is jobbat dob. Belegondolva a szomszéd Erzsi néni is. Elhiszem, hogy random meg minden, de én jelenleg ott tartok, hogy felesleges 35* nekifutni egy dögnek. ( Igen, ha nem argumozol ezerrel ez egy ilyen móka....) ilyen csodálatos díjakért. Írtam volna még sok mindent ide, de inkább töröltem, mert karácsony van...
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
82. hozzászólás - 2019.12.30. 19:30:49 (Válasz Miklós #80 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2019.12.30. 18:31:01
Baal: valamit nem jól számoltál, az argumos csomagból kb. a fokhagyma 25%-a jön csak.


Ha szerinted 25% akkor sokat megmagyarázz.... vagy lehet nem emlékszel az eventre már?


ui:
Elnézést a stilusom egyre kevésbé barátivá válásáért, kár h igy Karácsony körül jön ki. De hogy vki folyamatosan hülyének nézzen, azt nehezen viselem. és isten bizony, Manóhoz hasonlóan többszor kitörlöm a "markánsabban " megírt véleményt.
Pontszám: 5.00
Ana

74 hozzászólás
Ana title=
Re: Fejlesztési ötletek
83. hozzászólás - 2019.12.30. 19:32:58 (Válasz Manó #81 hozzászólására.)
Egyetértek. Ez tréfa lehet, annak viszont nem jó. Legyen vitamin, legyen argarium, ha már muszáj, de ezek a számok? Ez térkapu, nem aréna. És a hármas is pont ennyi darabszámban tolta ezt a követ, ha jól rémlik. A dögszi viszont nem ugyanolyan erős, mint a hármas volt. Nem kellene legalább a darabszámnak követni a monster izmosodását?
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
84. hozzászólás - 2020.01.01. 18:01:09
Az atvaltosdiknal kellene egy vizszintes scrollbar amivel gyorsabban lehet beallitani a kivant mennyiseget. Nekem 2500-3000 kozotti metaniumom van, eleg uncsi otosevel vegigkattintgatni, ha mondjuk 3-400 platinum kell.
Pontszám: 5.00
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
85. hozzászólás - 2020.01.02. 05:14:55
A kennelnél, amikor a pet-et hozzárendelem az alkalmazotthoz, jó lenne látni, hogy éppen melyik három alkalmazott van a csoportban.

Amikor a vendégházban a csapatot összerakom, jó lenne, ha aki éppen a szükőkútnál van, azt is bele lehetne tenni a csoportba és ilyenkor persze megszűnne a szökűkutas státusza.
Néha elfelejtem előtte átállítani a szökőkútnál, így ki kell lépnem vendégházból, átlépni szökőkúthoz ott beállítani mindent aztán megint vissza a csoporthoz...

A robottárgyak eladásakor a kreditmennyiség visszakapásához még hozzátenném, hogy amikor ezek 8000-10000-be fognak kerülni, azért jelentős, ha visszakapok mondjuk 5-6000 kreditet.
Plusz, ha már az alkalmazott tárgyak eladásánál visszakapok kreditet is akkor már a robotfelszerelés eladásakor is visszakaphatnánk.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
86. hozzászólás - 2020.01.02. 10:21:11
Kellene a napi kuldikhez egy gomb, amivel ujradobatna az adott kuldit. A kovetkezokeppen kepzelem el:

- mind a 9 kuldi mellett lenne egy ujradob gomb (kereteben a sarokban)
- ha egyet megnyomsz a tobbi inaktivva valik aznapra (tehat napi 1et lehet ujrakerni)
- ha megnyomod akkor az adott kuldit ujradobja, ami nem lehet ugyanaz, mint ami most van es nem lehet az, ami a masik 8

Nem nagy segitseg, de sokszor jol jon, ha plul nagyon utalsz egy kuldit, vagy tudod, h egesz nap nem tudsz elfajzottat utni vagy tobb, mint 24 orat fejlesztesz es nem tudsz epiteni. Szoval jo lenne.
Pontszám: 5.00
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
87. hozzászólás - 2020.01.02. 19:23:32
Az event-es energiaitalhoz elég a szint korlát szerintem. Az lenne a szerepe, hogy a lemaradók vagy később kezdők gyorsabban fejlődjenek. Ha csak 5-öt vehetek, akkor soha még a közelébe se jutok a top játékosoknak, hiába evet-ezek ezerrel.
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
88. hozzászólás - 2020.01.02. 20:54:57 (Válasz Symur #87 hozzászólására.)
Ne aggódj Symur, ez a veszély amúgy se fenyeget.
Pontszám: 5.00
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
89. hozzászólás - 2020.01.03. 02:38:02 (Válasz Manó #88 hozzászólására.)
Oké, elhiszem.

De akkor olyan célok (is) kellenének a top 10-be kerülés mellett (vagy helyett), hogy ebben vagy abban legyél benne a top 100-ban vagy a top 50-ben.
Most 1000 játékosnál a legjobb 50-be bekerülni is jó.

Ha viszont csak akkor van esélyed bármilyen toplistában az élen végezni, ha bármelyik világban első nap regisztrálsz, akkor a később kezdőknek nem sok örömük lesz. (az ilyen jellegő célok elérésében)

Amúgy az event-es küldetések figyelhetnék, hogy a játékos hol tart éppen, most erre csak az a példa, amikor vámpirt kell ölni, de most éppen nincs vámpíros ellenfél.
Persze lehet rá várni, meg mást csinálni. Viszont egy olyan feladat, ami éppen aktuálisan nem lehetséges, mert mondjuk megfog a két balrog, nem a legjobb.

Vagy a szintlépéses küldetést ki se rakja a játék, ha úgysem teljesíthető, mert eleve inaktív.
Pontszám: 5.00
AggyáNekiNevet

23 hozzászólás
AggyáNekiNevet title=
Re: Fejlesztési ötletek
90. hozzászólás - 2020.01.03. 14:26:13
Ideje lenne átgondolni amit már kb első héten mondtam, és kicsit optimalizálni a cég fejlesztését. Jelenleg kb 1,5 - 2 hete maxos az épületszámom, de szintben a karakter annyira lemaradt, hogy nincs értelme azzal játszani, hogy eladom, és több tp-ért újra felhúzom valamelyik épületet. Max 1-2 finomítást eszközölök, ha épp úgy látom hogy szükségtelenül sok kreditet termelek, de pl a zenből kifutok.

Másik téma
Ideje lenne elkezdeni feltölteni az eddig megismert kalandokat a wikis oldalra. Marhára dühítő, hogy az egyébként erősen korlátozott mennyiségű kalandpontok olyan pitiáner dolgok miatt ugranak, hogy a játékban előforduló többszáz féle tárgy közül fogalmunk sincs, hogy éppen mit fog kérni az aktuális kaland. Nem gondolom, hogy elvárható, hogy mindenből tároljunk n darabot, hogy hátha majd valamelyik pont azt fogja kérni. Főleg ha abból a valamiből nem is egy darab kell hanem rögtön 12.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
91. hozzászólás - 2020.01.03. 15:37:50 (Válasz AggyáNekiNevet #90 hozzászólására.)
Idézet: AggyáNekiNevet - 2020.01.03. 14:26:13

Ideje lenne elkezdeni feltölteni az eddig megismert kalandokat a wikis oldalra. Marhára dühítő, hogy az egyébként erősen korlátozott mennyiségű kalandpontok olyan pitiáner dolgok miatt ugranak, hogy a játékban előforduló többszáz féle tárgy közül fogalmunk sincs, hogy éppen mit fog kérni az aktuális kaland. Nem gondolom, hogy elvárható, hogy mindenből tároljunk n darabot, hogy hátha majd valamelyik pont azt fogja kérni. Főleg ha abból a valamiből nem is egy darab kell hanem rögtön 12.


A kaland melletti piros felkialtojelre kattintva par kutataspontbol meg tudod nezni, h mi kell bele.
Pontszám: 5.00
AggyáNekiNevet

23 hozzászólás
AggyáNekiNevet title=
Re: Fejlesztési ötletek
92. hozzászólás - 2020.01.03. 16:06:48 (Válasz Endyr #91 hozzászólására.)
Gondolom a prémiumosok igen. Én még mindig csak a más játékban megszerezhető jutalom miatt vagyok itt....
Pontszám: 5.00
Manó

44 hozzászólás
Manó title=
Re: Fejlesztési ötletek
93. hozzászólás - 2020.01.04. 05:45:15 (Válasz AggyáNekiNevet #90 hozzászólására.)
Hajrá
Pontszám: 5.00
Tifareth

20 hozzászólás
Tifareth title=
Re: Fejlesztési ötletek
94. hozzászólás - 2020.01.04. 06:02:39 (Válasz Endyr #91 hozzászólására.)
Ideje lenne elkezdeni feltölteni az eddig megismert kalandokat a wikis oldalra.


Nyugodtan hozzáfoghatsz nulláról felhúzni egy új karaktert és jegyzetelni, hogy mi kell a kalandokhoz, beletolni az időt a wikidot oldal szerkesztésbe, az új karakter nevelésébe, az erőforrásokat a küldetésekbe... hiszen ha másoktól elvárod hogy megosszák, te magad is biztosan megteszed

Amúgy ezzel a türelmetlenül toppantok hozzáállással az se fog neked segíteni, akinek van ilyen jegyzete.
Pontszám: 5.00
Laca

15 hozzászólás
Laca title=
Re: Fejlesztési ötletek
95. hozzászólás - 2020.01.04. 14:17:12
Endyr ötleteit támogatnám!
Pont ma váltottam át 4000+ metániumot, a végére füstölt az egér. Legalább a szám mezőt szerkeszthetővé tehetnétek. A játékos beirja a kivánt vagy áltváltandó mennyiséget, a másik számot számolja mellé a program és kész is. Ez a 800+ kattintás elég gáz volt, sőt, váltottam utána tovább egy jó részét platinumról is...

A napi egy kaland lecserélését is üdvözölném. Rendszeresen ragadok be az építs új épületet a cégnél küldivel. De előfordult már nálam is, hogy elmaradt az elfajzott ütés...
Egy kis támogatás hogy ne maradjunk még jobban le az élbolytól!
Pontszám: 5.00
Baalcain

399 hozzászólás
Baalcain title=
Re: Fejlesztési ötletek
96. hozzászólás - 2020.01.05. 11:03:49 (Válasz Laca #95 hozzászólására.)
Idézet: Laca - 2020.01.04. 14:17:12
Endyr ötleteit támogatnám!

A napi egy kaland lecserélését is üdvözölném. Rendszeresen ragadok be az építs új épületet a cégnél küldivel. De előfordult már nálam is, hogy elmaradt az elfajzott ütés...
Egy kis támogatás hogy ne maradjunk még jobban le az élbolytól!


igy van. Nekem a fix idejű dolgokkal van gondom, kedvenc izé elfajzott ilyesmi. Amikor esetleg percre pontosan kell ott lenni nem jó ha késik az emberfia
Pontszám: 5.00
Miklós

509 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
97. hozzászólás - 2020.01.05. 23:42:30
Egyébként ha lemaradsz az élbolytól kicsit, akkor pont az elfajzottas küldi helyett jó eséllyel másikat kapsz, ami még több Tp-t is ér.
Pontszám: 5.00
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
98. hozzászólás - 2020.01.06. 08:28:38
Olyasmi is lehetne, hogy a barátokkal "összejövünk" beszélgetni meg táncolni/italozni stb.

Mondjuk a kennelnél napi 1x lehetne kiválasztani 1 barátot, akihez átruccansz, aztán beszélgettek a pet tartás nehézségeiről, stb. Viszel ajándékot persze, kreditet kell költened. A végén meg kapsz valamelyik pet-es szakértelemhez % növelést. Meg növekszik a barátságotok szintje. Ha neki pont nincs pet-es szakértelme, akkor boldogságot kap, stb. Esetleg a barát kap néhány random pet-es tárgyat (ez az ajándék).

De ilyen lehetne kb mindegyik melléképületnél.

Most a kertnél lehet segíteni, de akár a többi melléképületnél is teljesen korrekt lenne, úgyse tudok mindig mindenkinek ajándékot adni.

De akár azt is meg lehetne csinálni, hogy az időbeosztásnál egy barátot hozzárendelni valamelyik tevékenységhez, aztán ilyenkor a másik is kap egy kis bónuszt vagy hasonlók.
Pl. éjszaki bulizás Puszedlivel, ekkor Puszedli is kap valami bónuszt, stb. Vagy robotszerelés Gyúrós Bélá-val, stb.

Amúgy az igazi retrós életérzéshez még hiányzik valami mortal combat szerű verekedős minijáték...
Pontszám: 5.00
Symur

35 hozzászólás
Symur title=
Re: Fejlesztési ötletek
99. hozzászólás - 2020.01.06. 19:31:00
A többször teljesíthető, napi ismétlődő küldetéseknél nem lehetne kiírni, hogy milyen lépésekből áll?

Ha már párszor megcsináltam az "erdő rémét" például, a "karakternek" illő lenne emlékeznie rá, mert változás ezekben úgysem lesz.
Pontszám: 5.00
Endyr

599 hozzászólás
Re: Fejlesztési ötletek
100. hozzászólás - 2020.01.06. 20:27:38 (Válasz Symur #99 hozzászólására.)
Idézet: Symur - 2020.01.06. 19:31:00
A többször teljesíthető, napi ismétlődő küldetéseknél nem lehetne kiírni, hogy milyen lépésekből áll?

Ha már párszor megcsináltam az "erdő rémét" például, a "karakternek" illő lenne emlékeznie rá, mert változás ezekben úgysem lesz.


hat ez neked is konkretan 1 perc per kuldetes
Pontszám: 5.00